-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт будівлі (перекриття даху та утеплення фасаду з заміною вікон та дверей) військкомату за адресою: Черкаська область м. Тальне, вул. Замкова, 79
Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ", що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. Очікувана вартість закупівлі визначена згідно кошторисної частини проектної документації, щодо якої здійснено державну експертизу, відповідно до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів.
Завершена
3 773 031.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.6% або 22 638.19 UAH
мін. крок: 0.6% або 22 638.19 UAH
Номер:
9faaa11588034e36bdafffd58b822f8d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-03-13-000025
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
13.03.2023 00:00
Період моніторингу:
13.03.2023 13:47 - 04.04.2023 01:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
13.03.2023 № 15-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
13.03.2023 №15-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
UA-2022-12-01-015084-a, 01.12.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі встановлено порушення абзацу підпункту 1 пункту 41 Особливостей.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; дотримання вимог законодавства під час укладання договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пунктом 5 частини сьомої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує вжити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема шляхом ініціювання перед контрагентом розірвання договору відповідно до положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, надалі не допускати таких порушень, та відповідно до частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі; дотримання вимог законодавства під час укладання договору про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план Виконавчого комітету Тальнівської міської ради Черкаської області (далі – Замовник) на 2022 рік; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи 01.12.2022 б/н; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ЕД ТЕМП» (далі – ТОВ «ЕД ТЕМП»); пояснення Замовника, отримане 20.03.2023 в електронній системі закупівель; протокол розкриття тендерних пропозицій; повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції; документи ТОВ «ЕД ТЕМП», надані на вимогу про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції; протокольні рішення уповноваженої особи від 16.03.2023 та 20.03.2023; повідомлення про намір укласти договір; документи, надані переможцем відкритих торгів з особливостями ТОВ «ЕД ТЕМП» відповідно до абзацу третього пункту 44 Особливостей та вимог тендерної документації; договір про закупівлю від 27.12.2022 № 312; звіт про результати проведення процедури.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі встановлено, що забезпечення тендерної пропозиції, надане ТОВ «ЕД ТЕМП» (банківська гарантія від 08.12.2022 № LGI-169/2022), не відповідає умовам підпункту 14.3 пункту 14 «Розмір та умови надання забезпечення тендерних пропозицій» тендерної документації, зокрема термін дії тендерного забезпечення менший ніж 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
На порушення підпункту 1 пункту 41 Особливостей та відповідно до пункту 14.6 пункту 14 тендерної документації Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника у разі, коли забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції.
Період усунення порушень:
27.03.2023 13:28 - 11.04.2023 00:00
Дата публікації висновку:
27.03.2023 13:28
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2022-12-01-015084-a від 27.03.2023р. Виконавчий комітет Тальнівської міської ради повідомляє про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель шляхом вжиття заходів, що вказані у висновку, а саме замовником ініційовано перед контрагентом розірвання договору відповідно до положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України (підтверджуючі документи додаються), а так само уповноваженою особою прийнято до уваги необхідність недопущення будь-яких порушень під час організації та проведення публічних закупівель (рішення додається). Додатково повідомляємо, що на підставі п. 20.4 договору підряду №312 від 27.12.2022р. пропозицію про розірвання договору підряду направлено на адресу електронної пошти підрядника, що зафіксована в договорі підряду, та використовується Сторонами під час обміну інформацією щодо виконання договору
Дата публікації звіту:
03.04.2023 18:07
Запити/Пояснення
Номер:
10bebb6f6e524bb79348c88a0dc9581a
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
15.03.2023 13:39
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.03.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2022-12-01-015084-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі?
- з яких підстав надано 24 години ТОВ «ЕД ТЕМП» на виправлення невідповідностей в інформації та/або документах, які відсутні у складі тендерної пропозиції та подання яких вимагалося тендерною документацією, якщо ним не надано розрахунок договірної ціни з підтверджуючими розрахунками за статтями витрат, локальні кошториси та відомість ресурсів Черги 2, чим не дотримано виконання вимог підпункту 3.1 пункту 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, та тендерна пропозиція не відхилена як така, що не відповідає умовам технічної специфікації?
- з яких підстав не відхилена тендерна пропозиція ТОВ «ЕД ТЕМП», якщо надане ним забезпечення тендерної пропозиції (банківська гарантія від 08.12.2022 № LGI-169/2022) не відповідає умовам підпункту 14.1 пункту 14 «Розмір та умови надання забезпечення тендерних пропозицій» тендерної документації, зокрема термін дії тендерного забезпечення менший ніж 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
a8f54a86df6040cabc85add832806d90
Назва:
щодо надання пояснень
Дата опублікування:
20.03.2023 13:23
Опис:
1. Для виконання робіт згідно об’єкту будівництва генеральним проектувальником розроблено проектну документацію на будівництво, та відносно вказаної документації виконано державну експертизу та отримано за її результатами позитивний експертний звіт щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за №05/133-11/22 від 14.10.2022р., та згідно якого визначено загальну кошторисну вартість будівництва у поточних цінах станом на момент виконання експертизи. Відповідно, для визначення очікуваної вартості предмету закупівлі використано кошторисну документацію, скореговану генеральним проектувальником за результатами виконання експертизи, зокрема зведений кошторисний розрахунок вартості об`єкта будівництва, при цьому враховано, що до очікуваної вартості не враховуються окремі витрати (наприклад, глави 10-12 ЗКР: «Утримання служби замовника та інжинірінгові послуги», «Проектні, вишукувальні роботи, експертиза та авторський нагляд», тощо).
