-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Утримання вулично-шляхової мережі: утримання автошляхів міста
Завершена
200 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 000 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 000 000.00 UAH
Номер:
2354849b48ec47fbbad807e2d58b54c8
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-01-17-000176
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.01.2023 00:00
Період моніторингу:
17.01.2023 16:59 - 08.02.2023 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
17.01.2023 № 9
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
6 UA-2022-12-01-009453-a 01.12.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та особливостям, затвердженим Постановою, розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 06 лютого 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та особливостям, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель департаментом розвитку інфраструктури міста виконкому Криворізької міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 01.12.2022 б/н, тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «ВЕСТАШЛЯХБУД» (далі – ТОВ «ВЕСТАШЛЯХБУД»), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розгляду тендерних пропозицій, протокол уповноваженої особи від 15.12.2022 № 32/1, повідомлення про намір укласти договір від 15.12.2022, договір від 29.12.2022 № 1-Т, пояснення Замовника, надані 23.01.2023 через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби.
Період усунення порушень:
09.02.2023 18:04 - 15.02.2023 00:00
Дата публікації висновку:
09.02.2023 18:04
Запити/Пояснення
Номер:
16d09bef2d4c4766b6301db93df1e77c
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
20.01.2023 09:44
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.01.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг із утримання автошляхів міста (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-12-01-009453-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та розраховано його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
03c43a52e4674d51903f4a2f9f92a9bb
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
23.01.2023 16:32
Опис:
З метою створення безпечних умов та запобігання травмуванню для всіх учасників дорожнього руху, належного утримання автошляхів міста, забрудненню навколишнього середовища та враховуючи видатки бюджету Криворізької міської територіальної громади, департаментом розвитку інфраструктури міста виконкому Криворізької міської ради здійснено закупівлю послуг з утримання вулично-шляхової мережі: утримання автошляхів міста (90610000-6 послуги з прибирання та підмітання вулиць) у 2023 році.
При підготовці технічного завдання для проведення закупівлі послуг із утримання автошляхів міста керувалися наступними нормативними документами: наказами Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 23.09.2003 №154 «Про затвердження Порядку проведення ремонту та утримання об'єктів благоустрою населених пунктів» та Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 14.02.2012 №54 «Про затвердження Технічних правил ремонту і утримання вулиць та доріг населених пунктів».
Очікувану вартість предмета закупівлі розраховано з урахування орієнтовних потреб для забезпечення утримання автошляхів міста в належному стані (враховуючи фактичні показники минулих років) та у межах обсягів фінансування на 2023 рік, з урахуванням індексу інфляції.