• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ЄЗС ДК 021:2015 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт КНП "Снятинської багатопрофільної лікарні" СМР, в м. Снятин Івано-Франківської області (коригування кошторисної документації))

Завершена

13 700 420.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 70 000.00 UAH
Номер: 4aea8437a9e1428c9368d40ec3ff47d1
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-11-30-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30.11.2022 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913619
Період моніторингу: 30.11.2022 11:08 - 22.12.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 30.11.2022 №80-з Івано-Франківськ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Богдан ГРИЦАК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 30.11.2022 №80-з Перелік процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3 UA-2022-11-17-008703-a 17.11.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Адреса: Ukraine, Івано-Франківськ
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 34) 255-64-75, baranvov@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону та статті 28 Постанови №1178. За результатами аналізу питань дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Водоканал Покуття» – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення у подальшому встановлених порушень вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону та статті 28 Постанови №1178 при складанні тендерної документації та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі: 01 грудня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (із змінами) (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі Постанова №1178), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2022 рік Снятинської міської ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника (далі – ТД), тендерну пропозицію ТОВ «Водоканал Покуття», рішення уповноваженої особи від 29.11.2022 №40, вимога про усунення невідповідностей . За результатами моніторингу встановлено, що на порушення вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону та статті 28 Постанови №1178 ТД Замовника не містить прикладів формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Слід зазначити, що прикладами формальних помилок, зокрема є: - «Інформація в довільній формі» замість «Інформація», «Лист-пояснення» замість «Лист», «довідка» замість «гарантійний лист», «інформація» замість «довідка»; - «м.київ» замість «м.Київ»; - «поряд -ок» замість «поря – док»; - «ненадається» замість «не надається»»; - «______________№_____________» замість «14.08.2020 №320/13/14-01»; - учасник розмістив (завантажив) документ у форматі «JPG» замість документа у форматі «pdf» (PortableDocumentFormat)», тощо.
Період усунення порушень: 01.12.2022 14:42 - 16.12.2022 00:00
Дата публікації висновку: 01.12.2022 14:42

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Уповноваженою особою буде вжити заходів щодо недопущення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в подальшому відповідно до Висновку Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області №UA-М-2022-11-30-000004 по процедурі закупівлі «Капітальний ремонт КНП «Снятинської багатопрофільної лікарні СМР», в м. Снятин, Івано-Франківської області (коригування кошторисної документації)), (за ДК 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація), №UA-2022-11-17-008703-а, шляхом включення в тендерні документації подальших процедур закупівель прикладів формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Уповноважена особа повторно ознайомилась з Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020р. №710 та пунктом 19 частини другої статті 22 закону та статті 28 Особливостей.
Дата публікації звіту: 02.12.2022 12:21