-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
Послуги повного технічного обслуговування ліфтів житлових будинків Деснянського району м. Києва, що перебувають у господарському віданні замовника за ДК 021:2015: 50750000-7 – «Послуги з технічного обслуговування ліфтів» ЛОТи1,2: ЛОТ 1 Послуги повного технічного обслуговування 543 ліфтів у будинках житлового масиву «Лісовий» та с. Биківня Деснянського району м. Києва за ДК 021:2015: 50750000-7 – «Послуги з технічного обслуговування ліфтів»; ЛОТ 2 Послуги повного технічного обслуговування 1583 ліфтів у будинках житлового масиву «Троєщина» Деснянського району м. Києва за ДК 021:2015: 50750000-7 – «Послуги з технічного обслуговування ліфтів»
Завершена
40 315 797.84
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 47 341.83 UAH
мін. крок: 0.1% або 47 341.83 UAH
Номер:
59dd6340167a44a9b06d4e71408cd45c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-01-09-000023
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
06.01.2023 00:00
Період моніторингу:
09.01.2023 13:38 - 31.01.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
06.01.2023 № 2
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
2 UA-2022-12-13-007857-a 13.12.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник директора департаменту – начальник відділу моніторингу
закупівель суб’єктів державної власності, що мають стратегічне
значення для економіки держави, Департаменту моніторингу закупівель Дмитро СТЕК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Постанови, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ЕЛЕВЕЙТОР СЕРВІС» та ТОВ «МАЙСТЕРЛІФТ», своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 27 січня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Постанова), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Деснянського району м. Києва (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 13.12.2022 № 85/2022, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ЕЛЕВЕЙТОР СЕРВІС» (далі – ТОВ «ЕЛЕВЕЙТОР СЕРВІС») та товариства з обмеженою відповідальністю «МАЙСТЕРЛІФТ» (далі – ТОВ «МАЙСТЕРЛІФТ») (за лотами 1 та 2), протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 21.12.2022 № 91/2022 та від 21.12.2022 № 92/2022 (за лотами 1 та 2), повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 21.12.2022, договори про надання послуг від 28.12.2022 № 5075/01-2023 (лот 1) та від 28.12.2022 № 5075/02-2023 (лот 2), пояснення на запит Держаудитслужби, надані 16.01.2023 через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
01.02.2023 18:37 - 07.02.2023 00:00
Дата публікації висновку:
01.02.2023 18:37
Запити/Пояснення
Номер:
283b5012e1ee4d12afe32bc52f24f40a
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
11.01.2023 17:09
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.01.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі послуги повного технічного обслуговування ліфтів житлових будинків Деснянського району м. Києва, що перебувають у господарському віданні замовника за ДК 021:2015: 50750000-7 – «Послуги з технічного обслуговування ліфтів» ЛОТи1,2: ЛОТ 1 Послуги повного технічного обслуговування 543 ліфтів у будинках житлового масиву «Лісовий» та с. Биківня Деснянського району м. Києва за ДК 021:2015: 50750000-7 – «Послуги з технічного обслуговування ліфтів»; ЛОТ 2 Послуги повного технічного обслуговування 1583 ліфтів у будинках житлового масиву «Троєщина» Деснянського району м. Києва за ДК 021:2015: 50750000-7 – «Послуги з технічного обслуговування ліфтів» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-12-13-007857-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію з документальним підтвердженням щодо обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та розрахування його очікуваної вартість.
2. Інформацію з документальним підтвердженням щодо виконання товариством з обмеженою відповідальністю «ЕЛЕВЕЙТОР СЕРВІС» та товариством з обмеженою відповідальністю «МАЙСТЕРЛІФТ» (за лотами 1 та 2 відповідно) вимог частини другої статті 41 Закону.
3. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцеми процедури закупівлі умов пункту 6 розділу 6 тендерної документації, в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
f83e1fc7500a4db8b7130cfb95ad2355
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
16.01.2023 15:57
Опис:
Заступнику директора департаменту – начальнику відділу моніторингу закупівель суб’єктів державної власності, що мають статегічне значення для економіки держави, Департаменту моніторингу закупівель
Дмитру СТЕКУ
Під час проведення Вами моніторингу UA-M-2023-01-09-000023 від 09.01.2023 відносно процедури публічної закупівлі інформацію про яку опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-12-13-007857-a, Вами сформовано запит про надання пояснень від 11.01.2023), відповідно до змісту якого Комунальному підприємству «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Деснянського району м. Києва» (надалі - КП «Керуюча компанія» поставлено три питання, а саме:
1. Щодо надання інформації з документальним підтвердженням щодо обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та розрахування його очікуваної вартість.
2. Надати інформацію з документальним підтвердженням щодо виконання товариством з обмеженою відповідальністю «ЕЛЕВЕЙТОР СЕРВІС» та товариством з обмеженою відповідальністю «МАЙСТЕРЛІФТ» (за лотами 1 та 2 відповідно) вимог частини другої статті 41 Закону.
3. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцями процедури закупівлі умов пункту 6 розділу 6 тендерної документації, в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю, повідомляємо наступне, за розглядом яких КП «Керуюча компанія» повідомляє наступне.
По-першому питанню.
КП «Керуюча компанія» є виконавцем послуги з утримання 528 будинків, споруд та прибудинкової території.
Технічне обслуговування ліфтів безпосередньо пов’язано з послугою з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій (надалі по тексту послуга) оскільки забезпечення якісного технічного обслуговування ліфтів – це є забезпечення нормального функціонування багатоквартирних будинків та життя і здоров’я співвласників будинку.
Розмір витрат на технічне обслуговування ліфтів закладений в тариф на послугу який розрахований, сформований, встановлений та затверджений розпорядженням Київської міської державної адміністрації від 06.06.2017 № 668 «Про встановлення тарифів та структури тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та внесення змін до деяких розпоряджень Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація)» (надалі по тексту розпорядження КМДА) та Порядку встановлення вартості технічного обслуговування ліфтів та систем диспетчеризації затвердженого Наказом Міністерства будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства України № 369 від 09.11.2006 Наказу.
При цьому затверджений КМДА тариф на послугу розрахований згідно Постанови Кабінету Міністрів України №869 від 01.06.2011 «Про забезпечення єдиного підходу до формування тарифів на комунальні послуги» ( в редакції на дату затвердження тарифу) та включає в себе вартість послуги технічного обслуговування ліфтів з урахуванням розміру витрат, технічних та якісних характеристик технічного обслуговування ліфтів.
Згідно з п. 31 «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про житлово-комунальні послуги» від 09.11.2017 № 2189, підприємство до укладення співвласниками багатоквартирних будинків договорів на управління, зобов’язане надавати послугу за ціною затвердженою та діючої на день набрання чинності цим законом.
Відповідно КП «Керуюча компанія» при здійсненні закупівлі послуги з технічного обслуговування ліфтів керується безпосередньо сформованим, розрахованим та затвердженим розпорядженням КМДА тарифом.
Що стосується другого питання.
Відповідно вимог ч.2 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі по тексту Закон) переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати: 1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю; 2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації.
Варто зазначити, що ТОВ «ЕЛЕВЕЙТОР СЕРВІС» та ТОВ «МАЙСТЕРЛІФТ», як учасники процедури закупівлі в передбаченні законодавством строки та у відповідності до вимог тендерної документації надали шляхом розміщення в електронній системі закупівель належним чином оформленні документи, які є достатніми та допустимими для підтвердження вимог ч.2 ст.41 Закону, як переможців процедури закупівлі.
Так, ТОВ «ЕЛЕВЕЙТОР СЕРВІС» надано Протокол №08-11 загальних зборів учасників від 08.11.2022 року, про право підписання договору про закупівлю, який був ним розміщений в електронній системі в pdf форматі в «Документах, що підтверджують кваліфікацію (ч.5), який експортовано 20-12-2022, 18:30:42, арк.9 », а також було розміщено документ дозвільного характеру, а саме Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці від 03.07.2020 в електронній системі в pdf форматі «Декларація який експортовано 23-12-2022, 10:55:37».
Підприємство ТОВ «МАЙСТЕРЛІФТ» також розмістило документи в підтвердження вимог ч.2 ст.41 Закону, в pdf форматі, в «1 Документи» арк. 7 який експортовано 22-12-2022, 10:50:12, а саме Протокол №161 загальних зборів учасників від 14.12.2022, щодо надання згоди директору підприємства на укладення договору про закупівлю. Одночасно в «1 Документи» арк. 1,2, який експортовано 22-12-2022, 10:50:12 ТОВ «МАЙСТЕРЛІФТ» розмістив документи дозвільного характеру Ліцензію від 06.10.2017 №45-Л та Дозвіл №1784.21.32 від 04.10.2021.
По- третьому питанню повідомляємо наступне.
В підтвердження виконання переможцями процедури закупівлі умов п.6 Розділу 6 тендерної документації, в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю варто зазначити, що під час укладення договорів переможцями процедури закупівлі були надані банківські гарантії, скановані копії яких будуть прикріплені до даної відповіді.
Додаток:
1. Сканкопія протоколу №08-11 загальних зборів учасників від 08.11.2022 року.
2. Сканкопія декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці від 03.07.2020.
3. Сканкопія протоколу №161 загальних зборів учасників від 14.12.2022.
4. Сканкопії ліцензії від 06.10.2017 №45-Л та дозволу №1784.21.32 від 04.10.2021.
5. Сканкопія банківської гарантії №30524 від 23.12.2022.
6. Сканкопія гарантії виконання зобов’язань №BOC/G12022/16-4 від 27.12.2022.
Уповноважена особа Дмитро АМІРОВ