-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги із збирання, перевезення, зберігання, оброблення, утилізації, знешкодження небезпечних відходів
Завершена
2 571 126.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 26 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 26 000.00 UAH
Номер:
9a39ccc6793148f98abff2095f3fa40d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-12-26-000024
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
23.12.2022 00:00
Період моніторингу:
26.12.2022 12:14 - 17.01.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
23.12.2022 № 307
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської
служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№
з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або
повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі
Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі
Уповноваженого органу
32 UA-2022-12-06-003820-a 06.12.2022
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки
порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в
інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник директора Департаменту моніторингу закупівель Лілія КРИВОНОС
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Постанови № 1178 установлено порушення пункту 28 Постанови № 1178 та пункту 18 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «НДІ «Укрекопроект» установлено порушення вимог абзацу другого підпункту другого пункту 41 Постанови № 1178 та абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом скасування рішення про визначення переможцем торгів ТОВ «НДІ «Укрекопроект» та відхилення його тендерної пропозиції та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 13 січня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова № 1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Запорізька обласна клінічна лікарня» Запорізької обласної ради (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи згідно з протоколом № 572/во від 06.12.2022, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 20.12.2022, протокол розкриття тендерних пропозицій від 20.12.2022, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «НДІ «Укрекопроект» (далі - ТОВ «НДІ «Укрекопроект»), повідомлення про намір укласти договір від 20.12.2022, пояснення Замовника надані 09.01.2023 через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби.
1. Відповідно до пункту 28 Постанови № 1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
При цьому пунктом 18 частини другої статті 22 Закону передбачено, що в тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема вимога про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю - у разі закупівлі робіт або послуг.
Відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями предмет закупівлі – послуги із збирання, перевезення, зберігання, оброблення, утилізації, знешкодження небезпечних відходів
Однак, на порушення пункту 28 Постанови № 1178 та пункту 18 частини другої статті 22 Закону в тендерній документації Замовника відсутня вимога щодо зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю - у разі закупівлі робіт або послуг.
1.1. При цьому учасник ТОВ «НДІ «Укрекопроект» у складі своєї тендерної процедури на виконання загальних вимог пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації надав копії договору від 09.12.2022 № 09/12/22, укладеного з товариством з обмеженою відповідальністю «Спец-Р» (далі – ТОВ «Спец-Р») щодо надання автотранспортних послуг (найму транспортних засобів з екіпажем) з перевезення небезпечних вантажів та копію договору від 30.11.2022 № 7, укладений з товариством з обмеженою відповідальністю «ОЛЕСТАС ЕКО» (далі – ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО»).
Отже учасник ТОВ «НДІ «Укрекопроект» при наданні послуг Замовнику із збирання, перевезення, зберігання, оброблення, утилізації, знешкодження небезпечних відходів планує залучити субпідрядників ТОВ «Спец-Р» та ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО».
Відповідно до абзацу шостого пункту 44 Постанови № 1178 у разі коли учасник процедури закупівлі має намір залучити інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/ співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків вартості договору про закупівлю у випадку закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону, замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання на відсутність підстав (у разі застосування до учасника процедури закупівлі), визначених у частині першій статті 17 Закону (крім пункту 13 частини першої статті 17 Закону).
Водночас на порушення абзацу шостого пункту 44 Постанови № 1178 та частини сьомої статті 17 Закону учасник ТОВ «НДІ «Укрекопроект» не підтвердив відсутність підстав, визначених у частині першій статті 17 Закону (крім пункту 13 частини першої статті 17 Закону).
2.Відповідно до вимог пункту 5 розділу 3 тендерної документації Замовником, відповідно до статті 16 Закону, установлено кваліфікаційні критерії, зокрема наявність в учасника процедури закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази.
Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, учасник, відповідно до вимог пункту 3 Додатку 3 тендерної документації повинен надати довідку у довільній формі, що містить інформацію про наявність у учасника обладнання та матеріально-технічної бази потрібних для проведення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами (збирання, перевезення, зберігання, оброблення, утилізація, знешкодження), а також надати документи, що підтверджують наявність складського приміщення для тимчасового зберігання відходів, а саме: свідоцтво про державну реєстрацію, яке підтверджує право власності складського приміщення учасника, а якщо складське приміщення орендовано, надати договір оренди з актом приймання-передачі об’єкта.
Також, відповідно до пункту 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу 3 тендерної документації, Замовником, установлено загальні вимоги, зокрема, вивезення відходів має здійснюватися тільки на об’єкти поводження з медичними відходами, які мають всю необхідну дозвільну та іншу документацію згідно з чинним законодавством.
