-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
хліб пшеничний (різаний та нерізаний), хліб житній, булочки шкільні, пиріжки
Закупівля проводиться для потреб у 2023 році
Завершена
510 764.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 553.82 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 553.82 UAH
Номер:
ef76fb376f194fa49342980f03380b27
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-01-03-000008
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.01.2023 00:00
Період моніторингу:
03.01.2023 15:36 - 25.01.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
03.01.2023 №1-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 03.01.2023 №1-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
5. UA-2022-12-01-004138-a 01.12.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції установлено порушення вимог абзацу 6 підпункту 2 та абзацу 3 підпункту 3 пункту 41 Постанови №1178.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, із урахуванням вимог Постанови №1178, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 20 січня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (далі – Постанова №1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти, спорту, культури та туризму Томашпільської селищної ради (далі - Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 01 грудня 2022 року №50), протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ФОП Бойко Микола Васильович, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 13 грудня 2022 року №58, повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю товарів від 27 грудня 2023 року №239, звіт про результати проведення процедури закупівлі та пояснення від 11 та 17 січня 2023 року, отримані від Замовника через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу закупівлі установлено, що відповідно підпункту 1.4 пункту 1 Розділу ІІI «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовник встановив вимогу, що під час використання електронної системи закупівель, з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки, документи та дані створюються і подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги», тобто тендерна пропозиція у будь якому випадку повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі.
При цьому, тендерна пропозиція учасника торгів ФОП Бойко Микола Васильович не містить накладений кваліфікований електронний підпис.
Оскільки, під час перевірки електронного цифрового підпису на сайті Центрального засвідчувального органу (https://czo.gov.ua/verify) установлено, що тип носія особистого ключа «незахищений/удосконалений», що свідчить про накладення на тендерну пропозицію учасника ФОП Бойко Микола Васильович електронного підпису, який не може вважатися кваліфікованим та, що не відповідає вимогам підпункту 1.4 пункту 1 розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації.
Також, у пункті 1.2 Додатку №1 тендерної документації Замовник установив вимогу, що для підтвердження наявності в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник повинен надати довідку щодо відповідності транспортного засобу (засобів) статті 44 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів».
Однак, тендерна пропозиція учасника торгів ФОП Бойко Микола Васильович не містить вищезазначеної довідки.
Крім того, у підпункті 5.4 пункту 5 Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовник установив вимогу, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, а саме:
- копію витягу (документа) з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» про (не) притягнення до кримінальної відповідальності та відсутність/наявність судимості;
- довідку, складену учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої пунктом 12 частини першої статті 17 Закону;
- довідку, складену учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої абзацом 1 частини другої статті 17 Закону, або інформацію у довільній формі, що підтверджує вжиття заходів для доведення надійності учасника згідно абзацу 2 частини другої статті 17 Закону.
Водночас, переможцем торгів ФОП Бойко Микола Васильович не надано у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, чим не дотримано вимог підпункту 5.4 пункту 5 Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника.
Відповідно до абзацу 6 підпункту 2 та абзацу 3 підпункту 3 пункту 41 Постанови №1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі невідповідності вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, а також тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі у зв’язку ненаданням у спосіб, зазначений в тендерній документації, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, з урахуванням пункту 44 Постанови №1178.
Однак, на порушення вимог абзацу 6 підпункту 2 та абзацу 3 підпункту 3 пункту 41 Постанови №1178 Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП Бойко Микола Васильович як таку, що не відповідає умовам установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та у зв’язку ненаданням переможцем у спосіб, зазначений в тендерній документації, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, з урахуванням пункту 44 Постанови №1178, а уклав з ним договір про закупівлю товарів від 27 грудня 2023 року №239 на суму 510650,00 грн.
Період усунення порушень:
23.01.2023 14:09 - 07.02.2023 00:00
Дата публікації висновку:
23.01.2023 14:09
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання пункту 3 Констатуючої частини про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2022-12-01-004138-a від 23.01.2023 року, відділ освіти, спорту, культури та туризму Томашпільської селищної ради інформує, що з урахуванням пункту 17 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та відповідно до статті 188 Господарського кодексу України, статті 651 Цивільного кодексу України до постачальника фізичної особи-підприємця Бойка Миколи Васильовича направлено лист разом із додатковими угодами щодо розірвання договору/припинення зобов’язань за договором про закупівлю товарів № 239 від 27.12.2022 року.
Після підписання додаткових угод фізичною особою-підприємцем Бойком Миколою Васильовичем вони будуть опубліковані в електронній системі закупівель відповідно до пункту 10 частини 1 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі».
