• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги по доставці текстових повідомлень (SMS) в рамках Програми медичних гарантій

Закупівля Послуги по доставці текстових повідомлень (SMS) в рамках Програми медичних гарантій проводиться на 2023 рік

Торги відмінено

128 800 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 644 000.00 UAH
Номер: ff0cf12efea74ca69bd14434a8bae80c
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-12-09-000055
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08.12.2022 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 09.12.2022 12:32 - 31.12.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 08.12.2022 № 290 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 7 UA-2022-11-16-012801-a 16.11.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 485-17-99, metulisnska.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції ПРАТ «ВФ Україна» установлено порушення абзацу четвертого підпункту 1 пункту 41 Постанови. За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Постанови, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам пункту 40 Постанови, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом відміни торгів відповідно до підпункту 2 пункту 47 Постанови та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 28 грудня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Постанова), розгляду тендерної пропозиції, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам пункту 40 Постанови, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Національної служби здоров’я України (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену уповноваженою особою від 16.11.2022, тендерну пропозицію ПРАТ «ВФ Україна», протоколи від 29.11.2022 № 109-ОК та від 14.12.2022 № 138-ОК, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель до 29 листопада 2022 18:27, повідомлення про намір укласти договір від 29.11.2022, пояснення (інформація та документи) Замовника, надані 20.12.2022 через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби. За результатами моніторингу установлено, що Замовник у додатку № 1 до тендерної документації установив, що на підтвердження відповідності кваліфікаційного критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» учаснику необхідно надати аналогічний договір згідно з яким надавались послуги по доставці (унікальних, транзакційних) текстових повідомлень, що використовуються в бізнес-процесах контрагента (не маркетингова розсилка), в об’ємах (кількість повідомлень) не менших ніж 50 000 000 одиниць та документи, що підтверджують виконання даного договору (акт(и) наданих послуг). На виконання зазначених вимог учасник ПРАТ «ВФ Україна» у складі своєї пропозиції надав документи (договір від 26.11.2019 № 295413407863, угоду від 26.11.2019 № 100591044 та додаткові угоди до неї (від 21.04.2020 та 01.01.2021), акти виконаних робіт за 2021 рік та лист-відгук ТОВ «Іксора Трейд» від 21.11.2022)), які не підтверджують надання послуг по доставці текстових повідомлень, що використовуються в бізнес-процесах контрагента (не маркетингова розсилка) в об’ємах (кількість повідомлень) не менших ніж 50 000 000 одиниць, зокрема в у цих документах міститься інформація: про вартість послуг відповідно до тарифів, однак розрахунок для оплати послуг, передбаченого пунктами 6.2 та 6.3 договору від 26.11.2019 № 295413407863, у складі тендерної пропозиції не надано, тобто об’єм (кількість повідомлень), що використовуються в бізнес-процесах контрагента (не маркетингова розсилка) не менших ніж 50 000 000 одиниць учасником не підтверджено, а отже порушено вимоги, вставлені у додатку № 1 до тендерної документації та пункту 45 Постанови № 1178. Водночас Замовник під час розгляду тендерної пропозиції учасника ПРАТ «ВФ Україна» виявив таку невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у його тендерній пропозиції (подання яких передбачалося тендерною документацією) та розмістив повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель до 29 листопада 2022 18:27 (далі – Вимога). На виконання Вимоги учасник ПРАТ «ВФ Україна» надав відгук від 28.11.2022 ТОВ «Іксора Трейд», який не підтверджує фактичний об’єм (кількість повідомлень) не менших ніж 50 000 000 одиниць, що використовуються в бізнес-процесах контрагента (не маркетингова розсилка). Отже, на порушення вимог абзацу четвертого підпункту 1 пункту 41 Постанови Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ПРАТ «ВФ Україна», як таку, що не виправив виявлені замовником після розкриття тендерної пропозиції невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції.
Період усунення порушень: 29.12.2022 17:37 - 13.01.2023 00:00
Дата публікації висновку: 29.12.2022 17:37

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Закупівлю відмінено відповідно до підпункту 2 пункту 47 "Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування", прийнятих Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178
Дата публікації звіту: 03.01.2023 20:11

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Так
Опис: виконано зобов'язання Держаудитслужби
Дата публікації: 05.01.2023 11:23

Запити/Пояснення