Учасник ТОВ «НДІ «Укрекопроект» в складі тендерної пропозиції надав довідку про наявність обладнання та технічних засобів від 09.12.2022 № 09/12-04 (далі – Довідка), в якій зазначив про складське приміщення загальною площею 700,0 кв.м, за адресою: м. Запоріжжя, вул. Теплична, 27, яке орендоване та відповідно надав копію договору оренди укладеного з ТОВ «Праймез» від 01.01.2022 № 04.
Відповідно до пункту 1.1 зазначеного договору оренди, орендодавець передає орендарю «- склад закритого зберігання (далі — Склад) для використання як склад для зберігання промислових відходів, який має такі характеристики: загальна площа Складу — 700 (Сімсот) кв.м; - естакада відкритого зберігання з твердим покриттям (далі — Естакада), для використання як тимчасове місце для зберігання промислових відходів, яка має такі характеристики: загальна площа Естакади — 228 (Двісті двадцять вісім) кв.м, які розташовані за адресою: м. Запоріжжя, вул. Теплична, 27, 69009», що не відповідає вимогам пункту 6 розділу 3 тендерної документації в частині, зокрема «- вивезення відходів має здійснюватися тільки на об’єкти поводження з медичними відходами».
3.Крім того, для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, учасник, згідно переліку документів, що передбачений пунктом 6 розділу 3 тендерної документації, повинен надати завірені відповідним чином копії документів, зокрема, дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря.
Учасник ТОВ «НДІ «Укрекопроект» в складі тендерної пропозиції надав дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами від 12.08.2014 № 2310136600-144, виданий Запорізькою обласною державною адміністрацією, де зазначено, що «умови та вимоги, які встановлюються в дозволі та дозволені для викидів забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами додаються».
Проте, в тендерній пропозиції учасника ТОВ «НДІ «Укрекопроект» відсутні сторінки до зазначеного дозволу, щодо умов та вимог, які встановлюються в дозволі та дозволені для викидів забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами, чим не дотримано вимоги пункту 6 розділу 3 тендерної документації.
Однак, на порушення вимог абзацу другого підпункту другого пункту 41 Постанови № 1178 та абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «НДІ «Укрекопроект», як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації визначив його переможцем.
Період усунення порушень:
18.01.2023 17:27 - 02.02.2023 00:00
Дата публікації висновку:
18.01.2023 17:27
Оскарження висновку в суді
Опис:
КНП «Запорізька обласна клінічна лікарня» ЗОР подано позовну заяву на оскарження висновку ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ у межах моніторингу UA-M-2022-12-26-000024 26 груд 2022 10:05, а саме: Зобов'язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом скасування рішення про визначення переможцем торгів ТОВ «НДІ «Укрекопроект» та відхилення його тендерної пропозиції та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата публікації:
01.02.2023 16:23
Дата відкриття провадження:
08.02.2023 09:00
Номер відкриття провадження:
№ 280/812/23
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Запити/Пояснення
Номер:
dbc7f507f47f432fb5fd8970d8452e77
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
04.01.2023 11:45
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.01.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг із збирання, перевезення, зберігання, оброблення, утилізації, знешкодження небезпечних відходів (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-12-06-003820-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання:
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Яким чином та на підставі яких документів (необхідно надати відповідні документи) переможець торгів ТОВ «Науково— дослідний інститут «Укрекопроект» підтвердив виконання вимог пункту 6 розділу 3 тендерної документації, зокрема:
- вивезення відходів має здійснюватися тільки на об’єкти поводження з медичними відходами, які мають всю необхідну дозвільну та іншу документацію згідно з чинним законодавством.
- виконавець здійснює завантаження небезпечних відходів у спеціалізований автотранспорт.
- відстань від місця знаходження Замовника / місця навантаження до об’єкта поводження з медичними відходами / місця розвантаження не повинна перевищувати 100 км.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
263120c2169843d98d8107095f05c258
Назва:
ВІДПОВІДЬ
Дата опублікування:
09.01.2023 17:35
Опис:
Щодо надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг із збирання, перевезення, зберігання, оброблення, утилізації, знешкодження небезпечних відходів (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-12-06-003820-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання:
Питання: 1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення:
Надання послуг з поводження з небезпечними відходами, до яких належать медичні відходи категорії В», регулюється рядом законів та підзаконних нормативно-правових актів, до яких, зокрема, належать Закон України «Про ліцензування видів господарської діяльності», Закон України «Про відходи», постанова Кабінету Міністрів України «Про затвердження Положення про контроль за транскордонними перевезеннями небезпечних відходів та їх утилізацією/видаленням і Жовтого та Зеленого переліків відходів» від 13 липня 2000 року № 1120, постанова Кабінету Міністрів України «Про Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами» від 13 липня 2016 р. № 446 тощо.
