• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Аварійні відновні роботи(поточний ремонт) автомобільної дороги комунальної власності по вул.Довженка в смт.Десна, Чернігівського району, Чернігівської області за ДК 021:2015: 45230000-8 «Будівництво трубопроводів,ліній зв’язку та електропередач,шосе,доріг,аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь»

Відкриті торги з особливостями в електронній системи закупівель https://prozorro.gov.ua/ відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VІII та Постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»

Завершена

617 400.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 087.00 UAH
Номер: 3b73045ef35b46019acd43a19e55894d
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-04-04-000071
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04.04.2023 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919597
Період моніторингу: 04.04.2023 15:13 - 26.04.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 04.04.2023 № 20 Чернігів Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника Вікторія ПЕРИНСЬКА Витяг з додатку до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області «Про початок моніторингу процедур закупівель» Перелік процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 7. UA-2022-11-16-002653-a 16.11.2022 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень)законодавства у сфері публічних закупівель.
Адреса: Ukraine, Чернігів
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 50) 323-37-99, sitalenko@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання своєчасність виконання умов договору встановлено порушення вимог пункту 18 та підпункту 4 пункту 19 Особливостей. За результатами аналізу питання своєчасності надання інформації у випадках, передбачених Законом порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує вжити заходів щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України, та протягом п'яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 12 квітня 2023 року. Предметом аналізу були питання: Предметом аналізу були питання: своєчасність виконання умов договору, своєчасності надання інформації у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Деснянської селищної ради (далі – Замовник) на 2022 рік, договір підряду від 21.12.2022 № 336, укладений Замовником з ПАТ «Броварське шляхово-будівельне управління № 50» (далі – Договір), додаткову угоду від 26.12.2022 № 1 до Договору, пояснення Замовника на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, оприлюднені в електронній системі закупівель 07.04.2023. За результатами аналізу питання своєчасність виконання умов Договору, встановлено наступне. Згідно з річним планом закупівель, оприлюдненим в електронній системі закупівель за номером UA-P-2022-11-15-005422-c, закупівля послуг «Аварійні відновні роботи (поточний ремонт) автомобільної дороги комунальної власності по вул. Довженка в смт. Десна, Чернігівського району, Чернігівської області за ДК 021:2015: 45230000-8 «Будівництво трубопроводів,ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь»» передбачена Замовником на 2022 рік. Відповідно до пункту 3.1 розділу 3 «Умови та строки виконання робіт» Договору початок надання послуг визначається Сторонами з моменту підписання Договору. Строк надання послуг – під час дії воєнного стану в Україні, визначеного Указом Президента України, але не довше ніж до 31 грудня 2022 року. У пункті 11.5 розділу 11 «Іншу умови» Договору зазначено, що договір набирає чинності з дня його підписання та діє до 31.12.2022 року, а в частині розрахунків – до повного їх виконання. Відповідно до вимог підпункту 4 пункту 1.5 розділу 1 «Предмет договору» Договору істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, зокрема продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. На підставі листів ТОВ «Дорвиробництво» від 23.12.2022 №173/1 (щодо перенесення строку постачання