-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Індивідуальне обмундирування
Завершена
3 755 800.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 37 558.00 UAH
мін. крок: 1% або 37 558.00 UAH
Номер:
4559e81e28e6430e8c1584532b17765a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-03-09-000023
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
07.03.2023 00:00
Період моніторингу:
09.03.2023 13:51 - 31.03.2023 01:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
07.03.2023 № 62
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 07.03.2023 № 62
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
23 UA-2022-12-09-007197-a 09.12.2022
інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами здійсненого моніторингу встановлено порушення вимог статті 10 та абзацу 2 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону № 922-VIII, пункту 28 та абзацу 6 підпункту 2 пункту 41 Особливостей.
За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесенні змін до договору, в частині укладання додаткової угоди від 29.12.2022 № 1 - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/ нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 30 березня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 09.12.2022 № 35 (далі – ТД), тендерну пропозицію ФОП Поліщук Олени Леонідівни (далі – Переможець), протокол уповноваженої особи про розгляд тендерної пропозиції від 19.12.2022 № 44, повідомлення про намір укласти договір від 19.12.2022, договір від 26.12.2022 № 26/12, додаткову угоду від 29.12.2022 № 1, відповіді Замовника на запити органу державного фінансового контролю від 14.03.2023 та від 30.03.2023.
У ході проведення моніторингу встановлено невідповідність вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей.
Так, відповідно до пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Замовник в тендерній документації обов’язково зазначає інформацію про прийняття чи неприйняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів.
Однак, аналізом інформації розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу встановлено, що тендерна документація Замовника не містить інформації про прийняття чи неприйняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, чим порушено вимоги пункту 28 Особливостей.
За результатами моніторингу встановлено невідповідність тендерної пропозиції ФОП Поліщук Олени Леонідівни вимогам тендерної документації.
Так, відповідно до пункту 1 Додатку 1 до ТД на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), Замовник висуває вимогу, щодо надання учасниками довідки в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору), а також не менше 1 копії договору, зазначеного у довідці у повному обсязі. Крім того, Замовник наголошує, що аналогічним вважається договір щодо поставки індивідуального обмундирування/військової форми.
Відповідно до пункту 3 Порядку визначення предмета закупівлі затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 708, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 09.06.2020 за № 500/34783 предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
Аналізом інформації розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що предметом закупівлі є індивідуальне обмундирування, код за Єдиним закупівельним словником: ДК 021:2015:35810000-5: Індивідуальне обмундирування.
Так, на виконання вимог пункту 1 Додатку 1 до ТД Переможець у складі своєї тендерної пропозиції надає, як аналогічні, договори від 07.10.2022 № 1Т/0710-22 та № 2Т/0710-22. При цьому, умовами згаданих вище договорів передбачено поставку товару згідно ДК 021:2015:18110000-3: Формений одяг.
Зважаючи на викладене вище, Переможець не підтвердив свою відповідність кваліфікаційному критерію наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), адже надав у складі своєї тендерної пропозиції договори, які не є аналогічними за предметом закупівлі.
Відповідно до пункту 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону № 922-VIII, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей.
Однак на порушення вимог абзацу 2 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону № 922-VIII Замовник не відхилив тендерну пропозицію ФОП Поліщук Олени Леонідівни як таку, що не відповідає кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону.
Крім того, відповідно до Додатку 2 до ТД учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановлених замовником, зокрема, оригінал листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюється на територію України), або представника, дилера, дистриб’ютера, офіційно уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки учасником товару, який є предметом закупівлі цих торгів, у кількості та в терміни, визначені тендерною документацією та пропозицією учасника.
Згідно з наданою Переможцем у складі тендерної пропозиції інформацією, яка зазначена у довідці від 15.12.2022 № 12, виробниками товару, який є предметом закупівлі є ТОВ «Торговий дім «Спецодяг», ТОВ «Leks» та ТОВ «Bistfor».
При цьому, Переможець у складі тендерної пропозиції не надав оригінали листів від зазначених вище виробників якими б підтверджувалася можливість поставки ФОП Поліщук Оленою Леонідівною товару, який є предметом закупівлі цих торгів, у кількості та в терміни, визначені тендерною документацією та пропозицією Переможця, чим, відповідно, не дотримано вимоги Додатку 2 до ТД.