Відповідно до пункту 14 частини першої статті 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» до видів господарської діяльності, які підлягають ліцензуванню, входить поводження з небезпечними відходами. В абзаці п'ятому статті 1 Закону України «Про відходи» поводження з відходами визначено які дії, спрямовані на запобігання утворенню відходів, їх збирання, перевезення, сортування, зберігання, оброблення, перероблення, утилізацію, видалення, знешкодження і захоронення, включаючи контроль за цими операціями та нагляд за місцями видалення.
Відповідно до пункту 3 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України 13 липня 2016 р. № 446 (далі – Ліцензійні умови), поводження з небезпечними відходами - це дії, спрямовані на запобігання утворенню відходів, їх збирання, перевезення, зберігання, оброблення (перероблення, сортування), утилізацію, видалення, знешкодження і захоронення.
Зазначення тих чи інших операцій на поводження з небезпечними відходами в рішенні органу ліцензування про видачу ліцензії на поводження з небезпечними відходами в чинному законодавстві не унормовано.
Очікувана вартість закупівлі є середньо-ринкова вартість послуг у сфері поводження з небезпечними відходами.
Згідно вимог до предмета закупівлі, обсяг надання послуг – 19 найменувань медичних відходів категорії «В».
Заявлена очікувана вартість предмета закупівлі (2 571 126,00 грн. з ПДВ.) на 2023 рік, відповідає собівартості надання послуг з вивезення епідемічно небезпечних відходів категорії «В», що утворились в процесі медичної діяльності лікарні, до місць збирання, перевезення, зберігання, оброблення, утилізації, знешкодження небезпечних відходів.
Вартість послуг у сфері поводження з медичними відходами коливається в межах 30,00-50,00 грн./кг з урахуванням ПДВ. Великий діапазон цін спричинений тим, що вартість послуг напряму залежить від цілого ряду факторів (різновид медичних відходів, регулярність вивезення, вартість пакувальної тари, транспортна складова (відстань до підприємства з утилізації, вид ТЗ, вартість палива та ін.)), не кажучи про податки, заробітну плату та інші витрати. Як висновок, зазначена Замовником очікувана вартість предмета закупівлі на кількість яка зазначена у Відкритих торгах з особливостями є ринковою вартістю послуг у сфері поводження з небезпечними відходами.
Очікувана вартість визначена замовником на підставі наявної в його розпорядженні інформації про вартість послуг з поводження з небезпечними відходами.
Питання: 2.
Яким чином та на підставі яких документів (необхідно надати відповідні документи) переможець торгів ТОВ «Науково— дослідний інститут «Укрекопроект» підтвердив виконання вимог пункту 6 розділу 3 тендерної документації, зокрема: - вивезення відходів має здійснюватися тільки на об’єкти поводження з медичними відходами, які мають всю необхідну дозвільну та іншу документацію згідно з чинним законодавством. - виконавець здійснює завантаження небезпечних відходів у спеціалізований автотранспорт. - відстань від місця знаходження Замовника / місця навантаження до об’єкта поводження з медичними відходами / місця розвантаження не повинна перевищувати 100 км. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Пояснення:
Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів (скановані або оцифровані), зокрема, інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, визначена в пункті 6 розділу ІІІ тендерної документації, а саме, загальні вимоги та перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям.
1. На виконання вимог, зазначених у пункту 6 розділу 3 тендерної документації переможець торгів ТОВ «Науково— дослідний інститут «Укрекопроект» надав:
- гарантійні листи, щодо відповідності Учасника торгів технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі (Вих. №07/12-17/1, №07/12-17/2, №07/12-17/3, №07/12-17/4, №07/12-17/5, №07/12-17/6, №07/12-17/7, №07/12-17/8, №07/12-17/9 від 07.12.2022р.)
- копію Ліцензії Міністерства екології та природних ресурсів України на впровадження вказаного виду діяльності ,а саме проведення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами(збирання ,перевезення, зберігання ,оброблення, утилізація ,знешкодження) (Ліцензія серія АЕ №460710, та довідку щодо строку дії ліцензії на проведення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами (Вих. № 07/12-13/1 від 07.12.2022 р.)
