-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії (за Кодом ДК 021:2015:33150000-6)
Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії (за Код ДК 021:2015:33150000-6)
Завершена
1 720 847.10
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 604.24 UAH
мін. крок: 0.5% або 8 604.24 UAH
Номер:
0bf20cec6bee4786bc708d67527dc4f6
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-02-21-000008
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.02.2023 00:00
Період моніторингу:
22.02.2023 10:43 - 16.03.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
21.02.2023 № 13-з
Луцьк
Про початок моніторингу
процедури закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 21.02.2023 № 13-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2022-11-18-013865-a від 18.11.2022. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням особливостей встановлено порушення вимог пункту 14 частини другої статті 22 Закону та пункту 28 Постанови №1178.
За результатами аналізу питання визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо не допущення у подальшому виявлених порушень (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо), та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 15 березня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Постанова №1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2022 рік Комунального підприємства «Волинська обласна лікарня «Хоспіс» м.Ковель Волинської обласної ради» (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 18.11.2022 (далі – тендерна документація); тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ЗАХІДНА ФАРМАЦЕВТИЧНА КОМПАНІЯ»; повідомлення про намір укласти договір від 01.12.2022; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 01.12.2022 №24; договір від 12.12.2022 №283; додаткова угода від 30.12.2022 №1; додаткова угода від 30.12.2022 №2; додаткова угода від 20.02.2023 №3; звіт про виконання договору про закупівлю від 23.02.2023; відповідь Замовника від 02.03.2023 на запит органу державного фінансового контролю, оприлюднені в електронній системі закупівель.
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Постанови №1178 встановлено наступне.
Відповідно до пункту 28 Постанови №1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до пункту 14 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема: кінцевий строк подання тендерних пропозицій.
Однак, Замовником у пункті 4.1 розділу 4 «Подання та розкриття тендерних пропозицій» тендерної документації не зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій, чим не дотримано вимог пункту 14 частини другої статті 22 Закону та пункту 28 Постанови №1178.
Період усунення порушень:
15.03.2023 16:49 - 30.03.2023 01:00
Дата публікації висновку:
15.03.2023 16:49
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
В констатуюцій частині Висновку встановлено, що Замовник у тендерній документації в пункті 4.1 Розділу 4 "Подання та розкриття тендерної пропозиції" не зазначив кінцевий строк подання тендерних пропозицій,чим порушив вимоги передбачені пунктом 14 частини другої статті 22 Закону та пункту 28 Постанови №1178.
Уповноваженою особою Комунального підприємства "Волинська обласна лікарня "Хоспіс" м.Ковель" Волинської обласної ради, з метою виконання зобов'язань по усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель викладених у висновку моніторингу за предметом закупівлі «Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії (за Кодом ДК 021:2015:33150000-6)»UA-2022-11-18-013865-a. Вжиті наступні заходи: в подальшому вживати всіх заходів з недопущенням даних помилок під час проведення процедур закупівель при складанні тендерної документації.Проведено роз'яснювальну роботу з юристом (протокол додається) щодо недопущення даних помилок. Посилити увагу та постійно здійснювати контроль за змінами в законодавстві у сфері публічних закупівель, якісно готувати тендерну документацію з дотримання усіх вимог згідно чинного законодавства.
Дата публікації звіту:
17.03.2023 12:46
Запити/Пояснення
Номер:
cf579026d1954e7f980177980b25aaaa
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
27.02.2023 13:35
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
03.03.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії (за Кодом ДК 021:2015:33150000-6)», (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-11-18-013865-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1) Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень (інформації) слід долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
2e53902cdba948c3b20fee916f0b3b3f
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
02.03.2023 14:22
Опис:
Надання пояснень щодо моніторингу закупівлі «Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії (за Кодом ДК 021:2015:33150000-6)», (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-11-18-013865-a).
Комунальне підприємство «Волинська обласна лікарня «Хоспіс» м.Ковель» Волинської обласної ради (далі – Замовник, Лікарня, КП) розглянули запит про надання пояснень Західного офісу Держаудитслужби, який надійшов у процесі проведення моніторингу закупівлі «Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії (за Кодом ДК 021:2015:33150000-6)».
