-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Прибирання доріг, тротуарів, місць загального користування, прибирання снігу та посипка піщано-сольовою сумішшю доріг та тротуарів на території Української міської територіальної громади у 2023 році
Завершена
16 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 160 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 160 000.00 UAH
Номер:
e4ab79f1e3ff48099ea4ef0dd6860280
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-02-02-000036
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
02.02.2023 00:00
Період моніторингу:
02.02.2023 17:17 - 24.02.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
02.02.2023 № 25
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні
закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України,
затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року
№ 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що
додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення
моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської
служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№
з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або
повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі
Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі
Уповноваженого органу
18 UA-2022-12-08-008278-a 08.12.2022
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки
порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в
інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ПП «ОБУХІВМІСЬКВТОРРЕСУРСИ» установлено порушення вимог абзацу шостого підпункту 3 пункту 41 Особливостей.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 22 лютого 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель виконавчого комітету Української міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи протокол від 08.12.2022 № 100, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію приватного підприємства «ОБУХІВМІСЬКВТОРРЕСУРСИ» (далі – ПП «ОБУХІВМІСЬКВТОРРЕСУРСИ»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 23.12.2022 № 104, повідомлення про намір укласти договір від 23.12.2022, договір від 02.01.2023 № 2, пояснення (інформація та документи) Замовника, надані 10.02.2023 та 17.02.2023 через електронну систему закупівель на запити Держаудитслужби.
Відповідно до вимог пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовник установив вимогу, що під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги».
Тендерна пропозиція повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис уповноваженої особи учасника, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів.
У разі, якщо тендерна пропозиція не містить накладений кваліфікований електронний підпис (далі – КЕП) уповноваженої особи учасника, учасник буде вважатися таким, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та його тендерна пропозиція буде відхилена відповідно до статті 31 Закону.
Згідно з абзацом другим пункту 2 Порядку використання електронних довірчих послуг в органах державної влади, органах місцевого самоврядування, підприємствах, установах та організаціях державної форми власності, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 19.09.2018 № 749, захищений носій особистих ключів – засіб кваліфікованого електронного підпису чи печатки, що призначений для зберігання особистого ключа та має вбудовані апаратно-програмні засоби, що забезпечують захист записаних на ньому даних від несанкціонованого доступу, безпосереднього ознайомлення із значенням параметрів особистих ключів та їх копіювання.
Під час здійснення моніторингу установлено, що учасник ПП «ОБУХІВМІСЬКВТОРРЕСУРСИ» подав свою тендерну пропозицію з накладенням електронного цифрового підпису. Під час перевірки зазначеного електронного цифрового підпису на сайті Центрального засвідчувального органу (https://czo.gov.ua/verify) установлено, що тип носія особистого ключа – «незахищений», тип підпису – «удосконалений», сертифікат -«кваліфікований», що свідчить про накладення на тендерну пропозицію учасника ПП «ОБУХІВМІСЬКВТОРРЕСУРСИ» електронного підпису, який не може вважатися кваліфікованим, що не відповідає вимогам пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Замовника.
Отже, на порушення вимог абзацу шостого підпункту 3 пункту 41 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника закупівлі ПП «ОБУХІВМІСЬКВТОРРЕСУРСИ», як таку, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, та уклав з ним договір.
Період усунення порушень:
27.02.2023 17:59 - 14.03.2023 00:00
Дата публікації висновку:
27.02.2023 17:59
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Замовником враховано висновок ДАСУ від 27 лютого 2023 року по результатам моніторингу закупівлі ДК 021:2015: 90610000-6 Послуги з прибирання та підмітання вулиць (Прибирання доріг, тротуарів, місць загального користування, прибирання снігу та посипка піщано-сольовою сумішшю доріг та тротуарів на території Української міської територіальної громади у 2023 році) (Інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-12-08-008278-a) про встановлення порушень приписів законодавства: Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій).
Замовником винесено попередження Уповноваженій особі з питань публічних закупівель, щодо недопущення встановлених висновком ДАСУ від 27 лютого 2023 року порушень у подальшому та зобов’язано при складанні тендерної документації та прийнятті рішень керуватись нормами чинного законодавства України, враховуючи в роботі Постанову КМУ № 300 від 17.03.2022 року (зі змінами), а саме п. 4 – «Міністерству цифрової трансформації, власникам інформаційних та інформаційно-комунікаційних систем на період воєнного стану на території України та протягом шести місяців з дня його припинення чи скасування забезпечити технічну можливість використання електронних підписів чи печаток, що базуються на сертифікатах відкритого ключа, виданих кваліфікованими надавачами електронних довірчих послуг без відомостей про те, що особистий ключ зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису чи печатки, через відповідні інформаційні та інформаційно-комунікаційні системи.»