- Довідку про наявність обладнання (власного та/або орендованого та/або за договором) для кремації (спалювання) патологоанатомічних та органічних операційних відходів категорії «В» (органи, тканини тощо) вих. № 19/12-13/2 від 19.12.2022 р., у якій зазначив, що співпрацює із ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» на підставі договору №7 від 30.11.2020 р. про надання послуг по збиранню, перевезенню, зберіганню, утилізації та знешкодженню клінічних та подібних їм відходів, а саме відходів, які виникають в результаті медичного догляду, ветеринарної і подібної практики і відходів, що утворюються у лікарнях або інших закладах під час досліджень, догляду за пацієнтами або при виконанні дослідницьких робіт, до яких відносяться патологоанатомічні та органічні операційні відходи (органи, тканини тощо). Та відповідно до вимог цього пункту ТД надав копії Атестата виробництва №UA.AT.0006-20, Сертифіката відповідності №UA.PN.191.0571-22.
- Свідоцтво про державну реєстрацію об’єкта (об’єктів) підвищеної небезпеки (склад відходів), яке видано територіальним управлінням Держгірпромнагляду України у Запорізькій область, про що зроблено запис у журналі обліку реєстрації об’єктів підвищеної небезпеки №319 від 07.04.2014 .
- Дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами (Дозвіл №2310136600-144).
- Дозвіл на експлуатацію машин, механізмів ,устаткування підвищеної небезпеки устаткування пов’язане з утилізацією небезпечних речовин ,а саме: установки для розподілення та знешкодження відпрацьованих люмінесцентних та ртутних ламп і відходів. (Дозвіл №099.15.23).
- Дозвіл на експлуатацію машин, механізмів ,устаткування підвищеної небезпеки устаткування пов’язане із знешкодженням небезпечних речовин ,а саме: лінія для знешкодження акумуляторних батарей (нейтралізація електроліту), гальванічних рідких та пастоподібних шламів. (Дозвіл №096.15.23).
Відповідно до п.14.ст. 7 ЗУ «Про ліцензування видів господарської діяльності», діяльність щодо поводження з небезпечними відходами, до яких відносяться медичні відходи, підлягає ліцензуванню.
Постановою КМУ від 13 липня 2016 р. № 446 затверджені Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами.
Ці Ліцензійні умови встановлюють вичерпний перелік документів, які додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами (далі - ліцензія), а також визначають вичерпний перелік організаційних, кадрових, технологічних вимог, обов’язкових для виконання під час провадження зазначеної діяльності
Ліцензіат зобов’язаний виконувати вимоги цих Ліцензійних умов, а здобувач ліцензії для її отримання - їм відповідати.
Відповідно, наявність у Переможця торгів ТОВ «Науково-дослідний інститут «Укрекопроект» чинної ліцензії на проведення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами, які зазначені у «таблиці переліку відходів» пункту 6 розділу 3 тендерної документації, свідчить про наявність у ліцензіата всієї необхідної дозвільної та іншої документації згідно з чинним законодавством.
Також згідно з пунктом 3 Додатку № 3 до тендерної документації Переможець тендеру надав документи, які підтверджують наявність обладнання та матеріально-технічної бази, а саме:
- Довідку вих № 09/12-04 від 09.12.2022 р про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, потрібних для проведення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами (збирання, перевезення, зберігання, оброблення, утилізація, знешкодження);
- копію договору оренди складського приміщення з актом приймання-передачі об’єкта, який підтверджує у учасника торгів наявність складського приміщення для тимчасового зберігання відходів.
2. На підтвердження виконання вимоги: «Виконавець здійснює завантаження небезпечних відходів у спеціалізований автотранспорт», Переможець торгів надав довідку вих. № 09/12-14 від 09.12.2022 р., у якій зазначає, що, співпрацює з транспортною компанією ТОВ «СПЕЦ-Р» на підставі договору № 09/12/22 від 09.12.2022 р. на надання автотранспортних послуг (найму транспортних засобів з екіпажем) з перевезення небезпечних вантажів, яка має ліцензію Державної служби України з безпеки на транспорті (УКРТРАНСБЕЗПЕКА) на перевезення пасажирів, небезпечних вантажів та небезпечних відходів; копію Договору № 09/12/22 від 09.12.2022 р. та копію Витягу з реєстру Державної служби України з безпеки на транспорті (УКРТРАНСБЕЗПЕКА) про видачу ліцензії №726 від 29.08.2018 на перевезення пасажирів, небезпечних вантажів та небезпечних відходів .