Відповідно до абзацу 6 підпункту 2 пункту 41 Особливостей, замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону № 922-VIII.
Однак, Замовник не відхилив тендерну пропозицію ФОП Поліщук Олени Леонідівни як таку, яка не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону № 922-VIII, чим порушив вимоги абзацу 6 підпункту 2 пункту 41 Особливостей.
До того ж, аналізом інформації розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу, встановлено, що відповідно до пункту 12.1 договору від 26.12.2022 № 26/12 зазначено, що договір діє до 31 грудня 2022 року.
Відповідно до пункту 4 Особливостей, у разі виконання сторонами договору про закупівлю, укладеного відповідно до пункту 10 цих особливостей, або закінчення строку дії такого договору про закупівлю за умови його виконання сторонами, або його розірвання замовник обов’язково оприлюднює звіт про виконання договору про закупівлю у строки, визначені пунктом 12 частини першої статті 10 Закону № 922-VIII.
Так, відповідно до пункту 12 частини 1 статті 10 Закону № 922-VIII замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема: звіт про виконання договору про закупівлю - протягом 20 робочих днів з дня виконання сторонами договору про закупівлю або закінчення строку дії договору про закупівлю, за умови його виконання сторонами, або його розірвання.
Однак, станом на дату завершення моніторингу процедури закупівлі Замовником не оприлюднено звіт про виконання договору про закупівлю.
Згідно із частиною п’ятою статті 8 Закону № 922-VIII протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у Замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. З огляду на викладене вище під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північний офіс Держаудитслужби 27.03.2023 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання, зокрема пояснень щодо причин неоприлюднення звіту про виконання договору та/або додаткової угоду про продовження строку дії договору від 26.12.2022 № 26/12.
Так, 30.03.2023 Замовник оприлюднив відповідь на запит органу державного фінансового контролю, у якій щодо зазначеного вище питання зазначив наступне: «Замовником не оприлюднено звіт про виконання договору, оскільки звіт оприлюднюється у випадку повного виконання сторонами своїх зобов’язань за договором. Під час повторного дослідження одержаного товару було виявлено скриті дефекти та невідповідність товару стандартам ДСТУ EN ISO 13688:2016 Одяг захисний. Загальні вимоги (EN ISO 13688:2013, IDT; ISO 13688:2013, IDT), у зв’язку з чим рахуємо що договір не виконаний в повному обсязі, а саме в частині гарантійних зобов’язань, тобто заміні товару протягом гарантійного строку».
При цьому, відповідно до пункту 7.3.-7.4. договору від 26.12.2022 № 26/12, встановлено що у випадку наявності у покупця обґрунтованих зауважень щодо переданого товару неналежної якості або товару, що не відповідає вимогам, зазначеним у додатку № 1 до цього договору та технічним вимогам покупця, сторонами складається двосторонній акт, у якому зазначається перелік недоліків товару та конкретний строк їх усунення. Зауваження та недоліки товару усуваються за рахунок постачальника у строк не більше, ніж 30 (тридцять) календарних днів.
Крім того, аналізом інформації розміщеної на єдиному вебпорталі використання публічних коштів spending.gov.ua, встановлено, що Замовником здійснено оплату за поставлений товар, згідно з накладною від 29.12.2023 № 125, у сумі 3 425 600,00 гривень.
Зважаючи на викладене вище та відповідно до умов договору про закупівлю товарів від 26.12.2022 № 26/12, кінцевий термін на усунення недоліків поставленого товару (у випадку їх наявності) – 30 календарних днів.
Тобто, станом на дату завершення моніторингу процедури закупівлі (30.03.2023) Замовником не оприлюднено звіт про виконання договору про закупівлю, чим відповідно порушено вимоги статті 10 Закону № 922-VIII.
Зазначене вище недотримання умов договору про закупівлю може свідчити про порушення статті 610 ЦКУ, відповідно до якої порушенням зобов'язання є його невиконання або виконання з порушенням умов, визначених змістом зобов'язання (неналежне виконання).
