-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 33770000-8 Папір санітарно-гігієнічного призначення (Підгузники для дорослих з великою поглинальною здатністю)(За рахунок місцевого бюджету)
ДК 021:2015: 33770000-8 Папір санітарно-гігієнічного призначення (Підгузники для дорослих з великою поглинальною здатністю)(За рахунок місцевого бюджету)
Завершена
424 800.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 124.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 124.00 UAH
Номер:
133fa338d0e7416caf07e3329e9aa988
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-12-27-000008
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
27.12.2022 00:00
Період моніторингу:
27.12.2022 12:13 - 18.01.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
26.12.2022 № 101-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
26.12.2022 № 101-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1.UA-2022-11-24-010063-a, 24.11.2022, виявлені органом державного фінансового контролю ознакипорушення (порушень) законодавства у сферіпублічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електроннійсистемі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення абзацу 3 пункту 3 Порядку № 1082 та частини третьої статті 12 Закону.
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону та Постанові № 1178 встановлено порушення абзацу третього пункту 44 Постанови № 1178.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями вимогам Закону та Постанові № 1178; дотримання вимог Постанови № 710 в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; розгляду тендерних пропозицій; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; дотримання законодавства при укладанні договору; своєчасності надання відповіді замовника на запит органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 13 січня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі − Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова № 1178); відповідності тендерної документації вимогам Закону та Постанові № 1178; дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; розгляду тендерних пропозицій; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; дотримання законодавства при укладанні договору; своєчасності надання відповіді замовника на запит органу державного фінансового контролю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Ліщинівського психоневрологічного будинку-інтернату (далі – замовник) на 2022 рік; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Ліщинівського психоневрологічного будинку-інтернату від 25 листопада 2022 року № 463 (зі змінами); протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Ліщинівського психоневрологічного будинку-інтернату від 06.12.2022 № 493 про намір укласти договір; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 06.12.2022; договір про закупівлю товару від 12 грудня 2022 року № 841/429; відповідь замовника від 06.01.2023 на запит органу державного фінансового контролю, оприлюднену в електронній системі закупівель.
Моніторингом питання оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель встановлено, що замовником при оприлюдненні річного плану закупівель UA-P-2022-11-10-001519-c (процедури закупівлі за номером UA-2022-11-24-010063-a), оголошення про проведення відкритих торгів UA-2022-11-24-010063-a, тендерної документації, укладеного договору про закупівлю товару від 12 грудня 2022 року № 841/429 використано електронний цифровий підпис, що належить фізичній особі Васюті Ользі Олександрівні. Вказане суперечить абзацу 3 пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 1082 від 11.06.2020 (далі – Порядок № 1082) та частині третій статті 12 Закону.
Так, частиною третьою статті 12 Закону передбачено: «Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій/пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги».
Відповідно до абзацу 3 пункту 3 Порядку № 1082 «Після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи. Інформація, що заповнюється в електронних полях, може відображатися на веб-порталі у вигляді документа, доступного для друку».
Моніторингом питання відповідності тендерної документації вимогам Закону та Постанові № 1178 встановлено порушення абзацу третього пункту 44 Постанови № 1178.
Так, замовником у тендерній документації (пункт 5.6 частини п’ятої розділу 3 тендерної документації) вказано: «Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, передбачених 2, 3, 5, 6, 8, 12 частини 1 та частиною 2 статті 17 Закону…». В той час, як абзацом третім пункту 44 Постанови № 1178 визначено, що «Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону…».
Період усунення порушень:
13.01.2023 11:49 - 28.01.2023 00:00
Дата публікації висновку:
13.01.2023 11:49
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Враховуючи висновки моніторингу, щодо усунення виявлених порушень в установленому Законом порядку, надаємо інформацію про усунення порушень, а саме:
- на вимогу щодо оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель при оприлюдненні річного плану закупівель UA-P-2022-11-10-001519-c (процедури закупівлі за номером UA-2022-11-24-010063-a), оголошення про проведення відкритих торгів UA-2022-11-24-010063-a, тендерної документації, укладеного договору про закупівлю товару від 12 грудня 2022 року № 841/429 використано електронний цифровий підпис, що належить фізичній особі Васюті Ользі Олександрівні. Вказане суперечить абзацу 3 пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 1082 від 11.06.2020 (далі – Порядок № 1082) та частині третій статті 12 Закону. Порушення абзацу 3 пункту 3 Порядку № 1082 та частини третьої статті 12 Закону усунути неможливо, але для недопущення їх в подальшому виготовлено кваліфікований електронний підпис посадової особи Васюти Ольги Олександрівни.
- на вимогу щодо відповідності тендерної документації вимогам Закону та Постанові № 1178 порушення абзацу третього пункту 44 Постанови № 1178 усунути не можливо з причин, того що процедура завершена.
- на вимогу щодо здійснення заходів, направлених на недопущення встановлених порушень у подальшому уповноважену особу Васюту Ольгу Олександрівну направлено на дводенне онлайн навчання з питань публічних закупівель за новою постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 про особливості здійснення закупівель в умовах воєнного стану (з урахуванням змін, які набрали чинності 03.01.2023), яке відбулося 16-17 січня 2023 року, зокрема, для притягнення до відповідальності за допущення порушень, Васюта Ольга Олександрівна пройшла навчання за власний рахунок. Документальне підтвердження додається (квитанція № RK7U-5D2K-4MTE). Висновок прийнятий до уваги. В подальшому зобов’язуюсь не допускати виявлених порушень.
Дата публікації звіту:
20.01.2023 15:12
Запити/Пояснення
Номер:
3677642baa9f4108b9e760be525279f2
Назва:
Запит про надання інформації
Дата опублікування:
03.01.2023 17:07
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.01.2023 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету ДК 021:2015: 33770000-8 Папір санітарно-гігієнічного призначення (Підгузники для дорослих з великою поглинальною здатністю) (За рахунок місцевого бюджету), очікуваною вартістю 424 800,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2022-11-24-010063-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання:
- яким чином забезпечено виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель?
Інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
4ddc491c08ad464a9e6a8650b35db0a3
Назва:
Відповідь-пояснення
Дата опублікування:
06.01.2023 10:29
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету ДК 021:2015: 33770000-8 Папір санітарно-гігієнічного призначення (Підгузники для дорослих з великою поглинальною здатністю) (За рахунок місцевого бюджету), очікуваною вартістю 424 800,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2022-11-24-010063-a), надаємо пояснення (інформацію та документи) щодо поставленого питання:
Щодо поставленого питання надаємо вам документ «Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі» (Додаток №1), який було оприлюднено протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель шляхом розміщення на власному веб-сайті , а саме: 30.11.2022 року Вих. №38.