-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
22П-132 90520000-8 - Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги зі збирання, завантаження та вивозу відходів буріння з об’єктів Замовника з подальшою утилізацією, з використанням матеріалів, спеціального транспорту і технологічного обладнання Виконавця по Полтавській області)
Завершена
91 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 910 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 910 000.00 UAH
Номер:
f965c749a1d341b8906cef177166dcf4
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-01-17-000173
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.01.2023 00:00
Період моніторингу:
17.01.2023 17:01 - 08.02.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
17.01.2023 № 9
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
3 UA-2022-12-13-005061-a 13.12.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «Утільвторпром» установлено порушення вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 41 Постанови № 1178.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Постанови № 1178, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, яке є значущим через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за Договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 06 лютого 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Постанова № 1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель акціонерного товариства «Укргазвидобування» (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 13.12.2022 (протокол № 284), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Утільвторпром» (далі – ТОВ «Утільвторпром»), протокол розкриття тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 09.01.2023, договір про надання послуг від 24.01.2023 № УБГ 62/034-23 (далі – Договір), відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 27.01.2023.
За результатами проведення моніторингу процедури закупівлі встановлено.
Відповідно до частини 3 розділу ІІІ тендерної документації Замовника у разі закупівлі послуг або робіт замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) відповідно до статті 16 Закону та додатку №1 до цієї тендерної документації.
Так, згідно з пунктом 4.1 частини 4 розділу 1.2 таблиці додатку 1 до тендерної документації Замовника учасник надає скан-копію діючої ліцензії або наказу Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України на видачу ліцензії на провадження господарської діяльності поводження з небезпечними відходами, а саме: збирання, зберігання, оброблення та утилізація відходів.
Учасник процедури закупівлі ТОВ «Утільвторпром» у складі тендерної процедури надав ліцензію Міністерства екології та природних ресурсів України від 12.09.2016 № 336 на поводження з небезпечними відходами та наказ Міністерства екології та природних ресурсів України від 12.09.2016 № 336 про видачу, переоформлення, відмову у видачі ліцензій.
За вказаним наказом ТОВ «Утільвторпром» видано ліцензію на право провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами з зазначенням переліку виду відходів.
Слід зазначити, що предметом закупівлі є послуги зі збирання, завантаження та вивозу відходів буріння з об’єктів Замовника з подальшою утилізацією, з використанням матеріалів, спеціального транспорту і технологічного обладнання виконавця.
Однак, в переліку небезпечних відходів визначеного наказом Міністерства екології та природних ресурсів України від 12.09.2016 № 336 відсутня інформація про право ТОВ «Утільвторпром» на провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами від буріння.
Отже, учасник процедури закупівлі ТОВ «Утільвторпром» відповідно до ліцензії Міністерства екології та природних ресурсів України від 12.09.2016 № 336 на поводження з небезпечними відходами та наказу Міністерства екології та природних ресурсів України від 12.09.2016 № 336 про видачу, переоформлення, відмову у видачі ліцензій не підтвердив право на поводження з відходами буріння, що є предметом закупівлі, чим не дотримався пункту 4.1 частини 4 розділу 1.2 таблиці додатку 1 до тендерної документації Замовника.
Проте, Замовник на порушення абзацу другого підпункту 2 пункту 41 Постанови № 1178 не відхилив тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ТОВ «Утільвторпром» як такого, що не відповідає іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Період усунення порушень:
09.02.2023 18:03 - 24.02.2023 00:00
Дата публікації висновку:
09.02.2023 18:03
Оскарження висновку в суді
Опис:
21.02.2023 до Київського окружного адміністративного суду подано позовну заяву до Державної аудиторської служби України, про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу процедури закупівлі від 09.02.2023 р. № UA-2022-12-13-005061-a.
Дата публікації:
21.02.2023 16:30
Дата відкриття провадження:
24.02.2023 09:00
Номер відкриття провадження:
П/320/4126/23
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Щодо надання аргументованих заперечень на висновок про результати моніторингу Державною аудиторською службою України процедури відкритих торгів проведених у порядку, визначеному «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 (далі – Особливості) щодо закупівлі 90520000-8 - Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги зі збирання, завантаження та вивозу відходів буріння з об’єктів Замовника з подальшою утилізацією, з використанням матеріалів, спеціального транспорту і технологічного обладнання Виконавця по Полтавській області), №22П-132, ідентифікатор закупівлі №UA-2022-12-13-005061-a
Дата публікації звіту:
15.02.2023 10:04
Запити/Пояснення
Номер:
53f450c9e0a849808b8887889792e6ad
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
25.01.2023 16:46
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
31.01.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «22П-132 90520000-8 - Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги зі збирання, завантаження та вивозу відходів буріння з об’єктів Замовника з подальшою утилізацією, з використанням матеріалів, спеціального транспорту і технологічного обладнання Виконавця по Полтавській області)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2022-12-13-005061-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
У зв’язку з чим просимо надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(их) питання(нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
07118e212dcf4f669de017b24b15541e
Назва:
ПРО НАДАННЯ ПОЯСНЕНЬ НА ЗАПИТ ДАСУ
Дата опублікування:
27.01.2023 11:52
Опис:
Про надання інформації та документів на підставі яких здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та розраховано його очікувану вартість