-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт благоустрою території КП "Надвірнянський некомерційний центр первинної медичної допомоги" Надвірнянської міської ради по вул. Федьковича, 4 в м. Надвірна Івано-Франківської області (Код ЄЗС ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
Виконання робіт протягом 2022-2023 років
Завершена
3 569 150.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 17 845.75 UAH
мін. крок: 0.5% або 17 845.75 UAH
Номер:
690aa653a76849cc862bb7e44a491db1
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-12-05-000063
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
05.12.2022 00:00
Період моніторингу:
05.12.2022 14:53 - 27.12.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
05.12.2022 №81-З
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 05.12.2022 №81-З
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженої особи 2 UA-2022-11-17-011981-a 17.11.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ІНТЕР-БУД-ІНВЕСТ" – порушень, із врахуванням відповіді Замовника, не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 14 грудня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (із змінами) (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі Постанова №1178), розгляду тендерних пропозицій.
Період усунення порушень:
14.12.2022 13:50 - 20.12.2022 00:00
Дата публікації висновку:
14.12.2022 13:50
Запити/Пояснення
Номер:
b6ec2f46c1164ff3962865f773307f85
Назва:
Запит замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
12.12.2022 12:33
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.12.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету "Капітальний ремонт благоустрою території КП "Надвірнянський некомерційний центр первинної медичної допомоги" Надвірнянської міської ради по вул. Федьковича, 4 в м. Надвірна Івано-Франківської області (Код ЄЗС ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)" (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2022-11-17-011981-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
Замовником, відповідно до частини 2 Додатку 1 тендерної документації (далі - ТД), для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід вимагається від учасників надати Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою Таблиці 1. До довідки додати:
- документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником / співвиконавцем (наприклад: штатний розпис / трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / інший документ);
- протоколи перевірки знань з вказанням робіт підвищеної небезпеки, посвідчення про перевірку знань з охорони праці на усіх працівників та наказ на відповідальних осіб з охорони праці.
- учасник повинен надати доказ того, що він/його діяльність відповідає вимогам сучасної охорони здоров’я та безпеки праці надавши копії відповідних документів :
Сертифікат ISO 45001 -Система управління охороною здоров’я та безпекою .
У разі відсутності сертифікатів ISO або доказів відповідності стандартам ISO, надати на кожного працівника медичні довідки про проходження попереднього (періодичного) медичного огляду працівників з висновком комісії медичного закладу щодо придатності до роботи.
1. Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНТЕР-БУД-ІНВЕСТ" (далі - ПП"ІНТЕР-БУД-ІНВЕСТ") те, що учасником надано наказ про прийняття на роботу Рудницького Павла Ігоровича на посаду інженера-проектанта з 11.03.2021 року та довіреність від 21.11.2022 №10 на вказаного працівника, яким підписано Акт обстеження території КП "НАДВІРНЯНСЬКИЙ НЕКОМЕРЦІЙНИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ" НАДВІРНЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ по вул.Федьковича, 4, тоді як вказаний працівник відсутній у наданій учасником довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 25.11.2022 "1832/11-22? Аналогічно у вказаній довідці не зазначено наявність таких працівників, як Скиба Ігор Йосипович (головний інженер) та Петрівський Олег Богданович (керівник будівельних робіт), однак надано у тендерній пропозиції іх посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці №45/ОП/1 та №46 відповідно.
Замовником, Додатку 3 ТД, для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, зазначено, що у період звернень за уточненнями учасник повинен відвідати та оглянути об’єкт, на якому будуть здійснюватись роботи для отримання інформації, яка може бути йому необхідна для підготовки пропозиції та укладання договору. Витрати на відвідування об’єкту Учасник несе за власні кошти. При цьому, Замовник не несе відповідальності за будь-які майнові та немайнові ризики, пов’язані з ознайомлювальною поїздкою, про що Учасником надається гарантійний лист довільної форми..
2. Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ПП"ІНТЕР-БУД-ІНВЕСТ" те, що учасником не надано вказаного гарантійного листа у довільній формі?
Замовником, Додатку 3 ТД, для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам зазначено, що учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати:
- розрахунок договірної ціни та кошторис відповідно до ДСТУ Б Д. 1. 1-1: 2013.
- зведений кошторисний розрахунок;
- пояснювальну записку;
- локальний кошторис (мають бути складені відповідно до технічної специфікації з урахуванням технологічного процесу);
- підсумкову відомість ресурсів;
- розрахунок загальновиробничих витрат;
- проект календарного графіку виконання робіт (відповідно до «Рекомендацій зі складання додатків до договору підряду в капітальному будівництві», затверджених наказом Мінрегіонбуду України від 13.01.2009р. №2). (під час укладання договору календарний графік може бути відкориговано щодо проміжних робіт. Кінцевий строк виконання робіт до 31.12.2023 р. та може змінюватися виключно у випадках, передбачених законом).
3. Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНТЕР-БУД-ІНВЕСТ" те, що учасником у складі тендерної пропозиції надано вказані документи, однак відповідно до ДСТУ Б Д. 1. 1-1: 2013 та договірної ціни, не надано наступні розрахунки, а саме: вартості експлуатації будівельних машин (вартість машино-години орендованої будівельної техніки, яка буде застосовуватися для виконання замовлення, оскільки відповідно до довідки учасника про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 25.11.2022 №1802/11-22 наявна оредована техніка), заробітної плати, кошторисного прибутку?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити документальне підтвердження.
Номер:
51ff08134537499fba47fdd8d82fc5b8
Назва:
Відповідь на запит про надання пояснення
Дата опублікування:
14.12.2022 12:37
Опис:
На запит про надання пояснення Управлінню Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області надаємо наступне пояснення:
1. Замовником при розгляді тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНТЕР-БУД-ІНВЕСТ" враховано, що учасником надано наказ про прийняття на роботу Рудницького Павла Ігоровича на посаду інженера-проектанта з 11.03.2021 року та довіреність від 21.11.2022 №10 на вказаного працівника, оскільки відповідно до частини 2 Додатку 1 тендерної документації (далі - ТД), до довідки вимагається надати документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником / співвиконавцем (наприклад: штатний розпис / трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / інший документ);
- протоколи перевірки знань з вказанням робіт підвищеної небезпеки, посвідчення про перевірку знань з охорони праці на усіх працівників та наказ на відповідальних осіб з охорони праці.
- учасник повинен надати доказ того, що він/його діяльність відповідає вимогам сучасної охорони здоров’я та безпеки праці надавши копії відповідних документів :
Сертифікат ISO 45001 -Система управління охороною здоров’я та безпекою .
У разі відсутності сертифікатів ISO або доказів відповідності стандартам ISO, надати на кожного працівника медичні довідки про проходження попереднього (періодичного) медичного огляду працівників з висновком комісії медичного закладу щодо придатності до роботи.
Таким чином Рудницький Павло Ігорович виконав тільки послуги з обстеження території, про що свідчить Акт обстеження від 21.11.2022 р. та довіреність від 21.11.2022 №10. Згідно довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 25.11.2022 р. №1832/11-22 даний працівник участі у виконанні робіт брати не буде.
Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд, у тому числі якщо такі документи надані іноземною мовою без перекладу. Посвідчення про перевірку знань охорони праці №45/ОП/1 та №46, які Учасник надав на Скибу Ігора Йосиповича (головний інженер) та Петрівського Олега Богдановича (керівник будівельних робіт) відповідно, до розгляду не приймались оскільки дані про них відсутні у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 25.11.2022 р. №1832/11-22.
2. Відповідно до умов Тендерної документації, а саме абз. 5 пункту 6 Розділу І. Загальні положення:
До ціни тендерної документації не включаються витрати, які учасник поніс при підготовці пропозиції та проведенні процедури закупівлі.
Учасником процедури закупівлі ПП"ІНТЕР-БУД-ІНВЕСТ" за результатами відвідування об’єкту складено Акт обстеження об’єкту, який підписаний Уповноваженими особами Сторін та погодженого додатку №3 на кожній сторінці, які подані у складі пропозиції. Відповідно вищевказане свідчило про згоду учасника нести за власні кошти витрати на відвідування об’єкту. Таким чином, Замовником враховано зазначене при розгляді тендерної пропозиції учасника ПП"ІНТЕР-БУД-ІНВЕСТ".
3. Замовником, у Додатку 3 ТД чітко зазначено необхідні документи, які учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати, а саме: розрахунок договірної ціни та кошторис відповідно до ДСТУ Б Д. 1. 1-1: 2013; зведений кошторисний розрахунок; пояснювальну записку; локальний кошторис (мають бути складені відповідно до технічної специфікації з урахуванням технологічного процесу); підсумкову відомість ресурсів; розрахунок загальновиробничих витрат та проект календарного графіку виконання робіт (відповідно до «Рекомендацій зі складання додатків до договору підряду в капітальному будівництві», затверджених наказом Мінрегіонбуду України від 13.01.2009р. №2). (під час укладання договору календарний графік може бути відкориговано щодо проміжних робіт. Кінцевий строк виконання робіт до 31.12.2023 р. та може змінюватися виключно у випадках, передбачених законом).
Таким чином, Замовником не вимагалось надання інших документів необхідних для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним вимогам Замовника. Дані документи Учасник повинен надати вже при підписанні договору.