-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Код ДК 021:2015- 31120000-3 Генератори (Джерела резервного живлення (бензинові генератори))
Завершена
600 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 000.00 UAH
Номер:
ab9c770961cd497ebdbf24e30d88a728
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-12-23-000006
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.01.2023 00:00
Період моніторингу:
03.01.2023 16:25 - 25.01.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
03.01.2023 № 1-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
03.01.2023 № 1-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2022-12-05-003148-a, 05.12.2022, виявлені органом державного фінансового контролю ознакипорушення (порушень) законодавства у сферіпублічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електроннійсистемі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатом аналізу питання дотримання вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерних пропозицій встановлено, порушення пункту 41 Постанови № 1178; абзацу 2 пункту 40 Постанови № 1178.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону та Постанові № 1178; відповідності тендерної документації вимогам Закону та Постанові № 1178; дотримання вимог Постанови № 710 в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; дотримання законодавства при укладанні договору та змін до нього – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 03 січня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі − Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова № 1178); відповідності тендерної документації вимогам Закону та Постанові № 1178; дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; дотримання вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерних пропозицій; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; дотримання законодавства при укладанні договору та змін до нього.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Виконавчого комітету Гребінківської міської ради (далі – замовник) на 2022 рік; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 05 грудня 2022 року протоколом № 385; протокол уповноваженої особи Виконавчого комітету Гребінківської міської ради про намір укласти договір від 19 грудня 2022 року № 426; вимогу про усунення невідповідностей до 16 грудня 2022; тендерна пропозиція учасника ТОВ «ТД АГРАЛЕКС»; договір про закупівлю товару від 26 грудня 2022 року № 312; додаткова угода до договору № 312 від 26 грудня 2022 року від 26 грудня 2022 року № 1; додаткова угода до договору № 312 від 26 грудня 2022 року від 26 грудня 2022 року № 2.
Моніторингом питання дотримання вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерних пропозицій встановлено, що учасник закупівлі ТОВ «ТД АГРАЛЕКС» при поданні тендерної пропозиції позначив як конфіденційні документи: кошторис, технічні характеристики та комерційну пропозицію.
Згідно пункту 41 Постанови № 1178 Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі: «визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 Закону».
Таким чином, замовник порушив пункт 41 Постанови № 1178, так як в абзаці 2 частини другої статті 28 Закону зазначено «Конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону, і документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону».
Моніторингом також встановлено, що Замовник розмістив повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель учаснику ТОВ «ТД АГРАЛЕКС» де зазначив: «Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: 1. для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям та вимогам згідно із ст.16 Закону, копію виконаного в повному обсязі аналогічного договору; 2. згідно Додатку 4 тендерної документації, технічні вимоги: № з/п Найменування характеристик Значення, що вимагаються Замовником Значення, що пропонуються Учасником 1 Потужність номінальна, кВт не менше 5,0 2 Номінальна напруга, В не менше 220 3 Кількість фаз 1 4 Частота струму, Гц 50 5 Контроль напруги (AVR) так 6 Обмотки генератора мідь 7 Тип палива бензин 8 Система охолодження повітряна 9 Запуск механічний або електричний 10 Гарантійний термін, не менше, місяців 12 - лист довільної форми з переліком та адресами сервісних центрів на території України з обслуговування та ремонту генераторів; - таблицю-порівняння щодо відповідності Товару, що пропонується, технічним вимогам та специфікації Замовника (надати таблицю-порівняння складену на основі таблиці технічної специфікації). Всі технічні характеристики запропонованого товару повинні бути не гірші (не нижчі), ніж у замовленого товару; 3. форму підписаного проєкту договору про закупівлю згідно Додатку 6 тендерної документації); 4. лист-згода на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних (згідно з Додатком 7 тендерної документації); 5. сканованої копії статуту учасника (в останній редакції) або інший установчий документ учасника (за наявності, якщо в статуті не зазначено засновників і їх частка в уставному фонді); 6. довідку, складену в довільній формі, яка містить інформацію про засновника та кінцевого бенефіціарного власника учасника, зокрема: назва юридичної особи, що є засновником учасника, її місцезнаходження та країна реєстрації; прізвище, ім’я по батькові засновника та/або кінцевого бенефіціарного власника, адреса його місця проживання та громадянство. Зазначена довідка надається лише учасниками — юридичними особами та лише в період, коли Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань не функціонує. Інформація про кінцевого бенефіціарного власника зазначається в довідці лише учасниками — юридичними особами, які повинні мати таку інформацію в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань відповідно до пункту 9 частини 2 статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань».
Замовник на порушення абзацу 2 пункту 40 Постанови № 1178 розмістив повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей.
Абзацом 2 пункту 40 Постанови № 1178, зазначено: «Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції)».
Період усунення порушень:
05.01.2023 14:23 - 20.01.2023 00:00
Дата публікації висновку:
05.01.2023 14:23
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
З метою виконання зобов’язання щодо усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу UA-M-2022-12-23-000006 закупівлі: Код ДК 021:2015- 31120000-3 Генератори (Джерела резервного живлення (бензинові генератори)), за номером ID: UA-2022-12-05-003148-a, а саме вжити заходи щодо недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення повідомляємо, що уповноважена особа відповідальна за процедури закупівель/закупівель виконавчого комітету Гребінківської міської ради, з метою недопущення встановлених порушень у подальшому вимог Закону України "Про публічні закупівлі» попереджена про відповідальність за порушення діючого законодавства у сфері публічних закупівель». З уповноваженою особою проведена роз’яснювальна робота про недопустимість виявлених порушень в майбутніх закупівлях у тому числі дотриманням вимог Закону "Про публічні закупівлі» № 922-VIII, та відповідальність за порушення діючого законодавства у сфері публічних закупівель. Також, замовник гарантує у найближчий час організувати навчання для уповноваженої особи, відповідальної за організацію процедур закупівель/закупівель з метою підвищення кваліфікації та поглиблення знань в сфері публічних закупівель та недопущення порушень у подальшому законодавства у сфері публічних закупівель.
Дата публікації звіту:
10.01.2023 09:13
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Відсутній механізм
Опис:
На виконання висновку відносно процедури закупівлі, Замовником надано відповідну інформацію в електронній системі закупівель.
Дата публікації:
18.01.2023 09:18