-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги по доставці текстових повідомлень (SMS) в рамках Програми медичних гарантій
Закупівля Послуги по доставці текстових повідомлень (SMS) в рамках Програми медичних гарантій проводиться на 2023 рік
Торги відмінено
128 800 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 644 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 644 000.00 UAH
Номер:
ff0cf12efea74ca69bd14434a8bae80c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-12-09-000055
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.12.2022 00:00
Період моніторингу:
09.12.2022 12:32 - 31.12.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
08.12.2022 № 290
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
7 UA-2022-11-16-012801-a 16.11.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції ПРАТ «ВФ Україна» установлено порушення абзацу четвертого підпункту 1 пункту 41 Постанови.
За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Постанови, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам пункту 40 Постанови, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом відміни торгів відповідно до підпункту 2 пункту 47 Постанови та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 28 грудня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Постанова), розгляду тендерної пропозиції, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам пункту 40 Постанови, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Національної служби здоров’я України (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену уповноваженою особою від 16.11.2022, тендерну пропозицію ПРАТ «ВФ Україна», протоколи від 29.11.2022 № 109-ОК та від 14.12.2022 № 138-ОК, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель до 29 листопада 2022 18:27, повідомлення про намір укласти договір від 29.11.2022, пояснення (інформація та документи) Замовника, надані 20.12.2022 через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби.
За результатами моніторингу установлено, що Замовник у додатку № 1 до тендерної документації установив, що на підтвердження відповідності кваліфікаційного критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» учаснику необхідно надати аналогічний договір згідно з яким надавались послуги по доставці (унікальних, транзакційних) текстових повідомлень, що використовуються в бізнес-процесах контрагента (не маркетингова розсилка), в об’ємах (кількість повідомлень) не менших ніж 50 000 000 одиниць та документи, що підтверджують виконання даного договору (акт(и) наданих послуг).
На виконання зазначених вимог учасник ПРАТ «ВФ Україна» у складі своєї пропозиції надав документи (договір від 26.11.2019 № 295413407863, угоду від 26.11.2019 № 100591044 та додаткові угоди до неї (від 21.04.2020 та 01.01.2021), акти виконаних робіт за 2021 рік та лист-відгук ТОВ «Іксора Трейд» від 21.11.2022)), які не підтверджують надання послуг по доставці текстових повідомлень, що використовуються в бізнес-процесах контрагента (не маркетингова розсилка) в об’ємах (кількість повідомлень) не менших ніж 50 000 000 одиниць, зокрема в у цих документах міститься інформація: про вартість послуг відповідно до тарифів, однак розрахунок для оплати послуг, передбаченого пунктами 6.2 та 6.3 договору від 26.11.2019 № 295413407863, у складі тендерної пропозиції не надано, тобто об’єм (кількість повідомлень), що використовуються в бізнес-процесах контрагента (не маркетингова розсилка) не менших ніж 50 000 000 одиниць учасником не підтверджено, а отже порушено вимоги, вставлені у додатку № 1 до тендерної документації та пункту 45 Постанови № 1178.
Водночас Замовник під час розгляду тендерної пропозиції учасника ПРАТ «ВФ Україна» виявив таку невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у його тендерній пропозиції (подання яких передбачалося тендерною документацією) та розмістив повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель до 29 листопада 2022 18:27 (далі – Вимога). На виконання Вимоги учасник ПРАТ «ВФ Україна» надав відгук від 28.11.2022 ТОВ «Іксора Трейд», який не підтверджує фактичний об’єм (кількість повідомлень) не менших ніж 50 000 000 одиниць, що використовуються в бізнес-процесах контрагента (не маркетингова розсилка).
Отже, на порушення вимог абзацу четвертого підпункту 1 пункту 41 Постанови Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ПРАТ «ВФ Україна», як таку, що не виправив виявлені замовником після розкриття тендерної пропозиції невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції.