Дата публікації звіту:
10.03.2023 13:44
Запити/Пояснення
Номер:
de07935f549941a0a45a820d1f11f86a
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
07.02.2023 08:29
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.02.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «ДК 021:2015:90610000-6: Послуги з прибирання та підмітання вулиць», (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-12-08-008278-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
f7fe3b979a1a44d0b15cbb5c6dacd84b
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
10.02.2023 09:25
Опис:
Міська цільова Програма розвитку благоустрою по Українській міській територіальній громаді на 2022-2024 роки ( далі –Програма) затверджена рішенням тринадцятої(позачергової) сесії Української міської ради VIII скликання від 06.12.2021 року № 416, у додатку 1 до Програми (Напрями діяльності та заходи Програми), а саме пунктом 6 передбачено здійснення послуг прибирання доріг, тротуарів, місць загального користування, прибирання снігу та посипка піщано-сольовою сумішшю доріг та тротуарів на території Української міської територіальної громади . У відповідності до пункту 6 спеціалісти відділу благоустрою управління розвитку інфраструктури здійснюють постійний огляд та розрахунок для необхідності утримання вулиць та доріг населених пунктів,. Очікувана вартість визначається згідно складеного дефектного акту та обсягів надання послуг.
Посилання на сайт, де містяться відомості про запитувану інформацію: Додаємо посилання на публікацію: https://ukrainska-gromada.gov.ua/cat_doc/subject-of-purchase
До пояснення додаю Програму розвитку благоустрою по Українській міській територіальній громаді на 2022-2024 роки.
Номер:
73a0d071daca43a3a80636ae9c8101ce
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
15.02.2023 13:19
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.02.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «ДК 021:2015:90610000-6: Послуги з прибирання та підмітання вулиць», (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-12-08-008278-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Пояснити на підставі яких документів вами прийнято рішення щодо визначення тендерної пропозиції учасника ПП «ОБУХІВМІСЬКВТОРРЕСУРСИ» переможцем торгів тоді, як:
1.1. тендерна пропозиція не містить накладеного кваліфікованого електронного підпису уповноваженої особи (вимога пункту 1 розділу III тендерної документації);
1.2. у складі пропозиції не підтверджено наявності техніки з відвалами відповідно до площ прибирання у кількості передбаченій вимогами тендерної документації, а саме не менше 5 од. в м. Українка та по 1 од. техніки в кожному селі, крім Плютів (у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 16.12.2022 № 1506 наведено інформацію про наявність 3 автомобілів з відвалами (FORD TRUCKS 1833 DC AI1852OK, SCANIA AVTR ARKL-240 AI2903OO, SCANIA AVTR ARKL-240 AI3013OE) (вимога пункту 2 Додатку 2 до тендерної документації).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
8e31e3353c3740a78dd3edf6df85ec91
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
17.02.2023 14:27
Опис:
1. Щодо наявності КЕП
Закупівля за номером UA-2022-12-08-008278-a на електронній системі публічних закупівель prozorro.gov.ua в розділі “Реєстр пропозицій” містить документи єдиного учасника закупівлі ПП «ОБУХІВМІСЬКВТОРРЕСУРСИ». У вказаних документах містяться файли Електронних підписів (тип файлів .p7s) від 16 грудня 2022 12:54, 16 грудня 2022 12:59 та 23 грудня 2022 16:49. При перевірці вказаних файлів на сайті Центрального засвідчувального органу https://czo.gov.ua/ створюються протоколи в яких зазначаються дані перевірки:
ПРОТОКОЛ створення та перевірки кваліфікованого та удосконаленого електронного підпису
1. Дата та час: 13:51:47 16.02.2023
2. Назва файлу з підписом: sign.p7s
3. Розмір файлу з підписом: 115.2 КБ
4. Назва файлу без підпису: sign
5. Розмір файлу без підпису: 83.2 КБ
