-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Дизельне паливо, відповідний код 09134200-9; бензин А92, відповідний код 09132100-4.
Дизельне паливо, бензин А92 бензовозними партіями
Завершена
98 175 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 490 875.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 490 875.00 UAH
Номер:
8040e9ad0bb0497f93e16ce3f829b6f2
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-03-10-000037
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
10.03.2023 00:00
Період моніторингу:
10.03.2023 12:09 - 01.04.2023 01:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
10.03.2023 № 69
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
21 UA-2022-12-09-010736-a 09.12.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ІНТЕР ДЖАК ОЙЛ», своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю та змін до нього, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 30 березня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю та змін до нього, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Кременчуцьке комунальне автотранспортне підприємство 1628» Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 09.12.2022 № 602, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ІНТЕР ДЖАК ОЙЛ» (далі – ТОВ «ІНТЕР ДЖАК ОЙЛ»), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 19.12.2022, протокол уповноваженої особи від 21.12.2022 № 644, повідомлення про намір укласти договір від 21.12.2022, договір про закупівлю товарів від 29.12.2022 № 485 (далі – Договір), додаткова угода від 03.03.2023 № 2 до Договору, відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 23.03.2023.
Період усунення порушень:
04.04.2023 22:01 - 08.04.2023 00:00
Дата публікації висновку:
04.04.2023 22:01
Запити/Пояснення
Номер:
48e54ece66f64d3fa11695efcaf78f35
Назва:
Запит на пояснення
Дата опублікування:
23.03.2023 16:54
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
29.03.2023 01:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Дизельне паливо, відповідний код 09134200-9; бензин А92, відповідний код 09132100-4» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-12-09-010736-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
Умовами пунктів 1.1 та 1.2 частини першої додатку 1 до тендерної документації визначено, що під аналогічним договором розуміється договір на постачання дизельного палива та бензину бензовозними партіями, а також встановлена вимога щодо надання учасниками в складі тендерної пропозиції копій документів, що підтверджують повне виконання аналогічного договору, а саме: лист-відгук чи інший документ (видаткова накладна, або акт приймання-передачі товару, або інший фінансовий документ)
Учасник ТОВ «ІНТЕР ДЖАК ОЙЛ» на виконання згаданих вимог надав в складі тендерної пропозиції договори від 20.04.2022 № ДЖ-7 та 22.04.2022 № ДЖ-9, з підтверджуючими документами про їх виконання: видатковими накладними на відвантаження дизельного палива (Євро-4) від 22.04.2022 № ДЖ2204/1 та № ДЖ2204/4 відповідно, а також листи-відгуки контрагентів від 15.11.2022 № 64 та № 15.
З огляду на викладене, просимо пояснити яким чином було прийнято рішення щодо відповідності тендерної пропозиції згаданого учасника кваліфікаційному критерію підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору, зокрема повного їх виконання зважаючи на те, що:
- надані листи-відгуки про повне виконання датовані раніше ніж дії договорів були припинені;
- в жодному з наданих фінансово-господарських документів не підтверджено постачання бензину бензовозними партіями;
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
af74f76f23134435997aca169c7b4717
Назва:
Відповідь на запит Держаудитслужби України
Дата опублікування:
28.03.2023 14:42
Опис:
У відповідь на Ваш запит повідомляємо наступне. Умовами тендерної документації, а саме Додаток 1 Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям.
Документи для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям закріплених ч. 2 ст. 16 Закону: 1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
встановлено:
1.1. Копії виконаних договорів (з додатками), не менше двох договорів.
Надання усіх додатків до договору в повному обсязі є обов’язковим.
Під аналогічним договором розуміється договір на постачання дизельного палива та бензину бензовозними партіями.
На виконання цієї вимоги учасник процедури закупівлі ТОВ «Інтер Джак Ойл» в складі своєї тендерної пропозиції надав Договір поставки № ДЖ-7 від 20 квітня 2022 року з Сільскогосподарським товариством з обмеженою відповідальністю «ЛЯЩІВКА» та Договір поставки № ДЖ-9 від 22 квітня 2022 року з Фермерським господарством «ВІКТОРІЯ». Предметом цих договорів, згідно п. 1.1 договорів, є нафтопродукти. Відповідно до інформації з Вікіпедії (https://ukr.wikipedia.org Нафтопроду́кти (англ. oil (petroleum) products, нім. Erdölprodukte n pl) — продукти, одержані внаслідок переробки нафти на нафтопереробних заводах. Суміші вуглеводнів, а також індивідуальні хімічні сполуки, одержувані з нафти і нафтових газів. До нафтопродуктів відносяться різні види палива (бензин, дизельне паливо, гас і ін.), мастильні матеріали, електроізоляційні середовища, розчинники, нафтохімічна сировина.
Таким чином, виходячи з вище викладеного, учасник торгів ТОВ «Інтер Джак Ойл» виконав вимогу щодо надання аналогічних договорів в повній відповідності до вимог тендерної документації.
1.2 Копія(-ії) документу(-ів), підтверджуючого(-их )повне виконання аналогічного договору, наданого згідно пп. 1.1. таблиці 1 цього Додатку, а саме: лист-відгук чи інший документ (видаткова накладна, або акт приймання-передачі товару, або інший фінансовий документ).
Лист-відгук, наданий згідно пп. 1.2. Додатку, повинен бути оформлений на бланку контрагента учасника за підписом керівника або уповноваженої особи, з зазначенням предмету виконаного договору, номеру та дати договору, П.І.Б., контактного телефону і посади особи, яка може підтвердити вказані дані.
На виконання цієї вимог учасник в складі своєї тендерної пропозиції надав:
- Видаткові накладні та товарно-транспортні накладні на відпуск нафтопродуктів, що повністю відповідає предмету закупівлі даних договорів (нафтопродукти), що визначено в п.1.1. договорів. Який саме вид нафтопродукту мав бути поставлений за умовами даних договорів, визначено в самих договорах в п.4.1.
- Лист-відгук вих. № 64 від 15.11.2022 року від Сільскогосподарського товариства з обмеженою відповідальністю «ЛЯЩІВКА» та Лист-відгук вих. № 15 від 15.11.2022 року від Фермерського господарства «ВІКТОРІЯ». Вказані листи-відгуки оформлені на бланку контрагента учасника за підписом керівника або уповноваженої особи, з зазначенням предмету виконаного договору, номеру та дати договору, П.І.Б., контактного телефону і посади особи, яка може підтвердити вказані дані.
Таким чином, оскільки видаткові накладні та товарно-транспортні накладні повністю відповідають предмету закупівлі даних договорів (нафтопродукти), та, оскільки стосовно дати листа-відгуку замовником не було встановлено жодних вимог, а всі вимоги щодо оформлення листа-відгука, встановлені замовником в тендерній документації, виконані учасником в повному обсязі, замовник вважає, що учасник виконав його вимоги в цій частині тендерної документації в повному обсязі та в повній відповідності. Також наголошуємо, що на виконання цієї вимоги замовника учаснику достатньо було надати один із вище зазначених документів.
Виходячи з усього вище зазначеного, замовником було прийнято рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «Інтер Джак Ойл» кваліфікаційному критерію підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів), встановленому в тендерній документації.