-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги (Послуги з організації харчування)
Звільнення від ПДВ послуг щодо забезпечення харчування у закладах охорони здоров’я, відповідно до підпункту «г» 197.1.7 пункту 197.1 статті 197 Податкового кодексу України від 02.12.2010 року № 2755-VI.
Завершена
7 670 400.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 38 352.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 38 352.00 UAH
Номер:
0fa2481d2b964639a79639dc8c6f7839
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-08-10-000034
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
09.08.2023 00:00
Період моніторингу:
10.08.2023 10:06 - 01.09.2023 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
09.08.2023 № 240
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
2 UA-2022-12-07-016916-a 07.12.2022 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі»
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання своєчасності оприлюднення звіту про виконання договору – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 30 серпня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: своєчасності оприлюднення звіту про виконання договору.
Під час моніторингу проаналізовано: договір про надання послуг харчування від 30.12.2022 № 3/23 (далі – Договір) на суму 3 900 000,00 грн. без ПДВ, додаткову угоду від 30.12.2022 № 1 до Договору, додаткову угоду від 15.05.2023 № 2 до Договору (далі – додаткова угода №2), пояснення Замовника, надані 24.08.2023 через електронну систему закупівель на запити Держаудитслужби.
Період усунення порушень:
01.09.2023 12:28 - 07.09.2023 00:00
Дата публікації висновку:
01.09.2023 12:28
Запити/Пояснення
Номер:
db2a7a42d4d64fce8e4ead5f15210ab3
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
21.08.2023 17:07
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.08.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги (Послуги з організації харчування) (код ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2022-12-07-016916-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міні стрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме: надати інформацію та відповідні документи щодо виконання пункту 4.1 та 6.1.1 Договору про надання послуг харчування від 30.12.2022 №3/23 в частині розрахунку між Замовником та Виконавцем.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
fd62c5c78fb84106a38c7867304b946a
Назва:
Пояснення, щодо запиту
Дата опублікування:
24.08.2023 09:27
Опис:
У відповідь на запит Державної аудиторської служби України, що опублікований в електронній системі закупівель 21.08.2023 року, Замовник надає відповідні пояснення та документи.
Надаємо інформацію та відповідні документи щодо виконання пункту 4.1 та 6.1.1 Договору про надання послуг харчування від 30.12.2022 № 3/23 в частині розрахунку між Замовником та Виконавцем.
Також зазначаємо, що відповідні пояснення та документи щодо питання розрахунків Замовником надавалися у межах проведення моніторингу даної процедури закупівлі UA-M-2023-06-13-000068.
Номер:
af67f0d407dc41f580d0405235a2fced
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-06-13-000068
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
12.06.2023 00:00
Період моніторингу:
13.06.2023 12:13 - 05.07.2023 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
12.06.2023 № 172
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, зважаючи на наказ Держаудитслужби від 19 травня 2023 року № 110-в «Про відпустку Басалаєвої А.В.»,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
5 UA-2022-12-07-016916-a 07.12.2022 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі»
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ХІЛІНГ ФУД», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 03 липня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального некомерційного підприємства «Київський міський центр радіаційного захисту населення міста Києва від наслідків Чорнобильської катастрофи» виконавчого органу київської міської Ради (Київської міської державної адміністрації) (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 06.12.2022 № 41, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ХІЛІНГ ФУД» (далі – ТОВ «ХІЛІНГ ФУД»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 20.12.2022 № 19, повідомлення про намір укласти договір від 20.12.2022, договір про надання послуг харчування від 30.12.2022 № 3/23 (далі – Договір) на суму 3 900 000,00 грн., додаткову угоду від 30.12.2022 № 1 до Договору, додаткову угоду від 15.05.2023 № 2 до Договору, пояснення Замовника, надані 22.06.2023 та 29.06.2023 через електронну систему закупівель, на запити Держаудитслужби.
Період усунення порушень:
04.07.2023 18:12 - 08.07.2023 00:00
Дата публікації висновку:
04.07.2023 18:12
Запити/Пояснення
Номер:
6349a596dfb44ea7a5ae35a65dcb41c9
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
19.06.2023 17:18
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.06.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з організації харчування (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-12-07-016916-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості;
2. Надати інформацію та документи, що підтверджують виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин для укладання додаткових угод від 30.12.2022 № 1 та від 15.05.2023 № 2 до договору про надання послуг з харчування від 30.12.2022 № 3/23.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
80cba8b1c5b94860aa1d4f8d89731ccd
Назва:
Пояснення, щодо запиту
Дата опублікування:
22.06.2023 16:30
Опис:
1.У відповідь на запит Державної аудиторської служби України, що опублікований в електронній системі закупівель 19.06.2023 року Замовник надає відповідні пояснення та документи.
«Київський міський центр радіаційного захисту населення міста Києва від наслідків Чорнобильської катастрофи» - є комунальним некомерційним підприємством. Для харчування хворих використовуємо кошти, які надходять від фінансової діяльності підприємства (Національної служби здоров’я України).
