-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Ізолюючий шахтний саморятівник ШСС 1П KS
Завершена
10 780 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 107 800.00 UAH
мін. крок: 1% або 107 800.00 UAH
Номер:
74a6a039f80a478aaa83959670b6fb51
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-01-30-000044
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
30.01.2023 00:00
Період моніторингу:
30.01.2023 20:26 - 21.02.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
30.01.2023 № 4 -з
Маріуполь
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до пункту 2 частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 13 пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами).
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о.начальника управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Донецькій області Наталія БЄЛКІНА
Додаток
до наказу від 30.01.2023
№ 4-з
Перелік
процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. Державне підприємство "Селидіввугілля" UA-2022-11-22-016852-а 22.11.2022 п.2 ч.2 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі" - інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пунктів 8 та 11 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі встановлено порушення пункту 22 частини першої статті 1 Закону та пункту 3 розділу І Порядку №708.
За результатами аналізу питання обґрунтованості відхилення тендерних пропозицій встановлено порушення статті 10 та частини 2 статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, своєчасності надання роз’яснень до процедури закупівель, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом дотримання в подальшому вимог статті 22 Закону під час складання тендерної документації, притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення в частині неправомірного відхилення,забезпечити додержання вимог пункту 21 Постанови№1178, недопущення таких порушень в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про врахування або вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 20 лютого 2023 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова), надання роз’яснень щодо тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та його оприлюднення, своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план (додаток) Державного підприємства «Селидіввугілля» (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 22.11.2022 №72, реєстр пропозицій, протокол розкриття, протокол щодо прийнятого рішення уповноваженою особою від 03.11.2022№13, тендерні пропозиції учасників:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ (далі - ТОВ «БУДІНТЕХНО»), ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РЕЙТОР ЛТД» (далі – ТОВ «РЕЙТОР ЛТД»), роз’яснення до процедури, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про відхилення учасника від 07.12.2022№91, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про визнання переможця від 07.12.2022№94, повідомлення про намір укласти договір, договір поставки від 14.12.2022 № Т1/17-2022 на суму 10 560 000,00 грн. з ПДВ, пояснення з відповідними документами на запит Держаудитслужби, надане 17.02.2023 через електронну систему закупівель.
Моніторингом відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено:
частиною 7 статті 26 Закону тендерні пропозиції залишаються дійсними протягом зазначеного в тендерній документації строку. Пунктом 11 частини 2 статті 22 Закону передбачено що замовником вказується строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Моніторингом встановлено, що відповідно до пункту 4 «Строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД визначено, що Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів з дати розкриття пропозицій конкурсних торгів, та у Додатку 1 «Форма Тендерна пропозиція» до ТД передбачено погодження Учасника стосовно дотримання умов пропозиції протягом 90 календарних днів з дня визначення переможця тендеру. Вищезазначене не відповідає вимогам пункту 11 частини другої статті 22 Закону, яким передбачено, що строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними повинен бути не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Відповідно до пункту 8 частини 2 статті 22 Закону в складі тендерної пропозиції має бути проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. Пунктом 4 «Істотні умови, що обов’язково включаються до договору про закупівлю» Розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» зазначено, що Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків визначених пунктом 19 Особливостей з наведеним переліком змін.
Аналізом інформації, розміщеної в електронній системі закупівель Prozorro, встановлено, що проєкт договору про закупівлю не містить інформації про порядок змін його умов, чим порушено вимогу пункту 8 частини 2 статі 22 Закону.
За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі встановлено наступне: Замовником в електронній системі закупівель оприлюднено оголошення за номером UA-2022-11-22-016852-a на закупівлю товару «Ізолюючий шахтний саморятівник ШСС 1П KS» за кодом ДК 021:2015:42510000-4: Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої, що також зазначено в пункті 4.1 розділу 1 тендерної документації Замовника. Відповідно до національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року №1749, придбання Ізолюючих шахтних саморятівників, як запобіжного засобу призначеного для захисту життя та здоров'я споживачів у атмосфері непридатної до дихання при евакуації відноситься до коду ДК 021:2015 – 35110000-8 – Протипожежне рятувальне та захисне обладнання (за показником четвертої цифри основного словника).
