-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
М'ясо
Завершена
1 952 964.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 764.82 UAH
мін. крок: 0.5% або 9 764.82 UAH
Номер:
241ccd8df9704a04a17592dd0d6d4ea8
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-12-28-000010
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
28.12.2022 00:00
Період моніторингу:
28.12.2022 13:27 - 19.01.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
28.12.2022 №85-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 28.12.2022 № 85-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 9 UA-2022-12-06-019734-a 06.12.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції ФОП МИХАЙЛЮК ЛЮБОМИР РОМАНОВИЧ, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень із врахуванням пояснення замовника не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 09 січня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти Долинської міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ФОП МИХАЙЛЮК ЛЮБОМИР РОМАНОВИЧ, протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 16.12.2022 №84, повідомлення про намір укласти договір від 16 грудня 2022 року, договір про закупівлю від 30.12.2022 №190, відповідь замовника на запит про надання пояснення від 06.01.2023.
Період усунення порушень:
09.01.2023 10:37 - 13.01.2023 00:00
Дата публікації висновку:
09.01.2023 10:37
Запити/Пояснення
Номер:
d80877b03ef44b5289d53b74912724e7
Назва:
Запит замовнику про надання пояснень
Дата опублікування:
05.01.2023 10:05
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.01.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі предмету «ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2022-12-06-019734-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також, надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
a657fd218dc24d1391e307df3b91575f
Назва:
Пояснення з приводу рішення про моніторинг
Дата опублікування:
06.01.2023 11:25
Опис:
Пояснення з приводу рішення про моніторинг до закупівлі «М'ясо» (UA-2022-12-06-019734-a)
Обгрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості:
Розмір бюджетного призначення: на момент початку процедури закупівлі бюджетні призначення не затверджені, закупівля оголошена на очікувану вартість згідно потреби на 2023 рік.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі: Вимоги до технічних та якісних характеристик предмету закупівлі обумовлені необхідністю закупівлі якісних та безпечних для споживання харчових продуктів, що постачатимуться до освітніх закладів. Яловичина свіжа першої категорії повинно бути без кістки. Якість продуктів харчування повинна відповідати ДСТУ 6030:2008 або ДСТУ 4589:2006 або іншим діючим стандартам (умовам). М’ясо свинини нежирне свіже чи охолоджене. Якість продуктів харчування повинна відповідати ДСТУ 4590:2006 або іншим діючим стандартам (умовам). ). М'ясо свійської птиці (філе куряче) повинно бути свіже чи охолоджене. Якість продуктів харчування повинна відповідати ДСТУ 3143:2013 або іншим діючим стандартам (умовам).
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: згідно з пунктом 1 розділу ІІІ наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 із змінами.
Розрахунок потреби на 2023 рік проведено згідно заявок на продукти харчування закладами дошкільної освіти.
Посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами):
https://osvita.dolyna.if.ua/wp-content/uploads/2022/12/Obhruntuvannia-tekhnichnykh-ta-iakisnykh-kharakterystyk-predmeta-zakupivli-miaso-2023-docx.docx