-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
"Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні"
Завершена
797 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 987.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 987.50 UAH
Номер:
ede153659b61456b8cd9afa29b212d34
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-10-01-000029
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
01.10.2024 00:00
Період моніторингу:
01.10.2024 15:27 - 23.10.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
01.10.2024 № 69-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 20 квітня 2022 року № 158,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 01.10.2024 № 69-з
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі / звіту про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Особа,
відповідальна за здійснення моніторингу
дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2022-11-23-002440-a 23.11.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Шинкаренко Г.В.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані закупівель встановлено порушення вимог пункту другого частини другої статті 4 Закону та пункту 14 Особливостей.
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації щодо закупівлі встановлено порушення пункту 12 частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зобов’язує здійснити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення у подальшому порушення вимог пункту 12 частини першої статті 10 Закону під час оприлюднення інформації щодо закупівлі та вимог пункту другого частини другої статті 4 Закону та пункту 14 Особливостей під час відображення закупівлі у річному плані закупівель.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 10 жовтня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2022 рік КНП «Городоцька міська багатопрофільна лікарня» (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 23.11.2022 року №135, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 08.12.2022, тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Костенко Руслан Анатолійович (далі – ФОП Костенко Руслан Анатолійович), протокол від 08.12.2022 №147, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 08.12.2022, договір про закупівлю товарів від 14.12.2022 № 687 (далі – Договір №687), пояснення (інформацію, документи) від 04.10.2024, надані Замовником через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель, звіт про виконання договору про закупівлю UA-2022-11-23-002440-a від 04.10.2024.
Відповідно до пункту 3 Особливостей Замовники, що зобов'язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей.
Пунктом 14 Особливостей передбачено, що закупівля відповідно до цих особливостей здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону.
Зокрема, пунктом другим частиною другою статті 4 Закону встановлено, що у річному плані повинна міститися така інформація: назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності).
За результатами моніторингу встановлено, що в порушення пункту другого частини другої статті 4 Закону у річному плані Замовника не міститься інформація щодо назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі.
Закон установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
Відповідно до вимог пункту 12 частини першої статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: звіт про виконання договору про закупівлю - протягом 20 робочих днів з дня виконання сторонами договору про закупівлю або закінчення строку дії договору про закупівлю, за умови його виконання сторонами, або його розірвання.
Відповідно до пункту 10.1 розділу X «Строк дії договору» Договору №687 Договір набирає чинності з дня його підписання і діє до 31.12.2022 року включно, але в будь якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим договором.
Згідно пояснення, отриманого від Замовника через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель, станом 31.12.2022 року Договір виконаний у повному обсязі.
Водночас, під час здійснення моніторингу Замовником 04.10.2024 оприлюднено звіт про виконання договору про закупівлю UA-2022-11-23-002440-a.
Отже, за результатами моніторингу встановлено, що в порушення вимог пункту 12 частини першої статті 10 Закону Замовник оприлюднив в електронній системі закупівель звіт про виконання договору про закупівлю з порушенням строку, визначеного Законом, а саме: на 460 робочий день після закінчення строку дії договору.
Період усунення порушень:
10.10.2024 15:31 - 25.10.2024 00:00
Дата публікації висновку:
10.10.2024 15:31
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
КНП «Городоцька МБЛ», на виконання зобов’язання Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, здійснено заходи щодо недопущення у подальшому порушення вимог пункту 12 частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» під час оприлюднення інформації щодо закупівлі, а саме проведено роз’яснювальну роботу серед працівників та економічне навчання.
Дата публікації звіту:
11.10.2024 08:54
Запити/Пояснення
Номер:
243d5796ff8d424bb546354e2fb046c2
Назва:
Про надання інформації (пояснень, документів)
Дата опублікування:
02.10.2024 10:14
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.10.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-11-23-002440-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення з наступних питань.
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, що є предметом даної закупівлі на підставі яких Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті чи офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Відповідно до вимог пункту десятого частини першої статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: звіт про виконання договору про закупівлю - протягом трьох днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання.
