• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Утримання вулично-дорожньої мережі, прибирання, зимове утримання

Процедура закупівлі Відкриті торги проводиться відповідно до вимог Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015р. №922-VIII із змінами (далі - Закон) та відповідно до Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ № 1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Інформація про відсутність підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно ч. 2 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» надається учасником у складі тендерної пропозиції згідно умов тендерної документації. З урахуванням обсягу фінансування видатків замовника до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів.

Завершена

24 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 120 000.00 UAH
Номер: 10b3ac66fb1c483b92ebdade669fc275
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-01-10-000002
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10.01.2023 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40477150
Період моніторингу: 10.01.2023 17:00 - 01.02.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 10.01.2023 Одеса № 5 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 09.01.2023 та доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 09.01.2023. Начальник Наталія СТОЯНОВА Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 10.01.2023 № 5 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення 10 UA-2022-12-08-015489-a 08.12.2022 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ  
Адреса: Ukraine, Одеса
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 48) 705-51-89, irina.khavkun@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення абзаців 2, 6 підпункту 2 пункту 41 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах поданих учасником у тендерній пропозиції вимогам Закону, своєчасності його розміщення та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 30 січня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах поданих учасником у тендерній пропозиції вимогам Закону, своєчасності його розміщення та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель відділу комунального господарства та благоустрою Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 08.12.2022 № 62, тендерну пропозицію учасника товариство з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ПАРИТЕТБУДІНВЕСТ» (далі – ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ПАРИТЕТБУДІНВЕСТ»), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах поданих учасником ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ПАРИТЕТБУДІНВЕСТ», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 21.12.2022 № 71, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 21.12.2022, договір про закупівлю від 29.12.2022 № 1/61, пояснення, отримані 20.01.2023 через електронну систему закупівель. За результатами аналізу розгляду тендерної пропозиції встановлено наступне. Відповідно до пункту 1 розділу 3 ТД Замовником визначено, що тендерна пропозиція подається шляхом завантаження інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (Додаток №5). Відповідно до підпункту 5.1 пункту 5 розділу 3 ТД для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у порядку згідно цієї документації всі документи згідно переліку, вказаного нижче, зокрема: на підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: інформаційну довідку у довільній формі, що підтверджує наявність кваліфікованих працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання умов договору за предметом закупівлі, де зазначається посада, П.І.Б., загальний стаж роботи працівника та досвід роботи на займаній посаді. Довідка подається за підписом керівника підприємства (Учасника) (зразок 2 Додаток №5 до тендерної документації) з наданням підтверджуючих документів. У Додатку № 5 до ТД міститься зразок довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для постачання товару (виконання робіт, надання послуг), яка передбачає наявність інформації щодо посади, прізвища, освітньо-кваліфікаційного рівня (кваліфікації) та досвіду роботи з вимогою щодо необхідності підвантаження необхідних відсканованих документів, які підтверджують їх відповідність установленим кваліфікаційним критеріям окремими файлами. Так, учасником ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ПАРИТЕТБУДІНВЕСТ» у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації які мають необхідні знання та досвід від 21.12.2022 № 01/07, згідно з якою учасник повідомляє про наявність у нього: головного інженера, виконавця робіт, двох майстрів та десяти дорожніх робітників. Також, учасник ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ПАРИТЕТБУДІНВЕСТ» у складі тендерної пропозиції надав накази про прийняття на всіх працівників, та документи про вищу освіту на головного інженера, виконавця робіт та двох майстрів. Проте, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ПАРИТЕТБУДІНВЕСТ» відсутні документи, що підтверджують освітньо-кваліфікаційний рівень дорожніх робітників, та документи, що підтверджують загальний стаж роботи на всіх працівників, чим не дотримано вимоги підпункту 5.1 пункту 5 розділу 3 ТД та Додатку № 5 до ТД. Також, відповідно до підпункту 5.1 пункту 5 розділу 3 ТД для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у порядку згідно цієї документації всі документи згідно переліку, вказаного нижче, зокрема: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій: інформаційна довідка у довільній формі, про наявність необхідного обладнання та матеріально-технічної бази для надання послуг (виконання робіт) згідно предмету закупівлі (автотранспорт, складські приміщення, обладнання, інші основні засоби тощо), де зазначити найменування, марка машини, механізму, устаткування, обладнання; кількість одиниць; технічний стан; власна чи орендована. (у довідці