3. На підтвердження виконання вимоги: Відстань від місця знаходження Замовника / місця навантаження до об’єкта поводження з медичними відходами / місця розвантаження не повинна перевищувати 100 км
В складі пропозиції переможцем торгів надано «Гарантійний лист щодо відповідності учасника тендерних торгів вимогам, зазначеним у п.4, ч. 6, розділу ІІІ, Тендерної документації Замовника» вих. № 07/12-17/4 від 07.12.2022 р. В змісті вказаного листа зазначено: «ТОВ «НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ІНСТИТУТ «УКРЕКОПРОЕКТ» повідомляє та підтверджує, що відстань від місця знаходження Замовника, місця навантаження – Комунальне некомерційне підприємство «Запорізька обласна клінічна лікарня» Запорізької обласної ради, яке знаходиться за адресою: Україна, 69600, Запорізька область, м. Запоріжжя, Оріхівське шосе, 10, до місця розвантаження та місця знаходження виробничих потужностей об’єкта поводження з медичними відходами – ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ІНСТИТУТ «УКРЕКОПРОЕКТ», яке знаходиться за адресою: 69009, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Теплична, 27, складає 25 (двадцять п’ять) кілометрів.»
У ст. 1 розділу 1 ЗУ «Про відходи» від 05.03.1998 р. № 187/98-вр чітко визначено термін «об'єкти поводження з відходами», а саме це - місця чи об'єкти, що використовуються для збирання, зберігання, сортування, оброблення, перероблення, утилізації, видалення, знешкодження та захоронення відходів.
У даному випадку об’єктом поводження / розвантаження відходів є ліцензований склад Учасника, що не перевищує відстані зазначеної у п. 4 ч. 6 «Інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» тендерної документації Замовника, а саме 100 км.
Згідно переліку відходів зазначених у додатку до Ліцензії АЕ № 460710, учасник має право на збирання, перевезення, зберігання, оброблення, утилізація, знешкодження усіх видів відходів зазначених у тендерній документації Замовника.
Що стосується кремації (спалювання) патологоанатомічних та органічних операційних відходів категорії В (органи, тканини тощо), зазначених у п. 4 «таблиці переліку відходів» п. 6 розділу 3 тендерної документації, згідно документів, наданих у складі тендерної пропозиції, Учасник торгів ТОВ «Науково— дослідний інститут «Укрекопроект» збирає відходи у Замовника та перевозить до об’єкта поводження / розвантаження відходів, а потім вже передає зазначені відходи, згідно умов договору ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО»
Відповідно до ст. 1 ЗУ «Про відходи» від 05.03.1998 р. № 187/98 об'єкти поводження з відходами - це місця чи об'єкти, що використовуються для збирання, зберігання, сортування, оброблення, перероблення утилізації, видалення, знешкодження та захоронення відходів.
У даному випадку об’єктом поводження/розвантаження відходів є ліцензований склад Учасника, що не перевищує відстані зазначеної в підпункті 4 пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації Замовника, а саме 100 км.
Таким чином умови п. 4 ч. 6 «Інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» тендерної документації Замовника, Учасник не порушив.
Надаємо рішення АМКУ (Ідентифікатор закупівлі: UA-2018-08-02-001064-b та UA-2019-02-26-001313-b) щодо відстані від місця знаходження Замовника / місця навантаження до об’єкта поводження з медичними відходами / місця розвантаження не повинна перевищувати 100 км.
Приймаючи до уваги вищезазначене та враховуючи те, що ТОВ «Науково— дослідний інститут «Укрекопроект» у складі тендерної пропозиції надав усі документи, які вимагалися умовами тендерної документації, таким чином, підтвердивши виконання вимог пункту 6 розділу 3 тендерної документації, був визнаний переможцем даного тендеру.
Додаток:
1. Рішення АМКУ (Ідентифікатор закупівлі: UA-2018-08-02-001064-b).
2. Рішення АМКУ (Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-02-26-001313-b)
Фахівець з публічних закупівель
КНП «ЗОКЛ» ЗОР К. В. Стельмаков
Номер:
8264dc35d13045b99f1171d0faccefc5
Назва:
ПОЯСНЕННЯ
Дата опублікування:
09.01.2023 17:35
Опис:
У К Р А Ї Н А
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЗАПОРІЗЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ» ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ.
69600, м. Запоріжжя, Оріхівське шосе, 10 тел.769-81-81, факс 769-81-52
E-mail:cancelariya.zokb@gmail.com
Код ЄДРПОУ 02006716
_________________ №___________________
ДЕРЖАВНІЙ АУДИТОРСЬКІЙ СЛУЖБІ УКРАЇНИ (обл.)