2. Згідно п. 3.1.1. розділу 2 тендерної документації від 01.11.2022р. учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, в тому розрахунок договірної ціни (з урахуванням положень Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва») згідно вартості тендерної пропозиції учасника, визначеної останнім при поданні такої пропозиції через електронну систему закупівель, а також підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни, в тому числі: локальні кошториси та підсумкові відомості ресурсів згідно кожної з черг, що передбачені додатком 2 до тендерної документації окремо, при цьому всі зазначені в цьому пункті розрахунки повинні бути виконані з урахуванням положень Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва». Додатково у складі тендерної пропозиції учасник надає передбачені цим пунктом розрахунки у вигляді електронного файлу з програмним розширенням «.imd», «.ims» (або еквівалент), виконаного в програмному комплексі АВК-5, та який придатний для зчитування та обробки з використанням будівельного програмного комплексу, при цьому зміст такого файлу повинен відповідати наданим у складі тендерної пропозиції розрахункам та згідно умов цього пункту.
Згідно п. 1.3. розділу 2 тендерної документації всі визначені тендерною документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника. Вимога щодо засвідчення того чи іншого документу тендерної пропозиції власноручним підписом учасника/або уповноваженої особи учасника/або уповноваженої особи іншого суб’єкту, що надає учаснику відповідний документ, не застосовується до документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі тендерної пропозиції, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису (що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису) учасника/або уповноваженої особи учасника/або уповноваженої особи іншого суб’єкту, що надає учаснику відповідний документ, та на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію), та відповідно до вимог Закону України "Про електронні довірчі послуги".
У складі тендерної пропозиції учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕД ТЕМП" надано розрахунки договірної ціни згідно черг 1-2 у вигляді електронних файлів з програмним розширенням «.imd» (файли «2.imd» та «1.imd», оприлюднені в електронній системі закупівель 08 грудня 2022 р. о 20:35), що виконані в програмному комплексі АВК-5, та які придатні для зчитування та обробки з використанням будівельного програмного комплексу, при цьому зміст таких файлів містить в тому числі розрахунок договірної ціни, локальний кошторис та підсумкову відомість ресурсів згідно черги 2.
Таким чином, тендерна пропозиція учасника ТОВ "ЕД ТЕМП" не була відхилена з підстави, зазначеної у питанні № 2 Вашого запиту, оскільки фактично тендерна пропозиція вказаного учасника містить інформацію щодо розрахунків договірної ціни згідно черги 2, при цьому неподання у складі тендерної пропозиції саме скан-копій з роздрукованих та завірених учасником розрахунків договірної ціни, локального кошторису та відомості ресурсів згідно черги 2 розглядалось як порушення учасником припису п. 1.3. розділу 2 тендерної документації, а саме щодо порушення учасником форми подання інформації у складі тендерної пропозиції, як це було передбачено тендерною документацією. Відповідно, оскільки згідно змісту п. 40 постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (Особливості), в редакції, що діяла на момент оголошення цієї процедури відкритих торгів, недотримання учасником форми подання документу не є невідповідністю, яку неможливо усунути, прийнято рішення надати учаснику можливість усунути вказану невідповідність протягом 24 годин.
3. Згідно абз. 2 п. 40 постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (Особливості) в редакції, що діяла на момент оголошення цієї процедури відкритих торгів, під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Учасником ТОВ "ЕД ТЕМП" у складі тендерної пропозиції надано документ «Банківська гарантія LGI_169_2022.pdf.p7s.p7s.zip» від 08.12.2022р., що містить банківську гарантію № LGI-169/2022 від 08.12.2022р., що підтверджує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції згідно вимог тендерної документації. Оскільки фактично, учасником надано у складі тендерної пропозиції необхідне забезпечення тендерної пропозиції, а невідповідність щодо строку дії тендерного забезпечення є малозначною та не впливає на зміст тендерної пропозиції учасника, прийнято рішення надати учаснику можливість усунути вказану невідповідність протягом 24 годин. Слід зазначити, що з даного питання згідно п. 40 постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (Особливості) під невідповідністю, яку неможливо усунути є лише відсутність забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, тоді як невідповідності у змісті наданого учасником забезпечення тендерної пропозиції не заборонено усувати.