-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Омивач скла зимовий
Завершена
1 791 562.50
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.8% або 15 000.00 UAH
мін. крок: 0.8% або 15 000.00 UAH
Номер:
456d87655f1b4db1a6db84ce5e2a23db
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-01-17-000019
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.01.2023 00:00
Період моніторингу:
17.01.2023 16:44 - 08.02.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
17.01.2023 № 10
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 17.01.2023 № 10
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2022-11-25-013614-а 25.11.2022
інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу встановлено порушення частини 2 статті 41 Особливостей, що призвело до порушення пункту 48 Особливостей.
За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 03 лютого 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію зі змінами, затверджену протоколом уповноваженої особи від 29.11.2022 № бн, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 04.12.2022, протокол розкриття від 07.12.2022, тендерну пропозицію ФОП «Семенець Вадим Олександрович», повідомлення про намір укласти договір від 07.12.2022, договір від 13.12.2022 № 675, додаткову угоду від 31.12.2022 №1, додаткову угоду від 31.12.2022 №2, відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 24.01.2023 року.
За результатами проведеного моніторингу встановлено невідповідність тендерної пропозиції переможця вимогам ТД.
Відповідно п.5.1 Додатку №1 ТД учасник процедури закупівлі для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям повинен надати довідку (у довільній формі, бажано у вигляді таблиці) щодо наявності спеціалізованих транспортних засобів із зазначенням: марки, моделі, типу (виду) кузову, реєстраційного номеру, правових підстав використання (власні/орендовані/за договором перевезення тощо), разом із документальним підтвердженням наданої інформації (свідоцтво про реєстрацію / договір найму (оренди)/позички / інший документ, що підтверджує надання власником транспортних засобів учаснику права користування транспортним засобом, окрім довіреностей, оскільки це не є документом, що підтверджує право учасника на користування спеціалізованими транспортними засобами, відповідно до частини третьої статті 244 Цивільного кодексу України / чинний договір учасника з перевізником, який укладений згідно з вимогами законодавства України (такий договір повинен підтверджувати надання саме перевізником послуг перевезення учаснику (згідно із частиною першою статті 902 Цивільного кодексу України)).
На виконання вищевказаної вимоги Переможцем в складі тендерної пропозиції було надано договір оренди транспортних засобів від 01.09.2020 № ОТ010920 строком дії до 01.09.2022, в якому зазначається, що сторонами договору є ТОВ «Алюр Тренд» (орендодавець) та ТОВ «Вітал Груп ЛТД» (орендар). Додатковою угодою від 30.08.2022 №1 внесено зміни до договору від 01.09.2020 № ОТ010920, в частині продовження дії договору до 01.09.2023 та зміни сторін договору, зокрема ТОВ «Вітал Груп ЛТД» (орендар) змінено на ФОП «Семенець Вадим Олександрович» (орендар).
Враховуючи вищевикладене, учасником не підтверджено наявність договору оренди, який би свідчив про наявність у нього діючих транспортних засобів, чим не виконано вимогу п.5.1 Додатку №1 ТД.
Відповідно до вимог частини 2 статті 41 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає іншим вимогам встановленим в ТД , відповідно до статті 22 Закону.
Однак, на порушення вимог частини 2 статті 41 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію Переможця як таку, що не відповідає іншим вимогам встановленим в ТД, відповідно до статті 22 Закону, а уклав з ним договір від 13.12.2022 № 675 на суму 1 706 250,00 грн.
Одночасно, вищевказане призвело до порушення пункту 48 Особливостей, відповідно до якого відкриті торги автоматично відміняються електронною системою закупівель у разі якщо відхилення всіх тендерних пропозицій (у тому числі, якщо була подана одна тендерна пропозиція, яка відхилена замовником) згідно з цими особливостями.
Період усунення порушень:
08.02.2023 10:26 - 23.02.2023 00:00
Дата публікації висновку:
08.02.2023 10:26
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Інформуємо Вас про вжиття заходів щодо усунення виявлених порушень, які зафіксовані у Вашому висновку від 08.02.2023 року шляхом припинення забов'язань за договором від 13.12.2022 № 675
Дата публікації звіту:
10.02.2023 16:56
Запити/Пояснення
Номер:
978759492c7c44cab8d8202420640cc5
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
19.01.2023 14:08
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.01.2023 00:00
Опис:
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
120b85f8b7ab4350a33efb0220dc833f
Назва:
Пояснення на запит Державної аудиторської служби України (північний офіс Держаудитслужби, ID моніторингу: UA-M-2023-01-17-000019) щодо процедури відкритих торгів, опублікованих на сайті zakupki.prom.ua (UA-2022-11-25-013614-a) на закупівлю омивача скла зимового (коду CPV за ДК 021:2015 – 24960000-1 – «Хімічна продукція різна»)
Дата опублікування:
24.01.2023 17:30
Опис:
Для забезпечення потреб та повноцінного функціонування оперативних та службових транспортних засобів Департаменту патрульної поліції (далі – ДПП) та його територіальних (відокремлених) підрозділів під час здійснення службової діяльності у зимовий період, виникла відповідна потреба в здійсненні закупівлі омивача скла зимового.
Обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначення його очікуваної вартості щодо цієї закупівлі здійснювалося на підставі поданих заявок від територіальних (відокремлених) підрозділів ДПП щодо потреби в омивачі скла зимового. Обсяги очікуваної потреби визначено з урахуванням використаної продукції в попередньому році та обсягу фінансування на кінець 2022 року.
Якісні характеристики предмета закупівлі сформовано відповідно до загальноприйнятих норм і стандартів, що стосуються зазначеного предмета закупівлі, з урахуванням кліматичних умов навколишнього середовища (пониження температури повітря) на всій території України, необхідності забезпечення постійного підтримання якості чистоти скла службових транспортних засобів навіть за умов низької температури (в тому числі зберігаючи свої властивості аж до -30°С) враховуючи характер та особливості постійного і цілодобового несення служби поліцейськими патрульної поліції з використанням службових транспортних засобів, в умовах воєнного стану.
Якісні та інші характеристики предмета закупівлі зазначені оптимально, з метою потенційного залучення максимально можливої кількості учасників процедури закупівлі, враховуючи різноманітність характеристик предмета закупівлі.
Очікувана вартість предмета закупівлі розрахована відповідно до середньоринкового рівня цін, визначеного на підставі проведеного моніторингу цін, з урахуванням розрахунків, які були подані разом із заявками територіальних (відокремлених) підрозділів ДПП. Під час визначення очікуваної вартості закупівлі також враховувалися попередні закупівлі ДПП (укладені договори) з урахуванням індексу інфляції.
Водночас повідомляємо, що після введення в Україні воєнного стану, відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022
(зі змінами) ДПП прийнято рішення про тимчасове переміщення серверного обладнання з місця його постійної експлуатації до резервного пункту. На період фізичного переміщення обладнання були неактивні деякі з сервісів і, зокрема, офіційний веб-сайт ДПП.
У період з листопада до грудня 2022 року проводився процес відновлення функціонування сайту, однак дані роботи ускладнювались нестабільним електроживленням необхідного обладнання.
Наприкінці грудня 2022 року працівниками управління інформаційної підтримки та зв’язку ДПП були завершені роботи щодо відновлення працездатності електронних ресурсів ДПП і, зокрема, офіційного веб-сайту.