• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Нове будівництво Комунальним некомерційним підприємством «Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги м. Львова» наземного закритого переходу від будівлі на вул. Гетьмана І. Мазепи, 25 до будівлі на вул. І. Миколайчука,9 у м. Львові». Коригування (Код ДК 021:2015-45453000-7 Капітальний ремонт та реставрація)

Місцезнаходження Замовника: вул. І. Миколайчука, 9, м. Львів, 79059. Категорія Замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі". Мова якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська

Завершена

19 610 360.40 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 98 051.80 UAH
Номер: dadded9e67a247ea833a2b15d4ecb798
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-02-02-000035
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02.02.2023 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 02.02.2023 17:18 - 24.02.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 02.02.2023 № 25 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 5 UA-2022-12-01-017118-a 01.12.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, o.s.usoltsev@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Сервіскотломонтаж-Львів» установлено порушення абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Постанови, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 22 лютого 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального некомерційного підприємства «Львівське територіальне медичне об’єднання «Багатопрофільна клінічна лікарня інтенсивних методів лікування та швидкої медичної допомоги» (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 01.12.2022 б/н, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Сервіскотломонтаж-Львів» (далі – ТОВ «Сервіскотломонтаж-Львів»), протокол розкриття тендерних пропозицій, кваліфікація тендерної пропозиції учасника ТОВ «Сервіскотломонтаж-Львів» від 12.12.2022 б/н, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 12.12.2022, договір від 19.12.2022 № 740-к, пояснення (інформація та документи) Замовника отримані 16.02.2023 через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби. За результатами моніторингу установлено, що відповідно до пункту 3 таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації Учасник повинен володіти успішним досвідом виконання аналогічних договорів. Аналогічним договором в розумінні цієї документації є повністю виконаний договір на капітальний ремонт або реконструкцію будівлі/приміщення. Для підтвердження відповідності учасник надає: 1) довідку у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) за період 2018-2022 рр, яка повинна включати інформацію щодо замовника (із зазначенням його найменування, адреси, та контактного телефону) предмету договору, обсягу та строків виконання; 2) Скан-копію аналогічного договору разом із копіями документів, що підтверджують повне виконання робіт (довідки про вартість виконаних робіт КБ-3); 3) Відгук із зазначенням номеру та предмету договору вказаного в довідці. Учасник ТОВ «Сервіскотломонтаж-Львів» надав довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору від 05.12.2022 № 14/12 (далі – Довідка № 14/12) згідно з якої ТОВ «Сервіскотломонтаж-Львів» виконало капітальний ремонт системи опалення та встановлення індивідуальних теплових пунктів в шести (6) дитячих навчальних закладах та навчально-реабілітаційному центрі в м. Івано-Франківськ та копію договору підряду на виконання підрядних робіт по об’єкту «Капітальний ремонт системи опалення та встановлення індивідуальних теплових пунктів в шести (6) дитячих навчальних закладах та навчально-реабілітаційному центрі в м. Івано-Франківськ» від 22.01.2018 № UKR17-07-01-SC, що не відповідає аналогічному договору в розумінні цієї документації, а саме - договір на капітальний ремонт або реконструкцію будівлі/приміщення. Крім того, Довідка № 14/12 не містить інформацію стосовно строків виконання робіт, що не відповідає вимогам пункту 3 таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації. Також, за результатами моніторингу установлено, що відповідно до пункту 2 таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації учасник для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, надає інформаційну довідку учасника закупівлі у табличній формі що визначена у даному Додатку про наявність працівників відповідної кваліфікації (інженерно-технічних та робітників), які мають необхідні знання та досвід із зазначенням ПІБ, посади, та періоду існування трудових відносин з учасником, з дорученням: копій наказів про призначення/прийняття на роботу вказаних у довідці працівників або Скан-копії наказів або трудових книжок. Учасник повинен підтвердити наявність головного інженера з досвідом на даній посаді не менше 5 років, інженера-проектувальника з досвідом на посаді не менше 5 років. У складі тендерної пропозиції учасник ТОВ «Сервіскотломонтаж-Львів» надав довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 05.12.2022 № 11/12 (далі – Довідка № 11/12), згідно якої посаду головного інженера займає Скакун Григорій Тимофійович. При цьому, учасником ТОВ «Сервіскотломонтаж-Львів» надано наказ від 16.03.2012 № 13-к на призначення Скакуна Григорія Тимофійовича заступником директора департаменту, тобто не долучено копію документів, зазначених у пункті 2 таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації, на призначення головного інженера. Крім того в Довідці № 11/12 відсутня інформація про наявність у ТОВ «Сервіскотломонтаж-Львів» працівника на посаді інженер-проектувальник. В складі тендерної пропозиції надано свідоцтво інженера-проектувальника видане Левко Ганні Степанівні (серія АР № 003388, дата видачі – 15.03.2018). Згідно з Довідкою №11/12 та наказом (розпорядження) про прийняття на роботу від 15.12.2017 № 33-к Левко Ганна Степанівна обіймає посаду заступник директора з охорони праці, чим не підтверджено інженера-проектувальника з досвідом на посаді не менше 5 років. Відповідно до пункту 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей. Зважаючи на зазначене, Замовник на порушення абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «Сервіскотломонтаж-Львів» як таку, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону, визначив його переможцем та уклав з ним договір.
Період усунення порушень: 27.02.2023 17:53 - 14.03.2023 00:00
Дата публікації висновку: 27.02.2023 17:53

Оскарження висновку в суді

Опис: В порядку передбаченому ч. 10 ст. 8 Закону України " Про публічні закупівлі" повідомляємо про оскарження висновку моніторингу до суду у встановленому законом порядку. Інформація, щодо номеру провадження по справі та дату його відкриття нами буде отримано в порядку передбаченому чинним законодавством з моменту постановлення відповідної ухвали суду та отримання її нами відповідно до вимог встановлених законодавством
Дата публікації: 13.03.2023 17:55

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: 27.02.2023 Державною аудиторською службою України в електронній системі закупівель оприлюднено висновок про результати моніторингу № UA-2022-12-01-017118-a, із яким замовник не погоджується. Тому, висновок буде оскаржений до суду відповідно до частини 10 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата публікації звіту: 06.03.2023 17:44

Запити/Пояснення