-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Проектування «Реконструкція ПЛ 330 кВ Чорнобильська АЕС - Київська (інв. № 2013/1_08) та ПЛ 330 кВ Чорнобильська АЕС - Славутич (інв. № 2017/11029_08) з утворенням нової ПЛ 330 кВ Київська - Славутич (інв. № новий), Київська та Чернігівська області (стадія П)»
Інформація, що вимагається пунктами 8, 9 частини 2 статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі», не зазначена в оголошенні про проведення відкритих торгів, у зв’язку із відсутністю технічної можливості, міститься у тендерній документації
Завершена
29 369 447.76
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 293 694.48 UAH
мін. крок: 1% або 293 694.48 UAH
Номер:
bb395f9336104fef95f87dc5556722ab
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-01-17-000171
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.01.2023 00:00
Період моніторингу:
17.01.2023 17:02 - 08.02.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
17.01.2023 № 9
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
25 UA-2022-12-01-009417-a 01.12.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Постанови
№ 1178, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЕДС-ПРОЕКТ» та ТОВ «СТРУКТУМ», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 06 лютого 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації та змін до неї вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Постанова № 1178), розгляд тендерної пропозиції, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції вимогам Закону, своєчасність його розміщення та виконання учасником, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ПрАТ «НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ «УКРЕНЕРГО» (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію Замовника, затверджену протоколом уповноваженої особи від 01.12.2022 № 104/22-ОН, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ЕДС-ПРОЕКТ» (далі – ТОВ «ЕДС-ПРОЕКТ»), товариства з обмеженою відповідальністю «СТРУКТУМ» (далі - ТОВ «СТРУКТУМ»), вимоги про усунення невідповідностей, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договір від 23.12.2022, договір від 30.12.2022 № 2659.
Період усунення порушень:
09.02.2023 18:37 - 15.02.2023 00:00
Дата публікації висновку:
09.02.2023 18:37
Запити/Пояснення
Номер:
cab557d53ef64aa7a1f4b1682c1e2155
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
20.01.2023 08:26
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.01.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі проектування «Реконструкція ПЛ 330 кВ Чорнобильська АЕС - Київська (інв. № 2013/1_08) та ПЛ 330 кВ Чорнобильська АЕС - Славутич (інв. № 2017/11029_08) з утворенням нової ПЛ 330 кВ Київська - Славутич (інв. № новий), Київська та Чернігівська області (стадія П)» 71320000-7 Послуги з інженерного проектування (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-12-01-009417-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та розраховано його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі
3. Інформацію з документальним підтвердженням щодо виконання товариством з обмеженою відповідальністю ТОВ «СТРУКТУМ» вимог частини другої статті 41 Закону.
4. Надати інформацію та її документальне підтвердження стосовно надання забезпечення виконання переможцем ТОВ «СТРУКТУМ» договору про закупівлю відповідно до умов тендерної документації.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
cfe3deb70807413aa000a6bc33722d98
Назва:
Відповідь на Запит Держаудитслужби України - 20.01.2023 08:26
Дата опублікування:
23.01.2023 10:31
Опис:
«1. Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик та розрахунку очікуваної вартості повідомляємо наступне:
Основні технічні та якісні характеристики описані в ЗАВДАННІ НА ПРОЕКТУВАННЯ ОБ’ЄКТУ (Додаток 3 до тендерної документації).
Очікувана вартість в розмірі 29 369 447,76 грн. без ПДВ складається з наступних складових:
1) 16 912 793,07 грн. без ПДВ Кошторис на проєктно-вишукувальні роботи + виконання експертизи проєктної документації (стадія П) (Додаток 1), проект аналог (Додаток 2);
2) 1 744 729,69 грн. без ПДВ Кошторис на виконання археологічних вишукувань (розвідок) наданий НДЦ "Рятівна археологічна служба" Інституту археології НАН України в якості комерційної пропозиції. (Додаток 3);
3) 10 711 925,00 грн. без ПДВ - Комерційна пропозиція ТОВ "ЮРЗЕМЕКСПЕЕРТ" від 26.10.2022 р щодо вартості виконання комплексу робіт з розробки документації із землеустрою та оформлення прав НЕК "Укренерго" на земельні ділянки (Додаток 4);
2. Посилання на сторінку веб-сайту НЕК «Укренерго» на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://ua.energy/zakupivli/informatsiya-pro-ogolosheni-protsedury-zakupivel»
3. Щодо підтвердження ТОВ «СТРУКТУМ» вимог частини другої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», повідомляємо наступне:
- відповідна інформація про право підписання договору – надаємо пакет документів, отриманих від ТОВ «Структум» (додається).