Щодо надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг із збирання, перевезення, зберігання, оброблення, утилізації, знешкодження небезпечних відходів (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-12-06-003820-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання:
Питання: 1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення:
Надання послуг з поводження з небезпечними відходами, до яких належать медичні відходи категорії В», регулюється рядом законів та підзаконних нормативно-правових актів, до яких, зокрема, належать Закон України «Про ліцензування видів господарської діяльності», Закон України «Про відходи», постанова Кабінету Міністрів України «Про затвердження Положення про контроль за транскордонними перевезеннями небезпечних відходів та їх утилізацією/видаленням і Жовтого та Зеленого переліків відходів» від 13 липня 2000 року № 1120, постанова Кабінету Міністрів України «Про Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами» від 13 липня 2016 р. № 446 тощо.
Відповідно до пункту 14 частини першої статті 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» до видів господарської діяльності, які підлягають ліцензуванню, входить поводження з небезпечними відходами. В абзаці п'ятому статті 1 Закону України «Про відходи» поводження з відходами визначено які дії, спрямовані на запобігання утворенню відходів, їх збирання, перевезення, сортування, зберігання, оброблення, перероблення, утилізацію, видалення, знешкодження і захоронення, включаючи контроль за цими операціями та нагляд за місцями видалення.
Відповідно до пункту 3 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України 13 липня 2016 р. № 446 (далі – Ліцензійні умови), поводження з небезпечними відходами - це дії, спрямовані на запобігання утворенню відходів, їх збирання, перевезення, зберігання, оброблення (перероблення, сортування), утилізацію, видалення, знешкодження і захоронення.
Зазначення тих чи інших операцій на поводження з небезпечними відходами в рішенні органу ліцензування про видачу ліцензії на поводження з небезпечними відходами в чинному законодавстві не унормовано.
Очікувана вартість закупівлі є середньо-ринкова вартість послуг у сфері поводження з небезпечними відходами.
Згідно вимог до предмета закупівлі, обсяг надання послуг – 19 найменувань медичних відходів категорії «В».
Заявлена очікувана вартість предмета закупівлі (2 571 126,00 грн. з ПДВ.) на 2023 рік, відповідає собівартості надання послуг з вивезення епідемічно небезпечних відходів категорії «В», що утворились в процесі медичної діяльності лікарні, до місць збирання, перевезення, зберігання, оброблення, утилізації, знешкодження небезпечних відходів.
Вартість послуг у сфері поводження з медичними відходами коливається в межах 30,00-50,00 грн./кг з урахуванням ПДВ. Великий діапазон цін спричинений тим, що вартість послуг напряму залежить від цілого ряду факторів (різновид медичних відходів, регулярність вивезення, вартість пакувальної тари, транспортна складова (відстань до підприємства з утилізації, вид ТЗ, вартість палива та ін.)), не кажучи про податки, заробітну плату та інші витрати. Як висновок, зазначена Замовником очікувана вартість предмета закупівлі на кількість яка зазначена у Відкритих торгах з особливостями є ринковою вартістю послуг у сфері поводження з небезпечними відходами.
Очікувана вартість визначена замовником на підставі наявної в його розпорядженні інформації про вартість послуг з поводження з небезпечними відходами.
Питання: 2.
Яким чином та на підставі яких документів (необхідно надати відповідні документи) переможець торгів ТОВ «Науково— дослідний інститут «Укрекопроект» підтвердив виконання вимог пункту 6 розділу 3 тендерної документації, зокрема: - вивезення відходів має здійснюватися тільки на об’єкти поводження з медичними відходами, які мають всю необхідну дозвільну та іншу документацію згідно з чинним законодавством. - виконавець здійснює завантаження небезпечних відходів у спеціалізований автотранспорт. - відстань від місця знаходження Замовника / місця навантаження до об’єкта поводження з медичними відходами / місця розвантаження не повинна перевищувати 100 км. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Пояснення:
Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів (скановані або оцифровані), зокрема, інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, визначена в пункті 6 розділу ІІІ тендерної документації, а саме, загальні вимоги та перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям.
1. На виконання вимог, зазначених у пункту 6 розділу 3 тендерної документації переможець торгів ТОВ «Науково— дослідний інститут «Укрекопроект» надав:
- гарантійні листи, щодо відповідності Учасника торгів технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі (Вих. №07/12-17/1, №07/12-17/2, №07/12-17/3, №07/12-17/4, №07/12-17/5, №07/12-17/6, №07/12-17/7, №07/12-17/8, №07/12-17/9 від 07.12.2022р.)
