-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
М'ясо (м'ясо свинне охолоджене-15113000-3, чверть курки (бройлера) охолоджене - 15112130-6, філе куряче охолоджене- 15112130-6, яловичина охолоджена -15111100-0).
Завершена
1 150 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 750.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 750.00 UAH
Номер:
af0c3116c65544cabbd6ca7fab804706
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-01-17-000083
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.01.2023 00:00
Період моніторингу:
17.01.2023 16:40 - 08.02.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
17.01.2023 № 8-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
17.01.2023 № 8-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2. UA-2022-12-02-016438-a, 02.12.2022, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Постанови № 1178 встановлено порушення: абзацу 2 частини чотирнадцятої Порядку № 1082.
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення абзацу четвертого пункту 51 Постанови № 1178.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; дотримання вимог Постанови № 710; відповідності тендерної документації вимогам Закону та Постанові № 1178; розгляду тендерних пропозицій; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; дотримання законодавства при укладанні договору; своєчасності надання відповіді замовника на запит органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 24 січня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) в частині обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель (далі – Постанова № 710); відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі − Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова № 1178); відповідності тендерної документації вимогам Закону та Постанові № 1178; розгляду тендерних пропозицій; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; дотримання законодавства при укладанні договору; своєчасності надання відповіді замовника на запит органу державного фінансового контролю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Соціально-гуманітарного відділу Опішнянської селищної ради (далі – замовник) на 2022 рік; оголошення про проведення відкритих торгів UA-2022-12-02-016438-a; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Соціально-гуманітарного відділу Опішнянської селищної ради від 02.12.2022 б/н (зі змінами); тендерну пропозицію учасника ФОП «Ковальчук Руслан Анатолійович»; повідомлення про намір укласти договір від 16.12.2022; протокольне рішення уповноваженої особи Соціально-гуманітарного відділу Опішнянської селищної ради від 16.12.2022 б/н; договір від 29.12.2022 № 1490 на суму 1010896,00 грн. (без ПДВ) із ФОП «Ковальчук Руслан Анатолійович»; відповідь замовника на запит органу державного фінансового контролю, оприлюднену 23.01.2023 в електронній системі закупівель.
Моніторингом питання відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Постанови № 1178 встановлено, що замовник на порушення абзацу 2 частини чотирнадцятої Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082 (далі – Порядок № 1082), в оголошенні про проведення відкритих торгів, а саме в окремих електронних полях «Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг», «Назва номенклатурної позиції предмета закупівлі» не вказав назви товарів кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі.
В той же час, в тендерній документації (додаток 2 до тендерної документації «Вимоги щодо технічних,якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі») замовник вказав конкретні назви кожної номенклатурної позиції предмету закупівлі: м'ясо свинне охолоджене – 1830 кг.; четверть курки (бройлера) – 100 кг.; філе куряче охолоджене – 4090 кг.; Яловичина охолоджена – 730 кг.
Моніторингом питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено, що замовником в порушення абзацу четвертого пункту 51 Постанови № 1178 не оприлюднено перелік змін до тендерної документації, оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 05.12.2022 об 15:29 год. Так, згідно вищевказаної норми Постанови № 1178 «Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення».
Період усунення порушень:
24.01.2023 12:53 - 08.02.2023 00:00
Дата публікації висновку:
24.01.2023 12:53
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
За результатами аналізу висновку перевірки Управління Північно східного - офісу Держаудитслужби в Полтавській області, в.о. начальника Соціально – гуманітарного відділу Опішнянської селищної ради Колядою Людмилою Станіславівною, було проведено бесіду з уповноваженою особою Кушнір Світланою в частині виконання нею своїх посадових обов’язків та наголошено про недопущення встановлених порушень виявлених аудит службою в подальшій роботі.
Дата публікації звіту:
25.01.2023 11:50
Запити/Пояснення
Номер:
3ac6cc2f44fd4cfdb8f633a0b5da8df9
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
18.01.2023 10:57
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.01.2023 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 1 150 000,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2022-12-02-016438-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання:
- яким чином забезпечено виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель (п.4-1)?
Інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
750559632611411080014da5c084c3aa
Назва:
відповідь
Дата опублікування:
23.01.2023 13:18
Опис:
На виконання вимоги частини 5 статті 8 ЗУ «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII (далі – Закон) надаємо пояснення у вигляді інформації по суті питання,яке отримано.
З метою виконання вимог Закону та вимог Постанови КМУ від 16 грудня 2020 р. № 1266 "Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710" замовником було затверджено та оприлюднено тендерну документацію разом із технічними та якісними характеристиками предмета закупівлі, визначено очікувану вартість предмета закупівлі та розмір бюджетного призначення.
Технічні та якісні характеристиками предмета закупівлі викладені у додатку 2 тендерної документації згідно вимогам Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 №771/97-ВР(зі змінами).
Більш детально у відповідь на дане питання можна ознайомитись в обґрунтуванні технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, яке розміщено на офіційному веб-сайті за посиланням http://opishnya.gromada.org.ua.pdf.
На виконання вимоги пункту 4-1 Постанови КМУ від 11 жовтня 2016 р. № 710 "Про ефективне використання державних коштів" (зі змінами) було розміщено на офіційному веб-сайті головного розпорядника, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі за посиланням в мережі Інтернет - http://opishnya.gromada.org.ua.pdf