-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
ДК 021:2015 - 64210000-1 - Послуги телефонного зв’язку та передачі даних з поділом на 2 лоти: лот 1 – Основний корпоративний зв'язок – ДК 021:2015 - 64212000 - 5 - Послуги мобільного телефонного зв’язку; лот 2 – Резервний корпоративний зв'язок – ДК 021:2015 - 64212000 - 5 - Послуги мобільного телефонного зв’язку
Завершена
774 200.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 651.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 651.00 UAH
Номер:
7f0c53ed716f4872b577042450b4c24f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-02-21-000023
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.02.2023 00:00
Період моніторингу:
22.02.2023 10:58 - 16.03.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
21.02.2023 № 13-з
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291)
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 21.02.2023 №13-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2022-11-18-005931-a від 18.11.2022. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог пункту 11 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках передбачених Законом.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо не допущення у подальшому виявлених порушень (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 10 березня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, зі змінами, (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2022 рік Комунального підприємства «Волинський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Волинської обласної ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним Рішенням уповноваженої особи від 18.11.2022 №102 (далі – тендерна документація), Лот 1: тендерну пропозицію Приватного акціонерного товариства «Київстар», повідомлення про намір укласти договір від 29.12.2022, договір про закупівлю від 06.12.2022 №365; Лот 2: тендерну пропозицію Приватного акціонерного товариства «ВФ Україна», повідомлення про намір укласти договір від 30.12.2022, договір про закупівлю від 06.12.2022 №295423827681; відповіді Замовника на запити Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 27.02.2023 та від 09.03.2023 року.
За результатами аналізу відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що Замовником у пункті 4 «Строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» зазначено «Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій» а не «строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій», чим не дотримано пункт 11 частини другої статті 22 Закону.
Період усунення порушень:
10.03.2023 10:33 - 25.03.2023 00:00
Дата публікації висновку:
10.03.2023 10:33
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Заперечення до Висновку про результати моніторингу публічної закупівлі UA-2022-11-18-005931-a
Дата публікації звіту:
15.03.2023 14:37
Запити/Пояснення
Номер:
7644d4650b39450eb10113b14a5fe563
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
22.02.2023 11:24
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.02.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі ДК 021:2015 - 64210000-1 - Послуги телефонного зв’язку та передачі даних з поділом на 2 лоти: лот 1 – Основний корпоративний зв'язок – ДК 021:2015 - 64212000 - 5 - Послуги мобільного телефонного зв’язку; лот 2 – Резервний корпоративний зв'язок – ДК 021:2015 - 64212000 - 5 - Послуги мобільного телефонного зв’язку (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-11-18-005931-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
70de5362fa5b4855bede288e7ebd9f3f
Назва:
ДК 021:2015 - 64210000-1 - Послуги телефонного зв’язку та передачі даних з поділом на 2 лоти: лот 1 – Основний корпоративний зв'язок – ДК 021:2015 - 64212000 - 5 - Послуги мобільного телефонного зв’язку; лот 2 – Резервний корпоративний зв'язок – ДК 021:2015 - 64212000 - 5 - Послуги мобільного телефонного зв’язку
Дата опублікування:
27.02.2023 18:16
Опис:
Пояснення у вкладеному файлі
Номер:
2e8864ba17e141a6afdfd459c4edfe72
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
08.03.2023 10:19
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.03.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі ДК 021:2015 - 64210000-1 - Послуги телефонного зв’язку та передачі даних з поділом на 2 лоти: лот 1 – Основний корпоративний зв'язок – ДК 021:2015 - 64212000 - 5 - Послуги мобільного телефонного зв’язку; лот 2 – Резервний корпоративний зв'язок – ДК 021:2015 - 64212000 - 5 - Послуги мобільного телефонного зв’язку (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-11-18-005931-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Прошу надати пояснення до Лоту 1, щодо невідповідності проєкту договору, фактично укладеного договору, інформації про дати надання послуг оприлюдненої в електронній системі закупівель, (в частині термінів надання послуг) де зазначено терміни дання послуг з 01.01.2023 по 31.12.2023, а в Протоколі уповноваженої особи №119 від 06.12.2022 термін надання послуг з 06.12.2022 по 31.12.2023 року.
Крім того прошу надати додаткову угоду до Договору №365 від 06.12.2022 щодо змін істотних умов.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
6a4648e2f69346fe82374a25a0d0b07d
Назва:
ДК 021:2015 – 64210000-1 – Послуги телефонного зв’язку та передачі даних з поділом на два лоти: Лот 1 – Основний корпоративний зв'язок – ДК 021:2015 - 64212000 - 5 - Послуги мобільного телефонного зв’язку Лот 2 – Резервний корпоративний зв'язок – ДК 021:2015 - 64212000 - 5 - Послуги мобільного телефонного зв’язку
Дата опублікування:
09.03.2023 14:11
Опис:
У зв’язку із проведенням моніторингу процедури публічної закупівлі державного фінансового контролю: ДК 021:2015 - 64210000-1 - Послуги телефонного зв’язку та передачі даних з поділом на 2 лоти: лот 1 – Основний корпоративний зв'язок – ДК 021:2015 - 64212000 - 5 - Послуги мобільного телефонного зв’язку; лот 2 – Резервний корпоративний зв'язок – ДК 021:2015 - 64212000 - 5 - Послуги мобільного телефонного зв’язку (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-11-18-005931-a), щодо невідповідності проєкту договору, фактично укладеного договору, інформації про дати надання послуг оприлюдненої в електронній системі закупівель, (в частині термінів надання послуг), надаємо наступні пояснення.
В укладеному Договорі про закупівлю послуг мобільного зв’язку від 06.12.2022 № 365 (далі – Договір), за результатом проведення відкритих торгів з особливостями, у пункті 5.1. зазначено термін надання послуг: з 01.01.2023 року по 31.12.2023 року включно. Вказані терміни у Договорі є вірними, адже були передбачені і умовами тендерної документації закупівлі, і в проєкті договору про закупівлю ще на етапі проведення відкритих торгів з особливостями. Жодних додаткових угод до Договору (в тому числі й щодо зміни істотних умов Договору, в частині термінів надання послуг) станом на 09.03.2023 — не укладалося.
Вказана органом державного фінансового контролю помилка (описка), щодо розбіжності термінів надання послуг згідно з Договором, та інформацією, яка міститься на порталі (в тому числі в протоколах Уповноваженої особи), була зроблена в електронній системі закупівель під час внесення інформації про Договір. Електронною системою автоматично підтягнуто інформацію про дату початку надання послуг тотожну, з датою укладення Договору (06.12.2022), а не 01.01.2023, яка зазначена в умовах Договору, узгоджена сторонами та передбачена умовами тендерної документації.
Під час виправлення Уповноваженою особою замовника вищевказаної помилки на електронному порталі (щодо терміну початку надання послуг) повторно, підкріплено протокол від 06.12.2022 № 119 (з технічною помилкою-опискою) замість протоколу від 06.12.2022 № 119/1. На порталі Уповноваженого органу, після внесення виправлень, вказано вірний період дії надання послуг – з 01.01.2023 по 31.12.2023.
Враховуючи вищенаведене, надати додаткову угоду до Договору не є можливим, з причини її відсутності, оскільки внесення змін до Договору не було. Щодо інших недоліків вказуємо на те, що вони є виключно технічними помилками уповноваженої особи з публічних закупівель замовника під час роботи з електронним майданчиком.