6. Результат перевірки підпису: Підпис створено та перевірено успішно. Цілісність даних
7. підтверджено
8. Підписувач: Полатьян Армен Олегович
9. П.І.Б.: Полатьян Армен Олегович
10. Країна: Україна
11. РНОКПП: 2557206697
12. Організація (установа): ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБУХІВМІСЬКВТОРРЕСУРСИ"
13. Код ЄДРПОУ: 32152706
14. Посада: Генеральний директор
15. Час підпису (підтверджено кваліфікованою позначкою часу для даних від Надавача): 12:54:20
16. 16.12.2022
17. Сертифікат виданий: КНЕДП ТОВ "Центр сертифікації ключів "Україна"
18. Серійний номер: 0D5D7C0700000000000000000000000000000001
19. Тип носія особистого ключа: Незахищений
20. Алгоритм підпису: ДСТУ-4145
21. Тип підпису: Удосконалений
22. Тип контейнера: Підпис та дані в одному файлі (CAdES enveloped)
23. Формат підпису: Базовий (CAdES-BES)
24. Сертифікат: Кваліфікований
ПРОТОКОЛ створення та перевірки кваліфікованого та удосконаленого електронного підпису
1Дата та час: 13:59:26 16.02.2023
2.Назва файлу з підписом: sign.p7s
3. Розмір файлу з підписом: 117.4 КБ
4. Назва файлу без підпису: sign
5. Розмір файлу без підпису: 84.8 КБ
6. Результат перевірки підпису: Підпис створено та перевірено успішно. Цілісність даних підтверджено
7. Підписувач: Полатьян Армен Олегович
8. П.І.Б.: Полатьян Армен Олегович
9. Країна: Україна
10. РНОКПП: 2557206697
11. Організація (установа): ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБУХІВМІСЬКВТОРРЕСУРСИ"
12. Код ЄДРПОУ: 32152706
13. Посада: Генеральний директор
14. Час підпису (підтверджено кваліфікованою позначкою часу для даних від Надавача): 12:59:33 16.12.2022
15. Сертифікат виданий: КНЕДП ТОВ "Центр сертифікації ключів "Україна"
16. Серійний номер: 0D5D7C0700000000000000000000000000000001
17.Тип носія особистого ключа: Незахищений
18.Алгоритм підпису: ДСТУ-4145
19.Тип підпису: Удосконалений
20.Тип контейнера: Підпис та дані в одному файлі (CAdES enveloped)
21.Формат підпису: Базовий (CAdES-BES)
22.Сертифікат: Кваліфікований
ПРОТОКОЛ створення та перевірки кваліфікованого та удосконаленого електронного підпису
1.Дата та час: 14:05:53 16.02.2023
2.Назва файлу з підписом: sign.p7s
3.Розмір файлу з підписом: 130.5 КБ
4.Назва файлу без підпису: sign
5.Розмір файлу без підпису: 94.7 КБ
6.Результат перевірки підпису: Підпис створено та перевірено успішно. Цілісність даних підтверджено
7.Підписувач: Полатьян Армен Олегович
8.П.І.Б.: Полатьян Армен Олегович
9.Країна: Україна
10.РНОКПП: 2557206697
11.Організація (установа): ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБУХІВМІСЬКВТОРРЕСУРСИ"
12.Код ЄДРПОУ: 32152706
13.Посада: Генеральний директор
14.Час підпису (підтверджено кваліфікованою позначкою часу для даних від Надавача): 16:49:47 23.12.2022
15.Сертифікат виданий: КНЕДП ТОВ "Центр сертифікації ключів "Україна"
16.Серійний номер: 0D5D7C0700000000000000000000000000000001
17.Тип носія особистого ключа: Незахищений
18.Алгоритм підпису: ДСТУ-4145
19.Тип підпису: Удосконалений
20.Тип контейнера: Підпис та дані в одному файлі (CAdES enveloped)
21.Формат підпису: Базовий (CAdES-BES)
22.Сертифікат: Кваліфікований
Зазначене вище означає, що тендерна пропозиція містить 3 (три) накладені кваліфіковані електронні підписи уповноваженої особи:
- від 12:54:20 16.12.2022;
- від 12:59:33 16.12.2022;
- від 16:49:47 23.12.2022 .
та Результат перевірки підпису: Підпис створено та перевірено успішно. Цілісність даних підтверджено.
2. Щодо підтвердження наявності техніки з відвалами відповідно до площ прибирання у кількості, передбаченій вимогами тендерної документації, а саме не менше 5 одиниць в м. Українка та по 1 од техніки в кожному селі, окрім Плютів.
Кваліфікаційні вимоги до наявності обладнання, наведені в п. 2 Додатку 2 до тендерної документації
Обов’язкове обладнання, що має бути в Учасника:
- техніка з відвалами відповідно до площ прибирання (не менше 5 од. в м. Українка та по 1 од. техніки в кожному селі, крім Плютів).
