• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Костюм літній повсякденний робочий, Кепі літнє повсякденне робоче, Куртка зимова повсякденна робоча

Пропозиції розглянуті

період кваліфікації завершився 1 067 днів назад

205 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 025.00 UAH
Номер: 863b9fe524ca4b27b5f8ce36bebac37a
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-02-28-000040
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28.02.2023 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40479801
Період моніторингу: 28.02.2023 14:57 - 22.03.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 28.02.2023 № 74 Львів Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 28.02.2023 № 74. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2022-12-01-010635-a, 01.12.2022. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Адреса: Ukraine, Львів
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 32) 297-02-35, irenya08@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
  • Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, в тому числі оприлюднення договору про закупівлю, встановлено порушення вимог пункту 4-1 Постанови КМУ №710 та вимог пунктів 10 та 12 частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП Нагірного Я.Й. встановлено порушення вимог підпункту 3 пункту 41 Особливостей №1178. Крім того Замовником допущено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону внаслідок ненадання інформації та документів у випадках, визначених Законом. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178 – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи (зокрема, притягнення до відповідальності винних осіб, проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо) щодо недопущення у подальшому порушення вимог підпункту 3 пункту 41 Особливостей №1178 при розгляді тендерних пропозицій, вимог пункту 4-1 Постанови КМУ №710 та пунктів 10 та 12 частини першої статті 10 Закону при розміщенні та оприлюдненні інформації про закупівлю, частини п’ятої статті 8 Закону - при наданні інформації та документів у випадках, визначених Законом. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 09 березня 2023 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерних пропозицій; надання учасником-переможцем документів під час укладання договору про закупівлю; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель 7 Державного пожежно-рятувального загону Головного управління державної служби України з надзвичайних ситуацій у Львівській області (далі – Замовник) на 2022 рік (UA-P-2022-12-01-003123-c); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію Замовника; тендерну пропозицію фізичної особи підприємця Нагірний Ярослав Йосипович (далі – ФОП Нагірний Я.Й.); протокол щодо прийняття рішення уповноваженої особи від 09.12.2022 №201; повідомлення про намір укласти договір; опубліковані Замовником під час моніторингу пояснення та документи на запит органу державного фінансового контролю. Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону (в редакції Закону № 2526-IX від 16.08.2022) постановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Відповідно до пункту 24 Особливостей №1178 замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. № 1082, та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію не пізніше ніж за сім днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання бюджетних коштів» (далі – Постанова КМУ №710) постановлено головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня) та суб’єктам господарювання державного сектору економіки забезпечити обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; та оприлюднення такого обґрунтування шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Відповідно до наявної в електронній системі закупівель інформації джерелом фінансування досліджуваної закупівлі є кошти місцевого бюджету, а також, відповідно до даних Єдиного реєстру розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів Замовник є розпорядником бюджетних коштів. Замовником до моніторингу надано обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі. Водночас, проведеним під час моніторингу аналізом наявної у вільному доступі інформації в інтернет-мережі наявності веб-сайту Замовника не встановлено, а на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, а саме Головного управління державної служби України з надзвичайних ситуацій у Львівській області (https://lv.dsns.gov.ua/) інформації щодо обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та технічних та якісних характеристик предмета закупівлі за процедурою закупівлі UA-2022-12-01-010635-a не виявлено. Таким чином, Замовником (як розпорядником бюджетних коштів) не забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі UA-2022-12-01-010635-a шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів) у визначений строк, чим порушено вимогу пункту 4-1 Постанова КМУ №710. Згідно з нормами пункту 44 Особливостей №1178 переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Одночасно, відповідно до підпункту 3 пункту 41 Особливостей №1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, з урахуванням пункту 44 цих особливостей. У тендерній документації Замовника (Додаток №2) визначено спосіб підтвердження переможцем відсутності підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Проте, моніторингом встановлено, що ФОП Нагірним Я.Й., як переможцем тендеру (якому Замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю), не надано Замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель жодних документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, чим недотримано вимог норми пункту 44 Особливостей №1178. Відповідно, на порушення підпункту 3 пункту 41 Особливостей №1178 Замовником не відхилено тендерну пропозицію переможця ФОП Нагірного Я.Й., яким не надано документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону (пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17), в тому числі у спосіб, встановлений в тендерній документації, а укладено з ним договір від 09.12.2022 №7/126 на суму 188 495,00 гривень. За нормою частини п’ятої статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. Під час моніторингу 01.03.2023 Західним офісом Держаудитслужби через електронну систему закупівель надано Замовнику запит щодо надання інформації, в тому числі щодо надання переможцем тендеру при укладанні договору відповідних документів про підтвердження права підписання договору про закупівлю та копії ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності переможця торгів. Водночас, Замовником на вищевказаний запит відповіді не надано, чим порушено вимоги частини п’ятої статті 8 Закону. З урахуванням не надання Замовником відповіді на запит Західного офісу Держаудитслужби щодо надання переможцем тендеру при укладанні договору відповідних документів про підтвердження права підписання договору про закупівлю та копію ліцензій або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності дослідити під час моніторингу питання надання учасником-переможцем документів при укладанні договору про закупівлю не видалося за можливе. Відповідно до пункту 10 частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: договір про закупівлю та всі додатки до нього - протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Відповідно до пункту 46 Особливостей №1178 замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів. Водночас, проведеним моніторингом встановлено, що станом на дату прийняття рішення про проведення моніторингу процедури закупівлі договір за результатами проведеної закупівлі UA-2022-12-01-010635-a не опубліковано в електронній системі закупівель. Замовником, на запит органу державного фінансового контролю щодо надання інформації про те, чи укладався договір за результатами закупівлі UA-2022-12-01-010635-a, до моніторингу надано укладений з ФОП Нагірним Я.Й. договір №7/126 від 09.12.2022 та пояснено не опублікування договору про закупівлю в електронній системі закупівель неправильним розумінням Особливостей №1178 (договір мав намір оприлюднити після закінчення воєнного стану). Таким чином, Замовником на порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону не опубліковано укладений з ФОП Нагірним Я.Й. договір №7/126 від 09.12.2022. Відповідно до пункту 12 частини першої статті 10 Закону, замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме звіт про виконання договору про закупівлю - протягом 20 робочих днів з дня виконання сторонами договору про закупівлю або закінчення строку дії договору про закупівлю, за умови його виконання сторонами, або його розірвання. Відповідно до наявної інформації на Єдиному веб-порталі використання публічних коштів (https://spending.gov.ua/new/) Замовником 12.12.2022 здійснено оплату в повному обсязі за договором від 09.12.2022 №7/126 на підставі накладної від 12.12.2022 №PH-0000031. Крім того, Замовником у наданому під час моніторингу поясненні зазначено, що зобов’язання за договором сторони виконали в повному обсязі. Однак, Замовником звіту про виконання договору про закупівлю в електронній системі закупівель не оприлюднено, чим порушено вимоги пункту 12 частини першої статті 10 Закону,
Період усунення порушень: 09.03.2023 15:58 - 24.03.2023 00:00
Дата публікації висновку: 09.03.2023 15:58

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Лист з поясненням неможливості усунення порушень та протокол про притягнення до відповідальності УО
Дата публікації звіту: 16.03.2023 19:07

Запити/Пояснення