Щодо застосування наслідків недійсності/нікчемності договору інформуємо, що відповідно до пункту 21 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 21, Договір про закупівлю є нікчемним у разі: 1) коли замовник уклав договір про закупівлю з порушенням вимог, визначених пунктом 5 цих особливостей; 2) укладення договору про закупівлю з порушенням вимог пункту 18 цих особливостей; 3) укладення договору про закупівлю в період оскарження відкритих торгів відповідно до статті 18 Закону та цих особливостей; 4) укладення договору з порушенням строків, передбачених абзацами третім та четвертим пункту 46 цих особливостей, крім випадків зупинення перебігу строків у зв’язку з розглядом скарги органом оскарження відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей; 5) коли найменування предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником не відповідає товарам, роботам чи послугам, що фактично закуплені замовником.
Тобто, Договір є нікчемним у разі, якщо умови договору передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедури закупівлі відкриті торги/використання електронного каталогу (у разі закупівлі товару), визначеної цими особливостями (крім випадків, передбачених пунктами 9 і 13 цих особливостей); якщо умови договору про закупівлю відрізняються від змісту тендерної пропозиції за результатами електронного аукціону переможця процедури закупівлі; якщо договір укладено в період оскарження відкритих торгів відповідно до статті 18 Закону та цих особливостей; якщо договір укладено раніше ніж п’ять днів та пізніше ні 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю та строк для укладення договору не було продовжено до 60 днів.
З урахуванням вищевикладеного у відділу освіти, спорту, культури та туризму Томашпільської селищної ради відсутні підстави для визнання договору про закупівлю товарів № 239 від 27.12.2022 року укладеного між відділом освіти, спорту, культури та туризму Томашпільської селищної ради та фізичною особою-підприємцем Бойком Миколою Васильовичем нікчемним та відповідно відсутні підстави застосування наслідків недійсності/нікчемності цього договору.
Дата публікації звіту:
27.01.2023 14:02
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
Опис:
Замовником усунуто порушення шляхом розірвання договору від 27.12.2022 №239 додатковою угодою від 01.02.2023 №1
Дата публікації:
03.02.2023 08:44
Запити/Пояснення
Номер:
f0e65e1ac47d4fdea65bbbbf1a2a8386
Назва:
про надання пояснень
Дата опублікування:
06.01.2023 12:50
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.01.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі хліба пшеничного (різаний та нерізаний), хліба житнього, булочок шкільних, пиріжків (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-12-01-004138-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень з питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Чому не відхилено тендерну пропозицію учасника ФОП Бойко Микола Васильович, а обрано переможцем, у зв’язку: з ненаданням у спосіб, зазначений в тендерній документації, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, з урахуванням пункту 44 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (п. 5 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації)?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
986d38efcbb647a2b2b2ca8e920616fc
Назва:
Пояснення згідно поставлених питань у межах проведення моніторингу закупівлі
Дата опублікування:
11.01.2023 15:56
Опис:
Відділ освіти, спорту, культури та туризму Томашпільської селищної ради у межах проведення моніторингу закупівлі за кодом ДК 021:2015 – 15810000-9– Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (хліб пшеничний (різаний та нерізаний), хліб житній, булочки шкільні, пиріжки), (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ІD: UA-2022-12-01-004138-a) надає пояснення згідно поставлених питань.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Відповідь: Обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначеня його очікуваної вартості на 2023 рік, щодо закупівлі за кодом ДК 021:2015 – 15810000-9– Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (хліб пшеничний (різаний та нерізаний), хліб житній, булочки шкільні, пиріжки) здійснювалось на підставі аналізу фактичного використання товарів у минулих періодах та з урахуванням запланованих поточних обсягів товарів замовника.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснювалось на підставі наказу МОН України та МОЗ України від 17.04.2006 року № 298/ 227 «Про затвердження інструкції з організації харчування дітей у дошкільних закладах», Наказу МОН України та МОЗ України від 15.08.2006 року №620/563 «Щодо невідкладних заходів з організації харчування дітей у дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних навчальних закладах», Санітарного регламенту для дошкільних навчальних закладів, затвердженого Наказом МОЗ України 24.03.2016 № 234, Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 року №771/97-ВР, постанови КМУ № 305 від 24.03.2021 року «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку», а також умов, встановлених чинним законодавством України до товару даного виду.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалось шляхом аналізу ринку через загальнодоступну інформацію щодо цін на хліб пшеничний (різаний та нерізаний), хліб житній, булочки шкільні, пиріжки, яка міститься у відкритих джерелах та спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, в електронній системі закупівель "Prozorro" та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках.
