-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з ремонту і технічного обслуговування автотранспорту
з витратними матеріалами
Завершена
13 875 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 69 375.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 69 375.00 UAH
Номер:
3f90e12d711e44f1b985133f38adfc72
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-12-06-000027
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
06.12.2022 00:00
Період моніторингу:
06.12.2022 14:08 - 28.12.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
06.12.2022 № 303
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 06.12.2022 № 303
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2022-11-15-005322-a 15.11.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами здійсненого моніторингу встановлено порушення пункту 28 Особливостей.
За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляді тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 27 грудня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 15.11.2022
№ 44/22-УО (далі – ТД), тендерну пропозицію ТОВ «Торговий Дім Будшляхмаш», протокол прийняття рішення уповноваженою особою про розгляд тендерної пропозиції від 24.11.2022 № 56/22-УО, повідомлення про намір укласти договір від 24.11.2022, договір від 07.12.2022 № 322, відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 07.12.2022.
У ході проведення моніторингу встановлено невідповідність вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей.
Так, відповідно до пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Замовник в тендерній документації обов’язково зазначає інформацію про прийняття чи неприйняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів.
Однак, аналізом інформації розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу встановлено, що тендерна документація Замовника не містить інформації про прийняття чи неприйняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, чим порушено вимоги пункту 28 Особливостей.
Період усунення порушень:
29.12.2022 14:09 - 13.01.2023 00:00
Дата публікації висновку:
29.12.2022 14:09
Оскарження висновку в суді
Опис:
П/320/2253/23 від 07.02.2023
Дата публікації:
10.02.2023 12:04
Дата відкриття провадження:
07.02.2023 00:00
Номер відкриття провадження:
П/320/2253/23
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання зобов’язань Північного офісу Держаудитслужби України за висновком від 29.12.2022 щодо результату здійсненого моніторингу закупівлі «Послуги з ремонту і технічного обслуговування автотранспорту» (UA-2022-11-15-005322-a) інформуємо про здійснені заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому.
Дата публікації звіту:
04.01.2023 16:10
Запити/Пояснення
Номер:
3c705840385a4c19acad35e68a7ed37b
Назва:
Запит про надання інформації
Дата опублікування:
07.12.2022 12:21
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.12.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом якої є послуги з ремонту і технічного обслуговування автотранспорту, замовником якої є КП «Київкомунсервіс» (далі – Замовник), (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2022-11-15-005322-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба у отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
2. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якій розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
ff7f0e10e61742daac04080ba6305fa5
Назва:
Пояснення з приводу рішення про моніторинг до закупівлі «Послуги з ремонту і технічного обслуговування автотранспорту (UA-2022-11-15-005322-a) на запит від 06.12.2022 року.
Дата опублікування:
07.12.2022 16:52
Опис:
Комунальне підприємство виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) «Київкомунсервіс» (далі – Замовник) на запит від 06.12.2022 надає наступні пояснення.
Замовником здійснено обґрунтування розміру витрат, та визначено очікувану вартість предмета закупівлі на підставі «Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 275 від 18.02.2020 року.
Визначення технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснювалося відповідно до наказу Міністерства транспорту України від 30.03.1998 № 102 «Про затвердження Положення про технічне обслуговування і ремонт дорожніх транспортних засобів автомобільного транспорту» та експлуатаційної документації підприємства - виробника автотранспортних засобів.
Зазначені нормативно-правові акти на власному веб-сайті підприємства не розміщувались, проте вони знаходяться у відкритому доступі на сайті Верховної Ради України.
Закупівля здійснювалася за власні кошти Замовника, отримані від господарської діяльності.