• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Придбання програмно-апаратного комплексу

Завершена

19 859 417.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 99 297.08 UAH
Номер: 407216d5d9274b178ddbaf86aeb88ccd
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-12-02-000008
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02.12.2022 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 02.12.2022 16:18 - 24.12.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 02.12.2022 № 286 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 22 UA-2022-11-17-012802-a 17.11.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, dasabulanmonitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання внесення змін до договору та їх оприлюднення установлено порушення пункту 19 Постанови № 1178 та пункту 11 частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Постанови № 1178, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Українські Інфосистеми», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом оприлюднення додатку 1 до Договору зі змінами, внесеними додатковою угодою від 20.12.2022 № 1 до Договору, притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 22 грудня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова № 1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «Інформатика» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 17.11.2022 протокол № 69/22, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Українські Інфосистеми» (далі – ТОВ «Українські Інфосистеми»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 29.11.2022 № 81/22, повідомлення про намір укласти договір від 29.11.2022, договір поставки від 06.12.2022 № 6122022 (далі – Договір), додаткова угода від 20.12.2022 № 1 до Договору, пояснення та документи Замовника на запит Держаудитслужби, отримані через електронну систему закупівель 15.12.2022. В ході моніторингу установлено, що відповідно до пункту 4 розділу «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених Законом. Так, за результатами проведеної процедури закупівлі Замовник уклав Договір з переможцем процедури закупівлі ТОВ «Українські Інфосистеми». Вимогами пункту 2.4 Договору зазначено, що гарантійний строк на поставлений товар визначений у Технічних вимогах (Додаток 1 до цього Договору) та становить 12 (дванадцять) місяців від дати підписання сторонами акту приймання-передачі товару (Додаток 3 до цього Договору). Вимогами пункту 12.1 Договору передбачено, що зміни та доповнення, додаткові угоди та додатки до цього Договору є його невід’ємною частиною і мають юридичну силу у разі, якщо вони викладені у письмовій формі, підписані сторонами і скріплені печатками. Зміни у цей Договір можуть бути внесені тільки за домовленістю сторін, яка оформляється додатковою угодою до цього Договору. З метою покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, Замовник Додатковою угодою від 20.12.2022 № 1 вніс зміни у пункт 2.4 Договору виклавши його в новій редакції, а саме «Гарантійний строк на поставлений товар визначений у Технічних вимогах (Додаток 1 до цього Договору)». При цьому Замовник не оприлюднив в електронній системі закупівель Додаток 1 до Додаткової угоди від 20.12.2022 № 1, чим не підтвердив правомірність застосування пункту 19 Постанови № 1178 та порушив порядок оприлюднення інформації, визначений пунктом 11 частини першої статті 10 Закону.
Період усунення порушень: 27.12.2022 15:36 - 11.01.2023 00:00
Дата публікації висновку: 27.12.2022 15:36

Оскарження висновку в суді

Опис: Позов про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу процедури закупівлі
Дата публікації: 09.01.2023 15:15
Дата відкриття провадження: 06.03.2023 00:00
Номер відкриття провадження: 320/4788/23

Запити/Пояснення