асфальтобетонних сумішей на початок наступного року) та ДТЕК Київської регіональної електромережі від 23.12.2022 № 23/12/2022-10 (щодо складної ситуації в енергосистемі Київської області і в Броварській територіальній громаді з початку грудня 2022 року), оприлюднених в електронній системі закупівель 26.12.2022 року, між Замовником та ПАТ «Броварське шляхово-будівельне управління № 50», керуючись підпунктом 4 пункту 1.5 розділу 1 «Предмет договору» Договору, частиною 1 статті 188 Господарського кодексу України, частиною 1 статті 652 Цивільного кодексу України, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, укладено додаткову угоду від 26.12.2022 № 1 до Договору, відповідно до якої змінено строк надання послуг та строк дії договору у вищезазначених пунктах до 31.12.2023. З огляду на те, що на підтвердження підпункту 4 пункту 19 Особливостей сторони посилаються на вищезазначені листи, то додаткова угода від 26.12.2022 № 1 укладена з порушенням підпункту 4 пункту 19 Особливостей, оскільки обставина (складна ситуація в енергосистемі Київської області і в Броварській територіальній громаді з початку грудня 2022 року), на яку посилаються сторони виникла ще навіть до підписання договору, а не під час його дії, як визначено в Особливостях. Відповідно до пункту 1 частини першої статті 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами як добросовісна конкуренція серед учасників. Проте, ПАТ «Броварське шляхово-будівельне управління № 50» на дату визначення його переможцем та укладення договору не дотримано вимоги пункту 1 частини першої статті 5 Закону, оскільки учасник завідомо знав, що не зможе своєчасно (у строк до 31.12.2022) надати послуги з аварійних відновлювальних робіт (поточний ремонт) автомобільної дороги комунальної власності по вул. Довженка в смт. Десна, Чернігівського району, Чернігівської області, так як ще з початку грудня 2022 року, через аварійні та планові відключення, були перебої у роботі асфальтобетонного заводу, про що йдеться у листі ТОВ «Дорвиробництво» від 23.12.2022 №173/1. У ході моніторингу, на запит Управління, Замовником повідомлено, що станом на 07.04.2023, ПАТ «Броварське шляхово-будівельне управління № 50» надання вищезазначених послуг не розпочиналось, оплата не здійснювалася. Отже, незважаючи на те, що Замовник потребував здійснення аварійно відновлювальних робіт (поточний ремонт) автомобільної дороги комунальної власності по вул. Довженка в смт. Десна, Чернігівського району, Чернігівської області в термін до 31.12.2022 році, ПАТ «Броварське шляхово-будівельне управління № 50» досі не розпочато надання зазначених послуг. Слід зазначити, що відповідно до вимог підпункту 6.1.4 пункту 6.1 розділу 6 «Права та обов’язки сторін» Договору Замовник має право відмовитися від договору підряду та вимагати відшкодування збитків, якщо підрядник своєчасно не розпочав роботи або виконує їх настільки повільно, що закінчення їх у строк, визначений договором підряду, стає неможливим. Отже, Замовник не скористався своїм правом, відповідно до вимог підпункту 6.1.4 пункту 6.1 розділу 6 «Права та обов’язки сторін» Договору, щодо відмови від договору підряду, у зв’язку з ненаданням ПАТ «Броварське шляхово-будівельне управління № 50» вищезазначених послуг. Замовник уклав додаткову угоду від 26.12.2022 № 1 відповідно до якої збільшив термін надання послуг та строк дії Договору до 31.12.2023 на підставі підпункту 4 пункту 19 Особливостей, що суперечить вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця, який підтвердив своєю тендерною пропозицією умову надання послуг до 31.12.2022. Враховуючи вищевикладене Замовником порушено вимоги пункту 18 та підпункту 4 пункту 19 Особливостей. Слід зазначити, що Замовник вніс зміни договору, які призвели до його нікчемності відповідно до підпункту 2 пункту 21Особливостей.
Період усунення порушень: 12.04.2023 16:08 - 27.04.2023 00:00
Дата публікації висновку: 12.04.2023 16:08

Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності

Номер протоколу: 25/19/2023-пр

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На Ваші результати моніторингу UA-M-2023-04-04-000071 повідомляємо наступне. Підтверджуємо факт укладення договору підряду від 21.12.2022 № 336 між Деснянською селищною радою та ПАТ «Броварське шляхово-будівельне управління № 50» (далі – Договір). Наголошуємо, що в результаті торгів (ID закупівлі : UA-2022-11-16-002653-a) переможцем №1 визначено ТОВ "ІНЕЙТС" (м.Київ, ЄДРПОУ 42799488), який відмовився від укладання договору, в наслідок чого лише через 15 днів його тендерна пропозиція була відхилена відповідно підпункту 3 пункту 41 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.12.2023 №1178(далі Постанова), пункту 7. Розділу V та п.1 Розділу VI тендерної документації і повторно переможцем з наступною ціною пропозиції визнано ПАТ "Броварське шляхово-будівельне управління №50"(м.Бровари, ЄДРПОУ 05408668), з яким і було укладено договір у вищезазначену дату. На цьому факті(підписання та оприлюднення договору) припиняють дію ряд статей Закону «Про публічні закупівлі»(далі Закон), пунктів Постанови(в тому числі підпункт 4 пункту19 Постанови) та тендерної документації стосовно учасників торгів і подальші відносини регулюються виключно умовами Договору, які в собі містять, в тому числі, істотні умови договору, передбачені п.19 Постанови. Відповідно, уповноважена особа здійснивши закупівлю послуги згідно тендерної документації, визначивши переможця торгів та уклавши з ним договір, передбачений вимогами тендерної документації, зокрема Додатку 5 «Проєкт договору», більше не впливає на відносини сторін і не має права виносити рішення стосовно них, а лише оприлюднює інформацію стосовно змін договірних умов та завершення(виконання) договору. Додатково повідомляємо, що на час укладання Договору (на 21.12.2022р), підрядник, ПАТ "Броварське шляхово-будівельне управління №50", виконувало аналогічні аварійні відновні роботи(поточний ремонт) автомобільної дороги комунальної власності на іншому об’єкті Замовника за договором №310 від 05.12.2022 по вул.Набережна в с.Морівськ Чернігівського району Чернігівської області і станом на 31.12.2022 освоїв 360484,40 грн з передбачених бюджетом 899998,00грн, тобто фактично виконував роботи на об’єкті в певних обсягах. Інформація, приведена ПАТ "Броварське шляхово-будівельне управління №50" у листах від 23.12.2022р, які Ви приводите, Замовнику відома не була, але наявність документально підтвердженого настання та наявність об’єктивних обставин, що унеможливлюють проведення відповідних робіт та вимагає їх перенесення у часі до покращення ситуації, створила ситуацію, коли сторони можуть скористатись умовами , передбаченими пп.4 п.1.5 Договору та підписали Додаткову угоду №1 до Договору, при цьому підпункт 4 пункту 19 Постанови вже не впливав на правовідносини, які склались між Деснянською селищною радою та Підрядником. Відповідно, на нашу думку, порушення підпункту 4 пункту 19 Постанови при підписанні Додаткової угоди №1 з боку Замовника відсутнє. Стосовно порушень Замовником вимог ч.1 ст.5 Закону, зокрема добросовісна конкуренція серед учасників, нагадуємо, що оголошення про проведення закупівлі (ID закупівлі: UA-2022-11-16-002653-a) оприлюднено 16-11-2022, період подачі пропозицій завершився 28.11.2022р.00:00, аукціон завершився 28-11-2022, тобто майже за місяць до подій, викладених у листах ПАТ "Броварське шляхово-будівельне управління №50" від 23.12.2022р, і учасники, відповідно, не могли знати про їх настання. На підтвердження дотримання Замовником принципів проведення процедури закупівлі, викладених у ст.5 Закону стверджуємо, що за час проведення відкритих торгів на вимогу одного з учасників на етапі подання тендерних пропозицій Замовником внесені зміни до тендерної документації, вирішена вимога та надавались відповіді на питання, було надано 2 тендерні пропозиції, в результаті чого остаточна ціна за предметом закупівлі сформована в ході електронного аукціону, переможця визначено згідно вимог тендерної документації, економія коштів склала 83279,51 грн, або 13,5%, підписано договір про закупівлю на основі проєкту як додатку тендерної документації, інформація щодо закупівлі оприлюднена згідно вимог законодавства у встановлені терміни. На нашу думку порушень вимог п.18 Постанови та відповідне призведення цим Договору до його нікчемності відповідно до п.п.2 п.21 Постанови Замовником не можливе, так як умови Договору не відрізняються від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, зокрема повністю відповідають Додатку 5 тендерної документації « Проєкт договору», який в тому числі надавався учасниками як складова тендерної документації на закупівлю. В свою чергу повідомляємо, що Деснянською селищною радою листом від 03.04.2023р вих.№13-06/424 пропонувалось ПАТ "Броварське шляхово-будівельне управління №50" розірвати відповідно до п.11.1 «Інші умови» Договір, проте підрядником дана пропозиція відхилена зустрічним листом від 12.04.2023р вих.№ 84/3. Враховуючи вимоги щодо усунення порушень Замовником, викладені у висновку до моніторингу ID: UA-M-2023-04-04-000071, Замовником буде повторно надіслана вимога Підряднику щодо розірвання Договору або надання інших гарантій щодо його виконання , про результати чого Вас буде повідомлено додатково.
Дата публікації звіту: 18.04.2023 10:27

