• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб (Автобуси спеціалізовані для перевезення школярів)

Придбання товару проводиться відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, перебачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»

Завершена

43 200 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 216 000.00 UAH
Номер: 7d2034d1a6634e1ebebe3b6911805714
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-01-09-000021
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06.01.2023 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 09.01.2023 13:39 - 31.01.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 06.01.2023 № 2 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 16 UA-2022-11-14-015452-a 14.11.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник директора департаменту – начальник відділу моніторингу закупівель суб’єктів державної власності, що мають стратегічне значення для економіки держави, Департаменту моніторингу закупівель Дмитро СТЕК
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 485-17-99, metulisnska.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Постанови № 1178 установлено порушення вимог абзаців другого та третього пункту 44 Постанови № 1178. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ТД «ЕТАЛОН АВТО»», своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до нього, повноту та своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов'язує здійснити заходи щодо недопущення встановлених порушень в подальшому та протягом п'яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 27 січня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Постанова № 1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до нього, повноту та своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту освіти і науки Рівненської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокольне рішення від 14.11.2022 № 3), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол щодо прийняття рішення уповноваженої особи від 24.11.2022 № 6, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ТД «ЕТАЛОН АВТО»» (далі – ТОВ «ТД «ЕТАЛОН АВТО»»), повідомлення про намір укласти договір від 24.11.2022, договір на закупівлю автобусів спеціалізованих для перевезення школярів від 09.12.2022 № 11/12 (далі – Договір), додаткова угода від 20.12.2022 №1 до Договору, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель від 13.01.2023. Абзацом третім пункту 44 Постанови № 1178 визначено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Крім цього, абзацом другим пункту 44 Постанови № 1178 визначено, що Замовник не перевіряє переможця процедури закупівлі на відповідність підстави, визначеної пунктом 13 частини першої статті 17 Закону, та не вимагає від учасника процедури закупівлі/переможця процедури закупівлі підтвердження її відсутності. Проте, підпунктом 5.6 пункту 5 розділу III тендерної документації, Замовник установив вимогу, що «Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує п’яти календарних днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою ст. 17 Закону. Переможець процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону…». Отже, Замовник у тендерній документації встановив до переможця торгів строк для надання документів, який перевищує чотири календарних днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, а також вимогу щодо документального підтвердження переможцем торгів відсутність підстав передбачених пунктом 13 частини першої статті 17 Закону, чим не дотримався вимог абзаців другого та третього пункту 44 Постанови № 1178. За інформацію опублікованою в електронній системі закупівель Замовник під час здійснення моніторингу цієї процедури закупівлі 09.01.2023 оприлюднив звіт про виконання договору про закупівлю (протокол уповноваженої особи Замовника від 09.01.2023 № 13).
Період усунення порушень: 01.02.2023 18:32 - 16.02.2023 00:00
Дата публікації висновку: 01.02.2023 18:32

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: За результатами закінченого моніторингу повідомляємо. Абзацом третім пункту 44 Постанови № 1178 визначено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Крім цього, абзацом другим пункту 44 Постанови № 1178 визначено, що Замовник не перевіряє переможця процедури закупівлі на відповідність підстави, визначеної пунктом 13 частини першої статті 17 Закону, та не вимагає від учасника процедури закупівлі/переможця процедури закупівлі підтвердження її відсутності. Проте, підпунктом 5.6 пункту 5 розділу III тендерної документації, Замовник установив вимогу, що «Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує п’яти календарних днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою ст. 17 Закону. Переможець процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону…». Отже, Замовник у тендерній документації встановив до переможця торгів строк для надання документів, який перевищує чотири календарних днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, а також вимогу щодо документального підтвердження переможцем торгів відсутність підстав передбачених пунктом 13 частини першої статті 17 Закону. Дані вимоги ніяким чином не вплинули на хід закупівельного процесу та не призвели до дискримінації учасників чи матеріальних втрат. Договір виконано в повному обсязі. На даному етапі закупівельного процесу змін в Тендерну документацію вносити немає технічної можливості. Зауваження будуть враховані при формуванні наступної Тендерної документації замовником. Уповноважену особу з питань публічних закупівель департаменту освіти і науки облдержадміністрації буде скерована на навчання для підвищення рівня обізнаності з нововведеннями в законодавстві. Дякуємо за моніторинг нашої роботи! Всі висновки буде врахвано для покращення закупівельного процесу з метою недопущення порушень в майбутньому.
Дата публікації звіту: 09.02.2023 10:16

Запити/Пояснення