• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП
  • 1

Прокат товстолистовий, прокат тонколистовий, сталь оцинкована (ЛОТ 1 - 14620000-3 Сплави; ЛОТ 2 - 14620000-3 Сплави)

Категорія замовника: юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Місцезнаходження замовника: 03049, Україна, Київська область, м. Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15.

Завершена

53 706 689.87 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 854.46 UAH
Номер: 45a6be2aab714a088b3ff3dd9c4ee3ce
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-01-02-000033
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30.12.2022 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 02.01.2023 12:02 - 24.01.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 30.12.2022 № 320 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 40 UA-2022-11-18-011123-a 18.11.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник директора департаменту – начальник відділу моніторингу закупівель суб’єктів державної власності, що мають стратегічне значення для економіки держави, Департаменту моніторингу закупівель Дмитро СТЕК
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, vynohradov.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом установлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону. За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації та змін до неї вимогам Закону та Постанови № 1178, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «МЕТІНВЕСТ-СМЦ», своєчасності укладання договору про закупівлю, змін до нього та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму його усунення керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 20 січня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації та змін до неї вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Постанова № 1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю, змін до нього та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель філії «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням Уповноваженої особи від 09 грудня 2022 року, лот 1: тендерну пропозицію учасника товариства з обмеженою відповідальністю «МЕТІНВЕСТ-СМЦ» (далі – ТОВ «МЕТІНВЕСТ-СМЦ»), протокол розгляду тендерної пропозиції від 22.12.2022 № 279_ВО, повідомлення про намір укласти договір від 19.12.2022, договір від 29.12.2022 № ЦЗВ-04-01522-01, додаткова угода № 1 від 30.12.2022 № 1, пояснення Замовника, надані на запити Держаудитслужби від 06.01.2023, від 12.01.2023 та від 18.01.2023 через електронну систему закупівель. Відповідно до інформації оприлюдненої в електронній системі закупівель, торги за лотами 2 та 3 відмінено через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями. Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Держаудитслужба 06.01.2023 звернулась через електронну систему закупівель до Замовника, зокрема, з метою отримання інформації та документів на підставі яких Замовник обґрунтував технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, визначив його очікувану вартість. При цьому, пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь) Замовник мав розмістити в електронній системі закупівель. Слід відмітити, що відповідно до вимог частини 17 статті 8 Закону обмін інформацією між органом державного фінансового контролю та замовником, встановлений цією статтею, здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. У своїй інформації наданій через електронну систему закупівель 11.01.2023 на запит Держаудитслужби Замовник вказав, що «Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі та очікувана вартість надаються внутрішніми листами Департаментів АТ «Укрзалізниця», однак в ході здійснення моніторингу цієї процедури не надав жодних документів на підставі яких обґрунтував технічні та якісні характеристики предмета закупівлі та визначив його очікувану вартість, чим порушив вимоги частини п’ятої статті 8 Закону.
Період усунення порушень: 25.01.2023 18:56 - 09.02.2023 00:00
Дата публікації висновку: 25.01.2023 18:56

Оскарження висновку в суді

Опис: 08.02.2023 до Окружного адміністративного суду міста Києва філією «ЦЗВ» АТ «Укрзалізниця» подано позовну заяву до Державної аудиторської служби України про визнання протиправними та скасування висновку від 25.01.2023 про результати моніторингу закупівлі за ідентифікатором № UA-2022-11-18-011123-а.
Дата публікації: 21.02.2023 16:02
Дата відкриття провадження: 31.03.2023 00:00
Номер відкриття провадження: 320/4364/23

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2022-11-18-011123-a Органом державного фінансового контролю (далі — Орган ДФК) 25 січня 2023 року розміщено висновок про результати моніторингу закупівлі Прокату товтолистового, прокату тонколистового, сталі оцинкованої (14620000-3 Сплави) (номер закупівлі в ЦБД UA-2022-11-18-011123-a). Згідно з висновком, за результатами аналізу питання щодо своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», встановлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо свої заперечення до висновку. Відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Слід зазначити, що Орган ДФК під час здійснення моніторингу закупівлі тричі (6 січня, 12 січня та 18 січня) розміщував запити щодо одержання різної інформації. Та кожного разу отримував інформацію та документи щодо своїх запитів. Зокрема щодо документів, на підставі яких було здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та розраховано його очікувану вартість. При цьому у своєму висновку Орган ДФК посилається тільки на інформацію та документи, що були одержані ним за першим запитом. Таким чином, Органом ДФК складено висновок лише на частині одержаної ним інформації, що свідчить про його необ’єктивність.
Дата публікації звіту: 01.02.2023 13:46

Запити/Пояснення