-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
ДК 021:2015: 98310000-9 Послуги з прання і сухого чищення (Послуги з прання та прасування медичної білизни (одягу))
Завершена
535 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 350.00 UAH
мін. крок: 1% або 5 350.00 UAH
Номер:
522bed320563456d879bf572ad291697
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-02-02-000055
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
01.02.2023 00:00
Період моніторингу:
02.02.2023 16:06 - 24.02.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
01.02.2023 № 11-з
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291)
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 01.02.2023 №11-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2022-12-07-007110-a від 07.12.2022. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям; розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 15 лютого 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2022 рік Комунальне некомерційне підприємство «Камінь-Каширська центральна районна лікарня» Камінь-Каширської міської ради Волинської області (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 07.12.2022 №3; тендерна пропозиція товариство з обмеженою відповідальністю «СУЧАСНІ МЕДИЧНІ СИСТЕМИ»; повідомлення про намір укласти договір від 16.12.2022; договір від 28.12.2022 №308; відповідь Замовника від 07.02.2023 на запит органу державного фінансового контролю, оприлюднені в електронній системі закупівель.
Період усунення порушень:
15.02.2023 16:12 - 21.02.2023 00:00
Дата публікації висновку:
15.02.2023 16:12
Запити/Пояснення
Номер:
368be66389574bb0b4f4501e1f59b75d
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
03.02.2023 10:34
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.02.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі ДК 021:2015: 98310000-9 Послуги з прання і сухого чищення (Послуги з прання та прасування медичної білизни (одягу)) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-12-07-007110-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
1f30132e65f84f4184df684603fa8c47
Назва:
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі:
Дата опублікування:
07.02.2023 09:39
Опис:
1. Інформація про юридичну особу, яка проводить закупівлю (Далі – Замовник):
Комунальне некомерційне підприємство «Камінь-Каширська центральна районна лікарня» Камінь-Каширської міської ради Волинської області. 44500, Україна, Волинська область м. Камінь-Каширський вул. Шевченка, буд. 43, код 01983051.
2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за єдиним закупівельним словником:
ДК 021:2015: 98310000-9 Послуги з прання і сухого чищення (Послуги з прання та прасування медичної білизни (одягу)).
3. Ідентифікатор закупівлі: UA-2022-12-07-007110-a.
4. Обґрунтування розміру бюджетного призначення: Розмір бюджетного призначення сформований з урахуванням наявної потреби в закупівлі даного виду продукції.
5. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: Очікувана вартість предмета закупівлі визначена відповідно до Методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275. При визначенні очікуваної вартості застосовується метод порівняння ринкових цін, обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі отриманих комерційних пропозицій, та моніторингу ринкових цін, що містяться в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель «PROZORRO» та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках.
Замовником було здійснено пошук, збір та аналіз загальнодоступної інформації про ціни. Знайдено цінові (комерційні) пропозиції від різних суб’єктів господарської діяльності, а саме: Товариства з обмеженою відповідальністю «Сучасні Медичні системи» вартістю 40 грн/кг, ФОП Шемет Ігор Констянтинович вартістю 43 грн/кг, Товариства з обмеженою відповідальністю фірма «Медклін» вартістю 45 грн/кг в мережі інтернет: https://odido.com.ua/ . Таким чином, на підставі отриманих цінових (комерційних) пропозицій наявної інформації у відкритому доступі у мережі інтернет, затверджено очікувану вартість закупівлі ДК 021:2015: 98310000-9 Послуги з прання і сухого чищення (Послуги з прання та прасування медичної білизни (одягу)) становить - 535 000,00 грн з ПДВ (очікувана вартість закупівлі розрахована шляхом добутку кількості білизни щодо якої надається послуга та вартості надання послуг в розрізі на один кілограм білизни: 13000*41,15=534 950,00 грн).
6. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), розміщено за посиланням «PROZORRO».