Таким чином, Замовником на порушення пункту 22 частини першої статті 1 Закону та пункту 3 розділу І Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 №708, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 09 червня 2020р. за №500/34783 (далі Порядок №708) невірно визначено предмет закупівлі, а саме: Замовником визначено предмет закупівлі із невірним застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку
Пунктом 21 Постанови №1178 передбачено, що договір про закупівлю є нікчемним у разі, коли найменування предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником не відповідає товарам, роботам чи послугам, що фактично закуплені замовником.
Моніторингом питання обґрунтованості відхилення тендерних пропозицій встановлено, що пунктом 6 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» зазначено що учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі згідно з Додатком 4 до тендерної документації. В свою чергу Додатком 4 до тендерної документації встановлено перелік вимог, яким повинен відповідати предмет закупівлі, зазначений у специфікації, зокрема: - відповідати вимогам ДСТУ або ТУ, або іншій технічній документації, що забезпечує гарантію якості (сертифікати якості, паспорта і т.д.).
Так, учасником ТОВ «БУДІНТЕХНО» в складі тендерної пропозиції надано документи, які передбачені тендерною документацією, у тому числі документи, які підтверджують відповідність умовам технічної специфікації, а саме: сертифікат експертизи типу на продукцію саморятівник шахтний ШСС-1П KS та учбовий апарат «ТРЕНЕР», зареєстрованим в реєстрі за № UA.TR.056-0050-21, виданим ТОВ «Дезега Холдінг Україна».
Підставою для відхилення, відповідно до Протоколу від 07.12.2022№91 щодо прийняття рішення уповноваженою особою про відхилення учасника, стали наступні обставини: «Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації», а саме у складі тендерної пропозиції на підтвердження відповідності вимогам до предмета закупівлі, учасником закупівлі ТОВ «Будінтехно» було надано Сертифікат експертизи типу на продукцію саморятівник шахтний ШСС-1П KS та учбовий апарат «ТРЕНЕР», 2 зареєстрованим в реєстрі за № UA.TR.056-0050-21, виданим ТОВ «Дезега Холдінг Україна», але не надано підтвердження повноважень офіційного дилера.
Слід зазначити, що тендерна пропозиція ТОВ «РЕЙТОР ЛТД» з підстав, визначених Замовником у протоколі від 07.12.2022№91 про відхилення учасника через невідповідність, відхилена неправомірно, оскільки тендерна документація Замовника не містила окремих вимог щодо підтвердження повноважень офіційного дилера, зокрема, не передбачалося вимог щодо встановлення дилерських повноважень. Отже, відхилення вищезазначеного учасника з урахуванням статті 10 та частини 2 статті 31 Закону є неправомірним.
Період усунення порушень:
22.02.2023 13:33 - 09.03.2023 00:00
Дата публікації висновку:
22.02.2023 13:33
Оскарження висновку в суді
Опис:
Вважаємо Висновок Управління незаконним, таким, що ґрунтується виключно на суб`єктивних висновках посадової особи контролюючого органі та не відповідає дійсності, а зміст зобов`язання щодо усунення порушення у сфері публічних закупівель, яке міститься у висновку є неконкретизованим і не відповідає вимогам чинного законодавства України та підлягає скасуванню з наступних підстав.
Дата публікації:
03.03.2023 18:21
Дата відкриття провадження:
13.03.2023 00:00
Номер відкриття провадження:
200/924/23
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Запити/Пояснення
Номер:
a716eb345e4a4809b79769cd06a2ab42
Назва:
Питання для надання пояснень
Дата опублікування:
15.02.2023 11:11
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.02.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товару ізолюючий шахтний саморятівник ШСС 1П KS проведеною Державним підприємством «Селидіввугілля» за (ДК 021:2015:42510000-4: Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-11-22-016852-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі?
