• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП

Послуги повного технічного обслуговування ліфтів житлових будинків Деснянського району м. Києва, що перебувають у господарському віданні замовника за ДК 021:2015: 50750000-7 – «Послуги з технічного обслуговування ліфтів» ЛОТи1,2: ЛОТ 1 Послуги повного технічного обслуговування 543 ліфтів у будинках житлового масиву «Лісовий» та с. Биківня Деснянського району м. Києва за ДК 021:2015: 50750000-7 – «Послуги з технічного обслуговування ліфтів»; ЛОТ 2 Послуги повного технічного обслуговування 1583 ліфтів у будинках житлового масиву «Троєщина» Деснянського району м. Києва за ДК 021:2015: 50750000-7 – «Послуги з технічного обслуговування ліфтів»

Завершена

40 315 797.84 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 47 341.83 UAH
Номер: 59dd6340167a44a9b06d4e71408cd45c
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-01-09-000023
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06.01.2023 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 09.01.2023 13:38 - 31.01.2023 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 06.01.2023 № 2 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 2 UA-2022-12-13-007857-a 13.12.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник директора департаменту – начальник відділу моніторингу закупівель суб’єктів державної власності, що мають стратегічне значення для економіки держави, Департаменту моніторингу закупівель Дмитро СТЕК
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, dasabulanmonitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Постанови, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ЕЛЕВЕЙТОР СЕРВІС» та ТОВ «МАЙСТЕРЛІФТ», своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 27 січня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Постанова), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Деснянського району м. Києва (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 13.12.2022 № 85/2022, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ЕЛЕВЕЙТОР СЕРВІС» (далі – ТОВ «ЕЛЕВЕЙТОР СЕРВІС») та товариства з обмеженою відповідальністю «МАЙСТЕРЛІФТ» (далі – ТОВ «МАЙСТЕРЛІФТ») (за лотами 1 та 2), протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 21.12.2022 № 91/2022 та від 21.12.2022 № 92/2022 (за лотами 1 та 2), повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 21.12.2022, договори про надання послуг від 28.12.2022 № 5075/01-2023 (лот 1) та від 28.12.2022 № 5075/02-2023 (лот 2), пояснення на запит Держаудитслужби, надані 16.01.2023 через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень: 01.02.2023 18:37 - 07.02.2023 00:00
Дата публікації висновку: 01.02.2023 18:37

Запити/Пояснення