• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги із збирання, перевезення, зберігання, оброблення, утилізації, знешкодження небезпечних відходів

Завершена

2 571 126.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 26 000.00 UAH
Номер: 9a39ccc6793148f98abff2095f3fa40d
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-12-26-000024
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23.12.2022 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 26.12.2022 12:14 - 17.01.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 23.12.2022 № 307 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 32 UA-2022-12-06-003820-a 06.12.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник директора Департаменту моніторингу закупівель Лілія КРИВОНОС
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, i.a.levytska@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Постанови № 1178 установлено порушення пункту 28 Постанови № 1178 та пункту 18 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «НДІ «Укрекопроект» установлено порушення вимог абзацу другого підпункту другого пункту 41 Постанови № 1178 та абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питань дотримання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом скасування рішення про визначення переможцем торгів ТОВ «НДІ «Укрекопроект» та відхилення його тендерної пропозиції та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 13 січня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова № 1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Запорізька обласна клінічна лікарня» Запорізької обласної ради (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи згідно з протоколом № 572/во від 06.12.2022, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 20.12.2022, протокол розкриття тендерних пропозицій від 20.12.2022, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «НДІ «Укрекопроект» (далі - ТОВ «НДІ «Укрекопроект»), повідомлення про намір укласти договір від 20.12.2022, пояснення Замовника надані 09.01.2023 через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби. 1. Відповідно до пункту 28 Постанови № 1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. При цьому пунктом 18 частини другої статті 22 Закону передбачено, що в тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема вимога про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю - у разі закупівлі робіт або послуг. Відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями предмет закупівлі – послуги із збирання, перевезення, зберігання, оброблення, утилізації, знешкодження небезпечних відходів Однак, на порушення пункту 28 Постанови № 1178 та пункту 18 частини другої статті 22 Закону в тендерній документації Замовника відсутня вимога щодо зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю - у разі закупівлі робіт або послуг. 1.1. При цьому учасник ТОВ «НДІ «Укрекопроект» у складі своєї тендерної процедури на виконання загальних вимог пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації надав копії договору від 09.12.2022 № 09/12/22, укладеного з товариством з обмеженою відповідальністю «Спец-Р» (далі – ТОВ «Спец-Р») щодо надання автотранспортних послуг (найму транспортних засобів з екіпажем) з перевезення небезпечних вантажів та копію договору від 30.11.2022 № 7, укладений з товариством з обмеженою відповідальністю «ОЛЕСТАС ЕКО» (далі – ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО»). Отже учасник ТОВ «НДІ «Укрекопроект» при наданні послуг Замовнику із збирання, перевезення, зберігання, оброблення, утилізації, знешкодження небезпечних відходів планує залучити субпідрядників ТОВ «Спец-Р» та ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО». Відповідно до абзацу шостого пункту 44 Постанови № 1178 у разі коли учасник процедури закупівлі має намір залучити інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/ співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків вартості договору про закупівлю у випадку закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону, замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання на відсутність підстав (у разі застосування до учасника процедури закупівлі), визначених у частині першій статті 17 Закону (крім пункту 13 частини першої статті 17 Закону). Водночас на порушення абзацу шостого пункту 44 Постанови № 1178 та частини сьомої статті 17 Закону учасник ТОВ «НДІ «Укрекопроект» не підтвердив відсутність підстав, визначених у частині першій статті 17 Закону (крім пункту 13 частини першої статті 17 Закону). 2.Відповідно до вимог пункту 5 розділу 3 тендерної документації Замовником, відповідно до статті 16 Закону, установлено кваліфікаційні критерії, зокрема наявність в учасника процедури закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази. Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, учасник, відповідно до вимог пункту 3 Додатку 3 тендерної документації повинен надати довідку у довільній формі, що містить інформацію про наявність у учасника обладнання та матеріально-технічної бази потрібних для проведення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами (збирання, перевезення, зберігання, оброблення, утилізація, знешкодження), а також надати документи, що підтверджують наявність складського приміщення для тимчасового зберігання відходів, а саме: свідоцтво про державну реєстрацію, яке підтверджує право власності складського приміщення учасника, а якщо складське приміщення орендовано, надати договір оренди з актом приймання-передачі об’єкта. Також, відповідно до пункту 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу 3 тендерної документації, Замовником, установлено загальні вимоги, зокрема, вивезення відходів має здійснюватися тільки на об’єкти поводження з медичними відходами, які мають всю необхідну дозвільну та іншу документацію згідно з чинним законодавством. Учасник ТОВ «НДІ «Укрекопроект» в складі тендерної пропозиції надав довідку про наявність обладнання та технічних засобів від 09.12.2022 № 09/12-04 (далі – Довідка), в якій зазначив про складське приміщення загальною площею 700,0 кв.м, за адресою: м. Запоріжжя, вул. Теплична, 27, яке орендоване та відповідно надав копію договору оренди укладеного з ТОВ «Праймез» від 01.01.2022 № 04. Відповідно до пункту 1.1 зазначеного договору оренди, орендодавець передає орендарю «- склад закритого зберігання (далі — Склад) для використання як склад для зберігання промислових відходів, який має такі характеристики: загальна площа Складу — 700 (Сімсот) кв.м; - естакада відкритого зберігання з твердим покриттям (далі — Естакада), для використання як тимчасове місце для зберігання промислових відходів, яка має такі характеристики: загальна площа Естакади — 228 (Двісті двадцять вісім) кв.м, які розташовані за адресою: м. Запоріжжя, вул. Теплична, 27, 69009», що не відповідає вимогам пункту 6 розділу 3 тендерної документації в частині, зокрема «- вивезення відходів має здійснюватися тільки на об’єкти поводження з медичними відходами». 3.Крім того, для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, учасник, згідно переліку документів, що передбачений пунктом 6 розділу 3 тендерної документації, повинен надати завірені відповідним чином копії документів, зокрема, дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря. Учасник ТОВ «НДІ «Укрекопроект» в складі тендерної пропозиції надав дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами від 12.08.2014 № 2310136600-144, виданий Запорізькою обласною державною адміністрацією, де зазначено, що «умови та вимоги, які встановлюються в дозволі та дозволені для викидів забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами додаються». Проте, в тендерній пропозиції учасника ТОВ «НДІ «Укрекопроект» відсутні сторінки до зазначеного дозволу, щодо умов та вимог, які встановлюються в дозволі та дозволені для викидів забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами, чим не дотримано вимоги пункту 6 розділу 3 тендерної документації. Однак, на порушення вимог абзацу другого підпункту другого пункту 41 Постанови № 1178 та абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «НДІ «Укрекопроект», як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації  та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації визначив його переможцем.
Період усунення порушень: 18.01.2023 17:27 - 02.02.2023 00:00
Дата публікації висновку: 18.01.2023 17:27

Оскарження висновку в суді

Опис: КНП «Запорізька обласна клінічна лікарня» ЗОР подано позовну заяву на оскарження висновку ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ у межах моніторингу UA-M-2022-12-26-000024 26 груд 2022 10:05, а саме: Зобов'язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом скасування рішення про визначення переможцем торгів ТОВ «НДІ «Укрекопроект» та відхилення його тендерної пропозиції та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата публікації: 01.02.2023 16:23
Дата відкриття провадження: 08.02.2023 09:00
Номер відкриття провадження: № 280/812/23

Запити/Пояснення