Період усунення порушень:
31.03.2023 14:27 - 15.04.2023 00:00
Дата публікації висновку:
31.03.2023 14:27
Оскарження висновку в суді
Опис:
30 березня 2023 року Північним офісом Держаудитслужби, за результатами моніторингу закупівлі UA-2022-12-09-007197-a «Індивідуальне обмундирування» (ДК 021:2015 35810000-5: Індивідуальне обмундирування), був наданий висновок про результати моніторингу закупівлі: «За результатами здійсненого моніторингу встановлено порушення вимог статті 10 та абзацу 2 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону № 922-VIII, пункту 28 та абзацу 6 підпункту 2 пункту 41 Особливостей. За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесенні змін до договору, в частині укладання додаткової угоди від 29.12.2022 № 1 - порушень не встановлено.»
Із Висновком про результати моніторингу закупівлі UA-2022-12-09-007197-a «Індивідуальне обмундирування» (ДК 021:2015 35810000-5: Індивідуальне обмундирування) Управління Північного офісу Держаудитслужби від 30 березня 2023 року, не погоджуємось, у зв’язку із чим плануємо здійснити заходи щодо оскарження висновку про результати моніторингу закупівлі до суду, які передбачені частиною 10 статею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: «У разі незгоди замовника з інформацією, викладеною у висновку, він має право оскаржити висновок до суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення, про що зазначається в електронній системі закупівель протягом наступного робочого дня з дня оскарження висновку до суду. Замовник зазначає в електронній системі закупівель про відкриття провадження у справі протягом наступного робочого дня з дня отримання інформації про відкриття такого провадження та номер такого провадження»
Дата публікації:
07.04.2023 17:07
Дата відкриття провадження:
06.05.2023 00:00
Номер відкриття провадження:
320/16423/23
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Запити/Пояснення
Номер:
681f3a7a62dd47b381f1653d21e35978
Назва:
Запит про надання інформації
Дата опублікування:
10.03.2023 15:36
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.03.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом якої є індивідуальне обмундирування, замовником якої є Виконавчий комітет Феодосіївської сільської ради Обухівського району Київської області (далі – Замовник), (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2022-12-09-007197-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба у отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
2. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якій розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
4c724330f49d4b719eb13556cd609559
Назва:
Надання відповіді
Дата опублікування:
14.03.2023 17:58
Опис:
На виконання норм Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю.
Відповідно до Законів України “Про основи національного спротиву”, “Про правовий режим воєнного стану”, статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», враховуючи Указ Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» (із змінами), з метою належного забезпечення функціонування добровольчого формування Феодосіївської сільської територіальної громади, Феодосіївською сільською радою була затверджена «Програма територіальної оборони в Феодосіївській сільській територіальній громаді Обухівського району Київської області на 2022-2024 рік» (із змінами), Враховуючи Листи звернення від Добровольчого формування Феодосіївської сільської територіальної громади № 001-16/6 від 03.11.2022, №002/2/6 від 15.11.2022, №001-12/2 від 09.12.2022 Замовником була проведена закупівля Індивідуальне обмундирування, код 35810000-5 - Індивідуальне обмундирування за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» (номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу ID: UA-2022-12-09-007197-a 09.12.2022).
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Основні вимоги щодо предмета закупівлі були встановленні відповідно до Державних стандарти України : ДСТУ EN ISO 13688:2016 «Одяг захисний. Загальні вимоги» (EN ISO 13688:2013, IDT; ISO 13688:2013, IDT), ДСТУ ISO 4417-2001/ГОСТ ИСО 4417-2002 «Одяг. Головні убори. Позначення розмірів», ДСТУ 4142:2002/ГОСТ 7296:2003 «Взуття. Маркування, пакування, транспортування і зберігання», ДСТУ ISO 4915:2005 «Матеріали текстильні. Типи стібків. Класифікація та термінологія» (ISO 4915:1991, IDT), ДСТУ EN ISO 20345:2009 «Засоби індивідуального захисту. Взуття професійної призначеності. Технічні умови» (EN ISO 20345:2004/AC:2007/A1:2007, IDT)
Військовий стандарт ВСТ 01.301.001 — 2018 (02) «Речове забезпечення. Система розроблення предметів для речового забезпечення. Основні положення»
Наказ Міністерства охорони здоров'я України № 247 від 09.10.2000 «Про затвердження Тимчасового порядку проведення державної санітарно-гігієнічної експертизи».