Запити/Пояснення

Номер: aab2c5074dfb47b8bf8a86dcb515cb64
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-02-07-000047
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07.02.2023 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919597
Період моніторингу: 07.02.2023 15:28 - 01.03.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 07.02.2023 № 7 Чернігів Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Ірина БІЛАЗЕРСЬКА Витяг з додатку до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області від 07.02.2023 № 7 Перелік процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 8. UA-2022-11-16-002653-a 16.11.2022 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень)законодавства у сфері публічних закупівель.
Адреса: Ukraine, Чернігів
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 50) 323-37-99, sitalenko@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель встановлено порушення вимог пункту 3 частини другої статті 21 Закону. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства встановлено порушення вимог пунктів 14 та 19 частини 2 статті 22 Закону. За результатами аналізу питання розміщення інформації в електронній системі закупівель відповідно до вимог законодавства встановлено порушення вимог Порядку № 1082. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону та обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог № 710, повноти відображення інформації у річному плані закупівель відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірність внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує здійснити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 27 лютого 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – постанова № 710), повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору, питання розміщення інформації в електронній системі закупівель відповідно до вимог законодавства, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Деснянської селищна рада (далі - Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 21.11.2022 б/н (зі змінами), запитання до процедури від 18.11.2022 та відповідь Замовника від 21.11.2022, вимоги про усунення порушення від 18.11.2022 та рішення Замовника від 21.11.2022, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Інейтс» (далі – ТОВ «Інейтс»), тендерну пропозицію приватного акціонерного товариства «Броварське шляхово-будівельне управління №50» (далі – ПАТ «Броварське шляхово-будівельне управління №50»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 29.11.2022 б/н про визначення переможцем ТОВ «Інейтс», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 14.12.2022 б/н про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Інейтс», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 15.12.2022 б/н про визначення переможцем ПАТ «Броварське шляхово-будівельне управління №50», повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 15.12.2022, договір від 21.12.2022 № 336, укладений між Замовником та ПАТ «Броварське шляхово-будівельне управління №50» (далі - Договір), додаткову угоду від 26.12.2022 № 1 до Договору, листи: ТОВ «Дорвиробництво» від 23.12.2022 № 173/1, ДТЕК Київські Регіональні Електромережі від 23.12.2022 № 23/12/2022-10, ПАТ «Броварське шляхово-будівельне управління №50» від 23.12.2022 № 1886/3, повідомлення про внесення змін до Договору, звіт про результати проведення процедури закупівлі від 21.22.2022, пояснення та документи Замовника на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, оприлюднені в електронній системі закупівель 14.02.2023 та 23.02.2023. Відповідно до вимог пункту 3 частини другої статті 21 Закону оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію щодо кількості та місця поставки товарів, обсягу і місця виконання робіт чи надання послуг. За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель встановлено, що Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів у розділі «Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг» зазначено «Україна, Відповідно до документації». Отже, Замовником в порушення вимог пункту 3 частини другої статті 21 Закону в оголошенні про проведення відкритих торгів не зазначено місце поставки товарів. За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам законодавства встановлено, що тендерна документація не відповідала вимогам частини другої статті 22 Закону, а саме: - не зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій, чим порушено вимоги пункту 14 частини другої статті 22 Закону; - не містить прикладів формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій, чим порушено вимоги пункту 19 частини другої статті 22 Закону. Наказом Мінекономіки від 05.10.2021 № 686-21 внесено зміни до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 11.06.2020 р. № 1082 (далі – Порядок № 1082). Документ доповнено пунктом 15, яким передбачено, що договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF. Проте, в ході аналізу питання розміщення інформації в електронній системі закупівель відповідно до вимог законодавства встановлено, що Замовником договір оприлюднено у форматі DOCX, чим порушено вимоги Порядку № 1082.
Період усунення порушень: 28.02.2023 13:03 - 15.03.2023 00:00
Дата публікації висновку: 28.02.2023 13:03

