• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 2

Електрична енергія.

Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову.

Завершена

9 940 542.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 49 702.71 UAH
Номер: 4e2b367573a14bafb1a4ccbd250629f4
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-01-12-000034
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12.01.2023 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 12.01.2023 20:04 - 03.02.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 12.01.2023 № 3 (дата) м. Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 12.01.2023 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 12.01.2023 № 3 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу. 8 UA-2022-11-16-003926-a 16.11.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель. В.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Адреса: Ukraine, Харківська, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Харківська обл.), +38 (0 67) 577-68-67, toretto.kh@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону встановлено порушення вимог частини 16 статті 29 Закону та вимог пункту 40 Постанови № 1178. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; своєчасності розміщення та виконання учасником повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей; правомірності відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЕНЕРГУМ»; розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЕНЕРДЖИГАЗТРЕЙД»; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; наявності підстав для внесення змін до договору та їх оприлюднення; дотримання вимог Постанови № 710; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, шляхом недопущення установлених порушень у подальшому, зокрема шляхом забезпечення притягнення до відповідальності осіб, якими допущені такі порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 31 січня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості); відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності його розміщення та виконання учасником; правомірності відхилення тендерної пропозиції; розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; наявності підстав для внесення змін до договору та їх оприлюднення; дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710); надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Мереф'янської міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 20.11.202 № 94; тендерні пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРГУМ» (далі – ТОВ «ЕНЕРГУМ») та Товариства з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРДЖИГАЗТРЕЙД» (далі – ТОВ ЕНЕРДЖИГАЗТРЕЙД»); вимогу про усунення невідповідностей ТОВ «ЕНЕРГУМ»; протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 02.12.2022 № 100 та від 06.12.2022 № 102; повідомлення про намір укласти договір від 06.12.2022 року; договір про постачання електричної енергії споживачу від 16.12.2022 № 016-ЕГТ-23/Е (далі – Договір); додаткову угоду від 23.01.2023 №1 до Договору; додаткову угоду від 25.01.2023 №2 до Договору, відповідь Замовника на пояснення від 17.01.2023 року. В ході проведення моніторингу встановлено, що під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЕНЕРГУМ» Замовником встановлено невідповідповідності. Відповідно до вимог частини 16 Закону та пункту 40 Постанови № 1178 Замовником надано можливість ТОВ «ЕНЕРГУМ» виправити зазначені невідповідності. Так, серед невідповідностей встановлених Замовником у вимозі про усунення невідповідностей зазначено наступне: «Відповідно до п.5.5.2. тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції наступні документи: копія укладеного договору між Учасником та Оператором системи передачі ПРАТ «НЕК «УКРЕНЕРГО» щодо надання послуг з передачі електричної енергії та документ, що підтверджує приєднання учасника до умов договору про врегулювання небалансів електричної енергії та долучено до реєстру учасників ринку. У випадку якщо вказаним Договором передбачені додатки, що є його невід’ємною частиною, Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати лист роз’яснення щодо укладених додатків між Учасником та ПРАТ «НЕК «УКРЕНЕРГО». Учасником в PDF-файлі «договір_на_передачу_НЕК_Укренерго завірений (1).pdf» надано договір № 0179-02024 від 06.05.2019 укладений ДП «Національна енергетична компанія «Укренерго» з ТОВ «Енергум». Підписант від учасника – директор ТОВ «Енергум» Варавка Олександр Анатолійович. Відповідно до уставних документів, наданих учасником в тендерній пропозиції з 10.07.2021 директором ТОВ «Енергум» являється Радченко Олександр Миколайович. Відповідно до п.15.1. Договору «внесення змін до цього Договору у випадку внесення змін в установчі документи щодо найменування та місцезнаходження Сторін, банківських реквізитів, інших даних, що впливають на належне виконання передбачених Договором зобов’язань, мають бути оформлені у вигляді додаткової угоди за підписами уповноважених осіб Сторін.» Додаткова угода щодо зміни керівника товариства відсутня». Проте пунктом 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» встановлено наступну вимогу «У випадку якщо вказаним Договором передбачені додатки, що є його невід’ємною частиною, Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати лист роз’яснення щодо укладених додатків між Учасником та ПРАТ «НЕК «УКРЕНЕРГО»». Так, відповідно до пункту 16.1 договору про надання послуг з передачі електричної енергії від 06.05.2019 № 0179-02024 визначено вичерпний перелік додатків, які є його невід’ємними частинами. Серед них відсутні укладені до договору додаткові угоди. Також, у разі наявності додатків, які є його невід’ємною частиною передбачено надання учасником лише листа-роз’яснення щодо укладених додатків між Учасником та ПРАТ «НЕК «УКРЕНЕРГО». Отже, вимога Замовника щодо надання учасником додаткової угоди про зміну керівника ТОВ «ЕНЕРГУМ», яка тендерною документаціє не була передбачена, оприлюднена в електронній системі закупівель з порушенням вимог частини 16 статті 29 Закону та вимог пункту 40 Особливостей.
Період усунення порушень: 31.01.2023 18:14 - 15.02.2023 00:00
Дата публікації висновку: 31.01.2023 18:14

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Відповідь на Висновок перевірки № UA-M-2023-01-12-000034 від 31.01.2023
Дата публікації звіту: 03.02.2023 13:52

Запити/Пояснення