Період усунення порушень:
29.12.2022 17:37 - 13.01.2023 00:00
Дата публікації висновку:
29.12.2022 17:37
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Закупівлю відмінено відповідно до підпункту 2 пункту 47 "Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування", прийнятих Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178
Дата публікації звіту:
03.01.2023 20:11
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
Опис:
виконано зобов'язання Держаудитслужби
Дата публікації:
05.01.2023 11:23
Запити/Пояснення
Номер:
e6e30230e4e1420e8392557ebbf54e59
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
20.12.2022 14:36
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.12.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуги по доставці текстових повідомлень (SMS) в рамках Програми медичних гарантій (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-11-16-012801-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами);
3. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі ПРАТ «ВФ Україна» вимог пункту 6 розділу IV тендерної документації, в частині надання забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді банківської гарантії;
4. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо обґрунтованої необхідності продовження строку для укладання договору.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
c6a2010c282147cfbb52107a83303a93
Назва:
Відповідь на запит Державної аудиторської служби України від 20.12.2022
Дата опублікування:
20.12.2022 17:50
Опис:
На запит Державної аудиторської служби України від 20.12.2022 надаємо наступні пояснення та документи.
1. Стосовно «Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.».
Обсяг послуг формувався відповідно до запланованої розрахункової кількості текстових повідомлень (SMS).
Розрахована очікувана вартість закупівлі була сформована на основі пропозицій, які були надані операторами мобільного зв’язку до НСЗУ (додаються до цього пояснення), у розрахунку на 280 000 000 одиниць по 0,46 грн. за одне текстове повідомлення, що становить 128 800 000 грн. (сто двадцять вісім мільйонів вісімсот тисяч гривень нуль копійок), з урахуванням ПДВ.
Кошти заплановані за КПКВК 2308060 на 2023 рік за статтею 2240 «Оплата послуг (крім комунальних)».
Більш детальний інформація додається до цього пояснення.
2. Стосовно «Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)».
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)» розміщено на сайті НСЗУ за посиланням: https://nszu.gov.ua/storage/files/obgruntuvannya-do-zakupivli-ua-2022-11-16-012801-a.pdf?1671541966.
3. Щодо «Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі ПРАТ «ВФ Україна» вимог пункту 6 розділу IV тендерної документації, в частині надання забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді банківської гарантії.».
Сканована копія забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді банківської гарантії додається до цього пояснення.
4. Стосовно «Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо обґрунтованої необхідності продовження строку для укладання договору.».
Строк для укладання договору було продовжено у зв’язку з початком моніторингу по даній закупівлі. Більш детальна інформація зазначена в протоколі уповноваженої особи, який додається до цього пояснення.
Номер:
84ef2f1a13f34de7891d8f6ad98c5b72
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
20.12.2022 14:36
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.12.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуги по доставці текстових повідомлень (SMS) в рамках Програми медичних гарантій (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-11-16-012801-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами);
3. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі ПРАТ «ВФ Україна» вимог пункту 6 розділу IV тендерної документації, в частині надання забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді банківської гарантії;
4. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо обґрунтованої необхідності продовження строку для укладання договору.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
defb38239e624a16aa899afd85e703e8
Назва:
Відповідь на запит Державної аудиторської служби України від 20.12.2022
Дата опублікування:
20.12.2022 17:51
Опис:
На запит Державної аудиторської служби України від 20.12.2022 надаємо наступні пояснення та документи.
1. Стосовно «Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.».
Обсяг послуг формувався відповідно до запланованої розрахункової кількості текстових повідомлень (SMS).
Розрахована очікувана вартість закупівлі була сформована на основі пропозицій, які були надані операторами мобільного зв’язку до НСЗУ (додаються до цього пояснення), у розрахунку на 280 000 000 одиниць по 0,46 грн. за одне текстове повідомлення, що становить 128 800 000 грн. (сто двадцять вісім мільйонів вісімсот тисяч гривень нуль копійок), з урахуванням ПДВ.
Кошти заплановані за КПКВК 2308060 на 2023 рік за статтею 2240 «Оплата послуг (крім комунальних)».
Більш детальний інформація додається до цього пояснення.
2. Стосовно «Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)».
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)» розміщено на сайті НСЗУ за посиланням: https://nszu.gov.ua/storage/files/obgruntuvannya-do-zakupivli-ua-2022-11-16-012801-a.pdf?1671541966.
3. Щодо «Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі ПРАТ «ВФ Україна» вимог пункту 6 розділу IV тендерної документації, в частині надання забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді банківської гарантії.».
Сканована копія забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді банківської гарантії додається до цього пояснення.
4. Стосовно «Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо обґрунтованої необхідності продовження строку для укладання договору.».
Строк для укладання договору було продовжено у зв’язку з початком моніторингу по даній закупівлі. Більш детальна інформація зазначена в протоколі уповноваженої особи, який додається до цього пояснення.