• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт частини покрівлі Новосільського закладу загальної середньої освіти І - ІІІ ступенів Ярмолинецької селищної ради по вул.Шкільна, 1/А в с.Нове Село Хмельницькогорайону Хмельницької області, (відповідно до заходів по енергозбереженню об'єктів комунальної власності Ярмолинецької територіальної громади на 2022 - 2023 роки)

Завершена

3 074 301.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 30 743.01 UAH
Номер: 8bf28545a5ea453da11300b2ef113b36
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-01-17-000098
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17.01.2023 00:00
Автор: УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛ., UA-EDR 40913645
Період моніторингу: 17.01.2023 16:00 - 08.02.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 17.01.2023 № 2-з Хмельницький Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 20 квітня 2022 року № 158, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК Додаток до наказу від 17.01.2023 № 2-з Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель №з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу 4. UA-2022-11-22-009512-a 22.11.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Ковальчук Г.В. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Адреса: Ukraine, Хмельницький
Контактна особа: УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛ. ( обл.), +38 (0 38) 276-55-94, dinik88@bigmir.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено порушення пункту 17 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення абзацу шостого підпункту 2 пункту 41 Особливостей. За результатами аналізу питання оприлюднення договору про закупівлю встановлено порушення пункту 10 частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: -
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 20 січня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2022 рік Відділу освіти Ярмолинецької селищної ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 22.11.2022 № 92, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Геліос-Плюс» (далі – ТОВ «Геліос-Плюс»), протокол уповноваженої особи Замовника № 93, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 01.12.2022, договір про закупівлю послуг від 09.12.2022 № 101/12 (далі – Договір), звіт про виконання договору про закупівлю. Відповідно до пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Згідно пункту 17 частини другої статті Закону у тендерній документації зазначаються, зокрема, такі відомості як прізвище, ім’я та по батькові, посада та електронна адреса однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками. Однак за результатами моніторингу встановлено, що у тендерній документації Замовником не зазначено електронної адреси посадової особи замовника, уповноваженої здійснювати зв’язок з учасниками, чим не дотримано вимог пункту 17 частини другої статті 22 Закону. Крім того моніторингом встановлено, що умовами підпункту 3.1.5. пункту 1 розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації визначено, що повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджується, зокрема, для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи тендерної пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів (в тому числі підписувати договір про закупівлю за результатами торгів), шляхом надання розпорядчих документів про призначення (обрання) на посаду відповідної особи, а саме: наказ про призначення та/ або протокол зборів засновників, або виписка, або витяг із ЄДР, тощо. Також, учасниками-юридичними особами надається копія Статуту (для юридичних осіб). На виконання зазначених вимог тендерної документації учасник процедури закупівлі ТОВ «Геліос-Плюс» надав у складі тендерної пропозиції Протокол загальних зборів учасників ТОВ «Геліос-Плюс» від 03.04.2019 № 16 (файл «2 протокол директор.pdf»). Проте у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Геліос-Плюс» відсутня копія Статуту, що не відповідає вимогам підпункту 3.1.5. пункту 1 розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації. При цьому згідно абзацу шостого підпункту 2 пункту 41 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Враховуючи викладене, за результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що в порушення вимог абзацу шостого підпункту 2 пункту 41 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «Геліос-Плюс» як таку, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, натомість згідно протоколу уповноваженої особи № 93 визначив його переможцем торгів та уклав з ним Договір. Окрім того, виходячи зі змісту абзацу другого пункту 43 Особливостей, договір про закупівлю оприлюднюється в електронній системі закупівель відповідно вимог до статті 10 Закону. Згідно пункту 10 частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: договір про закупівлю та всі додатки до нього - протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Однак, за результатами моніторингу встановлено, що Замовник не оприлюднив в електронній системі закупівель Додаток 1 Договірна ціна та Додаток 2 Локальні кошториси, які згідно пункту 13.1. Договору є його невід’ємною частиною, чим порушив вимогу пункту 10 частини першої статті 10 Закону. Станом на дату завершення моніторингу (20.01.2023) Замовник оприлюднив в електронній системі закупівель звіт про виконання договору про закупівлю.
Період усунення порушень: 20.01.2023 14:48 - 04.02.2023 00:00
Дата публікації висновку: 20.01.2023 14:48