-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 15240000-2 Рибні консерви та інші рибні страви і пресерви (Сардина в олії)(За рахунок місцевого бюджету)
ДК 021:2015: 15240000-2 Рибні консерви та інші рибні страви і пресерви (Сардина в олії)(За рахунок місцевого бюджету)
Завершена
240 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 7 200.00 UAH
мін. крок: 3% або 7 200.00 UAH
Номер:
a159bbeccd7342a9a2bb3a347d21ab24
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-12-19-000039
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
19.12.2022 00:00
Період моніторингу:
19.12.2022 18:05 - 10.01.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
19.12.2022 № 96-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
19.12.2022 № 96-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
12. UA-2022-11-22-017692-a, 22.11.2022, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель встановлено, порушення абзацу 3 пункту 3 Порядку № 1082 та частини третьої статті 12 Закону.
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону та Постанові № 1178 встановлено порушення абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону та Постанові № 1178; дотримання вимог Постанови № 710 в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; розгляду тендерних пропозицій; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; дотримання законодавства при укладанні договору – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 03 січня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі − Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова № 1178); відповідності тендерної документації вимогам Закону та Постанові № 1178; дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; дотримання законодавства при укладанні договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Ліщинівського психоневрологічного будинку-інтернату (далі – замовник) на 2022 рік; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 22 листопада 2022 року № 454; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про намір укласти договір від 01 грудня 2022 року № 474; тендерна пропозиція учасника ФОП «ЗУБОВ ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ»; договір про закупівлю від 07 грудня 2022 року № 420.
Моніторингом питання оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель встановлено, що Замовником при підписанні річного плану закупівель UA-2022-11-22-017692-a, оголошення про закупівлю, тендерної документації; протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою про намір укласти договір з ФОП «ЗУБОВ ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ» від 01 грудня 2022 року; договору про закупівлю від 07 грудня 2022 року № 420 використано електронний цифровий підпис, що належить фізичній особі Васюті Ользі Олександрівні, що суперечить абзацу 3 пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 1082 від 11.06.2020 (далі – Порядок № 1082) та частині третій статті 12 Закону.
Так, частиною третьою статті 12 Закону передбачено: «Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій/пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги».
Моніторингом питання відповідності тендерної документації вимогам Закону та Постанові № 1178 встановлено, що в тендерній документації (підпунктом 3.8 пункту 3 «Інша інформація» розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації) замовник зазначив: «Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю».
При цьому, абзацом 2 пункту 40 Постанови № 1178 зазначено: «Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо».
Таким чином, в тендерній документації замовника міститься інформація, вимоги щодо наявності якої не передбачені законодавством, чим порушено абзац 1 частини третьої статті 22 Закону.
Так, згідно з нормами абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Період усунення порушень:
03.01.2023 16:33 - 18.01.2023 00:00
Дата публікації висновку:
03.01.2023 16:33
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Враховуючи висновки моніторингу, щодо усунення виявлених порушень в установленому Законом порядку, надаємо інформацію про усунення порушень, а саме:
- на вимогу щодо оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель при підписанні річного плану закупівель UA-2022-11-22-017692-a, оголошення про закупівлю, тендерної документації; протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою про намір укласти договір з ФОП «ЗУБОВ ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ» від 01 грудня 2022 року; договору про закупівлю від 07 грудня 2022 року № 420 використано електронний цифровий підпис, що належить фізичній особі Васюті Ользі Олександрівні. Вказане суперечить абзацу 3 пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 1082 від 11.06.2020 (далі – Порядок № 1082) та частині третій статті 12 Закону. Порушення абзацу 3 пункту 3 Порядку № 1082 та частини третьої статті 12 Закону усунути неможливо, але для недопущення їх в подальшому буде виготовлено кваліфікований електронний підпис посадової особи Васюти Ольги Олександрівни.
- на вимогу щодо відповідності тендерної документації вимогам Закону та Постанові № 1178 порушення абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону усунути не можливо з причин, того що процедура завершена.
- на вимогу щодо здійснення заходів, направлених на недопущення встановлених порушень у подальшому уповноважену особу Васюту Ольгу Олександрівну направлено на дводенне онлайн навчання з питань публічних закупівель за новою постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 про особливості здійснення закупівель в умовах воєнного стану (з урахуванням змін, які набрали чинності 03.01.2023), яке відбудеться 16-17 січня 2023 року, зокрема, для притягнення до відповідальності за допущення порушень, Васюта Ольга Олександрівна пройде навчання за власний рахунок. Документальне підтвердження додається (квитанція № RK7U-5D2K-4MTE). Висновок прийнятий до уваги. В подальшому зобов’язуюсь не допускати виявлених порушень.
Дата публікації звіту:
10.01.2023 16:05
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Відсутній механізм
- other: Відсутній механізм
Опис:
На виконання висновку відносно процедури закупівлі, Замовником надано відповідну інформацію в електронній системі закупівель.
Дата публікації:
06.02.2023 15:32