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі розроблялися відповідно до потреб Замовника необхідних для безперебійного функціонування лікувальної установи та якісного забезпечення харчуванням хворих з урахуванням вимог нормативних документів у цій сфері, з урахування Державних санітарних норм та правил, зокрема з урахуванням вимог наказу Міністерства охорони здоров’я України від 29.10.2013 № 931 «Про удосконалення лікувального харчування та роботи дієтологічної системи в Україні». Примірне семиденне меню складено Замовником зі страв розроблених з урахуванням основних принципів раціонального харчування хворих, асортименту різноманітності їжі та її якості, керуючись Законом України «Про якість та безпеку харчових продуктів і продовольчої сировини» від 23.12.1997 № 771/97-ВР (зі змінами) та згаданого наказу Міністерства охорони здоров’я України від 29.10.2013 № 931 «Про удосконалення лікувального харчування та роботи дієтологічної системи в Україні». При складанні меню було враховано:
• Хімічний склад продуктів (білки, жири, вуглеводи);
• Калорійність раціону в цілому;
• Відповідальність дієтичних страв вимогам дієти у відношенні набору продуктів і технології приготування;
• Різноманітність страв по дням тижня, по видам продуктів, по способу їх кулінарної обробки;
• Сезонність продуктів;
Під час визначення очікуваної вартості закупівлі, керуючись роз’ясненням Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України – як Уповноваженого органу з питань публічних закупівель (№ 3301-04/34980-06 від 20.08.2019 року), відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 275 від 18.02.2020 року Замовником було здійснено моніторинг (аналіз) цін на ринку надання послуг щодо забезпечення дієтичним харчуванням хворих в лікувальних закладах, шляхом використання загальнодоступної інформації, яка міститься в електронній системі закупівель «Prozorro».
Повідомляємо, що відповідно до планової потреби, що заснована на показниках 2020, 2021, 2022 років планова потреба на дану закупівлю, враховуючи період надання послуг, становила 81600 людино-днів.
На одного пацієнта, враховуючи аналіз цін, було закладено 94,00 грн. (дев'яносто чотири гривні 00 копійок). Таким чином, очікувана вартість закупівлі склала 7 670 400,00 грн.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та обґрунтування очікуваної ціни закупівлі розміщено на офіційному сайті Замовника за посиланням https://www.kmcrzn.kiev.ua/%D0%BF%D0%BB%D0%B0%D0%BD%D0%B8-%D0%B7%D0%B0%D0%BA%D1%83%D0%BF%D1%96%D0%B2%D0%B5%D0%BB%D1%8C, розділ «Плани закупівель», конкретне посилання на обґрунтування - https://docs.google.com/document/d/1zMOseBt6sMyHh5DuDCV2T24vGyjGAjVR/edit.
2. Замовником отримано від ТОВ «ХІЛІНГ ФУД» листа (додається) з проханням про укладення додаткової угоди про зменшення суми договору у зв’язку із тим, що за результатом проведеного аукціону сума пропозиції переможця за одиницю вираховувалася лише з більше ніж двома знаками після коми (додаток №1 до договору №3/23 – Специфікація). Зазначаємо, що відповідно до ст. 32 Закону України «Про Національний банк України» від 20.05.99 р. № 679-XIV грошовою одиницею України є гривня, що дорівнює 100 копійкам, а відтак зазначати ціну на один людино-день з чотирма знаками після коми є неправильним, оскільки відповідно до статті 32 Закону України «Про Національний банк України» від 20.05.99 р. № 679-XIV ціну потрібно заповнювати у гривнях, зазначаючи цифрове значення, яке має не більше двох знаків після коми. Таким чином, замовником та учасником-переможцем укладено додаткову угоду №1 від 30.12.2022 до договору №3/23 від 30.12.2022 року.
Згодом, Замовником отримано від ТОВ «ХІЛІНГ ФУД» листа (додається) з пропозицією про розірвання договору у зв’язку із наведеними у листі підставами. Таким чином, зважаючи на описані в листі обставини, укладено додаткову угоду № 2 від 15.05.2023 року.
Номер:
47566ab7c6344bb1952ee062b000c60b
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
19.06.2023 17:18
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.06.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з організації харчування (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-12-07-016916-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості;
2. Надати інформацію та документи, що підтверджують виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин для укладання додаткових угод від 30.12.2022 № 1 та від 15.05.2023 № 2 до договору про надання послуг з харчування від 30.12.2022 № 3/23.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
800cbf92c82f47299906042ab527f044
Назва:
Пояснення, щодо запиту
Дата опублікування:
22.06.2023 16:29
Опис:
1.У відповідь на запит Державної аудиторської служби України, що опублікований в електронній системі закупівель 19.06.2023 року Замовник надає відповідні пояснення та документи.
«Київський міський центр радіаційного захисту населення міста Києва від наслідків Чорнобильської катастрофи» - є комунальним некомерційним підприємством. Для харчування хворих використовуємо кошти, які надходять від фінансової діяльності підприємства (Національної служби здоров’я України).
