-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Дефектоскопи (38340000-0 Прилади для вимірювання величин)
Категорія замовника: юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Місцезнаходження замовника: 03049, Україна, Київська область, м. Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15.
Завершена
77 666 496.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 388 332.48 UAH
мін. крок: 0.5% або 388 332.48 UAH
Номер:
86c6405a6199460993ca9c60920a28e6
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-12-09-000036
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.12.2022 00:00
Період моніторингу:
09.12.2022 12:49 - 31.12.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
08.12.2022 № 290
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
11 UA-2022-11-16-002154-a 16.11.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції переможця
ТОВ «ІНОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ РОЗВИТКУ ПРОМИСЛОВОСТІ» установлено порушення вимог абзацу третього пункту 44 Постанови № 1178.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та
Постанови № 1178, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ІНОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ РОЗВИТКУ ПРОМИСЛОВОСТІ», своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та внесення змін до нього, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 26 грудня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанови № 1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель філії «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням Уповноваженої особи від 16.11.2022, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ІНОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ РОЗВИТКУ ПРОМИСЛОВОСТІ» (далі – ТОВ «ІНОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ РОЗВИТКУ ПРОМИСЛОВОСТІ»), протокол розгляду тендерних пропозицій від 22.11.2022 № 273_ВО, повідомлення про намір укласти договір від 30.11.2022, договір від 07.11.2022 № ЦЗВ-07-04122-01 (далі - Договір), пояснення Замовника, надані 22.12.2022 через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби.
Період усунення порушень:
27.12.2022 15:31 - 31.12.2022 00:00
Дата публікації висновку:
27.12.2022 15:31
Запити/Пояснення
Номер:
638de0066d674e2bbf97842a8b2ac8bd
Назва:
Запит на отримання інформації
Дата опублікування:
19.12.2022 14:16
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.12.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі дефектоскопів (38340000-0 Прилади для вимірювання величин) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2022-11-16-002154-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Надайте інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року
№ 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 7.5 розділу 7 тендерної документації, в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю.
4. Надати інформацію та відповідні документи, що підтверджують виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин для укладання додаткової угоди від 13.12.2022 № 1.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
b3288d78ac3e4cebab9982cf3899d0c9
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
22.12.2022 10:49
Опис:
Філією «ЦЗВ» АТ «Укрзалізниця» надається відповідь на запит до моніторингу закупівлі ЦБД
№UA-2022-11-16-002154-a:
1. Некоректне запитання щодо обґрунтування розміру витрат, оскільки при здійсненні процедури закупівлі відсутні витрати. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі та очікувана вартість надаются внутрішніми листами Департаментамів АТ «Укрзалізниця».
2. Закупівлю ЦБД№ UA-2022-11-16-002154-a оголошено 16.11.2022 та відповідно до частини 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) філією «Центр забезпечення виробництва» «Укрзалізниця» (або Товариство) забезпечено розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, а також очікуваної вартості предмета закупівлі у системі PROZORRO та на веб-сайті Товариства шляхом автоматичного відображення у дзеркалі (віджеті).
Через введення військового стану в Україні відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 та на виконання постанови Кабінету Міністрів України від 12.03.2022 № 263 «Деякі питання забезпечення функціонування інформаційно-комунікаційних систем, електронних комунікаційних систем, публічних електронних реєстрів в умовах воєнного стану» та за наявності загрози об’єктам інфраструктури АТ «Укрзалізниця», які за критеріями ризику відноситься до об’єктів критичної інфраструктури держави, Товариством прийнято рішення обмежити роботу інформаційних, інформаційно-комунікаційних та електронних комунікаційних систем, а також публічних електронних реєстрів.
Враховуючи викладене так зване «віддзеркалення інформації», розміщеної у системі PROZORRO з переадресацією на сайт АТ «Укрзалізниця» припинено під час воєнного стану. Поновлення звичайної роботи обміну інформації буде здійснено за результатами втрати дії рішень Президента та Кабінету Міністрів України зазначених у п. 2 цієї інформації.
3. За результатами проведення Процедури закупівлі з переможцем торгів – ТОВ «ІТРП» укладено договір поставки від 07.12.2022 № ЦЗВ-07-04122-01.
Відповідно до п. 7.5 розділу 7 тендерної документації замовник вимагає від учасника-переможця процедури закупівлі надання ним не пізніше дня укладання договору про закупівлю забезпечення виконання договору (договірне забезпечення) у розмірі 0,5 % від вартості договору про закупівлю.
Забезпечення виконання договору надається учасниками торгів у вигляді оригіналу гарантії: гарантії виконання зобов’язань Учасника по сплаті забезпечення виконання договору, гарантом за якою виступає банківська установа.
Всі необхідні реквізити для оформлення гарантії зазначені в Додатку № 7 до тендерної документації. Забезпечення виконання договору надається учасником-переможцем не пізніше дати укладення договору про закупівлю та має термін дії на весь строк дії договору.
Розділом ІІ Додатку № 7 до тендерної документації визначено вимоги до гарантії виконання зобов’язань учасника по сплаті договірного забезпечення, де однією із вимог передбачено, що забезпечення виконання договору надається учасником-переможцем не пізніше дати укладення договору про закупівлю та має термін дії на весь строк дії договору, до повного виконання договору в частині поставки продукції.
ТОВ «ІТРП» надало АТ «Укрзалізниця» в особі філії «Центр забезпечення виробництва» документи, визначені тендерною документацією, що необхідні для укладання договору про закупівлю (копії додаються).
5. Відповідні документи, що підтверджують виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин для укладання додаткової угоди від 13.12.2022 № 1 до договору поставки від 07.12.2022 № ЦЗВ-07-04122-01 надаються в сканованих копіях, що додаються:
1. Файл PDF з назвою «Копія довіреності» - 2 арк.
2. Файл PDF з назвою «Копія банківської ліцензії» - 1 арк.
3. Файл PDF з назвою «Копія банківської гарантії» - 1 арк.
4. Файл PDF з назвою «Копія довідки до банківської гарантії» - 1 арк.
5. Файл PDF з назвою «Копія листа ЦЗВ від 06.12.2022» - 1 арк.
6. Файл PDF з назвою «Копія листа від 07.12.2022 №0712 ТОВ ІТРП» - 1 арк.