• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП
  • 2

Дизельне паливо (наливом) (ЛОТ №1-Дизельне паливо наливом, код 09130000-9 за ДК 021-2015 «Нафта і дистиляти»; ЛОТ №2-Дизельне паливо наливом, код 09130000-9 за ДК 021-2015 «Нафта і дистиляти»; ЛОТ №3-Дизельне паливо наливом, код 09130000-9 за ДК 021-2015 «Нафта і дистиляти»), код 09130000-9 за ДК 021-2015 «Нафта і дистиляти»

Завершена

344 100 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 573 500.00 UAH
Номер: 403b445295c34c2c9d5762b65296f43f
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-01-02-000014
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30.12.2022 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 02.01.2023 12:20 - 24.01.2023 00:00
Статус: Завершено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 30.12.2022 № 320 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 32 UA-2022-11-24-002845-a 24.11.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник директора департаменту – начальник відділу моніторингу закупівель суб’єктів державної власності, що мають стратегічне значення для економіки держави, Департаменту моніторингу закупівель Дмитро СТЕК
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, gorbachov.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Постанови № 1178, розгляду тендерної пропозиції учасника по лотам № 1, № 2 та № 3 ТОВ «КМ ЕНЕРДЖІ», відповідність повідомлень з вимогами про усунення невідповідностей вимогам Закону та Постанови № 1178, своєчасності їх розміщення та виконання учасником, своєчасності укладання договорів про закупівлю та їх оприлюднення, відповідності умов договорів умовам тендерної пропозиції переможців, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 20 січня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Постанова № 1178), розгляду тендерної пропозиції, відповідності повідомлень з вимогами про усунення невідповідностей вимогам Закону та Постанови № 1178, своєчасності їх розміщення та виконання учасниками, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель публічного комунального підприємства «Київпастранс» (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 22.11.2022 (протокол № 111) зі змінами, реєстри отриманих тендерних пропозицій по лотам №1, №2 та № 3 від 13.12.2022, протоколи розкриття тендерних пропозицій по лотам №1, №2 та № 3 від 13.12.2022, тендерну пропозицію по лотам № 1, № 2 та № 3 товариства з обмеженою відповідальністю «КМ ЕНЕРДЖІ» (далі – ТОВ «КМ ЕНЕРДЖІ»), повідомлення про намір укласти договір по лотам № 1, № 2 та № 3 від 20.12.2022; договір від 04.01.2022 № 52.23-2 - (лот № 1 ), договір від 04.01.2022 № 52.23-3 - (лот № 2 ), договір від 04.01.2022 № 52.23-4 - (лот № 3 ), пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 05.01.2023.
Період усунення порушень: 25.01.2023 18:44 - 31.01.2023 00:00
Дата публікації висновку: 25.01.2023 18:44

Запити/Пояснення