-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Прання медичної білизни (98310000-9) (ДК 021:2015: 98310000-9 Послуги з прання і сухого чищення)
Мова тендерної пропозиції українська
Завершена
2 201 600.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 008.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 11 008.00 UAH
Номер:
9512b7199b654cd1993640156d77e71e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-02-21-000014
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.02.2023 00:00
Період моніторингу:
22.02.2023 10:47 - 16.03.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
21.02.2023 № 13-з
Луцьк
Про початок моніторингу
процедури закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 21.02.2023 № 13-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2022-11-17-012346-a від 17.11.2022. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям; розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 03 березня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунальне некомерційне підприємство Ковельське міськрайонне територіальне медичне об'єднання Ковельської міської ради Волинської області (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 17.11.2022 №19 (далі – тендерна документація), тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «СУЧАСНІ МЕДИЧНІ СИСТЕМИ», повідомлення про намір укласти договір від 01.12.2022, договір про закупівлю від 07.12.2022 №47-Т (далі – Договір), відповідь Замовника від 27.02.2023 на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 22.02.2023.
Період усунення порушень:
03.03.2023 15:13 - 09.03.2023 00:00
Дата публікації висновку:
03.03.2023 15:13
Запити/Пояснення
Номер:
0fbaa0b45fe74361bcde24aee56a53ae
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
22.02.2023 13:48
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.02.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі Прання медичної білизни (98310000-9) (ДК 021:2015: 98310000-9 Послуги з прання і сухого чищення) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-11-17-012346-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
1dd214568df143c398810ae35438ecde
Назва:
Пояснення щодо запиту
Дата опублікування:
27.02.2023 19:26
Опис:
Відкриті торги за предметом закупівлі «Прання медичної білизни (98310000-9) (ДК 021:2015: 98310000-9 Послуги з прання і сухого чищення)» проводились з врахуванням фактичної потреби у закупівлі послуг та фінансового плану на 2023 рік.
Розрахунок здійснений на підставі даних бухгалтерського обліку щодо фактичної кількості випраної білизни за 2021 рік , очікуваної кількості за 2022 рік та відповідно до потреби послуг з прання медичної білизни на 2023 рік.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі «Прання медичної білизни (98310000-9) (ДК 021:2015: 98310000-9 Послуги з прання і сухого чищення)» визначені відповідно до вимог нормативних-правових актів щодо даного виду послуг, зокрема, Наказу Міністерства охорони здоров’я України від 30.04.2014 року №293 «Про затвердження Інструкції зі збору, сортування, транспортування, зберігання, дезінфекції та прання білизни у закладах охорони здоров’я», а також з врахуванням наказу МОЗУ від 04.04.2012, № 236 «Про організацію контролю та профілактики післяопераційних гнійно-запальних інфекцій, спричинених мікроорганізмами, резистентними до дії антимікробних препаратів», постанови КМУ від 16.05.1994 № 313 «Про затвердження правил побутового обслуговування населення», галузевих стандартів ГСТУ 201-04-96 «Вироби білизняні, оброблені в пральнях», Інструкції щодо надання послуг з прання білизни», затвердженої наказом Українського союзу об'єднань, підприємств і організацій побутового обслуговування населення 27 серпня 2000 N 20.
Щодо визначення очікуваної вартості, то Замовник визначає очікувану вартість предмета закупівлі з обов’язковим дотриманням принципів публічних закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням та з врахуванням примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 року № 275.
Визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі може здійснюватися різними методами, серед яких – розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг методом порівняння ринкових цін, що передбачено вищезгаданою методикою.
З метою визначення очікуваної вартості предмету закупівлі при закупівлі послуг з прання медичної білизни було попередньо здійснено моніторинг закупівель в електронній системі закупівель ПРОЗОРРО (UA-2022-11-07-010119-a; UA-2022-10-25-003502-a; UA-2022-10-18-010625-а ; UA-2022-10-07-009005-а; UA-2022-10-04-010888-a)
Обгрунтування щодо технічних і якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості розміщено на власному веб-сайті (https://kovelmtmo.org.ua/informaciya-po-zakupіvlyah).