• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

М'ясо (м'ясо свинне охолоджене-15113000-3, чверть курки (бройлера) охолоджене - 15112130-6, філе куряче охолоджене- 15112130-6, яловичина охолоджена -15111100-0).

Завершена

1 150 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 750.00 UAH
Номер: af0c3116c65544cabbd6ca7fab804706
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-01-17-000083
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17.01.2023 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127020
Період моніторингу: 17.01.2023 16:40 - 08.02.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 17.01.2023 № 8-З Полтава Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області 17.01.2023 № 8-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2. UA-2022-12-02-016438-a, 02.12.2022, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Адреса: Ukraine, Полтава
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 66) 801-59-98, gulia02fa@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Постанови № 1178 встановлено порушення: абзацу 2 частини чотирнадцятої Порядку № 1082. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення абзацу четвертого пункту 51 Постанови № 1178. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; дотримання вимог Постанови № 710; відповідності тендерної документації вимогам Закону та Постанові № 1178; розгляду тендерних пропозицій; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; дотримання законодавства при укладанні договору; своєчасності надання відповіді замовника на запит органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 24 січня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) в частині обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель (далі – Постанова № 710); відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі − Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова № 1178); відповідності тендерної документації вимогам Закону та Постанові № 1178; розгляду тендерних пропозицій; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; дотримання законодавства при укладанні договору; своєчасності надання відповіді замовника на запит органу державного фінансового контролю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Соціально-гуманітарного відділу Опішнянської селищної ради (далі – замовник) на 2022 рік; оголошення про проведення відкритих торгів UA-2022-12-02-016438-a; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Соціально-гуманітарного відділу Опішнянської селищної ради від 02.12.2022 б/н (зі змінами); тендерну пропозицію учасника ФОП «Ковальчук Руслан Анатолійович»; повідомлення про намір укласти договір від 16.12.2022; протокольне рішення уповноваженої особи Соціально-гуманітарного відділу Опішнянської селищної ради від 16.12.2022 б/н; договір від 29.12.2022 № 1490 на суму 1010896,00 грн. (без ПДВ) із ФОП «Ковальчук Руслан Анатолійович»; відповідь замовника на запит органу державного фінансового контролю, оприлюднену 23.01.2023 в електронній системі закупівель. Моніторингом питання відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Постанови № 1178 встановлено, що замовник на порушення абзацу 2 частини чотирнадцятої Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082 (далі – Порядок № 1082), в оголошенні про проведення відкритих торгів, а саме в окремих електронних полях «Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг», «Назва номенклатурної позиції предмета закупівлі» не вказав назви товарів кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі. В той же час, в тендерній документації (додаток 2 до тендерної документації «Вимоги щодо технічних,якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі») замовник вказав конкретні назви кожної номенклатурної позиції предмету закупівлі: м'ясо свинне охолоджене – 1830 кг.; четверть курки (бройлера) – 100 кг.; філе куряче охолоджене – 4090 кг.; Яловичина охолоджена – 730 кг. Моніторингом питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено, що замовником в порушення абзацу четвертого пункту 51 Постанови № 1178 не оприлюднено перелік змін до тендерної документації, оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 05.12.2022 об 15:29 год. Так, згідно вищевказаної норми Постанови № 1178 «Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення».
Період усунення порушень: 24.01.2023 12:53 - 08.02.2023 00:00
Дата публікації висновку: 24.01.2023 12:53

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: За результатами аналізу висновку перевірки Управління Північно східного - офісу Держаудитслужби в Полтавській області, в.о. начальника Соціально – гуманітарного відділу Опішнянської селищної ради Колядою Людмилою Станіславівною, було проведено бесіду з уповноваженою особою Кушнір Світланою в частині виконання нею своїх посадових обов’язків та наголошено про недопущення встановлених порушень виявлених аудит службою в подальшій роботі.
Дата публікації звіту: 25.01.2023 11:50

Запити/Пояснення