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На висновок про результати проведення моніторингу UA-M-2023-02-07-000047, опублікований 07-02-2023, Деснянська селищна рада повідомляє наступне: Потенціал майданчика електронних торгів e-tender електронної системи закупівель prozorro передбачає можливість при оголошенні проведення відкритих торгів не зазначати місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг, встановивши відповідну позначку у графі «відповідно до документації» у полі«Реквізити для місця і дати поставки», що і було реалізовано уповноваженою особою виходячи з назви предмету закупівлі, яка у свою чергу містила в собі прив’язку до конкретного місця. Також, тендерна документація та додатки до тендерної документації містили конкретне місце надання послуги. Виходячи з вищевикладеного вважаємо, що замовником дотримані вимоги пункту 3 частини другої статті 21 Закону та зазначено місце надання послуг, в тому числі через можливості електронного майданчика. На виконання вимог п. 14 ч.2 ст. 22 Закону п.1. IV. Розділу тендерної документації містить зазначення кінцевого строку подання тендерних пропозицій, зокрема - «Кінцевий строк подання тендерних пропозицій – зазначено в електронній системі». Згоджуємось, що тендерна документація не містить прикладів формальних (несуттєвих) помилок, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме — технічні помилки та описки, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій, а містить лише перелік, проте, враховуючи що опис формальних помилок, що міститься в наказі Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок», який зареєстрований у Міністерстві юстиції України 29.07.2020 за № 715/34998 у свою чергу також прикладів формальних помилок не наводить, тому вважаємо дане порушення несуттєвим та таким, що не впливає на основні принципи здійснення публічних закупівель, викладених у ст.5 Закону. Стосовно порушення Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 11.06.2020 р. № 1082, зокрема його п.15, уповноважена особа при оприлюдненні укладеного договору виходила з принципів, викладених ст.33, 41,43 Закону, які не регламентують формат розміщення документа. Наголошуємо, що розміщення договору у форматі DOCX жодним чином не вплинуло на зміст та можливість публічного візуального ознайомлення з його умовами в системі prozorro. Зважаючи на те що закупівля відбулась і на даний час перебуває у стадії «Завершена закупівля», при цьому всі зацікавлені сторони мали можливість і скористались нею при оскарженні тендерної документації у визначені строки і відповідної можливості внесення в неї змін та факт проведення моніторингу після оприлюднення договору, внести зміни у тендерну документацію не є можливим та не має практичного сенсу. Вважаємо, що процедура закупівлі відбулась з дотриманням всіх принципів публічних закупівель та недискримінації учасників, є прозорою на всіх її стадіях, ефективною, економною та такою що відповідає всім принципам, викладеним у Законі.
Дата публікації звіту: 02.03.2023 12:56

Запити/Пояснення