- копію Ліцензії Міністерства екології та природних ресурсів України на впровадження вказаного виду діяльності ,а саме проведення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами(збирання ,перевезення, зберігання ,оброблення, утилізація ,знешкодження) (Ліцензія серія АЕ №460710, та довідку щодо строку дії ліцензії на проведення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами (Вих. № 07/12-13/1 від 07.12.2022 р.)
- Довідку про наявність обладнання (власного та/або орендованого та/або за договором) для кремації (спалювання) патологоанатомічних та органічних операційних відходів категорії «В» (органи, тканини тощо) вих. № 19/12-13/2 від 19.12.2022 р., у якій зазначив, що співпрацює із ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» на підставі договору №7 від 30.11.2020 р. про надання послуг по збиранню, перевезенню, зберіганню, утилізації та знешкодженню клінічних та подібних їм відходів, а саме відходів, які виникають в результаті медичного догляду, ветеринарної і подібної практики і відходів, що утворюються у лікарнях або інших закладах під час досліджень, догляду за пацієнтами або при виконанні дослідницьких робіт, до яких відносяться патологоанатомічні та органічні операційні відходи (органи, тканини тощо). Та відповідно до вимог цього пункту ТД надав копії Атестата виробництва №UA.AT.0006-20, Сертифіката відповідності №UA.PN.191.0571-22.
- Свідоцтво про державну реєстрацію об’єкта (об’єктів) підвищеної небезпеки (склад відходів), яке видано територіальним управлінням Держгірпромнагляду України у Запорізькій область, про що зроблено запис у журналі обліку реєстрації об’єктів підвищеної небезпеки №319 від 07.04.2014 .
- Дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами (Дозвіл №2310136600-144).
- Дозвіл на експлуатацію машин, механізмів ,устаткування підвищеної небезпеки устаткування пов’язане з утилізацією небезпечних речовин ,а саме: установки для розподілення та знешкодження відпрацьованих люмінесцентних та ртутних ламп і відходів. (Дозвіл №099.15.23).
- Дозвіл на експлуатацію машин, механізмів ,устаткування підвищеної небезпеки устаткування пов’язане із знешкодженням небезпечних речовин ,а саме: лінія для знешкодження акумуляторних батарей (нейтралізація електроліту), гальванічних рідких та пастоподібних шламів. (Дозвіл №096.15.23).
Відповідно до п.14.ст. 7 ЗУ «Про ліцензування видів господарської діяльності», діяльність щодо поводження з небезпечними відходами, до яких відносяться медичні відходи, підлягає ліцензуванню.
Постановою КМУ від 13 липня 2016 р. № 446 затверджені Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами.
Ці Ліцензійні умови встановлюють вичерпний перелік документів, які додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами (далі - ліцензія), а також визначають вичерпний перелік організаційних, кадрових, технологічних вимог, обов’язкових для виконання під час провадження зазначеної діяльності
Ліцензіат зобов’язаний виконувати вимоги цих Ліцензійних умов, а здобувач ліцензії для її отримання - їм відповідати.
Відповідно, наявність у Переможця торгів ТОВ «Науково-дослідний інститут «Укрекопроект» чинної ліцензії на проведення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами, які зазначені у «таблиці переліку відходів» пункту 6 розділу 3 тендерної документації, свідчить про наявність у ліцензіата всієї необхідної дозвільної та іншої документації згідно з чинним законодавством.
Також згідно з пунктом 3 Додатку № 3 до тендерної документації Переможець тендеру надав документи, які підтверджують наявність обладнання та матеріально-технічної бази, а саме:
- Довідку вих № 09/12-04 від 09.12.2022 р про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, потрібних для проведення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами (збирання, перевезення, зберігання, оброблення, утилізація, знешкодження);
- копію договору оренди складського приміщення з актом приймання-передачі об’єкта, який підтверджує у учасника торгів наявність складського приміщення для тимчасового зберігання відходів.
2. На підтвердження виконання вимоги: «Виконавець здійснює завантаження небезпечних відходів у спеціалізований автотранспорт», Переможець торгів надав довідку вих. № 09/12-14 від 09.12.2022 р., у якій зазначає, що, співпрацює з транспортною компанією ТОВ «СПЕЦ-Р» на підставі договору № 09/12/22 від 09.12.2022 р. на надання автотранспортних послуг (найму транспортних засобів з екіпажем) з перевезення небезпечних вантажів, яка має ліцензію Державної служби України з безпеки на транспорті (УКРТРАНСБЕЗПЕКА) на перевезення пасажирів, небезпечних вантажів та небезпечних відходів; копію Договору № 09/12/22 від 09.12.2022 р. та копію Витягу з реєстру Державної служби України з безпеки на транспорті (УКРТРАНСБЕЗПЕКА) про видачу ліцензії №726 від 29.08.2018 на перевезення пасажирів, небезпечних вантажів та небезпечних відходів .
