-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Тверде паливо торф (напівбрикети торф"яні)
Тверде паливо торф (напівбрикети торф"яні)
Завершена
570 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 850.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 850.00 UAH
Номер:
9d0ca954b3f9442c821916d77d386650
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-01-16-000062
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
16.01.2023 00:00
Період моніторингу:
16.01.2023 16:21 - 07.02.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
16.01.2023 № 4
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 16.01.2023 № 4
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
8 UA-2022-12-06-010388-a 06.12.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор Григорук
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення норм частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 25 січня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Великовербченського ліцею Сарненської міської ради Сарненського району Рівненської області (далі - Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 06.12.2022 № 52), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію учасника ПП «ВестЕнерджиГруп», протокол від 20.12.2022 № 58, договір від 28.12.2022 № 21, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 19.01.2023.
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено наступне.
Згідно пункту 28 Особливостей, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Згідно абзацу 3 пункту 44 Особливостей переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
Замовником у п.п. 3.5.4 п. 5 розділу III тендерної документації зазначено перелік документів для переможця процедури закупівлі, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6, 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, зокрема, витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо осіб (особи) та обставин, визначених пунктами 3, 5, 6, 12 частини першої статті 17 Закону.
Пункт 3 частини першої статті 17 Закону передбачає прийняття Замовником рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі якщо службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією.
Документ, який підтверджує відсутність підстави визначеної пунктом 3 частини першої статті 17 Закону є інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, що надається Національним агентством з питань запобігання корупції.
Враховуючи вищевикладене, у зв’язку з відсутністю вимоги для переможця процедури закупівлі надання інформації відповідно до пункту 3 частини першої статті 17 Закону, Замовником порушено норми частини другої статті 22 Закону.
Період усунення порушень:
25.01.2023 15:31 - 09.02.2023 00:00
Дата публікації висновку:
25.01.2023 15:31
Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу:
13-04-0008/2023-пр
Дата відкриття провадження:
10.03.2023 00:00
Номер відкриття провадження :
13-04-0006/2023-пз
Законодавче обгрунтування:
Кодекс України про адміністративні правопорушення (8073-X, 2020-11-21) [164-14.1]
Запити/Пояснення
Номер:
7aa396114b3e4d95bd25e572828b9e08
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
16.01.2023 16:38
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.01.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі напівбрикетів торф’яних (інформацію про закупівлю оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro за номером ID: UA-2022-12-06-010388-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з питань.
Згідно абзацу 3 пункту 44 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», затверджені постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
Також, дана вимога передбачена пп. 3.5.4 п. 5 розділу III тендерної документації Замовника.
Відповідно до інформації електронної системи закупівель, в завантаженій тендерній пропозиції переможця торгів – ПП «ВестЕнерджиГруп» відсутня інформація визначена абз. 3 п. 44 Особливостей, а саме п. 3 ч. 1 ст. 17 Закону (службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією), яку повинний надати переможець торгів протягом строку визначеного законодавством та тендерною документацією.
Відповідно до підпункту 3 пункту 41 Особливостей Замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі в разі, коли наявні підстави, визначені статтею 17 Закону (крім пункту 13 частини першої статті 17 Закону), із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, з урахуванням пункту 44 цих Особливостей.
Враховуючи вищевикладене, просимо надати інформацію, чому Вами не відхилено тендерну пропозицію учасника-переможця ПП «ВестЕнерджиГруп» відповідно до підпункту 3 пункту 41 Особливостей?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити документальне підтвердження.
Номер:
d3018a557ac144028030384d4bbe824e
Назва:
Роз"яснення щодо проведення моніторингу закупівлі напівбрикетів торф"яних
Дата опублікування:
19.01.2023 09:33
Опис:
Згідно абзацу 3 пункту 44 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», затверджені постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 (в редакції, що діяла на момент оголошення відкритих торгів) (далі – Особливості) Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
На цій підставі у пп. 3.5.4 п. 5 розділу III Тендерної документації Замовником передбачено: Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6, 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону.
Документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6, 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону:
- витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо осіб (особи) та обставин, визначених пунктами 3, 5, 6, 12 частини першої статті 17 Закону;
- довідка, складена учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої пунктом 12 частини першої статті 17 Закону;
- довідка, складена учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої абзацом 1 частини другої статті 17 Закону, або інформація у довільній формі, що підтверджує вжиття заходів для доведення надійності учасника, згідно абзацу 2 частини другої статті 17 Закону.
ПП «ВестЕнерджиГруп» підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6, 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону наступними документами:
витяг № ВР-000512946 з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», сформований у електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника підприємства, саме те, що громадянин України Марчук Віктор Юрійович, 27.09.1984 року народження на території України станом на 15.12.2022 до кримінальної відповідальності не притягується, незнятої чи непогашеної судимості не має та в розшуку не перебуває.