- двоколісний трактор з навісним обладнанням (відповідно до ситуації: щітка, відвал, роторний сніговідкидач та інше) в кількості не менше 8 (восьми) одиниць,
- трактори для прибирання (сніг, листя, змет та ін.), не менше 2-х одиниць, оснащені системою GPS навігації, в комплектації з відвалами для чищення снігу, щітками і піскорозкидувачами
- трактори навантажувачі не менше 2 шт
- автомобілі контейнеровози з крюковим навантажувачем з відвалами для чистки снігу для оперативного прочищення доріг та вивезення снігу.
- автомобіль-сміттєвоз з мийкою високого тиску для виконання мийки зупинок громадського транспорту або інший спеціальний автомобіль
Автомобілі повинні бути оснащені системою фото і відео фіксації та системою GPS навігації
Власне, у довідці учасника № 1506 від 16 грудня 2022 року вказано загальну інформацію про техніку з відвалами, зокрема у п. 1-3, 49, 50, що загалом становить 13 одиниць.
1. АВТОМОБІЛЬ СПЕЦІАЛЬНИЙ ВАНТАЖНИЙ ПІДМІТАЛЬНО-ПРИБИРАЛЬНИЙ FORD TRUCKS 1833 DC АІ1852ОК
Розподілювач протиожеледних матеріалів RASCO Solid L3500 інв. №7979
Відвал сніговий RASCO NSP3.2 інв. 7978
Підмітальний пристрій KOVACO 63260 інв. 8006 1 од. 2022 Технічно справний Власна
2. АВТОМОБІЛЬ КРЮКОВИЙ НАВАНТАЖУВАЧ З ВІДВАЛОМ SCANIA AVTR ARL-240 АІ 2903 ОО 1 од. 2022 Технічно справний Власна
3. АВТОМОБІЛЬ КРЮКОВИЙ НАВАНТАЖУВАЧ З ВІДВАЛОМ SCANIA AVTR ARL-240 АІ 3013 ОЕ 1 од. 2021 Технічно справний Власна
49. Трактор з кабіною та кондиціонером з навісним обладнанням:
Навантажувач T812
Відвал TSBV 1800
Розкидувач піску SANSOE
Щітка TSPP5 1550
FARMTRAC 6050
інв.№ 7359, інв.№ 7360,
інв.№7361, інв.№ 7362,
інв.№ 7363, інв.№ 7364,
ін.в№7365, інв.№ 7366,
інв.№ 7367, інв.№ 7368, 2 од. 2021 Технічно справний Власна
50. Двоколісний трактор з навісним обладнанням:
Щітка для прибирання 100 см
Відвал для снігу 100 см
FERRARI 340GX390 інв.№ 7353, інв.№ 7354, інв.№ 7355, інв.№ 7356, інв.№ 7357, інв.№ 7358,
інв.№№7372, 7370, 7371, 7373, 7374, 7369 8 од. 2021 Технічно справний Власна
Заявлена та підтверджена документально кількість техніки є більш ніж достатньою для відповідності учасника основному (загальному) кваліфікаційному критерію : - техніка з відвалами відповідно до площ прибирання (не менше 5 од. в м. Українка та по 1 од. техніки в кожному селі, крім Плютів). Територіальна громада включає м. Українка та сім сел (Плюти не враховуються). Тобто, встановлена кваліфікаційна вимога про наявність не менше 11 одиниць техніки з відвалами. З розрахунку 5 од. техніки на м. Українка та по одній на кожне село.
У свою чергу, кваліфікаційний критерій: - двоколісний трактор з навісним обладнанням (відповідно до ситуації: щітка, відвал, роторний сніговідкидач та інше) в кількості не менше 8 (восьми) одиниць, є похідним від основного, тобто наявність даного обладнання (двоколісних тракторів з навісним обладнанням) має бути забезпечено учасником у загальній кількості всього обладнання.
Окрім того, ПП "ОБУХІВМІСЬКВТОРРЕСУРСИ" було єдиним учасником даної закупівлі і враховуючи, що «Учасник ПП "ОБУХІВМІСЬКВТОРРЕСУРСИ" (ЄДРПОУ32152706) надавав аналогічні послуги попередньо в 2021-2022р.р. добросовісно, без зауважень та затримок. Замовник впевнений у належному виконанні передбачених послуг по прибиранню даним Учасником. Вищезазначене свідчить, що проведення виконавчим комітетом Української міської ради закупівлі “ Прибирання доріг, тротуарів, місць загального користування, прибирання снігу та посипка піщано-сольовою сумішшю доріг та тротуарів на території Української міської територіальної громади у 2023 році” проведено та забезпечено з дотриманням принципів недискримінації учасників, об'єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій та в порядку, в межах і у спосіб, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”.