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі розроблялися відповідно до потреб Замовника необхідних для безперебійного функціонування лікувальної установи та якісного забезпечення харчуванням хворих з урахуванням вимог нормативних документів у цій сфері, з урахування Державних санітарних норм та правил, зокрема з урахуванням вимог наказу Міністерства охорони здоров’я України від 29.10.2013 № 931 «Про удосконалення лікувального харчування та роботи дієтологічної системи в Україні». Примірне семиденне меню складено Замовником зі страв розроблених з урахуванням основних принципів раціонального харчування хворих, асортименту різноманітності їжі та її якості, керуючись Законом України «Про якість та безпеку харчових продуктів і продовольчої сировини» від 23.12.1997 № 771/97-ВР (зі змінами) та згаданого наказу Міністерства охорони здоров’я України від 29.10.2013 № 931 «Про удосконалення лікувального харчування та роботи дієтологічної системи в Україні». При складанні меню було враховано:
• Хімічний склад продуктів (білки, жири, вуглеводи);
• Калорійність раціону в цілому;
• Відповідальність дієтичних страв вимогам дієти у відношенні набору продуктів і технології приготування;
• Різноманітність страв по дням тижня, по видам продуктів, по способу їх кулінарної обробки;
• Сезонність продуктів;
Під час визначення очікуваної вартості закупівлі, керуючись роз’ясненням Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України – як Уповноваженого органу з питань публічних закупівель (№ 3301-04/34980-06 від 20.08.2019 року), відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 275 від 18.02.2020 року Замовником було здійснено моніторинг (аналіз) цін на ринку надання послуг щодо забезпечення дієтичним харчуванням хворих в лікувальних закладах, шляхом використання загальнодоступної інформації, яка міститься в електронній системі закупівель «Prozorro».
Повідомляємо, що відповідно до планової потреби, що заснована на показниках 2020, 2021, 2022 років планова потреба на дану закупівлю, враховуючи період надання послуг, становила 81600 людино-днів.
На одного пацієнта, враховуючи аналіз цін, було закладено 94,00 грн. (дев'яносто чотири гривні 00 копійок). Таким чином, очікувана вартість закупівлі склала 7 670 400,00 грн.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та обґрунтування очікуваної ціни закупівлі розміщено на офіційному сайті Замовника за посиланням https://www.kmcrzn.kiev.ua/%D0%BF%D0%BB%D0%B0%D0%BD%D0%B8-%D0%B7%D0%B0%D0%BA%D1%83%D0%BF%D1%96%D0%B2%D0%B5%D0%BB%D1%8C, розділ «Плани закупівель», конкретне посилання на обґрунтування - https://docs.google.com/document/d/1zMOseBt6sMyHh5DuDCV2T24vGyjGAjVR/edit.
2. Замовником отримано від ТОВ «ХІЛІНГ ФУД» листа (додається) з проханням про укладення додаткової угоди про зменшення суми договору у зв’язку із тим, що за результатом проведеного аукціону сума пропозиції переможця за одиницю вираховувалася лише з більше ніж двома знаками після коми (додаток №1 до договору №3/23 – Специфікація). Зазначаємо, що відповідно до ст. 32 Закону України «Про Національний банк України» від 20.05.99 р. № 679-XIV грошовою одиницею України є гривня, що дорівнює 100 копійкам, а відтак зазначати ціну на один людино-день з чотирма знаками після коми є неправильним, оскільки відповідно до статті 32 Закону України «Про Національний банк України» від 20.05.99 р. № 679-XIV ціну потрібно заповнювати у гривнях, зазначаючи цифрове значення, яке має не більше двох знаків після коми. Таким чином, замовником та учасником-переможцем укладено додаткову угоду №1 від 30.12.2022 до договору №3/23 від 30.12.2022 року.
Згодом, Замовником отримано від ТОВ «ХІЛІНГ ФУД» листа (додається) з пропозицією про розірвання договору у зв’язку із наведеними у листі підставами. Таким чином, зважаючи на описані в листі обставини, укладено додаткову угоду № 2 від 15.05.2023 року.
Номер:
246dcc2bb1bc4bd191d52d611c3a20f2
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
26.06.2023 18:03
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.06.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги (Послуги з організації харчування) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-12-07-016916-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): надати інформацію з підтвердними документами щодо виконання договору про надання послуг харчування від 30.12.2022 № 3/23 (з урахуванням додаткових угод) у частині наданих послуг (кількість/обсяг) та здійснених розрахунків.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
6ef71a2f9fb64c9d9c8e789c51b6ee8e
Назва:
Пояснення, щодо запиту
Дата опублікування:
29.06.2023 15:01
Опис:
У відповідь на запит Державної аудиторської служби України, що опублікований в електронній системі закупівель 26.06.2023 року, Замовник надає відповідні пояснення та документи.
Договір про надання послуг харчування від 30.12.2022 № 3/23 (з урахуванням додаткових угод) виконано на загальну суму 1 099 957, 00 грн. без ПДВ, що підтверджуються прикріпленими до цього пояснення документами, а саме актами здачі - приймання робіт (надання послуг) та актами звіряння взаємних розрахунків.