Медичний лінійний прискорювач з комплексом обладнання (код НК 024:2019 – 35159 Система лінійного прискорювача)
Медичний лінійний прискорювач з комплексом обладнання (код НК 024:2019 – 35159 Система лінійного прискорювача) - 1 компект.
Більш детально в Додатку 2 тендерної документації (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - Технічна специфікація).
Категорії замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
Вид закупівлі - процедура закупівлі (відкриті торги, з урахуванням Особливостей).
Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%).
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
Завершена
75 000 000.00UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 375 000.00 UAH
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:25.01.2023 00:00
Автор:ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу:25.01.2023 11:59 - 16.02.2023 00:00
Статус:Завершено
Опис:ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
25.01.2023 № 18
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
12 UA-2022-12-03-000505-a 03.12.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса:Ukraine, Київ
Контактна особа:ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, marchukm.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, Постанови № 1178, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «МЕДРАДІОФІЗИКА-ПЛЮС», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:Дата закінчення моніторингу: 14 лютого 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Постанова від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова № 1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план комунального некомерційного підприємства «Житомирський обласний онкологічний диспансер» Житомирської обласної ради на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 02.12.2022 б/н, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «МЕДРАДІОФІЗИКА-ПЛЮС» (далі – ТОВ «МЕДРАДІОФІЗИКА-ПЛЮС»), протокол розгляду тендерної пропозиції від 19.12.2022 б/н, повідомлення про намір укласти договір від 19.12.2022, договір про закупівлю товару від 28.12.2022 № 28/20/АП (далі – Договір), додаткова угода до Договору № 1 від 28.12.2022, пояснення та документи Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 03.02.2023.
Період усунення порушень:17.02.2023 17:44 - 23.02.2023 00:00
Дата публікації висновку:17.02.2023 17:44
Запити/Пояснення
62306
Номер:ef6d1d6897064c4aaa2f59353c87b1d7
Назва:Про надання пояснень
Дата опублікування:31.01.2023 09:41
Дата до якої повинна бути надана відповідь:04.02.2023 00:00
Автор:ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
×
Код ЄДРПОУ:
40165856
Контактна особа:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.) +38 (0 44) 425-51-73 gevak.monitoryng@gmail.com
Адреса:
Ukraine
Опис:У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товару медичного лінійного прискорювача з комплексом обладнання (код НК 024:2019 – 35159 Система лінійного прискорювача) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-12-03-000505-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю відповідно до додаткової угоди № 1 до Договору від 28.12.2022 № 28/20/АТ (далі – Договір).
3. Чи перераховано аванс переможцю торгів ТОВ «МЕДРАДІОФІЗИКА-ПЛЮС» відповідно до умов пунктів 4.1.1 та 4.1.2 розділу 4 Договору.
У разі перерахування авансу переможцю торгів ТОВ «МЕДРАДІОФІЗИКА-ПЛЮС», надати документальне підтвердження його перерахування та використання відповідно до пунктів 4.1.1 та 4.1.2 розділу 4 Договору.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
p7s
sign.p7s
62686
Номер:fbdb29918da84d0ebe486449e3275c11
Назва:Про надання інформації
Дата опублікування:03.02.2023 16:27
Автор:Комунальне некомерційне підприємство «Житомирський обласний онкологічний диспансер» Житомирської обласної ради
10002, Україна, Житомирська область, Житомир, ВУЛИЦЯ ФЕЩЕНКА-ЧОПІВСЬКОГО , будинок 24/4,
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Опис:Щодо визначення технічних, якісних та кількісних характеристик, очікуваної вартості предмету закупівлі.
Згідно п. 4-1 постанови КМУ «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 р. № 710 головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:
обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Замовником була оприлюднена інформація на сайті (підтвердження за посиланням https://onko.zt.lic.org.ua/publichna-informatsiya/).
На підставі листа від медичного директора О.О. Аврамець, який відповідно до своїх посадових обов’язків здійснює керівництво закладом охорони здоров'я з медичних питань, № 737 від 30 листопада 2022 року було зазначено потребу у закупівлі медичного лінійного прискорювача з комплексом обладнання для потреб Замовника, даний лист також містить чіткі характеристики предмету закупівлі (лист додається). Також, дана потреба була досліджена комісією по удосконаленню системи планування потреб та контролю за раціональним розподілом і використанням лікарських засобів та виробів медичного призначення в КНП «Житомирський онкологічний диспансер» Житомирської обласної ради 02.12.2022 року (витяг із засідання даної комісії додається), по тексту витягу також зазначено технічні та якісні характеристики предмета закупівлі.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі розроблено керуючись потребами Замовника, з урахуванням специфіки застосовуваних методик лікування онкологічних захворювань.
