-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Дизельне паливо, бензин А-95, газ нафтовий скраплений
Завершена
5 818 850.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 29 094.25 UAH
мін. крок: 0.5% або 29 094.25 UAH
Номер:
cd6af28d546444e891dbcf70daa88fe3
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-02-21-000020
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.02.2023 00:00
Період моніторингу:
22.02.2023 10:53 - 16.03.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
21.02.2023 № 13-з
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291)
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 21.02.2023 №13-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2022-12-01-008315-a від 01.12.2022. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог пункту 11 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках передбачених Законом.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо не допущення у подальшому виявлених порушень (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 03 березня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, зі змінами, (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік Комунального підприємства «Полігон» Володимирської міської ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним Рішенням уповноваженої особи від 01.12.2022 №102 (далі – тендерна документація), тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Вест Кард», повідомлення про намір укласти договір від 15.12.2022, договір про закупівлю від 23.12.2022 №040406-23/12/22-ШК1737/696, відповідь Замовника на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 24.02.2023 року.
За результатами аналізу відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що Замовником у пункті 4 «Строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» зазначено «Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів від дати розкриття тендерних пропозицій» а не «строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій», чим не дотримано пункт 11 частини другої статті 22 Закону.
Період усунення порушень:
03.03.2023 15:02 - 18.03.2023 00:00
Дата публікації висновку:
03.03.2023 15:02
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Комунальним підприємством «Полігон» Володимирської міської ради уважно проаналізовано висновок Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, щодо моніторингу (ID UA-M-2023-02-21-000020) закупівлі за предметом: «Дизельне паливо, бензин А-95, газ нафтовий скраплений» (UA-2022-12-01-008315-a) під час наради адмінперсоналу та інжерно-технічного персоналу (Протокол № 9 від 06.03.2023р.).
За результатами розгляду вказаний висновок буде враховано у подальшій роботі.
Дата публікації звіту:
10.03.2023 14:35
Запити/Пояснення
Номер:
06cdb182fa5e4a9795b24d4cbc5f7eb3
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
22.02.2023 11:29
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.02.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі Дизельне паливо, бензин А-95, газ нафтовий скраплений (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-12-01-008315-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
c039820330554c7ba877c9ba10aac717
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
24.02.2023 15:15
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2022-12-01-008315-a від 01.12.2022 повідомляємо наступне:
Розмір бюджетного призначення закупівлі визначено відповідно до річної потреби та плану використання бюджетних коштів. Джерело фінансування закупівлі – місцевий бюджет та власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). При обрахуванні розміру бюджетного призначення для фінансування закупівлі з місцевого бюджету враховано потреби підприємства у залученні техніки для виконання робіт по благоустрою міста.
Якісні характеристики визначено відповідно до особливостей транспортних засобів, що обліковуються на балансі Замовника, та з урахуванням загальноприйнятих норм і стандартів для зазначеного предмета закупівлі.
Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі, що закуповується повинні відповідати технічним умовам та стандартам, передбаченим законодавством України діючими на період постачання товару.
Технічні та якісні характеристики визначені технічним завданням. Дані вимоги оприлюднено Замовником у тендерній документації згідно з вимогами Закону України «Про публічні закупівлі».
При визначенні очікуваної вартості закупівлі враховувалась інформація про ціни на види палива у операторів АЗС міста, що містилась в мережі Інтернет у відкритому доступі на Інтернет-ресурсі https://index.minfin.com.ua/markets/fuel/ detail/.
Вказана інформація зазначена Замовником в Обґрунтуванні щодо проведення процедури відкритих торгів з особливостями на закупівлю Дизельне паливо, бензин А-95, газ нафтовий скраплений (Додається).
Враховуючи, що КП «Полігон» Володимирської міської ради не є головним розпорядником бюджетних коштів, розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня, суб`єктом господарювання державного сектору економіки, відтак і не належить до переліку суб`єктів господарювання, на яких розповсюджуються вимоги пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266) оприлюднення даного Обґрунтування на сторінці веб-сайту не здійснювалось.
Номер:
e159143612db4ebfab938a71f8c86068
Назва:
Роз'яснення щодо висновку
Дата опублікування:
07.03.2023 15:09
Опис:
Звернення за роз’ясненнями щодо висновку моніторингу
У висновку посадової особи органу державного фінансового контролю про результати моніторингу закупівлі у процедурі відкритих торгів із закупівлі «Дизельне паливо, бензин А-95, газ нафтовий скраплений» (ідентифікатор закупівлі UA-2022-12-01-008315-a) зазначено, що замовником не дотримано пункт 11 частини другої статті 22 Закону, а саме: у пункті 4 «Строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» зазначено «Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів від дати розкриття тендерних пропозицій». Однак, згідно тендерної документації затвердженої протокольним Рішенням уповноваженої особи від 01.12.2022 №102 у пункті 4 «Строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» зазначено «Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій».
Зважаючи на викладене просимо переглянути прийняте Вами рішення стосовно згаданої закупівлі.