-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Рибні консерви Код за ДК 021: 2015 – 15240000-2 Рибні консерви та інші рибні страви і пресерви. Код товару що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: ДК 021:2015 15241000-9 Панірована риба та рибні консерви
Горохівський психоневрологічний інтернат,45701,Волинська обл.,м.Горохів,вул.Паркова,22.Категорія замовника: відповідно до п.3 ч.1 ст.2 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Завершена
396 202.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 981.01 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 981.01 UAH
Номер:
45d5826ca70a4f24a03e6b11da57c712
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-01-11-000021
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
10.01.2023 00:00
Період моніторингу:
11.01.2023 14:22 - 02.02.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
10.01.2023 № 2-з
Луцьк
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 10.01.2023 № 2-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2022-12-08-014314-a від 08.12.2022. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям; розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 31 січня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік Горохівського психоневрологічного інтернату (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 08.12.2022 №42 (далі – тендерна документація); тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Болотнюка Андрія Анатолійовича; повідомлення про намір укласти договір від 19.12.2022; договір від 27.12.2022 №4; додаткова угода від 20.01.2023 №1; відповідь Замовника від 17.01.2023 на запит органу державного фінансового контролю, оприлюднені в електронній системі закупівель.
Період усунення порушень:
01.02.2023 13:50 - 07.02.2023 00:00
Дата публікації висновку:
01.02.2023 13:50
Запити/Пояснення
Номер:
b669a21c8dda4312b7cf14c23088cee5
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
12.01.2023 14:37
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.01.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Рибні консерви Код за ДК 021: 2015 – 15240000-2 Рибні консерви та інші рибні страви і пресерви. Код товару що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: ДК 021:2015 15241000-9 Панірована риба та рибні консерви», (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-12-08-014314-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1) Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог підпункту 1 пункту 4 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів»(зі змінами).
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень (інформації) слід долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
cdb2810cd5a54a318a498b38a4cf8b43
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
17.01.2023 16:20
Опис:
Відповідь на запит про надання пояснень щодо закупівлі ДК 021:2015 15240000-2 Рибні консерви та інші рибні страви і пресерви
(UA-2022-12-08-014314-a) та документальне підтвердження завантажено у розділ "Пов'язані документи"