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі та розмір бюджетних призначень
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі було складено з урахуванням рекомендацій Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 (зі змінами), зокрема використовуючи метод порівняння ринкових цін на товари, що до предмету закупівлі. Ґрунтуючись на зверненя Добровольчого формування № 001-16/6 від 03.11.2022 із зазначеною орієнтовною вартістю сформованої потреби (Додаток 1) та додатковим зверненням із зменшенням кількості та переліку товарів (Додаток 3), з метою ефективного використання бюджетних коштів для підвищення якості товарів.
Розмір бюджетного призначення визначений відповідно до Рішення 17 сесії VШ скликання Феодосіївської сільської ради від 18.11.2022р. № 13 «Про внесення змін до Програми територіальної оборони в Феодосіївській сільській територіальній громаді Обухівського району Київської області на 2022 рік»
Враховуючи кількість одиниць предмета закупівлі очікувана вартість предмету закупівлі складає – 3 755 800,00 грн
Посилання на сторінку офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://feodosiivska-gromada.gov.ua/publichni-zakupivli-14-41-24-06-05-2021/
Номер:
8ca2b535727845bbbcf361d3c7f1ca79
Назва:
Пояснення з власної ініціативи
Дата опублікування:
14.03.2023 18:04
Опис:
Додатки до Зипиту
Номер:
73770f18df924e4887fba4da14655a0b
Назва:
Запит про надання інформації
Дата опублікування:
27.03.2023 16:40
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
31.03.2023 00:00
Опис:
1. Прошу надати документальне підтвердження здійснення Замовником порівняння ринкових цін на товари, під час визначення очікуваної предмета закупівлі.
2. Яким чином Замовником перевірялись надані Переможцем у складі його тендерної пропозиції аналогічні договори на відповідність вимогам тендерної документації?
3. Чому Замовником не оприлюднено звіт про виконання договору та/або додаткову угоду про продовження строку дії договору від 26.12.2022 № 26/12?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
571733d4e8b04c94863b1b7c3331eb36
Назва:
Надання відповіді
Дата опублікування:
30.03.2023 18:23
Опис:
1. Для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі був використаний метод розрахунку очікуваної вартості на підставі закупівельних цін минулих періодів (Закупівельні ціни минулих періодів - ціни на товари власних проведених процедур, або укладених угод інших організаторів закупівель, як вже виконаних, так і діючих – відповідно до Рекомендацій Наказу Мінекономіки від 18.02.2020р. № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі»), інформація про які міститься в електронній системі закупівель «Prozorro» з урахуванням індексу інфляції.
Під час збору інформації про ціну було враховано всі ускладнюючі умови та чинники, що впливали на формування очікуваної вартості – численні перебої постачання електроенергії, відсутність мобільного зв’язку, часті «повітряні тривоги», сезонний дефіцит товару.
Вивчивши інформацію про ціни товарів, що містяться в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та постачальників відповідної продукції та аналогічні закупівлі інших Замовників в електронній системі закупівель «Prozorro» в період листопад-грудень 2023р.( Додаються посилання на торги, укладені договори, цінові пропозиції), враховуючи кількість одиниць предметі закупівлі та нагальну потребу була складена очікувана вартість предмета закупівлі.
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-11-11-007246-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-11-18-006971-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-11-17-011020-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-11-01-000520-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-11-30-010384-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-12-02-014517-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-11-25-004432-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-11-09-013886-a
2.У складі тендерної пропозиції учасник надав копії аналогічних договорів з листами відгуками про належне виконання договірних відносин та рекомендаціями що до співпраці (копії договорів та листів додаються).
Був проведений аналіз та перевірка інформації по аналогічному договору в системі закупівель «Prozorro» за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-09-09-010025-a.
3. Замовником не оприлюднено звіт про виконання договору, оскільки звіт оприлюднюється у випадку повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за Договором.
Під час повторного дослідження одержаного товару було виявлено скриті дефекти та невідповідність товару стандартам ДСТУ EN ISO 13688:2016 Одяг захисний. Загальні вимоги (EN ISO 13688:2013, IDT; ISO 13688:2013, IDT), у зв’язку з чим рахуємо що договір не виконаний в повному обсязі, а саме в частині гарантійних зобов’язань, тобто заміні товару протягом гарантійного строку.