• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Бинт марлевий медичний стерильний, Трубка ендотрахіальна, Трубка ендотрахіальна, Дренаж прямий, Зонд шлунковий, Щіточка для цитологічного дослідження шийки матки, Катетер Фолея латексний, Катетер Фолея латексний, Пластир медичний, Пластир медичний Шприц з конусом для приєднання катетера, Шприц ін'єкційний одноразового використання, трикомпонентний, інсуліново-туберкуліновий, Шприц ін'єкційний одноразового застосування, Шприц ін'єкційний одноразового застосування, Шприц ін'єкційний одноразового застосування, Шприц ін'єкційний одноразового застосування, Зонд урогенітальний, Система для переливання інфузійних розчинів ПР, Скальпель, Відріз марлевий медичний, Вата медична гігроскопічна гігієнічна нестерильна, Уриноприймач стерильний, Контейнер для збору сечі одноразовий стерильний, Комплект для забору капілярної крові, Зонд шлунковий, Накінечник на дозатор, Трубка ендотрахіальна, Лезо для скальпелю одноразове, Лезо для скальпелю одноразове, Катетер Фолея латексний, Накінечник ректальний для ірігоскопії, Клейонка медична

Завершена

260 450.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 604.50 UAH
Номер: 5f364e716cab4cb6821c2daa1f425a71
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-07-18-000095
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18.07.2023 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 18.07.2023 22:00 - 09.08.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 18.07.2023 № 168 (дата) м. Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 17.07.2023 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 18.07.2023 № 168 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 7. UA-2022-12-12-022949-a 12.12.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель. Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Адреса: Ukraine, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 50) 636-12-89, lsnaud@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів установлено порушення вимог пункту 14 Порядку № 1082 та пункту 24 Особливостей. За результатами аналізу питань відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ТАВОЛГА»; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи, щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, шляхом недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом забезпечення притягнення до відповідальності осіб, якими допущені такі порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 08 серпня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості, Постанова № 1178); розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Харківського національного медичного університету (далі – Замовник) на 2023 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи протоколом від 12.12.2022; тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ТАВОЛГА» (далі - ТОВ «ТАВОЛГА», учасник-переможець), протокольне рішення уповноваженої особи від 27.12.2022, повідомлення про намір укласти договір від 27.12.2022, договір про закупівлю від 03.01.2023 № 7 (далі – Договір), звіт про результати проведення процедури закупівлі від 03.01.2023; пояснення Замовника на запит Держаудитслужби, надане через електронну систему закупівель 21.07.2023 року. Моніторингом повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями установлено, що відповідно до пункту 24 Особливостей Замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі» від 11.06.2020 №1082 (далі – наказ №1082), та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію не пізніше ніж за сім днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. При цьому, на порушення вимог пункту 14 наказу №1082 в оголошенні про проведення відкритих торгів в окремих електронних полях недостовірно зазначена інформація щодо коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. Так, в оголошенні про проведення відкритих торгів Замовником зазначено код наступних предметів закупівлі: «Бинт марлевий медичний стерильний», «Пластир медичний», «Відріз марлевий медичний», «Вата медична гігроскопічна гігієнічна нестерильна» - ДК 021:2015: 33140000-3 - Медичні матеріали, тоді як Національний класифікатор України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 749 (далі – Національний класифікатор), містить більш деталізовані позиції щодо товару, який має намір придбати Замовник, а саме: ДК 021:2015: 33141100-1- Перев’язувальні матеріали; затискачі, шовні матеріали, лігатури. Також, в оголошенні про проведення відкритих торгів Замовником зазначено код предмета закупівлі «Катетер Фолея латексний», ДК 021:2015: 33140000-3 - Медичні матеріали, тоді як Національний класифікатор містить більш деталізовані позиції щодо товару, який має намір придбати Замовник, а саме: ДК 021:2015: 33141200-2 - Катетери. В оголошенні про проведення відкритих торгів Замовником зазначено код наступних предметів закупівлі: «Шприц з конусом для приєднання катетера», «Шприц ін'єкційний одноразового використання, трикомпонентний, інсуліново-туберкуліновий», «Шприц ін'єкційний одноразового застосування» та «Комплект для забору капілярної крові» - ДК 021:2015: 33140000-3 - Медичні матеріали, тоді як Національний класифікатор містить більш деталізовані позиції щодо товару, який має намір придбати Замовник, а саме: ДК 021:2015: 33141300-3 – Приладдя для венепункції та забору крові. До того ж, в оголошенні про проведення відкритих торгів Замовником зазначено код предметів закупівлі «Скальпель» та «Лезо для скальпелю одноразове», ДК 021:2015: 33140000-3 - Медичні матеріали, тоді як Національний класифікатор містить більш деталізовані позиції щодо товару, який має намір придбати Замовник, а саме: ДК 021:2015: 33141400-4 – Кусачки та бістурі; хірургічні рукавички. Крім того, в оголошенні про проведення відкритих торгів Замовником зазначено код наступних предметів закупівлі: «Трубка ендотрахіальна», «Дренаж прямий», «Зонд шлунковий», «Зонд урогенітальний», «Уриноприймач стерильний», «Контейнер для збору сечі одноразовий стерильний», «Накінечник ректальний для ірігоскопії» та «Система для переливання інфузійних розчинів ПР», ДК 021:2015: 33140000-3 - Медичні матеріали, тоді як Національний класифікатор містить більш деталізовані позиції щодо товару, який має намір придбати Замовник, а саме: ДК 021:2015: 33141600-6 – Контейнери та пакети для забору матеріалу для аналізів, дренажі та комплекти. Зважаючи на зазначене, Замовником при визначенні предмета закупівлі «Медичні матеріали» порушено вимоги пункту 14 Порядку № 1082 та пункту 24 Особливостей.
Період усунення порушень: 11.08.2023 16:41 - 26.08.2023 00:00
Дата публікації висновку: 11.08.2023 16:41

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання заходів, зазначених у Висновку ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ моніторингу закупівлі по предмету згідно коду ДК 021:2015: 33140000-3 - Медичні матеріали повідомляємо наступне. З особою, відповідальною за проведення даної закупівлі, проведено роз’яснювальну роботу щодо недопущення в подальшому порушень вимог пункту 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. № 1082 та пункту 24 Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178. Також планується направлення уповноваженої особи для підвищення кваліфікації щодо проведення закупівель під час дії правового режиму воєнного стану, шляхом участі у нарадах, зборах, онлайн та офлайн навчаннях з питань здійснення моніторингу змін у законодавчому та нормативно-правовому регулюванні здійснення публічних закупівель. Звертаємо увагу, що вказані порушення у Висновку, Замовником допущено не навмисно, оскільки при оголошенні та проведенні закупівлі Замовник неухильно дотримувався вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель України в цілому. Порушення, викладене у Висновку є таким, яке не вплинуло на перебіг відкритих торгів та не вплинуло, зокрема, на укладення договору з учасником. Таким чином, відповідальною особою взято до уваги висновок ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ та вжито заходів щодо недопущення в подальшому подібних порушень. Замовником у встановлені строки оприлюднено інформацію, що свідчить про вжиття заходів передбачених Висновком ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ.
Дата публікації звіту: 18.08.2023 12:31

Запити/Пояснення