• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Прибирання доріг, тротуарів, місць загального користування, прибирання снігу та посипка піщано-сольовою сумішшю доріг та тротуарів на території Української міської територіальної громади у 2023 році

Завершена

16 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 160 000.00 UAH
Номер: e4ab79f1e3ff48099ea4ef0dd6860280
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-02-02-000036
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02.02.2023 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 02.02.2023 17:17 - 24.02.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 02.02.2023 № 25 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 18 UA-2022-12-08-008278-a 08.12.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, gevak.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ПП «ОБУХІВМІСЬКВТОРРЕСУРСИ» установлено порушення вимог абзацу шостого підпункту 3 пункту 41 Особливостей. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 22 лютого 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель виконавчого комітету Української міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи протокол від 08.12.2022 № 100, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію приватного підприємства «ОБУХІВМІСЬКВТОРРЕСУРСИ» (далі – ПП «ОБУХІВМІСЬКВТОРРЕСУРСИ»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 23.12.2022 № 104, повідомлення про намір укласти договір від 23.12.2022, договір від 02.01.2023 № 2, пояснення (інформація та документи) Замовника, надані 10.02.2023 та 17.02.2023 через електронну систему закупівель на запити Держаудитслужби. Відповідно до вимог пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовник установив вимогу, що під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Тендерна пропозиція повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис уповноваженої особи учасника, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів. У разі, якщо тендерна пропозиція не містить накладений кваліфікований електронний підпис (далі – КЕП) уповноваженої особи учасника, учасник буде вважатися таким, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та його тендерна пропозиція буде відхилена відповідно до статті 31 Закону. Згідно з абзацом другим пункту 2 Порядку використання електронних довірчих послуг в органах державної влади, органах місцевого самоврядування, підприємствах, установах та організаціях державної форми власності, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 19.09.2018 № 749, захищений носій особистих ключів – засіб кваліфікованого електронного підпису чи печатки, що призначений для зберігання особистого ключа та має вбудовані апаратно-програмні засоби, що забезпечують захист записаних на ньому даних від несанкціонованого доступу, безпосереднього ознайомлення із значенням параметрів особистих ключів та їх копіювання. Під час здійснення моніторингу установлено, що учасник ПП «ОБУХІВМІСЬКВТОРРЕСУРСИ» подав свою тендерну пропозицію з накладенням електронного цифрового підпису. Під час перевірки зазначеного електронного цифрового підпису на сайті Центрального засвідчувального органу (https://czo.gov.ua/verify) установлено, що тип носія особистого ключа – «незахищений», тип підпису – «удосконалений», сертифікат -«кваліфікований», що свідчить про накладення на тендерну пропозицію учасника ПП «ОБУХІВМІСЬКВТОРРЕСУРСИ» електронного підпису, який не може вважатися кваліфікованим, що не відповідає вимогам пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Замовника. Отже, на порушення вимог абзацу шостого підпункту 3 пункту 41 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника закупівлі ПП «ОБУХІВМІСЬКВТОРРЕСУРСИ», як таку, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, та уклав з ним договір.
Період усунення порушень: 27.02.2023 17:59 - 14.03.2023 00:00
Дата публікації висновку: 27.02.2023 17:59

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Замовником враховано висновок ДАСУ від 27 лютого 2023 року по результатам моніторингу закупівлі ДК 021:2015: 90610000-6 Послуги з прибирання та підмітання вулиць (Прибирання доріг, тротуарів, місць загального користування, прибирання снігу та посипка піщано-сольовою сумішшю доріг та тротуарів на території Української міської територіальної громади у 2023 році) (Інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-12-08-008278-a) про встановлення порушень приписів законодавства: Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій). Замовником винесено попередження Уповноваженій особі з питань публічних закупівель, щодо недопущення встановлених висновком ДАСУ від 27 лютого 2023 року порушень у подальшому та зобов’язано при складанні тендерної документації та прийнятті рішень керуватись нормами чинного законодавства України, враховуючи в роботі Постанову КМУ № 300 від 17.03.2022 року (зі змінами), а саме п. 4 – «Міністерству цифрової трансформації, власникам інформаційних та інформаційно-комунікаційних систем на період воєнного стану на території України та протягом шести місяців з дня його припинення чи скасування забезпечити технічну можливість використання електронних підписів чи печаток, що базуються на сертифікатах відкритого ключа, виданих кваліфікованими надавачами електронних довірчих послуг без відомостей про те, що особистий ключ зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису чи печатки, через відповідні інформаційні та інформаційно-комунікаційні системи.»
Дата публікації звіту: 10.03.2023 13:44

Запити/Пояснення