За результатами проведення процедури закупівлі укладено договір про закупівлю товарів від 14.12.2022 № 687 (далі – Договір).
Відповідно до розділу X «Строк дії договору» договору про закупівлю товарів від 14.12.2022 № 687 Договір набирає чинності з дня його підписання і діє до 31.12.2023 року включно, але в будь якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим договором.
Враховуючи вищевикладене, прошу надати повну інформацію щодо фактичного виконання договірних зобов’язань за вказаним Договором, а саме: документи (оборотно-сальдові відомості, рахунки-фактури, видаткові накладні, акти приймання-передачі, тощо), що підтверджують факт отримання товару, а також, документи, що підтверджують оплату в частині здійснених розрахунків за договором (платіжні доручення, тощо).
Крім того, надайте інформацію чи укладалися додаткові угоди на виконання вимог даного договору.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
88c66d98728d43b3ba7b792617cc02f1
Назва:
Про надання інформації (пояснень, документів)
Дата опублікування:
02.10.2024 10:14
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.10.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-11-23-002440-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення з наступних питань.
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, що є предметом даної закупівлі на підставі яких Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті чи офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Відповідно до вимог пункту десятого частини першої статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: звіт про виконання договору про закупівлю - протягом трьох днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання.
За результатами проведення процедури закупівлі укладено договір про закупівлю товарів від 14.12.2022 № 687 (далі – Договір).
Відповідно до розділу X «Строк дії договору» договору про закупівлю товарів від 14.12.2022 № 687 Договір набирає чинності з дня його підписання і діє до 31.12.2023 року включно, але в будь якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим договором.
Враховуючи вищевикладене, прошу надати повну інформацію щодо фактичного виконання договірних зобов’язань за вказаним Договором, а саме: документи (оборотно-сальдові відомості, рахунки-фактури, видаткові накладні, акти приймання-передачі, тощо), що підтверджують факт отримання товару, а також, документи, що підтверджують оплату в частині здійснених розрахунків за договором (платіжні доручення, тощо).
Крім того, надайте інформацію чи укладалися додаткові угоди на виконання вимог даного договору.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
8dde08d283a7405081784bbfc3c7eb3e
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
04.10.2024 14:19
Опис:
1. На період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів) товарів, робіт і послуг. Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону. Законодавство у сфері закупівель регламентує принципи, відповідно яких здійснюються закупівлі. Один з них — принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності. Процес та особливості визначення очікуваної вартості предмета закупівлі регулюється наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, яким затверджена Примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі. Однак враховуючи, що Методика є примірною, її застосування є правом замовника, але не обов’язком.
Для визначення очікуваної вартості Замовник керувався даними Інтернет ресурсів щодо цін на необхідні товари, моніторингом цін ідентичних закупівель в інших установах, запити у постачальників продукції цін на їхню продукцію, отриманими від постачальників комерційних пропозицій.
2. Відповідно до частини 4 статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» відносини, пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюються виключно цим Закономі не можуть регулюватися іншими законами , крім випадків, установлених цим Законом. Зміни до цього Закону можуть вноситися виключно законом про внесення змін до цього Закону . Якщо для реалізації положень поданого проекту закону про внесення змін до цього Закону необхідні законодавчі зміни до інших законодавчих актів, такі зміни викладаються в розділі «Прикінцеві положення» (перехідні положення) проекту закону про внесення змін до цього Закону. Таким чином, оскільки ані Постанова №1266, ані в цілому Постанова№710 не належить до законодавства про закупівлю, їх вимоги мають рекомендаційний характер та прийняті з перевищенням повноважень. Офіційний вебпортал КНП «Городоцкьа МБЛ» створено, але на період дії воєнного стану обмежується робота цього офіційного вебпорталу і немає технічної можливості ознайомлення з оприлюдненою інформацією.
3. На виконання умов укладених договорів надаємо копії платіжних інструкцій про оплату товару, та накладних про отримання матеріальних цінностей.