-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Рентгенодіагностичний комплекс на 2 робочі місця з двома цифровими детекторами (37645 Система рентгенівська діагностична стаціонарна загального призначення, цифрова) - 6 компл.
Строк поставки товарів: 30 днів з дати отримання письмової заявки Замовника, але не пізніше 29.12.2022.
Завершена
38 524 230.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 192 621.15 UAH
мін. крок: 0.5% або 192 621.15 UAH
Номер:
e158d1e4156b407cb37a7edc873b756c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-01-25-000037
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
25.01.2023 00:00
Період моніторингу:
25.01.2023 12:00 - 16.02.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
25.01.2023 № 18
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
22 UA-2022-11-18-007517-a 18.01.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Постанови
№ 1178, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Медгарант», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 14 лютого 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Постанова № 1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, повноту та своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту охорони здоров`я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи протоколом від 18.11.2022 № 47, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Медгарант» (далі – ТОВ «Медгарант»), повідомлення про намір укласти договір від 06.12.2022, договір про закупівлю за державні кошти від 16.12.2022 № 152 (далі – Договір), звіт про виконання договору про закупівлю від 24.01.2023, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель від 03.02.2023.
Період усунення порушень:
17.02.2023 17:36 - 23.02.2023 00:00
Дата публікації висновку:
17.02.2023 17:36
Запити/Пояснення
Номер:
07628d3cd0cd41cf948755081c3c3087
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
02.02.2023 17:20
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.02.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі рентгенодіагностичних комплексів на 2 робочі місця з двома цифровими детекторами (37645 Система рентгенівська діагностична стаціонарна загального призначення, цифрова) - 6 компл., код ДК 021:2015:33110000-4: Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-11-18-007517-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надати інформацію та документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) та яка буде доступна для перегляду.
3. Надати інформацію з документальним підтвердженням щодо виконання ТОВ «Медгарант» вимог частини другої статті 41 Закону.
4. Надати інформацію шодо різниці між сумою договору, зазначеною у підпункті 3.1 пункту 3 розділу 3 Договору про закупівлю товарів за державні кошти від 16.12.2022 №152 та фактичною сумою оплати за договором, зазначеною у Звіті про виконання договору про закупівлю, оприлюдненого в електронній системі закупівель.
5. Надати інформацію та її документальне підтвердження (акти приймання продукції, видаткові накладні, бухгалтерські довідки тощо) в частині поставки товару та оплати за нього, відповідно до умов Договору про закупівлю товарів за державні кошти від 16.12.2022 №152.
6. Надати інформацію щодо дати оприлюднення в електронній системі закупівель Звіту про виконання договору про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
130d5b7de6c04d24bf7d25822aea209b
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
03.02.2023 15:53
Опис:
Щодо пункту 1 запиту.
Рішенням Київської міської ради від 12 грудня 2019 року № 450/8023 затверджено міську цільову програму «Здоров’я киян» на 2020–2023 роки, одним із заходів якої є «Закупівля обладнання для закладів охорони здоров'я».
В рамках виконання заходу Департаментом було отримано потребу від КНП «Консультативно-діагностичний центр» Голосіївського району м. Києва», КНП «Консультативно-діагностичний центр» Святошинського району м. Києва та КНП «Консультативно-діагностичний центр № 2» Дарницького району м. Києва в закупівлі рентгенодіагностичних комплексів на 2 робочі місця з двома цифровими детекторами, що застосовується в медицині для проведення рентгенографічних обстежень.
Відповідно до статті 9 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) одними з основних функцій Уповноваженого органу є: розроблення та затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі.
Мінекономіка, як Уповноважений орган, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, наказом від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» затвердив примірну методику визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (далі – Методика).
У зв’язку з обмеженою конкуренцією на ринку товару, що планувався до закупівлі, та неможливістю отримання достатньої кількості інформації щодо актуальних ринкових цін, відповідно до Методики, було застосовано метод розрахунку очікуваної вартості предмету закупівлі порівнянням ринкових цін.
Зокрема, для розрахунку очікуваної вартості використовувалась інформація про ціни на товар в електронній системі закупівель «Prozorro», з урахуванням приведення ціни до єдиних умов, враховуючи валюту.
А саме:
Рентгенодіагностичний комплекс на 2 робочі місця з двома цифровими детекторами:
1) закупівля згідно ID UA-2021-12-20-002013-b: вартість товару – 4 800 000,00 грн, курс долара США станом на 20.12.2021 – 27,2483 грн;
2) закупівля згідно ID UA-2021-12-16-003319-а: вартість товару – 4 750 000,00 грн, курс долара США станом на 16.12.2021 – 27,196 грн;
3) закупівля згідно ID UA-2021-12-21-003989-а: вартість товару – 4 800 000,00 грн, курс долара США станом на 21.12.2021 – 27,2846 грн;
4) (4 800 000,00*(36,5686/27,2483) + 4 750 000,00*(36,5686/27,196) +
+ 4 800 000,00*(36,5686/27,2846)) / 3 = (6 441 843,34 + 6 386 999,93 + 6 433 272,98) / 3 =
≈ 6 420 705,00 гривень.