Закупівля високоякісного сучасного медичного лінійного прискорювача з комплексом обладнання з установленими медико-технічними вимогами забезпечить ефективний лікувальний процес пухлин різних видів, зокрема вплив іонізуючого випромінювання буде спрямований тільки на пухлину, не зачіпаючи критичних органів і тканин. Також, враховано такий важливий технічний параметр, як візуалізація об’ємного зображення, що дозволяє лікарям бачити пухлину, неушкоджені здорові органи і тканини, що оточують пухлину, а також їх рух між і під час проведення опромінення.
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена згідно з Примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 18.02.2020 року № 275, а саме – методом порівняння ринкових цін, на підставі відкритих даних ринку про ціни на товар з відповідними параметрами та отриманих цінових пропозицій (відповідне підтвердження додається). Замовником здійснено пошук, збір та аналіз загальнодоступної інформації, в тому числі: інформації про ціни на ідентичні товари, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, на сайтах виробників та/або постачальників товарів даної категорії, рекламі, прайс-листах. Крім того, Замовником здійснено моніторинг та аналіз ринкових цін, що відображені в електронній системі закупівель PROZORRO та враховано закупівельні ціни минулих періодів інших замовників.
Враховуючи вищезазначене, КНП «Житомирський обласний онкодиспансер» обґрунтовано та у відповідності до існуючих методик визначило очікувану вартість предмета закупівлі з подальшим оголошенням вказаної закупівлі на веб-порталі уповноваженого органу.
Стосовно Додаткової угоди № 1 від 28.12.2022 року повідомляємо наступне.
Дана Додаткова угода оприлюднена на веб-порталі уповноваженого органу з метою дотримання принципу закупівель, а саме: відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, підстава для внесення змін «покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю» була обрана з технічних міркувань, для забезпечення публікації даної додаткової угоди. Згідно із змістом додаткової угоди (зміна порядку здійснення оплати) істотні умови договору залишаються без змін. Крім того, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», ст.. 41 Закону, Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом (ч. 1 ст 41). Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків (ч. 5 ст. 41):
1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника;
2) збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю/внесення змін до такого договору щодо збільшення ціни за одиницю товару. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, природного газу та електричної енергії;
{Пункт 2 частини п'ятої статті 41 із змінами, внесеними згідно із Законом № 1530-IX від 03.06.2021}
3) покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;
4) продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;
5) погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку;
6) зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування;
7) зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни;
8) зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини шостої цієї статті.
У зв’язку з необхідністю забезпечення потреб оборони під час дії правового режиму воєнного стану в Україні або в окремих її місцевостях можуть бути змінені істотні умови договору про закупівлю (після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі) замовником, визначеним у Законі України "Про оборонні закупівлі", а саме: обсяг закупівлі, сума договору, строк дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг.
Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку.
Згідно із ч. 7 ст. 41 Закону, у разі внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, передбачених частиною п’ятою цієї статті, замовник обов’язково оприлюднює повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю.
При цьому, норма п. 3 ч. 5 ст. 41 Закону не передбачає надання документального підтвердження покращення якості предмета закупівлі.
Підсумовуючи вище зазначене, внесення змін згідно із змістом Додаткової угоди № 1 від 28.12.2022 року не підпадає під жодну підставу передбачену ч. 5 ст. 41 Закону, так як істотні умови (кількість, якість, ціна за одиницю, сума договору, строк поставки, строк дії договору) не змінились.
Стосовно питання 3 Запиту, повідомляємо наступне.
Замовником перераховано аванс (попередню оплату) переможцю торгів ТОВ «МЕДРАДІОФІЗИКА-ПЛЮС» відповідно до умов пунктів 4.1.1 та 4.1.2 розділу 4 Договору (з урахуванням Додаткової угоди № 1 до Договору) у розмірі 20 000 000,00 грн. (двадцять мільйонів гривень 00 копійок). Документальне підтвердження надається.
Додатки:
1. Копія листа медичного директора від 30.11.2022 року № 737;
2. Витяг засідання комісії по удосконаленню системи планування потреб та контролю за раціональним розподілом і використанням лікарських засобів та виробів медичного призначення в КНП «Житомирський онкологічний диспансер» Житомирської обласної ради від 02.12.2022 року;
3. Цінові (комерційні) пропозиції;
4. Додаткова угода № 1 від 28.12.2022 року;
5. Платіжне доручення № 4 від 28.12.2022 року.