3. На підтвердження виконання вимоги: Відстань від місця знаходження Замовника / місця навантаження до об’єкта поводження з медичними відходами / місця розвантаження не повинна перевищувати 100 км
В складі пропозиції переможцем торгів надано «Гарантійний лист щодо відповідності учасника тендерних торгів вимогам, зазначеним у п.4, ч. 6, розділу ІІІ, Тендерної документації Замовника» вих. № 07/12-17/4 від 07.12.2022 р. В змісті вказаного листа зазначено: «ТОВ «НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ІНСТИТУТ «УКРЕКОПРОЕКТ» повідомляє та підтверджує, що відстань від місця знаходження Замовника, місця навантаження – Комунальне некомерційне підприємство «Запорізька обласна клінічна лікарня» Запорізької обласної ради, яке знаходиться за адресою: Україна, 69600, Запорізька область, м. Запоріжжя, Оріхівське шосе, 10, до місця розвантаження та місця знаходження виробничих потужностей об’єкта поводження з медичними відходами – ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ІНСТИТУТ «УКРЕКОПРОЕКТ», яке знаходиться за адресою: 69009, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Теплична, 27, складає 25 (двадцять п’ять) кілометрів.»
У ст. 1 розділу 1 ЗУ «Про відходи» від 05.03.1998 р. № 187/98-вр чітко визначено термін «об'єкти поводження з відходами», а саме це - місця чи об'єкти, що використовуються для збирання, зберігання, сортування, оброблення, перероблення, утилізації, видалення, знешкодження та захоронення відходів.
У даному випадку об’єктом поводження / розвантаження відходів є ліцензований склад Учасника, що не перевищує відстані зазначеної у п. 4 ч. 6 «Інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» тендерної документації Замовника, а саме 100 км.
Згідно переліку відходів зазначених у додатку до Ліцензії АЕ № 460710, учасник має право на збирання, перевезення, зберігання, оброблення, утилізація, знешкодження усіх видів відходів зазначених у тендерній документації Замовника.
Що стосується кремації (спалювання) патологоанатомічних та органічних операційних відходів категорії В (органи, тканини тощо), зазначених у п. 4 «таблиці переліку відходів» п. 6 розділу 3 тендерної документації, згідно документів, наданих у складі тендерної пропозиції, Учасник торгів ТОВ «Науково— дослідний інститут «Укрекопроект» збирає відходи у Замовника та перевозить до об’єкта поводження / розвантаження відходів, а потім вже передає зазначені відходи, згідно умов договору ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО»
Відповідно до ст. 1 ЗУ «Про відходи» від 05.03.1998 р. № 187/98 об'єкти поводження з відходами - це місця чи об'єкти, що використовуються для збирання, зберігання, сортування, оброблення, перероблення утилізації, видалення, знешкодження та захоронення відходів.
У даному випадку об’єктом поводження/розвантаження відходів є ліцензований склад Учасника, що не перевищує відстані зазначеної в підпункті 4 пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації Замовника, а саме 100 км.
Таким чином умови п. 4 ч. 6 «Інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» тендерної документації Замовника, Учасник не порушив.
Надаємо рішення АМКУ (Ідентифікатор закупівлі: UA-2018-08-02-001064-b та UA-2019-02-26-001313-b) щодо відстані від місця знаходження Замовника / місця навантаження до об’єкта поводження з медичними відходами / місця розвантаження не повинна перевищувати 100 км.
Приймаючи до уваги вищезазначене та враховуючи те, що ТОВ «Науково— дослідний інститут «Укрекопроект» у складі тендерної пропозиції надав усі документи, які вимагалися умовами тендерної документації, таким чином, підтвердивши виконання вимог пункту 6 розділу 3 тендерної документації, був визнаний переможцем даного тендеру.
Додаток:
1. Рішення АМКУ (Ідентифікатор закупівлі: UA-2018-08-02-001064-b).
2. Рішення АМКУ (Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-02-26-001313-b)
Фахівець з публічних закупівель
КНП «ЗОКЛ» ЗОР К. В. Стельмаков