-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 33150000-6 Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії (Ванна бальнеологічна для проведення сухих СO2-ванн )
Завершена
887 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 435.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 435.00 UAH
Номер:
a5ea84d5185f4b1a8a40a0cf5829640c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-01-04-000023
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.01.2023 00:00
Період моніторингу:
04.01.2023 17:59 - 26.01.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
03.01.2023 № 1-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 20 квітня 2022 року № 158,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 03.01.2023 № 1-з
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
13 UA-2022-11-24-004093-a 24.11.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Швець І.Ю.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі встановлено порушення вимог пункту 13 Порядку № 1082.
За результатами аналізу питання своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом встановлено порушення частини п’ятої статті 8 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зобов’язує в подальшому дотримуватися вимог пункту 13 Порядку № 1082 щодо порядку розміщення інформації про публічні закупівлі та забезпечувати своєчасне надання інформації, документів у випадках, передбачених законом.
Протягом п'яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 16 січня 2023 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2022 рік
Військової частини А 3267 (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника б/н та б/д, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 02.12.2022, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Медгарант» (далі – ТОВ «Медгарант»), протокольне рішення уповноваженої особи Замовника про визначення переможця від 02.12.2022 № б/н, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 02.12.2022, договір від 08.12.2022 № 85, пояснення від 11.01.2023, отримані від Замовника через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель
Відповідно до пункту 24 Особливостей оголошення про проведення відкритих торгів відповідно до цих особливостей здійснюється Замовником самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. № 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за № 610/34893 (далі – Наказ № 1082).
Окрім того, виходячи зі змісту пункту 26 Особливостей, оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію, визначену частиною другою статті 21 Закону.
Відповідно до пункту 2 частини другої статті 21 Закону оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію щодо назви предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності).
При цьому, згідно пункту 13 наказу № 1082 під час розміщення в електронній системі закупівель інформації про предмет закупівлі додатково в окремих полях заповнюється інформація щодо коду та назви медичного виробу відповідно до національного класифікатора НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 05 лютого 2019 року № 159 (далі – НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів»), у разі визначення предмета закупівлі - медичний виріб. Якщо предмет закупівлі містить два та більше медичних виробів, замовником зазначаються код та назва кожного медичного виробу.
Однак, за результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що під час унесення інформації щодо предмета закупівлі в оголошення про проведення відкритих торгів Замовником не дотримано вимог пункту 2 частини другої статті 21 Закону, щодо зазначення в окремому полі інформації щодо коду та назви медичного виробу відповідно до національного класифікатора НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів».
Відповідно частини п’ятої статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
Під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Замовнику 05.01.2023 направлено через електронну систему закупівель запит про надання відповідних пояснень (інформації, документів) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, зокрема, щодо розміщення обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості.
Моніторингом встановлено, що Замовник оприлюднив відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель на четвертий робочий день з дня оприлюднення запиту (11.01.2023) чим недотримав строків, визначених частиною п’ятою статті 8 Закону, а саме - три робочих дні з дня оприлюднення запиту.
Період усунення порушень:
17.01.2023 09:33 - 01.02.2023 00:00
Дата публікації висновку:
17.01.2023 09:33
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Всі викладені в моніторингу зауваження і порушення проаналізовано і прмнято до виконання
Дата публікації звіту:
24.02.2023 16:24
Запити/Пояснення
Номер:
75fbafe3896b42159581993a694dee61
Назва:
Про надання інформації (пояснень, документів)
Дата опублікування:
05.01.2023 11:46
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.01.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі ДК 021:2015 33150000-6 Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії (Ванна бальнеологічна для проведення сухих СO2-ванн) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-11-24-004093-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
4f51308eb06c49d0a3ee4c76d295407e
Назва:
ДК 021:2015 33150000-6 Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії (Ванна бальнеологічна для проведення сухих СO2-ванн ), ID UA-2022-11-24-004093-a
Дата опублікування:
11.01.2023 12:12
Опис:
В зв’язку з відсутністю технічних можливостей (перебої з інтернет зв’язком, його відсутність) просимо прийняти нашу відповідь: розмір бюджетного призначення визначено Законом України "Про Державний бюджет України на 2022 рік" за КПКВК 2101020/24 "Медичне забезпечення особового складу Збройних Сил України, ветеранів військової служби та членів їх сімей, ветеранів війни". Обґрунтування нами здійснювалося виходячи з технічних та якісних характеристик обладнання. Потреба в закупівлі обладнання визначалась на підставі звернення (заявки) начальника структурного підрозділу, в залежності від патологій з якими доводиться мати справу лікарям нашого закладу. Очікувана вартість предмета закупівлі визначалась моніторингом цін з відкритих джерел та аналізу комерційних пропозицій з визначенням середньої ціни. Враховуючи правовий режим воєнний стан, у військовій частині відсутній веб-сайт, також він відсутній в нашого командування, в зв’язку з тим, що це може нести загрозу небезпеки замовнику. Наш заклад є замовником в оборонній сфері.