-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
Хліб із борошна пшеничного в/г нарізний (в упаковці); Хліб житньо-пшеничний нарізний (в упаковці)
Постачальник повинен бути в 20 км. зоні від розташування Замовника
Завершена
2 035 240.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 176.20 UAH
мін. крок: 0.5% або 10 176.20 UAH
Номер:
7436bc8541b04b24aaad597c58c75b4c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-01-31-000040
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
31.01.2023 00:00
Період моніторингу:
31.01.2023 16:27 - 22.02.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
31.01.2023 № 9-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 та частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА
Додаток
до наказу управління Східного офісу
Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 31.01.2023 № 9-з
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2022-11-28-001559-a 28.11.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій системі закупівель
Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатом аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог абзацу 3 пункту 44, підпункт 1 пункту 48 Особливостей.
За результатами аналізу питання виконання вимог Постанови № 710, установлено порушення вимог пункту 4-1 Постанови № 710.
За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
Згідно з інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель, Замовником усунуто порушення шляхом оприлюднення 13.02.2023 в електронній системі закупівель додаткової угоди від 13.02.2023 № 3 про розірвання договору.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 21 лютого 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова
№ 710).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Знам'янського психоневрологічного інтернату на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 28.11.2022 № 62, тендерну пропозицію фізичної особи підприємця «Матвієнко Василь Остапович» (далі – ФОП «Матвієнко В.О.»), протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 13.12.2022
№ 65, від 10.02.2023 № 4, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, договір від 21.12.2022 № 22-21, укладений між Замовником та
ФОП «Матвієнко В.О.», (далі – Договір), додаткові угод від 18.01.2023 № 1, від 24.01.2023 № 2, 13.02.2023 № 3 до Договору, повідомлення про внесення змін до договору, звіт про виконання договору про закупівлю, пояснення, надане Замовником через електронну систему закупівель.
За результатом аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено, на порушення підпункту 3 пункту 41 Особливостей, Замовником не відхилено тендерну пропозицію переможця торгів ФОП «Матвієнко В.О.» у разі, коли переможець не надав у спосіб, зазначений у тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, з урахуванням пункту 44 Особливостей.
Відповідно пункту 44 Особливостей переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону.
Так, учасник ФОП «Матвієнко В.О.», якого визначено переможцем процедури закупівлі, оприлюднив в електронній системі закупівель документи переможця з порушенням строків, визначених пунктом 44 Особливостей, а саме на 6-й день з дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, тобто, з перевищенням строку, визначеного абзацом 3 пункту 44 Особливостей.
Внаслідок встановленого, на порушення вимог підпункту 1 пункту 48 Особливостей відкриті торги електронною системою закупівель автоматично не відмінено.
За результатами аналізу питання виконання вимог Постанови № 710, на запит Держаудитслужби про надання пояснень від 02.02.2023 щодо, зокрема, посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, Замовник 06.02.2023 не повідомив про оприлюднення відповідної інформації на сторінці власного веб-сайту по причині відсутності власного веб-сайту, чим порушено вимоги пункту 4-1 Постанови № 710.
Період усунення порушень:
21.02.2023 14:38 - 08.03.2023 00:00
Дата публікації висновку:
21.02.2023 14:38
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
- corruptionCancelled: Так
- other: Так
Опис:
-
Дата публікації:
21.03.2023 15:53
Запити/Пояснення
Номер:
33c7f6edc28146fd97736a8e935fd9d7
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
02.02.2023 13:20
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.02.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Хліб із борошна пшеничного в/г нарізний (в упаковці); Хліб житньо-пшеничний нарізний (в упаковці)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-11-28-001559-a) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання:
Чому Вами не відхилено переможця фізичну особу-підприємця «Матвієнко Василь Степанович» як такого, що не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, з урахуванням пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) чим недотримано вимоги підпункту 3 пункту 41 Особливостей.
Так, у Додатку 3 «Документи, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника – переможця вимогам Замовника» тендерної документації визначено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону.
Однак, переможцем, надано замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону на шостий день з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Внаслідок встановленого, відповідно до підпункту 1 статті 48 Особливостей, відкриті торги автоматично не відмінені електронною системою закупівель.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
0d98a4a126a343a78f675af2120f0fda
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
06.02.2023 15:20
Опис:
На питання Держаудитслужби у межах моніторингу закупівлі «Хліб із борошна пшеничного в/г нарізний (в упаковці); Хліб житньо-пшеничний нарізний (в упаковці)» (інформацію опубліковано в інформаційно -телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-11-28-001559-a):
Номер:
6657453c7891420c87b5c2c7b510d405
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
02.02.2023 13:23
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.02.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Хліб із борошна пшеничного в/г нарізний (в упаковці); Хліб житньо-пшеничний нарізний (в упаковці)» (інформацію опубліковано» в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-11-28-001559-a) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
dd72627d6f7d4118ad46be815366e339
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
06.02.2023 15:19
Опис:
На питання Держаудитслужби у межах моніторингу закупівлі «Хліб із борошна пшеничного в/г нарізний (в упаковці); Хліб житньо-пшеничний нарізний (в упаковці)» (інформацію опубліковано в інформаційно -телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-11-28-001559-a):