-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ПРИРОДНИЙ ГАЗ НА 2023 РІК
на період з 01 січня 2023 по 31 грудня 2023 року
Завершена
4 609 980.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 23 080.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 23 080.00 UAH
Номер:
b64a131e469c4cbcb82af33df79401a8
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-01-03-000044
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
12.01.2023 00:00
Період моніторингу:
12.01.2023 19:37 - 03.02.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
12.01.2023 № 5
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 12.01.2023 № 5
Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
1 UA-2022-11-25-013648-a 25.11.2022 Комунальне підприємство культури "Дніпровський академічний театр драми та комедії" Дніпропетровської обласної ради" Код ЄДРПОУ
02224442 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу Любов ОПОЛОНИК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель встановлено порушення пунктів 44, 46, 48 Особливостей, частини 1 статті 29 Закону №922.
За результатами аналізу укладання договору встановлено порушення пунктів 18, 46 Особливостей.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5, 10 Закону України від 26.01.1993 №2939 «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом застосування відповідних наслідків недійсності/ нікчемності договору від 23.12.2022 №046-ЕГТ-23/Г та припинення дії договору через укладання додаткової угоди та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 02 лютого 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі - Закон №922) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості), розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства культури «Дніпровський академічний театр драми та комедії» Дніпропетровської обласної ради» (далі - Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію учасника ТОВ «ЕНЕРДЖИГАЗТРЕЙД», протокольне рішення уповноваженої особи від 13.12.2022 б/н, повідомлення про намір укласти договір, опубліковане в електронній системі закупівель 14.12.2022, договір на постачання природного газу від 23.12.2022 №046-ЕГТ-23/Г.
За результатами проведеного аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону № 922 та Особливостям встановлено, що тендерна документація Замовника складена з порушенням вимог Особливостей та Закону № 922, а саме:
-у пункті 5 розділу ІІІ тендерної документації Замовником визначено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами: 2, 3, 5, 6, 8, 12 та 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, що суперечить пункту 44 Особливостей, де зазначено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону;
-у пункті 1 розділу V тендерної документації Замовником зазначено, що згідно ч. 1 ст. 28 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критерію і методики оцінки, зазначених у цій тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону, проте оцінка тендерних пропозицій проводиться у відповідності до частини 1 статті 29 Закону №922;
- у пункті 1 розділу VІ тендерної документації Замовником визначено, що тендер автоматично відміняється електронною системою закупівель у разі: подання для участі менше двох тендерних пропозицій; допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій у процедурі відкритих торгів, у разі якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднено відповідно до частини третьої статті 10 Закону, що суперечить пункту 48 Особливостей, де зазначено, що відкриті торги автоматично відміняються електронною системою закупівель у разі: відхилення всіх тендерних пропозицій (у тому числі, якщо була подана одна тендерна пропозиція, яка відхилена замовником) згідно з цими особливостями; неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями;
-у пункті 2 розділу VІ тендерної документації Замовником визначено, що з метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів. Зазначене суперечить пункту 46 Особливостей, де зазначено, що з метою забезпечення права на оскарження рішень замовника до органу оскарження договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через п’ять днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів.
Пунктом 46 Особливостей визначено, що Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі.
Відповідно до пункту 18 Особливостей визначено, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами електронного аукціону переможця процедури закупівлі, крім випадків: визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті; перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі; перерахунку ціни та обсягів товарів за результатами електронного аукціону в бік зменшення за умови необхідності приведення обсягів товарів до кратності упаковки.