Курс долара США станом на дату формування технічного завдання (заявки) – 15.08.2022 – 36,5686 грн; враховуючи коефіцієнт зміни, вартість складає 6 420 705,00 * 6 =
= 38 524 230,00 гривень.
Таким чином, зважаючи на потребу закладів охорони здоров’я, очікувана вартість предмета закупівлі була визначена на рівні 38 524 230,00 гривень.
Щодо пункту 2 запиту.
На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» Департамент охорони здоров’я на власному офіційному веб-сайті оприлюднює інформацію щодо проведення тендерів на закупівлю, яка містить обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувану вартість предмета закупівлі.
Вказану інформацію щодо закупівлі: 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (Рентгенодіагностичний комплекс на 2 робочі місця з двома цифровими детекторами (37645 Система рентгенівська діагностична стаціонарна загального призначення, цифрова) - 6 компл.), ідентифікатор UA-2022-11-18-007517-a, розміщено за посиланням: https://health.kyivcity.gov.ua/content/departament-ohorony-zdorovya.html.
Щодо пункту 3 запиту.
На підтвердження виконання товариством з обмеженою відповідальністю «Медгарант» (далі – ТОВ «Медгарант», Учасник) вимог частини другої статті 41 Закону надаємо відповідні документи та інформацію щодо права підписання договору про закупівлю та ліцензії (документа дозвільного характеру) на провадження певного виду господарської діяльності.
Щодо пунктів 4, 6 запиту.
Пунктом 10.1. розділу «10. Строк дії договору» договору про закупівлю товарів за державні кошти від 16.12.2022 № 152 (далі – Договір) з ТОВ «Медгарант» визначено, що Договір набирає чинності з моменту підписання і діє до 31.12.2022 року, але у будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов'язань та умов Договору.
Відповідно до пункту 5.1. розділу «5. Поставка товарів» Договору строк поставки товарів: 30 днів з дати отримання письмової заявки Замовника, але не пізніше 29.12.2022.
21.12.2022 Департаментом було направлено ТОВ «Медгарант» заявку на постачання обладнання за № 061-686/уо (далі – Заявка), на загальну суму 32 400 000,00 грн, оригінал якої отримано представником компанії 21.12.2022.
Товар на суму 16 200 000,00 грн станом на 29.12.2022 ТОВ «Медгарант» поставлено не було.
Згідно статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема звіт про виконання договору про закупівлю - протягом 20 робочих днів з дня виконання сторонами договору про закупівлю або закінчення строку дії договору про закупівлю, за умови його виконання сторонами, або його розірвання.
Разом з тим, у зв’язку з невиконанням Учасником своїх обов’язків за цим Договором, відповідно до законодавства та роз’яснень, опублікованих в журналі «Радник в сфері державних закупівель» (№ 1 (124) за січень 2022 року), замовник не має звітувати про виконання договору, зокрема, в разі, якщо за договором про закупівлю ведеться претензійна робота.
Розділом 12 «Забезпечення виконання зобов’язань за договором» Договору передбачено, що не пізніше дати укладення договору про закупівлю Учасник надає забезпечення виконання договору в розмірі п'яти відсотків вартості договору у формі гарантії, що оформлена відповідно до вимог ст. 560 - 569 Цивільного кодексу України та постанови Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року N 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах», для надання Учасником Замовнику гарантій виконання своїх обов’язків за договором про закупівлю.
Підпунктом 12.5. пункту 12 Договору визначено, що Замовник має право обернути забезпечення виконання Договору (як частину, так і повністю) на свою користь в разі повного або часткового невиконання Учасником своїх обов’язків за цим Договором.
Пунктом 6 «Забезпечення виконання договору про закупівлю» розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації на закупівлю: 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (Рентгенодіагностичний комплекс на 2 робочі місця з двома цифровими детекторами (37645 Система рентгенівська діагностична стаціонарна загального призначення, цифрова) - 6 компл.), ідентифікатор закупівлі UA-2022-11-18-007517-a, передбачено, що кошти, які надійшли як забезпечення виконання договору (у разі, якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету.
Керуючись вищевказаним, Департаментом було надіслано на адресу акціонерного товариства «РВС БАНК» вимогу про сплату суми банківської гарантії № 2398-22Г, виданої банком 09.12.2022 у розмірі 1 620 000,00 грн як забезпечення виконання Договору.
Після надходження відповідних коштів на рахунок Департаменту, зважаючи на норми Закону, 24.01.2023 Департамент оприлюднив в електронній системі публічних закупівель «ProZorro» звіт про виконання договору про закупівлю на суму його фактичного виконання Учасником, тобто 16 200 000,00 грн.
Щодо пункту 5 запиту.
З метою підтвердження виконання умов договору про закупівлю товарів за державні кошти від 16.12.2022 № 152, в частині поставки товару та оплати за нього, надаємо копії видаткових накладних, акту приймання-передачі та платіжного доручення.