2. В ході моніторингу не зрозуміло з яких саме підстав було відхилено пропозицію ТОВ «БУДІНТЕХНО» , чому тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації? Щодо чого саме ДП «Селидіввугілля» звернулося до ТОВ «ДЕЗЕГА ХОЛДІНГ Україна»? Тому, прошу надати (скановану копію з оригіналу) листа звернення ДП «Селидіввугілля» до ТОВ «ДЕЗЕГА ХОЛДІНГ Україна» щодо учасника ТОВ «БУДІНТЕХНО», та прошу надати лист відповіді (скановану копію з оригіналу) наданий ТОВ «ДЕЗЕГА ХОЛДІНГ Україна» на запит Замовника.
3. Чому в проект договору до Тендерної документації не внесено перелік змін, як це передбачено пунктом 8 ч.2 статті 22 Закону, де у тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема - проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов?
4. Чому в договорі від 14.12.2022 №Т/17-2022 не внесено перелік змін, як це передбачено п.4 Розділу VI «Істотні умови, що обов’язково включаються до договору про закупівлю» Тендерної документації?
5. Надати інформацію та підтверджуючі документи (накладні, акти приймання-передачі, тощо) щодо поставки та приймання товару за якістю і кількістю, що передбачена договором від 14.12.2022 №Т/17-2022, а також проведення оплати за отриманий товар.
Пояснення, інформацію та відповідні документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
1689f53d59294606ba87e6b78c599b8d
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
17.02.2023 12:05
Опис:
У межах проведення службою Державного аудиту України моніторингу процедури закупівлі товару ізолюючий шахтний саморятівник ШСС 1П KS за кодом ДК 021:2015:42510000-4: Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-11-22-016852-a) виникли питання до ДП « Селидіввугілля»:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі?
Пояснення: Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі розраховується Згідно листа Мінекономрозвитку від 20.08.2019 року №3301-04/34980-06, як середньоарифметичне значення 3-х цінових пропозицій представлених електронною поштою від виробників товару закупівлі. (Додаток 1). Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі – згідно заявки заступника генерального директора з охорони праці (Додаток 2).
2. В ході моніторингу не зрозуміло з яких саме підстав було відхилено пропозицію ТОВ «БУДІНТЕХНО» , чому тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації? Щодо чого саме ДП «Селидіввугілля» звернулося до ТОВ «ДЕЗЕГА ХОЛДІНГ Україна»? Тому, прошу надати (скановану копію з оригіналу) листа звернення ДП «Селидіввугілля» до ТОВ «ДЕЗЕГА ХОЛДІНГ Україна» щодо учасника ТОВ «БУДІНТЕХНО», та прошу надати лист відповіді (скановану копію з оригіналу) наданий ТОВ «ДЕЗЕГА ХОЛДІНГ Україна» на запит Замовника.
Пояснення: Тендерною документацією встановлено перелік вимог, яким повинен відповідати предмет закупівлі, зазначений у специфікації, зокрема: - відповідати вимогам ДСТУ або ТУ, або іншій технічній документації, що забезпечує гарантію якості (сертифікати якості, паспорта і т.д.).
У складі тендерної пропозиції на підтвердження відповідності вимогам до предмета закупівлі, учасником закупівлі ТОВ «БУДІНТЕХНО» було надано Сертифікат експертизи типу на продукцію саморятівник шахтний ШСС-1П KS та учбовий апарат «ТРЕНЕР», зареєстрованим в реєстрі за № UA.TR.056-0050-21, виданим ТОВ «ДЕЗЕГА ХОЛДІНГ». Крім того, слід зазначити, що в тендерній документації Замовником зазначено один з таких кваліфікаційних критеріїв, як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів. У складі тендерної пропозиції учасником надано довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору від 30.11.2022 р. № 40/43-01 та аналогічний договір на постачання саморятівників укладений з ПП «Екол Трейд». При цьому, перевіривши інформацію щодо зазначених юридичних осіб через неофіційні джерела перевірки контрагентів, у ДП «Селидіввугілля» виникли обґрунтовані сумніви щодо реальності правочину, на який посилається учасник як на досвід виконання аналогічного договору.
