• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт будівлі (перекриття даху та утеплення фасаду з заміною вікон та дверей) військкомату за адресою: Черкаська область м. Тальне, вул. Замкова, 79

Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ", що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. Очікувана вартість закупівлі визначена згідно кошторисної частини проектної документації, щодо якої здійснено державну експертизу, відповідно до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів.

Завершена

3 773 031.60 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.6% або 22 638.19 UAH
Номер: 9faaa11588034e36bdafffd58b822f8d
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-03-13-000025
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13.03.2023 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40919584
Період моніторингу: 13.03.2023 13:47 - 04.04.2023 01:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 13.03.2023 № 15-З Черкаси Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області 13.03.2023 №15-З Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2022-12-01-015084-a, 01.12.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Черкаси
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 47) 263-16-14, ira_valter@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі встановлено порушення абзацу підпункту 1 пункту 41 Особливостей. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; дотримання вимог законодавства під час укладання договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пунктом 5 частини сьомої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує вжити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема шляхом ініціювання перед контрагентом розірвання договору відповідно до положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, надалі не допускати таких порушень, та відповідно до частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі; дотримання вимог законодавства під час укладання договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план Виконавчого комітету Тальнівської міської ради Черкаської області (далі – Замовник) на 2022 рік; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи 01.12.2022 б/н; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ЕД ТЕМП» (далі – ТОВ «ЕД ТЕМП»); пояснення Замовника, отримане 20.03.2023 в електронній системі закупівель; протокол розкриття тендерних пропозицій; повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції; документи ТОВ «ЕД ТЕМП», надані на вимогу про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції; протокольні рішення уповноваженої особи від 16.03.2023 та 20.03.2023; повідомлення про намір укласти договір; документи, надані переможцем відкритих торгів з особливостями ТОВ «ЕД ТЕМП» відповідно до абзацу третього пункту 44 Особливостей та вимог тендерної документації; договір про закупівлю від 27.12.2022 № 312; звіт про результати проведення процедури. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі встановлено, що забезпечення тендерної пропозиції, надане ТОВ «ЕД ТЕМП» (банківська гарантія від 08.12.2022 № LGI-169/2022), не відповідає умовам підпункту 14.3 пункту 14 «Розмір та умови надання забезпечення тендерних пропозицій» тендерної документації, зокрема термін дії тендерного забезпечення менший ніж 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. На порушення підпункту 1 пункту 41 Особливостей та відповідно до пункту 14.6 пункту 14 тендерної документації Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника у разі, коли забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції.
Період усунення порушень: 27.03.2023 13:28 - 11.04.2023 00:00
Дата публікації висновку: 27.03.2023 13:28

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2022-12-01-015084-a від 27.03.2023р. Виконавчий комітет Тальнівської міської ради повідомляє про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель шляхом вжиття заходів, що вказані у висновку, а саме замовником ініційовано перед контрагентом розірвання договору відповідно до положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України (підтверджуючі документи додаються), а так само уповноваженою особою прийнято до уваги необхідність недопущення будь-яких порушень під час організації та проведення публічних закупівель (рішення додається). Додатково повідомляємо, що на підставі п. 20.4 договору підряду №312 від 27.12.2022р. пропозицію про розірвання договору підряду направлено на адресу електронної пошти підрядника, що зафіксована в договорі підряду, та використовується Сторонами під час обміну інформацією щодо виконання договору
Дата публікації звіту: 03.04.2023 18:07

Запити/Пояснення