зазначається тільки інформація, яка може бути безпосередньо пов’язана з умовами виконання договору за даним предметом закупівлі). Довідка подається за підписом керівника підприємства (Учасника) (зразок 1 Додаток №5 до тендерної документації). У Додатку № 5 до ТД міститься зразок довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для постачання товару (виконання робіт, надання послуг), яка передбачає наявність інформації щодо обладнання та матеріально-технічної бази та технології/найменування робіт чи послуг, кількості, підстав користування (власне, орендоване, інше право користування, на підставі договору) та технічний стан, з вимогою щодо необхідності підвантаження необхідних відсканованих документів, які підтверджують їх відповідність установленим кваліфікаційним критеріям окремими файлами. Учасником ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ПАРИТЕТБУДІНВЕСТ» у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг від 14.12.2022 № 06/07, згідно з якою учасник повідомляє про наявність, зокрема, складського приміщення, яке орендоване у товариства з обмеженою відповідальністю «Автодор» за договором оренди від 01.10.2019 № 22/19 (далі – Договір). Відповідно до пункту 9.3 Договору строк цього Договору починає свій перебіг з 01.10.2019 та закінчується 31.12.2020. Відповідно до пункту 10.3 Договору додаткові угоди та додатки до цього договору є його невід’ємними частинами і мають юридичну силу у разі, якщо вони укладені (складені) у тій самій формі, що й цей договір. Згідно з додатковою угодою від 01.07.2020 № 1 до Договору внесено зміни до пункту 9.3 та викладено в наступній редакції: даний договір вступає в силу з моменту його підписання сторонами і діє до 31 грудня 2022 року, а в частині взаєморозрахунків – до повного їх виконання. Якщо за один місяць до закінчення строку, вказаного в даному пункті, жодна зі сторін не надасть письмове повідомлення про розірвання даного договору, то договір автоматично продовжує свою дію на 1 рік за тих же умов, і так кожного періоду. Тобто, відповідно до вищевказаної додаткової угоди даний договір укладено більше ніж на три роки з можливістю наступної пролонгації на один рік. Відповідно до частини другої статті 793 Цивільного кодексу України договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини) строком на три роки і більше підлягає нотаріальному посвідченню, крім договору, предметом якого є майно державної або комунальної власності, який підлягає нотаріальному посвідченню у разі, якщо він укладений за результатами електронного аукціону строком більше ніж на п’ять років. Відповідно до частини першої статті 220 Цивільного кодексу України у разі недодержання сторонами вимоги закону про нотаріальне посвідчення договору такий договір є нікчемним. Проте, Договір з урахуванням додаткової угоди від 01.07.2020 № 1, укладений на строк більше трьох років, не посвідчено нотаріально відповідно до частини другої статті 793 Цивільного кодексу України, та, відповідно, він є нікчемним на підставі частини першої статті 220 Цивільного кодексу України. Таким чином, учасником ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ПАРИТЕТБУДІНВЕСТ» документально не підтверджено наявність складського приміщення, що не відповідає вимогам підпункту 5.1 пункту 5 розділу 3 ТД та Додатку № 5 до ТД. Також, пунктом 1 розділу 3 ТД визначено, що тендерна пропозиція подається шляхом завантаження інформації та документів, що підтверджують інформацію про необхідні технічні якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідної технічної специфікації (Додаток № 3). У свою чергу Додатком № 3 до ТД визначено, що учасник повинен мати в наявності обладнання та матеріально-технічну базу, зокрема, спеціальні засоби: пешні для розколу льоду; снігоприбиральні лопати, мітли, дорожні конуси, та комплекти тимчасових знаків для обладнання місць проведення очищувальних робіт, та інше; ящики для піщано-сольової суміші, переносні огородження; забезпечення спецодягом. Учасником ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ПАРИТЕТБУДІНВЕСТ» у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг від 14.12.2022 № 06/07, згідно з якою учасник повідомляє про наявність, зокрема, спеціальних засобів: пешні для розколу льоду; снігоприбиральні лопати, мітли, дорожні конуси, та комплекти тимчасових знаків для обладнання місць проведення очищувальних робіт, та інше; ящики для піщано-сольової суміші, переносні огородження; забезпечення спецодягом. Проте, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ПАРИТЕТБУДІНВЕСТ» відсутні документи, що підтверджують наявність у нього вищевказаних спеціальних засобів, чим не дотримано вимоги підпункту 5.1 пункту 5 розділу 3 ТД, Додатків №№ 3 та 5 до ТД. На запит Південного офісу Держаудитслужби від 17.01.2023 із зазначених питань, Замовник 20.01.2023 надав пояснення, які не спростовують факту встановлених порушень. Отже, на порушення абзаців 2, 6 підпункту 2 пункту 41 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ПАРИТЕТБУДІНВЕСТ», у зв’язку із невідповідністю його тендерної пропозиції умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та вимогам, установленим у ТД відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Період усунення порушень: 30.01.2023 17:15 - 14.02.2023 00:00
Дата публікації висновку: 30.01.2023 17:15

Оскарження висновку в суді

Опис: ВИСНОВОК про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2022-12-08-015489-a оскаржено до Одеського окружного адмiнiстративного суду iз позовом про визнання протиправним та скасування висновку про результати монiторингу процедури закупівлі за позовом Відділу комунального господарства та благоустрою Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області від 13.02.2023 року №420/2940/23.
Дата публікації: 13.02.2023 18:04
Дата відкриття провадження: 13.02.2023 00:00
Номер відкриття провадження: П/420/3050/23

Запити/Пояснення