Моніторингом відповідності умов укладеного договору на постачання природного газу від 23.12.2022 №046-ЕГТ-23/Г умовам та змісту тендерної пропозиції переможця ТОВ «ЕНЕРДЖИГАЗТРЕЙД», в документах якого міститься проект договору та лист від 02.12.2022 № 03/1202/08 щодо згоди зазначеного учасника з проектом договору на постачання природного газу (Додаток №3 до тендерної документації) та тендерної документації встановлено, що умови укладеного договору від 23.12.2022 №046-ЕГТ-23/Г не відповідають умовам проекту договору, який міститься в документах тендерної пропозиції зазначеного учасника, а саме:
-пунктом 1.3 проекту договору, який міститься в тендерній пропозиції ТОВ «ЕНЕРДЖИГАЗТРЕЙД» та в проекті договору (Додаток №3) до тендерної документації, передбачено планові обсяги постачання газу у 2023 році по місяцях: січень -17000 м.куб, лютий – 16000 куб.м, березень – 16000 куб.м, жовтень – 6000 куб.м, листопад – 17000 куб.м, грудень – 18000 куб, м. Проте пунктом 1.3 договору на постачання природного газу від 23.12.2022 №046-ЕГТ-23/Г передбачено планові обсяги постачання газу у 2023 році по місяцях в інших об’ємах, а саме: січень -18000 м.куб, лютий – 19000 куб.м, березень – 14000 куб.м, квітень – 3000 куб. м, жовтень – 6000 куб.м, листопад – 14000 куб.м, грудень – 16000 куб, м.;
-пункт 2.7 договору від 23.12.2022 №046-ЕГТ-23/Г доповнено змістом «Споживач самостійно контролює власне газоспоживання. У випадку перевищення підтверджених обсягів природного газу Споживач самостійно та завчасно повинен обмежити або припинити власне газоспоживання». При цьому умови пункту 2.7 укладеного договору доповнено Додатком 1 до договору «Графік постачання газу та замовлення (бронювання) потужності», який відсутній в умовах проекту договору, що знаходиться в тендерній пропозиції зазначеного учасника та умовах проекту договору (Додаток 3 до тендерної документації);
-умови пункту 3.3 договору від 23.12.2022 №046-ЕГТ-23/Г щодо зміни ціни на газ не відповідають умовам пункту 3.3 проекту договору, що знаходиться в тендерній пропозиції ТОВ «ЕНЕРДЖИГАЗТРЕЙД» та умовам пункту 3.3 проекту договору (Додаток 3 до тендерної документації);
-умови пункту 11.11 договору від 23.12.2022 №046-ЕГТ-23/Г щодо зміни істотних умов договору в частині збільшення ціни за одиницю товару не відповідають умовам пункту 11.11 проекту договору, що знаходиться в тендерній пропозиції ТОВ «ЕНЕРДЖИГАЗТРЕЙД» та умовам пункту 11.11 проекту договору (Додаток 3 до тендерної документації).
Відповідно до підпункту 2 пункту 21 договір про закупівлю є нікчемним у разі укладення договору про закупівлю з порушенням вимог пункту 18 цих особливостей.
Період усунення порушень:
06.02.2023 19:15 - 21.02.2023 00:00
Дата публікації висновку:
06.02.2023 19:15
Оскарження висновку в суді
Опис:
Подання позовної заяви від 17.02.2023р.
Дата публікації:
17.02.2023 18:21
Дата відкриття провадження:
17.02.2023 19:00
Номер відкриття провадження:
160/3145/23
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Заперечення до висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2022-11-25-013648-a від 06.02.2023 року, що розміщений на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-11-25-013648-a
(в порядку ч. 8 ст. 8 ЗУ «Про публічні закупівлі»).
Дата публікації звіту:
13.02.2023 17:26
Запити/Пояснення
Номер:
9bdff1ce8f004d59858c427e979e8719
Назва:
Заперечення до висновку про результати моніторингу закупівлі (в порядку ч. 8 ст. 8 ЗУ «Про публічні закупівлі»)
Дата опублікування:
13.02.2023 18:05
Опис:
Замовник ознайомившись з висновком Східного офісу Держаудитслужби, надалі - Держаудитслужба про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2022-11-25-013648-a від 06.02.2023 року, що розміщений на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-11-25-013648-a, надає в порядку і строки визначені ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» аргументовані заперечення, які полягають в наступному.