-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Подарунок новорічний дитячий №1
Завершена
8 181 369.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 40 906.85 UAH
мін. крок: 0.5% або 40 906.85 UAH
Номер:
29caeb332cb24b16b36b8730a6695410
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-01-09-000050
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
06.01.2023 00:00
Період моніторингу:
09.01.2023 13:22 - 31.01.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
06.01.2023 № 2
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
30 UA-2022-12-02-017425-a 02.12.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник директора департаменту – начальник відділу моніторингу
закупівель суб’єктів державної власності, що мають стратегічне
значення для економіки держави, Департаменту моніторингу закупівель Дмитро СТЕК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з врахуванням особливостей, затверджених Постановою, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЕРГОТЕК», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 27 січня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з врахуванням особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Філії «Центр сервісного забезпечення» Публічного акціонерного товариства «Українська залізниця» (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи Замовника, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розгляду тендерної пропозиції, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ЕРГОТЕК» (далі – ТОВ «ЕРГОТЕК»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника № ЦН-01/Б/125/2/22 від 12.12.2022, повідомлення про намір укласти договір від 12.12.2022, договір про закупівлю матеріально-технічних ресурсів від 19.12.2022 № Ф/ЦН-Т-120/22, пояснення на запит Держаудитслужби.
Період усунення порушень:
01.02.2023 18:41 - 07.02.2023 00:00
Дата публікації висновку:
01.02.2023 18:41
Запити/Пояснення
Номер:
876a46951c4b4874a95d0b17d236077d
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
11.01.2023 16:34
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.01.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товару Подарунок новорічний дитячий №1 (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-12-02-017425-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик промету закупівлі та розраховано його очікувану вартість.
2. Інформацію з документальним підтвердженням щодо виконання товариства з обмеженою відповідальністю «ЕРГОТЕК» вимог частини другої статті 41 Закону.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
d56080dc822f48d5be8e0f2cb3edcde3
Назва:
Відповідь на запит про надання пояснень
Дата опублікування:
16.01.2023 18:32
Опис:
надати наступну відповідь на запит Державної аудиторської служби про надання пояснень в рамках триваючого моніторингу процедури закупівлі UA-2022-12-02-017425-a (код ДК 021:2015: 18530000-3 — Подарунки та нагороди (Подарунок новорічний дитячий №1).
На запитання:
1) Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та розраховано його очікувану вартість.
Відповідь.
Закупівля подарунків новорічних дитячих здійснювалось з метою забезпечення дітей працівників АТ «Укрзалізниця» (надалі-Товариство) віком 14 років (включно) відповідно рішення органу управління Товариства та внутрішніх розпорядчих документів. Зазначені документи належать до документів, що становлять комерційну таємницю Товариства та не підлягають оприлюдненню для загального доступу. Запитувані документи можуть бути надані у порядку визначеному законодавством України.
Обсяг закупівлі (необхідна кількість) подарунків новорічних дитячих був розрахований з урахуванням кількості дітей залізничників віком до 14 років (включно). Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі та розмір витрат сформовані товариством відповідно до потреби, наданої внутрішнім замовником, згідно з інформацією наданою структурними підрозділами Товариства в забезпеченні дітей працівників новорічним подарунком.
Слід також зазначити, що необхідні технічні та якісні характеристики предмета даної закупівлі визначені в тендерній документації (Додаток 1 до тендерної документації) з урахуванням вимог нормативних документів у цій сфері та відповідають потребі замовника.
Закупівля здійснювалась за рахунок власних коштів Товариства, без залучення коштів державного бюджету.
Процедура закупівлі була проведена філією «Центр сервісного забезпечення» акціонерного товариства «Укрзалізниця» (далі-Філія) відповідно до чинного законодавства України, що діє в умовах воєнного стану.
Щодо очікуваної вартості предмета закупівлі, то повідомляємо, що очікувана вартість закупівлі визначена із застосуванням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 методом порівняння ринкових цін. Замовником було використано як загальнодоступну інформацію щодо цін та асортименту товарів, яка міститься у відкритих джерелах, так і здійснено запити з описом необхідних вимог до предмета закупівлі учасникам ринку. На підставі отриманих комерційних пропозицій сформована очікувана вартість закупівлі
З метою недопущення розкриття інформації, що може бути віднесена учасником ринку до комерційної таємниці, у Філії відсутні підстави для оприлюднення в системі закупівель запитуваних документів.
На запитання:
2) Надати інформацію з документальним підтвердженням щодо виконання товариства з обмеженою відповідальністю «ЕРГОТЕК» вимог частини другої статті 41 Закону.
Відповідь.
Законом України «Про ліцензування видів господарської діяльності» визначено перелік видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню. Замовником здійснено закупівлю товарів, постачання (продаж) яких не підлягають обов’язковому ліцензуванню згідно з вимогами вищезазначеного Закону.
Відповідно до вимог частини другої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право вимагати ліцензію виключно у разі, якщо отримання дозволю або ліцензії до виду діяльності передбачено Законом України «Про ліцензування видів господарської діяльності».
Таким чином, у замовника відсутні правові підстави вимагати від переможця процедури закупівлі надання ліцензії.
Зазначаємо, що листом, яке зареєстроване у філії від 15.12.2022 р. за №_ЦН-12/736-1, товариства з обмеженою відповідальністю «ЕРГОТЕК» повідомило філію «Центр сервісного забезпечення» АТ «Укрзалізниця» щодо відсутності обмежень у переможця на укладання договору за результатами процедури закупівлі UA-2022-12-02-017425-a (код ДК 021:2015: 18530000-3 — Подарунки та нагороди (Подарунок новорічний дитячий №1) та виконання вимог частини другої статті 41 Закону.
Додатки: документи товариства з обмеженою відповідальністю «ЕРГОТЕК» про виконання вимог частини другої статті 41 Закону на 26 арк.