- копія ліцензії або документа дозвільного характеру – отримання відповідних документів на провадження даного виду господарської діяльності (виконання проектних робіт) не передбачено чинним законодавством.
4. В якості підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі товариством з обмеженою відповідальністю «СТРУКТУМ» умов пункту 6 розділу VI тендерної документації, в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю – надаємо Банківської гарантії № 307-22 від 29.12.2022р. (додається).»
Номер:
bb408d0fd7ea4c35aafc05f7848691bd
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
27.01.2023 12:44
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.02.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі проектування «Реконструкція ПЛ 330 кВ Чорнобильська АЕС - Київська (інв. № 2013/1_08) та ПЛ 330 кВ Чорнобильська АЕС - Славутич (інв. № 2017/11029_08) з утворенням нової ПЛ 330 кВ Київська - Славутич (інв. № новий), Київська та Чернігівська області (стадія П)» 71320000-7 Послуги з інженерного проектування (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-12-01-009417-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
Відповідно до вимог пункту 5 «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій» розділу ІІІ Додатку 2 до тендерної документації «Перелік документів, які підтверджують кваліфікаційні критерії та відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі та інші вимоги Замовника» встановлена вимога щодо надання учасниками процедури закупівлі довідки (складеної в довільній формі, що містить інформацію: найменування обладнання, власне чи орендоване) про наявність в учасника/субпідрядника обладнання: GPS прилад або/та електронний тахеометр, з наданням відповідних копій:
- чинного свідоцтва про повірку;
- в разі оренди обладнання - копію договору оренди.
Учасником ТОВ «СТРУКТУМ» надано лист від 20.12.2022 № 370 про наявність в учасника обладнання, яке знаходиться у власності субпідрядника ТОВ «ПРОЕНЕРДЖІ», зокрема тахеометр електронний ZIP P 10. заводський номер 2102126.
З огляду на викладене, просимо надати посилання на назву файла (із зазначенням номеру сторінки) тендерної пропозиції учасника ТОВ «СТРУКТУМ», в якому розміщена копія чинного свідоцтва про повірку тахеометру електронного ZIP P 10. заводський номер 2102126.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
be44177dc21646578c3d79c420d26a27
Назва:
відповідь на Запит Держаудитслужби України - 27.01.2023
Дата опублікування:
30.01.2023 13:19
Опис:
У відповідь на Ваш запит щодо надання документів, які підтверджують наявність матеріально-технічної бази пропозиції ТОВ «СТРУКТУМ» повідомляємо наступне. Відповідно до вимог тендерної документації, а саме пункту 5 «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій» розділу ІІІ Додатку 2 до тендерної документації «Перелік документів, які підтверджують кваліфікаційні критерії та відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі та інші вимоги Замовника» Учасник в складі пропозиції повинен надати довідку, яка (складена в довільній формі, що містить інформацію: найменування обладнання, власне чи орендоване) про наявність в учасника/субпідрядника обладнання:
GPS прилад або/та електронний тахеометр, з наданням відповідних копій:
- чинного свідоцтва про повірку;
- в разі оренди обладнання - копію договору оренди.
Для підтвердження вищевказаної вимоги учасником надано лист від 20.12.2022 № 370 про наявність в учасника обладнання, яке знаходиться у власності субпідрядника ТОВ «ПРОЕНЕРДЖІ», зокрема тахеометр електронний ZIP P 10. заводський номер 2102126 та завантажено файл - «5.1. Проенерджі_Довідка про наявність МТБ.pdf». Свідоцтво про повірку засобу вимірювальної техніки, зокрема Тахеометр електронний, ZIPP10, зав.№ 2102126, знаходиться на стор.4 вказаного файлу.