-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Автоматичний гематологічний аналізатор. (ДК 021:2015:38430000-8: Детектори та аналізатори) НК 024:2019 – 35476 – Аналізатор гематологічний IVD
Завершена
315 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 575.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 575.00 UAH
Номер:
0e928dd8dbfd43d694af26628a4516bd
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-02-21-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.02.2023 00:00
Період моніторингу:
22.02.2023 10:41 - 16.03.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
21.02.2023 № 13-з
Луцьк
Про початок моніторингу
процедури закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 21.02.2023 № 13-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2022-11-28-014152-a від 28.11.2022. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель встановлено недотримання наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 №710 «Про затвердження Переліку формальних помилок», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29.07.2020 за № 715/34998.
За результатами аналізу питання визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо не допущення у подальшому виявлених порушень (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо), та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 28 лютого 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2022 рік комунального підприємства «Волинська обласна психіатрична лікарня м.Луцька» Волинської обласної ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 28.11.2022 (далі – тендерна документація), тендерну пропозицію ТОВ «Медкосвісс (Україна)», протокол від 08.12.2022, повідомлення про намір укласти договір від 08.12.2022, договір поставки від 16.12.2022 №49, відповідь Замовника від 24.02.2023 на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 22.02.2023.
За результатами аналізу відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що відповідно до пункту 31 частини першої статті 1 Закону тендерна документація розробляється та затверджується Замовником і має містити відомості, визначені статтею 22 Закону.
Відповідно до абзацу дванадцятого пункту 11 частини першої статті 9 Закону однією з основних функцій Уповноваженого органу у сфері закупівель є розроблення та затвердження переліку формальних помилок.
На виконання зазначеної норми Закону наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 №710 «Про затвердження Переліку формальних помилок», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29.07.2020 за № 715/34998 (далі – Перелік), затверджено вичерпний перелік формальних помилок.
Відповідно до пункту 19 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Отже, Замовник в тендерній документації обов’язково зазначає опис формальних помилок керуючись Переліком.
Проте, у пункті 1.1 розділу 3 тендерної документації Замовником зазначено перелік формальних (несуттєвих) помилок, який не відповідає Переліку.
Таким чином, Замовником розроблено та затверджено тендерну документацію щодо опису формальних помилок з недотриманням вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 №710 «Про затвердження Переліку формальних помилок», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29.07.2020 за № 715/34998.
Період усунення порушень:
28.02.2023 15:28 - 15.03.2023 00:00
Дата публікації висновку:
28.02.2023 15:28
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
21.02.2023 року надійшло повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі. Органом державного фінансового контролю 28 лютого 2023 року було опубліковано висновок про результати моніторингу закупівлі.
Так, за результатами моніторингу закупівлі, щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що відповідно до пункту 31 частини першої статті 1 Закону тендерна документація розробляється та затверджується Замовником і має містити відомості, визначені статтею 22 Закону.
Відповідно до абзацу дванадцятого пункту 11 частини першої статті 9 Закону однією з основних функцій Уповноваженого органу у сфері закупівель є розроблення та затвердження переліку формальних помилок.
На виконання зазначеної норми Закону наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 №710 «Про затвердження Переліку формальних помилок», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29.07.2020 за № 715/34998 (далі – Перелік), затверджено вичерпний перелік формальних помилок.
Відповідно до пункту 19 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
У пункті 1.1 розділу 3 тендерної документації зазначено перелік формальних (несуттєвих) помилок, який не відповідає Переліку.
Таким чином, розроблено та затверджено тендерну документацію щодо опису формальних помилок з недотриманням вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 №710 «Про затвердження Переліку формальних помилок», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29.07.2020 за № 715/34998.
Зобов’язуємося здійснити заходи щодо недопущення у подальшому виявлених порушень, зокрема, шляхом удосконалення своїх знань у сфері публічних закупівель беручи участь в семінарах та вебінарах.
Дата публікації звіту:
06.03.2023 18:41
Запити/Пояснення
Номер:
47deffe9102f41edbe4a36d5ae969fca
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
22.02.2023 11:30
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.02.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі товару «Автоматичний гематологічний аналізатор (ДК 021:2015:38430000-8: Детектори та аналізатори) НК 024:2019 – 35476 – Аналізатор гематологічний IVD» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-11-28-014152-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
de4a8192397246468ba048ba9f7f3c04
Назва:
Комунальне підприємство «Волинська обласна психіатрична лікарня м. Луцька Волинської обласної ради (надалі-Замовник) надає пояснення на запит Держаудитслужби України (опублікований в ЦБД Prozorro: 22 лютого 11:31) у межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі: Автоматичний гематологічний аналізатор (ДК 021:2015:38430000-8: Детектори та аналізатори) НК 024:2019 – 35476 – Аналізатор гематологічний IVD (інформацію опубліковано в електроній системі закупівель за номером ID: UA-2022-11-28-014152-a)
Дата опублікування:
24.02.2023 16:55
Опис:
Комунальне підприємство «Волинська обласна психіатрична лікарня м. Луцька Волинської обласної ради (надалі-Замовник) надає пояснення на запит Держаудитслужби України (опублікований в ЦБД Prozorro: 22 лютого 11:31) у межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі: Автоматичний гематологічний аналізатор (ДК 021:2015:38430000-8: Детектори та аналізатори) НК 024:2019 – 35476 – Аналізатор гематологічний IVD (інформацію опубліковано в електроній системі закупівель за номером ID: UA-2022-11-28-014152-a), а саме, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість та посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Відповідно до статті 4 ЗУ «Про публічні закупівлі» планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закладі (заявка додається). Розрахунок очікуваної вартості обумовлений статистичними даними, комерційними пропозиціями від дистиб′юторів даного обладнання та попередніх ринкових консультацій з потенційними учасниками, що передбачається при плануванні та підготовці до проведення закупівлі з метою аналізу ринку та отримання інформації, необхідної при складанні тендерної документації.
Нами було проведено аналіз ринку в результаті чого отримано три комерційні пропозиції від постачальників (документи додаються), які здійснюють торгівлю аналогічним обладнанням, виходячи з чого було сформовано очікувану вартість предмету закупівлі.
Відповідно до затвердженого кошторису на 2022 рік, передбачені видатки на закупівлю автоматичного гематологічного аналізатора. Запланована закупівля включена до річного плану закупівель, та здійснюється відповідно до нього.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог нормативних документів.
Посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: http://vopl1.lutsk.in.ua/var-_zk_uaprom-_zk_uaprom-_zk_uaprom-push-app_id-70a9c6e4-eb03-4e13-acce-c8377b039d15-container_id-prom_state_purchase-locale-uk-entitytype-0/