Проаналізувавши інформацію, наведену у запиті, Замовник надає наступні пояснення, стосовно питання зазначеного у запиті.
У відповідності до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016р. №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), розпорядники бюджетних коштів усіх рівнів, суб’єкти господарювання державного сектору економіки здійснюють оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Як вбачається із змісту річного плану джерелом фінансування є кошти НСЗУ. Постановою КМУ №1086 від 24.12.2019р. «Про затвердження Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті на реалізацію програми державних гарантій медичного обслуговування населення» головним розпорядником бюджетних коштів виступає МОЗ, розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня та відповідальним виконавцем бюджетної програми є НЗСУ.
Комунальне підприємство «Волинська обласна лікарня «Хоспіс» м.Ковель» Волинської обласної ради є саме тим суб’єктом господарювання, який утворюється компетентним органом місцевого самоврядування в розпорядчому порядку на базі відокремленої частини комунальної власності і входить до сфери його управління; майно комунального унітарного підприємства перебуває у комунальній власності і закріплюється, зокрема за комунальним некомерційним підприємством на праві оперативного управління (ст. 78 ГКУ). Саме ж право оперативного управління являє собою речове право суб’єкта господарювання, який володіє, користується і розпоряджається майном, закріпленим за ним власником (уповноваженим ним органом) для здійснення некомерційної господарської діяльності, у межах, встановлених ГКУ та іншими законами, а також власником майна (уповноваженим ним органом). Згідно з ч.1 ст. 5 Закону України «Про державні фінансові гарантії медичного обслуговування населення» програма медичних гарантій базується, зокрема на принципі цільового та раціонального використання коштів, передбачених на фінансування надання медичних послуг та лікарських засобів за програмою медичних гарантій. Сама ж програма пов’язана з наданням як первинної медичної допомоги, так і вторинної (спеціалізованої) медичної допомоги (ст. 4 Закону України «Про державні фінансові гарантії медичного обслуговування населення»). Кошти, які отримує КП "Волинська обласна лікарня "Хоспіс" м.Ковель" Волинської обласної ради від Національної служби здоров’я України, за правовим статусом не є бюджетним фінансуванням, і їх використання не регулюється бюджетним законодавством.
Лікарня не являється розпорядником бюджетних коштів. Комунальне підприємство «Волинська обласна лікарня «Хоспіс» м.Ковель» Волинської обласної ради є УНІТАРНИМ комунальним підприємством, 100% якого належить територіальній громаді (ст. 78 ГК України) в особі Волинської обласної ради.
У відповідності до ст. 22 ГК України, СУБ'ЄКТАМИ ГОСПОДАРЮВАННЯ ДЕРЖАВНОГО СЕКТОРА ЕКОНОМІКИ є суб'єкти, що діють на основі ЛИШЕ державної власності, а також суб'єкти, державна частка у статутному капіталі яких перевищує п'ятдесят відсотків чи становить величину, яка забезпечує державі право вирішального впливу на господарську діяльність цих суб'єктів.
Враховуючи викладене інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на веб-сайті не публікувалась.
Повідомляємо що, обсяг закупівлі визначено відповідно до очікуваної потреби, обрахованої Замовником на основі потреби для забезпечення в обладнанні за програмою медичних гарантій щодо надання медичних послуг за пакетом «Реабілітаційна допомога дорослим та дітям в амбулаторних умовах».
Якісні та технічні характеристики предмета закупівлі визначені з урахуванням реальних потреб підприємства згідно доповідної записки в.о. медичного директора (додається).
Очікувана вартість закупівлі визначена на основі інформації про ціни на товар, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступу та на основі комерційних пропозицій отриманих від постачальників ФОП Косенко С.Ю.,ТОВ «ТД «Віктер Плюс», ТзОВ «Медичні технології», ТОВ «Медилайн», ТзОВ «Західна фармацевтична компанія»(додаються), що не суперечить вимогам наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18 лютого 2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».