довідку, складену учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої пунктом 12 частини першої статті 17 Закону ;
довідку, складену учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої абзацом 1 частини другої статті 17 Закону
Відповідні документи були надані учасником 21.12.2022 року під назвою:
- Витяг-212646-Марчук-2022-12-15;
- Довідка п.12 ст.17;
- Довідка ч.2 ст.17.
Довідки, складені учасником у довільній формі, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (назва файлу «Документи переможця»).
Тендерною документацією не встановлено способу підтвердження відсутності підстав, визначених пунктом 3 частини першої статті 17 Закону (службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією), за виключенням того, що «Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6, 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону».
Вище зазначеними довідками ПП «ВестЕнерджиГруп» зазначає про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції згідно із ст.17 ЗУ «Про публічні закупівлі» ст.17 Закону включає в себе в тому числі і пункт 3 ч.1 цієї ж статті Закону.
На підставі цього, у Замовника відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника-переможця з підстав, визначених підпунктом 3 пункту 41 Особливостей (Замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі в разі, коли наявні підстави, визначені статтею 17 Закону (крім пункту 13 частини першої статті 17 Закону), із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, з урахуванням пункту 44 цих Особливостей.), адже учасник-переможець виконав вимогу Тендерної документації щодо способу надання документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, з урахуванням пункту 44 цих Особливостей.
Також в даному випадку слід врахувати наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 710, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29 липня 2020 р. за № 715/34998 до переліку формальних помилок відноситься «Невірна назва документа (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації» (п.3), на цій підставі довідки, складені учасником, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі» в повній мірі підтверджують інформацію, визначену абз. 3 п. 44 Особливостей, а саме п. 3 ч. 1 ст. 17 Закону (службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією), яку переможець торгів надав протягом строку визначеного законодавством та тендерною документацією.
Номер:
7a647a1db3e449f39d1fc5903ffdac41
Назва:
Зобов`язання щодо усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Дата опублікування:
31.01.2023 11:42
Опис:
На виконання вимог викладених у висновку Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, про результати моніторингу закупівлі згідно ДК 021:2015 09110000-3 «Тверде паливо», ідентифікатор закупівлі UA-2022-12-06-010388-a, який надійшов 25 січня 2023 року Великовербченський ліцей Сарненської міської ради повідомляє про наступне:
Предметом аналізу були питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформацію про закупівлю, повноти інформації про закупівлю, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України “Про публічні закупівлі, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням “Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення , відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Відповідно до пункту 28 Особливостей, що затверджені Постановою від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі – Особливості), тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих Особливостей.
Абзацом 3 пункту 44 Особливостей переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. Замовником у п.п. 3.5.4 п. 5 розділу III тендерної документації зазначено перелік документів для переможця процедури закупівлі, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6, 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, зокрема, витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо осіб (особи) та обставин, визначених пунктами 3, 5, 6, 12 частини першої статті 17 Закону. Пункт 3 частини першої статті 17 Закону передбачає прийняття Замовником рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі якщо службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією. Документ, який підтверджує відсутність підстави визначеної пунктом 3 частини першої статті 17 Закону є інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, що надається Національним агентством з питань запобігання корупції.
Отже в умовах воєнного стану, коли доступ до публічної інформації є обмеженим або зупиненим, замовник під час проведення процедури відкритих торгів самостійно у тендерній документації зазначає, у який спосіб з урахуванням вимог законодавства під час правового режиму воєнного стану, учасник має підтвердити відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, передбачених пунктами 2, 3, 8, 9, частини1 статті 17 Закону.
Оскільки у висновку Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області містяться зобов`язання здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому зокрема, притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. не вказано конкретних заходів притягнення до відповідальності уповноваженої особи,водночас зобов’язальний характер вимоги,щодо усунення правопорушення, зокрема вжити заходів недопущення в подальшому,свідчить ,як про встановлення цього порушення,так і про визнання імперативного обов’язкового способу його усунення.
Враховуючи характер вчиненого правопорушення, а також те,що такі дії не привели до жодних негативних наслідків та відсутність механізму їх усунення, Замовником були застосовувані наступні заходи до уповноваженої особи з питань публічних закупівель:
1. Проведено роз`яснювальну роботу щодо внесення змін в тендерну документацію з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування “.
2. Винесено усне попередження.
3. Запропоновано уповноваженій особі Івашко Л.С. переглянути вебінар на тему «Тендерна документація: порядок формування та застосування» та здійснювати постійний моніторинг змін в законодавчих документах у сфері закупівель.
4. Рекомендовано здійснити підвищення кваліфікації у сфері публічних закупівель шляхом проходження відповідних курсів.
Разом з тим, надаємо інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, що надається Національним агентством з питань запобігання корупції щодо переможця торгів.