• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

хліб пшеничний (різаний та нерізаний), хліб житній, булочки шкільні, пиріжки

Закупівля проводиться для потреб у 2023 році

Завершена

510 764.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 553.82 UAH
Номер: ef76fb376f194fa49342980f03380b27
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-01-03-000008
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03.01.2023 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919605
Період моніторингу: 03.01.2023 15:36 - 25.01.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 03.01.2023 №1-з Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 03.01.2023 №1-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 5. UA-2022-12-01-004138-a 01.12.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Вінниця
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 43) 266-13-92, Kolonyk91@meta.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції установлено порушення вимог абзацу 6 підпункту 2 та абзацу 3 підпункту 3 пункту 41 Постанови №1178. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, із урахуванням вимог Постанови №1178, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 20 січня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (далі – Постанова №1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти, спорту, культури та туризму Томашпільської селищної ради (далі - Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 01 грудня 2022 року №50), протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ФОП Бойко Микола Васильович, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 13 грудня 2022 року №58, повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю товарів від 27 грудня 2023 року №239, звіт про результати проведення процедури закупівлі та пояснення від 11 та 17 січня 2023 року, отримані від Замовника через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу закупівлі установлено, що відповідно підпункту 1.4 пункту 1 Розділу ІІI «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовник встановив вимогу, що під час використання електронної системи закупівель, з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки, документи та дані створюються і подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги», тобто тендерна пропозиція у будь якому випадку повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі. При цьому, тендерна пропозиція учасника торгів ФОП Бойко Микола Васильович не містить накладений кваліфікований електронний підпис. Оскільки, під час перевірки електронного цифрового підпису на сайті Центрального засвідчувального органу (https://czo.gov.ua/verify) установлено, що тип носія особистого ключа «незахищений/удосконалений», що свідчить про накладення на тендерну пропозицію учасника ФОП Бойко Микола Васильович електронного підпису, який не може вважатися кваліфікованим та, що не відповідає вимогам підпункту 1.4 пункту 1 розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. Також, у пункті 1.2 Додатку №1 тендерної документації Замовник установив вимогу, що для підтвердження наявності в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник повинен надати довідку щодо відповідності транспортного засобу (засобів) статті 44 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». Однак, тендерна пропозиція учасника торгів ФОП Бойко Микола Васильович не містить вищезазначеної довідки. Крім того, у підпункті 5.4 пункту 5 Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовник установив вимогу, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, а саме: - копію витягу (документа) з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» про (не) притягнення до кримінальної відповідальності та відсутність/наявність судимості; - довідку, складену учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої пунктом 12 частини першої статті 17 Закону; - довідку, складену учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої абзацом 1 частини другої статті 17 Закону, або інформацію у довільній формі, що підтверджує вжиття заходів для доведення надійності учасника згідно абзацу 2 частини другої статті 17 Закону. Водночас, переможцем торгів ФОП Бойко Микола Васильович не надано у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, чим не дотримано вимог підпункту 5.4 пункту 5 Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника. Відповідно до абзацу 6 підпункту 2 та абзацу 3 підпункту 3 пункту 41 Постанови №1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі невідповідності вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, а також тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі у зв’язку ненаданням у спосіб, зазначений в тендерній документації, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, з урахуванням пункту 44 Постанови №1178. Однак, на порушення вимог абзацу 6 підпункту 2 та абзацу 3 підпункту 3 пункту 41 Постанови №1178 Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП Бойко Микола Васильович як таку, що не відповідає умовам установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та у зв’язку ненаданням переможцем у спосіб, зазначений в тендерній документації, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, з урахуванням пункту 44 Постанови №1178, а уклав з ним договір про закупівлю товарів від 27 грудня 2023 року №239 на суму 510650,00 грн.
Період усунення порушень: 23.01.2023 14:09 - 07.02.2023 00:00
Дата публікації висновку: 23.01.2023 14:09

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання пункту 3 Констатуючої частини про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2022-12-01-004138-a від 23.01.2023 року, відділ освіти, спорту, культури та туризму Томашпільської селищної ради інформує, що з урахуванням пункту 17 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та відповідно до статті 188 Господарського кодексу України, статті 651 Цивільного кодексу України до постачальника фізичної особи-підприємця Бойка Миколи Васильовича направлено лист разом із додатковими угодами щодо розірвання договору/припинення зобов’язань за договором про закупівлю товарів № 239 від 27.12.2022 року. Після підписання додаткових угод фізичною особою-підприємцем Бойком Миколою Васильовичем вони будуть опубліковані в електронній системі закупівель відповідно до пункту 10 частини 1 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі». Щодо застосування наслідків недійсності/нікчемності договору інформуємо, що відповідно до пункту 21 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 21, Договір про закупівлю є нікчемним у разі: 1) коли замовник уклав договір про закупівлю з порушенням вимог, визначених пунктом 5 цих особливостей; 2) укладення договору про закупівлю з порушенням вимог пункту 18 цих особливостей; 3) укладення договору про закупівлю в період оскарження відкритих торгів відповідно до статті 18 Закону та цих особливостей; 4) укладення договору з порушенням строків, передбачених абзацами третім та четвертим пункту 46 цих особливостей, крім випадків зупинення перебігу строків у зв’язку з розглядом скарги органом оскарження відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей; 5) коли найменування предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником не відповідає товарам, роботам чи послугам, що фактично закуплені замовником. Тобто, Договір є нікчемним у разі, якщо умови договору передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедури закупівлі відкриті торги/використання електронного каталогу (у разі закупівлі товару), визначеної цими особливостями (крім випадків, передбачених пунктами 9 і 13 цих особливостей); якщо умови договору про закупівлю відрізняються від змісту тендерної пропозиції за результатами електронного аукціону переможця процедури закупівлі; якщо договір укладено в період оскарження відкритих торгів відповідно до статті 18 Закону та цих особливостей; якщо договір укладено раніше ніж п’ять днів та пізніше ні 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю та строк для укладення договору не було продовжено до 60 днів. З урахуванням вищевикладеного у відділу освіти, спорту, культури та туризму Томашпільської селищної ради відсутні підстави для визнання договору про закупівлю товарів № 239 від 27.12.2022 року укладеного між відділом освіти, спорту, культури та туризму Томашпільської селищної ради та фізичною особою-підприємцем Бойком Миколою Васильовичем нікчемним та відповідно відсутні підстави застосування наслідків недійсності/нікчемності цього договору.
Дата публікації звіту: 27.01.2023 14:02

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Так
Опис: Замовником усунуто порушення шляхом розірвання договору від 27.12.2022 №239 додатковою угодою від 01.02.2023 №1
Дата публікації: 03.02.2023 08:44

Запити/Пояснення