Тож, через наведені підстави, зважаючи на те, що учасник – ТОВ «БУДІНТЕХНО» не є виробником товару, який закуповується, однак в складі тендерної пропозиції надає сертифікат виробника та з огляду на те, що від якості саморятівника залежить життя та здоров’я людей, а також з урахуванням того, що за умовами закупівлі оплата здійснюється на умовах попередньої оплати, було прийняте рішення звернутися до власника сертифіката на продукцію за отриманням інформації щодо правомірності використання ТОВ «БУДІНТЕХНО» сертифікату № UA.TR.056-0050-21. Таке право Замовника передбачене абз. другим ч. 15 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до якого замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Згідно абз. третьому ч. 15 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі отримання достовірної інформації про невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, підставам, установленим частиною першою статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника. Отримавши відповідь ТОВ «ДЕЗЕГА ХОЛДІНГ» (№ 12/374 від 06.12.2022 р.) на звернення ДП «Селидіввугілля» щодо відсутності будь-яких правовідносин з ТОВ «БУДІНТЕХНО» та відсутності законних підстав для використання ТОВ «БУДІНТЕХНО» сертифіката № UA.TR.056-0050-21 прийнято обґрунтоване рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «БУДІНТЕХНО» через невідповідність умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі (Додаток 3).
3. Чому в проект договору до Тендерної документації не внесено перелік змін, як це передбачено пунктом 8 ч.2 статті 22 Закону, де у тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема - проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов?
Під час підготовки тендерної документації, яку було оприлюднено на порталі публічних закупівель Prozorro замовником, також, було підготовлено проект договору поставки, який є Додатком 6 тендерної документації. В проект договору було зазначено, що його редакція не є кінцевою та в проект можуть бути внесені зміни після обговорення з переможцем торгів. Також, у п. 4 Розділу VI тендерної документації заначено, що «Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків визначених пунктом 19 Особливостей».
4. Чому в договорі від 14.12.2022 №Т/17-2022 не внесено перелік змін, як це передбачено п.4 Розділу VI «Істотні умови, що обов’язково включаються до договору про закупівлю» Тендерної документації?
Під час обговорення проекту договору з переможцем торгів, сторони дійшли згоди щодо всіх істотних умов договору, які відповідно до тендерної документації включаються до договору про закупівлю та, які відповідно було включено у договір № Т/17-22 від 14.12.2022 р.
5. Надати інформацію та підтверджуючі документи (накладні, акти приймання-передачі, тощо) щодо поставки та приймання товару за якістю і кількістю, що передбачена договором від 14.12.2022 №Т/17-2022, а також проведення оплати за отриманий товар.
Станом на 17.02.2023 р. за договором № Т1/17-2022 від 14.12.2022 року оплата та поставка за даним договором не проводилися.
Додатки:
Додаток 1 – Моніторинг цін на 14.11.2022р; Заявка директора ВП «Управління постачання» № 320-1 від 08.11.2022р; комерційна пропозиція від ТОВ «Рейтор ЛТД»; комерційна пропозиція від ТОВ « Аксвел трейд»; комерційна пропозиція від ТОВ «Стенсіс Кепітал».
Додаток 2 – Заявка заступника генерального директора з охорони праці № 04/334 від 06 листопада 2022 року.
Додаток 3 - Лист звернення ДП «Селидіввугілля» до ТОВ «ДЕЗЕГА ХОЛДІНГ Україна» № 12/374 від 06.12.2022
Лист відповідь № 105 від 06.12.2022 наданий ТОВ «ДЕЗЕГА ХОЛДІНГ Україна» на запит ДП «СЕЛИДІВВУГІЛЛЯ».