-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Ампліфікатор (система для проведення ПЛР в режимі реального часу) за кодом ДК 021:2015 - 38950000-9 «Обладнання для полімеразної ланцюгової реакції» (НК 024:2019: 48033 - Ампліфікатор нуклеїнових кислот термоциклічною (термоциклер) IVD, напівавтоматичний)
Завершена
1 350 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 750.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 750.00 UAH
Номер:
a2870c899547458c86661862f14b57bb
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-01-04-000017
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.01.2023 00:00
Період моніторингу:
04.01.2023 17:56 - 26.01.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
03.01.2023 № 1-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 20 квітня 2022 року № 158,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 03.01.2023 №1-з
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Особа,
відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3
UA-2022-12-02-000073-a 02.12.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Шинкаренко Г.В.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі встановлено порушення вимог пункту 14 Порядку № 1082.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, внесення змін до тендерної документації, своєчасності надання відповіді на звернення з вимогою щодо усунення порушення, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зобов’язує дотримуватися вимог пункту 14 Порядку № 1082 під час розміщення інформації про публічні закупівлі в подальшому.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 24 січня 2023 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), внесення змін до тендерної документації, своєчасності надання відповіді на звернення з вимогою щодо усунення порушення, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2022 рік
Державної установи «Хмельницька обласна фітосанітарна лабораторія» (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (із змінами), затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 02.12.2022 № 74, звернення з вимогою щодо усунення порушення від 06.12.2022 UA-2022-12-02-000073-a.a1, відповідь Замовника на звернення від 07.12.2022, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «БІОНІКС ЛАБ» (далі – ТОВ «БІОНІКС ЛАБ»), протокольне рішення уповноваженої особи Замовника про визначення переможця від 14.12.2022 №78, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 14.12.2022, договір про закупівлю послуг від 21.12.2022 №21/12
(далі – Договір), додаткову угоду від 27.12.2022 № 1 до Договору, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю від 27.12.2022, пояснення від 12.01.2023, отримані від Замовника через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що під час унесення інформації щодо предмета закупівлі в оголошення про проведення відкритих торгів не дотримано пункту 14 «Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі», затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за № 610/34893 (далі – Порядок № 1082) щодо зазначення коду товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі.
Національний класифікатор України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 містить наступну позицію щодо групи цифр за категорією та відповідають назві, що описує товар, який становить предмет закупівлі та який має намір придбати Замовник згідно інформації, розміщеної у пункті 5 річного плану закупівель, а саме:
38951000-6 - Обладнання для полімеразної ланцюгової реакції у режимі реального часу.
Період усунення порушень:
24.01.2023 14:30 - 08.02.2023 00:00
Дата публікації висновку:
24.01.2023 14:30
Запити/Пояснення
Номер:
07e370e795884f7796acb1aca975dc7f
Назва:
Про надання інформації (пояснень)
Дата опублікування:
10.01.2023 09:14
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.01.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі ампліфікатора за кодом ДК 021:2015: 38950000-9 — Обладнання для полімеразної ланцюгової реакції (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-12-02-000073-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
a101a4a18c174bb68246d166f3d42c2b
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
12.01.2023 17:10
Опис:
Пояснення
1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія – Державна установа "Хмельницька обласна фітосанітарна лабораторія", Україна, Хмельницька область, Хмельницький, 29008, вулиця Купріна, 48, ЄДРПОУ 38481895, категорія замовника – юридична особа, яка забезпечує потреби держави.
2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Ампліфікатор (система для проведення ПЛР в режимі реального часу) за кодом ДК 021:2015 - 38950000-9 «Обладнання для полімеразної ланцюгової реакції» (НК 024:2019: 48033 - Ампліфікатор нуклеїнових кислот термоциклічною (термоциклер) IVD, напівавтоматичний).
3. Ідетифікатор закупівлі: UA-2022-12-02-000073-a.
4. Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені у відповідному додатку до тендерної документації. Сучасний Ампліфікатор надасть змогу проводити ПЛР в режимі реального часу, що пришвидшить надання послуг споживачам, а також надасть змогу Лабораторії підвищити свою конкурентоздатність перед аналогічними приватними та державними лабораторіями. Закупівля створить умови для появи якісних послуг і підвищить фаховий рівень працівників лабораторії.
5. Обгрунтування розміру бюджетного призначення: розмір бюджетного призначення для предмету закупівлі Ампліфікатор (система для проведення ПЛР в режимі реального часу) за кодом ДК 021:2015 - 38950000-9 «Обладнання для полімеразної ланцюгової реакції» (НК 024:2019: 48033 - Ампліфікатор нуклеїнових кислот термоциклічною (термоциклер) IVD, напівавтоматичний) визначений відповідно до розрахунку до кошторису на 2022 рік (із змінами).
6. Очікувана вартість предмета закупівлі :– 1350000,00 грн. з ПДВ.
7.Обгрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: Очікувана вартість визначена на підставі моніторингу цін, шляхом пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціни постачальників, що містяться у відкритому доступі, отриманні цінових пропозицій від офіційних представників, дилерів та постачальників товару.
8. Розмір бюджетного призначення визначено Довідкою про зміни до кошторису на 2022 рік №240-вс від 05.12.22р. на підставі листа №01/13-331 від 24.11.22р. ДУ «Хмельницька фітолабораторія» про внесення змін до кошторису, а також наявними коштами згідно КЕКВ 3110.
ДУ «Хмельницька фітолабораторія» отримала комерційну пропозицію від ТОВ «Хімлаборреактив» №1 від 07.11.22р., прас-лист від ТОВ «Лабораторія Гранум» 07.11.22р., комерційну пропозицію від ТОВ ЛОГІКЛАБГРУПА №ХЮ000459 від 07.11.2022р.
В результаті проведеної процедури закупівлі економія бюджетних коштів становить 153,9 тис. грн..
Посилання на сторінку власного веб-сайту: https://fitolab.km.ua/images/Zakupivli/Amplifikator02122022.pdf