Інформація щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі на вебсайті Засновника знаходиться за адресою: https://tomashpilska-gromada.gov.ua/news/1673439817/.
2. Чому не відхилено тендерну пропозицію учасника ФОП Бойко Микола Васильович, а обрано переможцем, у зв’язку: з ненаданням у спосіб, зазначений в тендерній документації, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, з урахуванням пункту 44 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (п. 5 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації)?
Відповідь:
Пунктом 44 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості) передбачено, що замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі в разі, коли наявні підстави, визначені статтею 17 Закону (крім пункту 13 частини першої статті 17 Закону).
Відповідно до частини 2 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору.
На підтвердження відсутності підстав для відхилення тендерної пропозиції переможця ФОП Бойка М.В. з підстав передбачених пунктами 3,5,6,12 статті 17 Закону, фізичною особою-підприємцем Бойком Миколою Васильовичем надано Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» (файл – Витяг про несудимість).
Враховуючи пункт 44 Особливостей та частини 2 статті 17 Закону, замовник зобов’язаний/може відхилити тендерну пропозицію переможця закупівлі в разі наявності підстав передбачених статтею 17 Закону, а саме: в разі, якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору, а не в разі неподання ним документів, як переможця закупівлі.
Підтвердження інформація щодо виконання/невиконання зобов’язань переможцем закупівлі перед замовником за раніше укладеним договором про закупівлю наявна також і в замовника та всі зобов’язання переможця цієї закупівлі перед замовником виконанні, тобто фактично підстави для відхилення відсутні, враховуючи нагальність закупівлі за кодом ДК 021:2015 – 15810000-9– Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (хліб пшеничний (різаний та нерізаний), хліб житній, булочки шкільні, пиріжки) з метою забезпечення якісного та повноцінного харчування учнів та вихованців закладів освіти, при розгляді тендерної пропозиції ФОП Бойко М.В., замовником було прийнято рішення про намір укласти договір.
Додаток: файл – Витяг про несудимість на 1 арк..
Номер:
d1b8e81c3f334ef7a270603e862b0cfb
Назва:
про надання пояснень
Дата опублікування:
12.01.2023 13:10
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.01.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі хліба пшеничного (різаний та нерізаний), хліба житнього, булочок шкільних, пиріжків (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-12-01-004138-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
Чому не відхилено тендерну пропозицію учасника ФОП Бойко Микола Васильович, а обрано переможцем, оскільки в складі його пропозиції відсутні: довідка щодо відповідності транспортного засобу статті 44 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» (пункт 1.2. Додатку 1 тендерної документації) та не накладено кваліфікований електронний підпис учасника на тендерну пропозицію (підпункт 1.4. пункту 1 Розділу ІІІ тендерної документації)?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
212a19b4bcdb4280aceabad9786465bb
Назва:
Пояснення згідно поставлених питань у межах проведення моніторингу закупівлі
Дата опублікування:
17.01.2023 16:54
Опис:
У складі тендерної пропозиції ФОП Бойко Микола Васильович надано гарантійний лист про наявність усіх необхідних документів для постачання товару, яким учасник підтвердив, що в нього наявні всі документи передбачені нормативно-правовими актами (файл – Гарантійний лист про документи). Пунктом 2.1. розділу 5 тендерної документації за кодом ДК 021:2015 – 15810000-9– Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (хліб пшеничний (різаний та нерізаний), хліб житній, булочки шкільні, пиріжки) визначено, що формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, наприклад відсутність визначеної замовником інформації (її окремих фрагментів) у змісті певного документу, подання якого вимагається згідно тендерної документації, та за умови наявності такої інформації в повному об’ємі у змісті іншого документу, наданого у складі тендерної пропозиції, тощо.
З метою забезпечення якісного та повноцінного харчування учнів та вихованців закладів освіти, при розгляді тендерної пропозиції ФОП Бойко М.В., замовником було розглянуто відсутність довідки щодо відповідності транспортного засобу статті 44 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», як формальною (несуттєвою) помилкою, так як учасником було надано гарантійний лист про наявність усіх необхідних документів для постачання товару.
У складі тендерної пропозиції ФОП Бойко Микола Васильович наявний кваліфікований електронний підпис (файл - sign.p7s).
Додаток: файл – Гарантійний лист про документи на 1 арк.;
файл - sign (5) (КЕП).